Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Mitä näille Jimmssin nettisivuille oikein on tapahtunut? Jatkuvasti tahmaa verrattuna entiseen. Nytkin koko Tietokoneet -osio pimeänä, virhettä pukkaa joka osiosta.
 
Mitä näille Jimmssin nettisivuille oikein on tapahtunut? Jatkuvasti tahmaa verrattuna entiseen. Nytkin koko Tietokoneet -osio pimeänä, virhettä pukkaa joka osiosta.
Jaa-a.. Itellä ainakin pelittää ihan liukkaasti..? Oiskohan siellä päässä vika?
 
Itellä kans tänään aikasemmin jimmyn sivut jääti ihan huolella, nyt näyttää kuitenkin toimivan normaalisti.
 
Jaa-a.. Itellä ainakin pelittää ihan liukkaasti..? Oiskohan siellä päässä vika?

Juu ei ole täällä päässä vika, kun muut sivustot toimii kuin salama ja datanopeudet maksimissa. Näyttää Jimmssillä vaan pöhöttyvän toiminta, kun hinnat hipoo pilviä ja nettisivun toiminta menee alaspäin kuin lehmän häntä.
 
Eipä täälläkään ole ongelmia (Firefox tai Edge). Kokeile toisessa selaimessa/profiilissa jos joku lisäosa aiheuttaa ongelmia.
 
Eipä täälläkään ole ongelmia (Firefox tai Edge). Kokeile toisessa selaimessa/profiilissa jos joku lisäosa aiheuttaa ongelmia.
Juu ei, selaimet on kunnossa. Kuten todettua, sivusto on nykyisin aika ajoin hidas, tänään oli se päivä taas. Kusinen katiska.
 
Mitä näille Jimmssin nettisivuille oikein on tapahtunut? Jatkuvasti tahmaa verrattuna entiseen. Nytkin koko Tietokoneet -osio pimeänä, virhettä pukkaa joka osiosta.
Heips, jotain pientä hikkaa oli hetkellisesti havaittavissa. Tämä kuitenkin korjautui nopeasti. Ei tarvinnut koodareita hälytellä! :comp2:
 
Moikka! Nimimerkki Puusilmä pläkkikaupungista nöyränä kyselee, että missä on tuo valmistajan lupaus kolmesta vuodesta? :eek: :btooth:

Ainakin kaikki sakemannit antaa 3-vuotta.
Sapphire Radeon RX Vega 56 Pulse im Test

Garantie

Sapphire gibt auf Grafikkarten grundsätzlich drei Jahre Garantie ab Kaufdatum, die Abwicklung findet über den Händler oder alternativ über den Hersteller statt. Letzteres gilt jedoch nur, wenn der Händler die RMA verweigert. Zuerst sollte also der Weg über den Verkäufer gegangen werden.

Hersteller Zeitraum Optional verlängerbar Abwicklung
Sapphire 3 Jahre - Händler oder Hersteller

Sapphire Pulse Radeon RX Vega 56 Officially Announced (updated)

  • Warranty: three years
Myös UK

Sapphire Pulse Radeon RX Vega 56, 8GB HBM2, HDMI, 3x DP, full retail (11276-02-40G) starting from £ 440.08 (2019) | Skinflint Price Comparison UK

Warranty three years (handling by merchant, at refusal over Manufacturer)

Ja eikös nämä teillekin saksanmaalta tule vai kestääkö matka vuoden:rolleyes:
 
Ainakin kaikki sakemannit antaa 3-vuotta.
Sapphire Radeon RX Vega 56 Pulse im Test

Garantie

Sapphire gibt auf Grafikkarten grundsätzlich drei Jahre Garantie ab Kaufdatum, die Abwicklung findet über den Händler oder alternativ über den Hersteller statt. Letzteres gilt jedoch nur, wenn der Händler die RMA verweigert. Zuerst sollte also der Weg über den Verkäufer gegangen werden.

Hersteller Zeitraum Optional verlängerbar Abwicklung
Sapphire 3 Jahre - Händler oder Hersteller

Sapphire Pulse Radeon RX Vega 56 Officially Announced (updated)

  • Warranty: three years
Myös UK

Sapphire Pulse Radeon RX Vega 56, 8GB HBM2, HDMI, 3x DP, full retail (11276-02-40G) starting from £ 440.08 (2019) | Skinflint Price Comparison UK

Warranty three years (handling by merchant, at refusal over Manufacturer)

Ja eikös nämä teillekin saksanmaalta tule vai kestääkö matka vuoden:rolleyes:

Kiitos lisätiedosta! Sapphiren omilta sivuilta en äkkiseltään löytänyt takuuajan pituudesta lainkaan mainintoja... Laitetaas tästä kyselyä tuotepuolelle :)
 
Täytyykin antaa Jimmsille taas pisteet kotiin, Black Fridayn ostoshuumassa päädyin tilaamaan Samsungin tarjous SSD:n mutta ostoskoriin tuotteen saatuani en saanut tilausta läpi, vaan sivu kaatui useamman kerran kunnes sain masentavan ilmoituksen, ostoskorissasi oleva tuote on loppunut.
Mutta, asiaan! Maanantai ei tuntunut enää maanantailta, kun puhelimeen kilahti ilmoitus, että tilaamanne tuotteet on postitettu.
Tämä siis valittamatta tilauksen keskeytymisestä. Arvostan toimintaanne suuresti, ja haluankin tässä kiittää teitä henkilökohtaisesti saamastani erinomaisesta palvelusta.
 
Viimeksi muokattu:
Onko sulla siis tilaus sisällä tai teetkö sellaisen pian? Kysyn tuotevastaavalta, millä aikataululla tuota on tulossa.

Ei ole, mutta olen aikeissa tehdä tilauksen, jos tuote tulee saataville säädyllisessä ajassa.




Mulla on yksi tuollainen Jimmsiltä ostettu käyttämättömänä. Laita yv. jos kiinnostaa (sulle ei pystynyt laittamaan yv)

Kiitos tarjouksesta. Pidetään mielessä, jos tuotteen saatavuus pitkittyy.
 
Ei ole, mutta olen aikeissa tehdä tilauksen, jos tuote tulee saataville säädyllisessä ajassa.




Kiitos tarjouksesta. Pidetään mielessä, jos tuotteen saatavuus pitkittyy.

On se hyvä että kanssakeskustelijat pitää huolta! Selvittelen ja palaan asiaan, tuotevastaava ei valitettavasti ole tänään toimistolla.
 

Noniin, saatiinhan tähän jonkinlainen selviö! Eli Sapphiren tuotetakuu vaihtelee alueittain ja pohjoismaissa se on virallisesti 2 vuotta. Meille tuotteet tulevat paikalliselta toimittajalta, eli saksan käytännöt eivät tässä valitettavasti päde :/

Suosittelisin siis kahden vuoden jälkeen olemaan yhteydessä suoraan Sapphireen mahdollisen lisätakuun tiimoilta!
 
Tämä olisi ihan jees tietää että saako tälläkään viikolla tilausta vai vieläkö odottelu on pitkä.
Jep, peruutin tilauksen toisesta firmasta kun Jimmsillä yleensä lähtenyt seuraavana päivänä matkaan.

E: Paketti lähti tänään (ke 5.12) matkaan, kiitos ystävällisen asiakaspalvelun
 
Viimeksi muokattu:
Ainakaan oma viime keskiviikkona tehty tilaus ei ole vielä lähtenyt liikkeelle. Aspaan soitin muussa asiassa ja samalla kysäsin niin itsenäisyyspäivä todennäköisesti sotkee vielä sen verran että ei tällä viikolla taida paketti keretä perille.

Edit: Sinänsä tässä tapauksessa ei hirveästi harmita kun tilattu tuote halpeni satasella tänään niin kerkesi hinnan vielä korjata ennen lähetystä.
 
Ainakaan oma viime keskiviikkona tehty tilaus ei ole vielä lähtenyt liikkeelle. Aspaan soitin muussa asiassa ja samalla kysäsin niin itsenäisyyspäivä todennäköisesti sotkee vielä sen verran että ei tällä viikolla taida paketti keretä perille.

Edit: Sinänsä tässä tapauksessa ei hirveästi harmita kun tilattu tuote halpeni satasella tänään niin kerkesi hinnan vielä korjata ennen lähetystä.
Jahas itsekkin ke kyseisen tilauksen tein joten täytynee puntaroida vaihtoehtoja tässä tapauksessa jos ei kerta välttämättä kerkiä edes lähtemään saatika saapumaan täksi viikoksi.
 
Iso peukku Jimmssin aspalle hetki sitten tapahtuneesta toiminnasta Laurin kanssa! On kyllä tosi kätevää, että on tuo chatti sivuilla, niin on helppo hoitaa asiat. :tup:
 
Miksi nykyään tuotteen postitusta pitää odottaa useampi arkipäivä?
Kummastelen sitä siksi että nyt toinen tilaus joka näin. Kyseessä on tuote, jota on varastossa, hiiri.
Esimerkiksi tilasin ulkomailta videotykin, joka tuli Puolan varastosta viidentenä arkipäivänä. Rajojen sisäpuolella sama tahti ei oikein positiivista fiilistä saa aikaan.

Muistan ajan jolloin tuotteet sai edes 2 päivän sisällä postiin, joskus seuraavana päivä jimssiltä.

Onko ilmaiset postit siirtyneet postitusnopeuteen?

Edit:
Selasin taaksepäin ja ilmeisesti joulukiireitä.
Kuukausi sitten tosin muisikampasetti myös odotteli päivätolkulla postitusta,
tavaraa oli saldossa. Tuli vain Dejavu- fiilis.
 
Viimeksi muokattu:
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
258 490
Viestejä
4 497 987
Jäsenet
74 214
Uusin jäsen
Fd3

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom