Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Iso peukku Jimms:ille ja postille. Tilaus laitettu 23.11 klo 01 aikoihin menemään ja sai tänään hakea klo 16 aikoihin täältä 700km päästä lähetyspaikasta. Todella nopeaa toimintaa molemmilta. :)

ps. Laittakaa maanantaille ryzen 2600x/2700x tarjousta ;)
Nyt on kyllä hatunnoston paikka! BF tuote tilattu 00.05 (vaikka sivut takkuili aika pahasti) Tuote lähetetty 00.30 ja noudettavissa lauantai iltana klo 21.10 Mieletön suoritus niin Jimmsiltä sekä postilta ;)
Tilattu 23.11. klo. 0.29, eikä ole vielä kerätty tai postitettu. :think: Taitaa RNG valita tilausten hoitojärjestyksen. :p
Toki tilausvahvistuksessa on toimitusaika 1-6 työpäivää, mutta omalla kohdalla ei ole tainnut yksikään tilaus tulla Jimmssiltä alta kahden arkipäivän tänne ~150km päähän. Onneksi tulee harvemmin akuuttiin tarpeeseen tilattua mitään - jos jotain tarttee ns. heti, niin sitten haetaan kivijalasta. :psmoke:
 
Isot kiitokset Jimm'sin asiakaspalveluun!

Tuli tilattua Corsair Link tuotteita, paketti lähti nopeasti matkahuollon kautta ja tänään kävin sen hakemassa.
Paketista valitettavasti uupui tuote, joka oli merkitty toimitetuksi. Asiakaspalvelu chat auki ja homma kunnossa kahdessa minuutissa.

Vahinkoja sattuu kaikille, mutta tärkeintä tässä on se että asiakaspalvelu auttoi nopeasti ja vaivattomasti.

Onneksi tulee vasta ensikuulle nuo tuotteet käyttöön, niin ei haittaa jos unohdettu tuote tulee myöhässä. :p
 
Tilattu 23.11. klo. 0.29, eikä ole vielä kerätty tai postitettu. :think: Taitaa RNG valita tilausten hoitojärjestyksen. :p
Toki tilausvahvistuksessa on toimitusaika 1-6 työpäivää, mutta omalla kohdalla ei ole tainnut yksikään tilaus tulla Jimmssiltä alta kahden arkipäivän tänne ~150km päähän. Onneksi tulee harvemmin akuuttiin tarpeeseen tilattua mitään - jos jotain tarttee ns. heti, niin sitten haetaan kivijalasta. :psmoke:
Ei näissä kyllä aivan arvalla mennä :) Jokin logiikka aina takana keräilyssä. Yleisesti ottaen tilausjärjestyksessä. Hieman poikkeustilanne tosin. Laitatko vielä yksärillä tilausnumeron niin tarkastetaan ettei mitään häikkää ole kuitenkaan?
 
Ei näissä kyllä aivan arvalla mennä :) Jokin logiikka aina takana keräilyssä. Yleisesti ottaen tilausjärjestyksessä. Hieman poikkeustilanne tosin. Laitatko vielä yksärillä tilausnumeron niin tarkastetaan ettei mitään häikkää ole kuitenkaan?
Laitettu. :)
 
Onkos teillä ollut tänään jotain ongelmia järjestelmässä? Aamulla tein tilauksen ja vielä tällähetkelläkään ei ole tullut tilausvahvistusta mailiin. Kuitenkin jo aamupäivällä tuli tekstiviesti että lähetys toimitettu ja asiakastilillä tilaus näkyy normaalisti.
 
Ei pysty valita toimitustavaksi "Kirje, perille jaettu Kirje, jaetaan suoraan postilaatikkoon." miksiköhän?

Lämpötahnaa ja lämpötyynyjä olisin tilannut ja olisihan se mukavampi, että ne tuohon eteisen lattialle tipahtaisi luukusta, niin ei tarvitsisi lähteä ruuhkaiseen postiin jonottamaan tunniksi.
 
Onkos teillä ollut tänään jotain ongelmia järjestelmässä? Aamulla tein tilauksen ja vielä tällähetkelläkään ei ole tullut tilausvahvistusta mailiin. Kuitenkin jo aamupäivällä tuli tekstiviesti että lähetys toimitettu ja asiakastilillä tilaus näkyy normaalisti.

Minun sunnuntai-maanantai-välisenä yönä tehty tilaus ei ole nyt keskiviikkona vielä edes käsitelty, vaikka kaikki tuotteet varastossa ja varattuna tilaukselle. Sanoivat, että lähtevät tilausjärjestyksessä, mutta ei taida tämä pitää paikkaansa?
 
Samaa mietiskelen kun ylemmät kaverit. Perjantai iltana laitettu tilaus, edelleen odottaa käsittelyä ja jokaista tuotetta näkyy sekä liikkeessä, että tukkureilla yli 25kpl, lisäksi että olisivat varattuna tilaukselleni. Jonottelin 15min aspaan puhelimella ja ennenkuin asian ehdin esittää loppuun, puhelu menikin jo poikki, ei innostanut jonotella toista varttia. Jos tänään tilanneet ovat jo saaneet toimitusilmoituksia, niin tuskin toi ainakaan saapumisjärjestyksessä etenee.
 
Viimeksi muokattu:
Sama homma myös itellä. Perjantaina tein tilauksen eikä mitään ole kuulunut.
 
Puhelimessa pahoittelivat perjantain ruuhkaa ja toimitusten viivästymistä. Oma perjantai aamuna tehty tilaus lähti tänään postilla ja on huomenissa perillä. Eli kyllä ne sieltä tulee kun malttaa ja jaksaa odotella.
 
Kyllä tässä itsekin ihmettelin toimitusaikaa, kun kuukausi sitten tilailin sellaista tuotetta, jossa oli toimitusaika 1-4 päivää. Maanantaina tilasin ja torstaina vasta lähti postiin, kun kyselin verkkosivujen aspan kautta, että milloinkahan mahdollisesti lähtee paketti matkaan. Laittoivat heti paketin postiin, joten tästä iso peukku. Mutta oli ihan toista joskus useita vuosia sitten, silloin paketit lähti AINA samana tai viim. seuraavana päivänä postiin, jos vain oli toimitusaika 1-4 arkipäivää.
 
Mihinkäs tuo vain vähän aikaa sitten listoille toivottu Alpenföhn Black Ridge -prosessorijäähdytin hävisi?

Olisi pitänyt ilmeisesti tilata nopeammin.

Edit. Vastaankin itselleni:
“Alpenfön Black Ridge has some manufacturing problems. Some heatpipes are not soldered correctly with the base. This first batch is affected by the problem and is a result from quick manufacturing. We are very sorry about it. All already ready new batches and future batches will not have this problem. We informed all resellers. The resellers will contact you for a replacement process. We guarantee an easy replacement of the product. We feel very sorry that this happened due to quick manufacturing and we ask your forgiveness. - EKL”

Ehkä siis lopulta ihan hyvä, että en ole tämän nopeampi liikkeissäni. Tuota uusittua versiota mahdollisesti siis tulossa myyntiin sitten kunhan saavat ongelmat setvittyä?
 
Viimeksi muokattu:
Minun sunnuntai-maanantai-välisenä yönä tehty tilaus ei ole nyt keskiviikkona vielä edes käsitelty, vaikka kaikki tuotteet varastossa ja varattuna tilaukselle. Sanoivat, että lähtevät tilausjärjestyksessä, mutta ei taida tämä pitää paikkaansa?

Itellä sama homma, Su-Ma välisenä yönä tilattu hyllytavaraa, eikä vielä oo tapahtunut mitään. Kai ne sorsii muutenkin rusinan tilaajia ku niitä ei ollut BF tarjouksessa.
 
Vähän meni maku kun lähettivät kotelon rikkinäisellä tuulettimella ja ohjasivat reklamoimaan jonnekin ulkomaille muutaman euron muovinpalasta.
 
Yleensä kauheen hätäne ole ja malttanu ostoksia vartoa, mut nyt olis viikonlopuks tarvinnu saada tilaus maalii. Eikä niitä 23. Päivä tilattuja kalsonkejakaa vielä näy, joutunu jo kääntämää jalas olevat ympäri :grumpy:
 
Vähän meni maku kun lähettivät kotelon rikkinäisellä tuulettimella ja ohjasivat reklamoimaan jonnekin ulkomaille muutaman euron muovinpalasta.

Moi! Varaosat tulevat pääsääntöisesti koteloihin suoraan valmistajilta, jolloin sen saa nopeinten olemalla loppuasiakkaana suoraan itse yhteydessä. Takuuasian voi luonnollisesti hoitaa myös meidän kauttamme niin halutessaan! Vastaa alkuperäisen mailiketjun jatkoksi, mikäli haluat toimia näin.
 
Puhelimessa pahoittelivat perjantain ruuhkaa ja toimitusten viivästymistä. Oma perjantai aamuna tehty tilaus lähti tänään postilla ja on huomenissa perillä. Eli kyllä ne sieltä tulee kun malttaa ja jaksaa odotella.

Ensiksi kollektiivinen anteeksipyyntö kaikille illan ja yön aikana viestineille, ettei yövuoro ole näihin ehtinyt vastata! Tilausruuhkaa ja siitä koituvia lieveilmiöitä on päässyt syntymään lisäresursseista huolimatta, ja sitä puretaan parhaamme mukaan. Varasto on poikkeuksellisesti tulossa viikonlopuksi talkoovoimin purkamaan tuota jonoa.

Jos tilauksen kanssa on kriisi, siitä kannattaa soittaa asiakaspalveluun, chattailla tai laittaa vaikka tilausnumero yksärillä, niin saadaan potkittua akuutimmat liikkeelle mikäli eivät ole ns. "omalla painolla" liikahtaneet.
 
Viimeksi muokattu:
Aevan mainiota toimintaa taas Jimmsiltä. 6/5, vain posti näyttää saako otherdanishit jalkaa lauantai-illan rientoihin!
 
970 EVO BF-tarjouksesta tipahti tänään tänne. :tup: Saa SERriin vähän lisää vauhtia.:comp2:
Kiitoksia sinne taas.
 
Ensiksi kollektiivinen anteeksipyyntö kaikille illan ja yön aikana viestineille, ettei yövuoro ole näihin ehtinyt vastata! Tilausruuhkaa ja siitä koituvia lieveilmiöitä on päässyt syntymään lisäresursseista huolimatta, ja sitä puretaan parhaamme mukaan. Varasto on poikkeuksellisesti tulossa viikonlopuksi talkoovoimin purkamaan tuota jonoa.

Jos tilauksen kanssa on kriisi, siitä kannattaa soittaa asiakaspalveluun, chattailla tai laittaa vaikka tilausnumero yksärillä, niin saadaan potkittua akuutimmat liikkeelle mikäli eivät ole ns. "omalla painolla" liikahtaneet.

Kiitokset että saitte ruuhkasta huolimatta toimitettua näyttöni. Pääsin eilen testaamaan sitä ja kyllähän tuo 31,5'' näytti paremman kokoiselle kuin vanha 24''. Lääkäri kielsi fyysisen rasituksen ja nyt pääseekin sitten viikonloppuna pitkästä aikaa datailemaan.
 
Piti tulla ilmoittamaan että tämä heppu keskittää omat ostoksensa takaisin Jimssiin muutaman verkkis-vierailun jälkeen.

Jimmsin pihalle sentään voi ajaa autolla ilman että pohja ottaa kiinni älyttömiin hidastustöyssyihin. Tuohon keväällä Raision puolelle rantautuneeseen tarvitse enää mennä asioimaan koska Ikean suunnalta tuleville tehtiin älyttömäksi tuo sisääntulo sekä poistuminen.
 
Viimeksi muokattu:
Olisiko noihin lämpötahnojen teknisiin tietoihin mahdollisuus saada lämmönjohtavuus (W/mK) näkyviin?

Moikka! Tätä tietoa ei ilmeisesti läheskään kaikki valmistajat ilmoita "helposti", jolloin tuotetta luotaessa tieto jää yleensä puuttumaan. Välitin kuitenkin kehitysehdotuksen tuotevastaavalle!
 
Itse kovasti arvostan että Jimmssillä on suomalaisena kauppana ilmaiset postikulut.
Mutta. Kyllä pikkusen pistää silti vituttamaan, että maanantaina tilatut, "varastossa, toimitus 1-4pv" osat eivät ole vielä edes lähteneet näin perjantaina, eikä pääse viikonloppuna ottamaan käyttöön NASsia jäähdytysosien puutteen takia, kun kaikki muut osat on jo kasattuna valmiina. Laitoin chatin kautta viestiä myös että mikähän tilanne, ja vastauksena oli lähinnä että ruuhkan takia lähetetään kun lähetetään...
 
Dell UltraSharp U2715H oli vasta teillä myynnissä hintaan 37x €. Nyt taas hinta pompannut ennen kuin ehdin tilaamaan. Onko odotettavissa paluuta tarjoushintaan?
 
Itse kovasti arvostan että Jimmssillä on suomalaisena kauppana ilmaiset postikulut.
Mutta. Kyllä pikkusen pistää silti vituttamaan, että maanantaina tilatut, "varastossa, toimitus 1-4pv" osat eivät ole vielä edes lähteneet näin perjantaina, eikä pääse viikonloppuna ottamaan käyttöön NASsia jäähdytysosien puutteen takia, kun kaikki muut osat on jo kasattuna valmiina. Laitoin chatin kautta viestiä myös että mikähän tilanne, ja vastauksena oli lähinnä että ruuhkan takia lähetetään kun lähetetään...
Hei, Pahoittelut tapahtuneesta. Logistiikassa pikkusen vielä ruuhkaa, mutta koitamme kiriä tämän mahdollisimman nopeasti. Pojat kerää pitkää päivää ja viikonloppunakin tullaan vielä purkamaan.
 
"varastossa, toimitus 1-4pv"
Näyttää olevan nostettu 1-4 -> 1-6? Näin ainakin mulla lukenut varastotuotteissa Black Fridaysta asti.

Oma BF viimeisten tuntien aikana tehty tilaus oli noudettavissa ke aamusta, ei valittamista :tup:
 
Yleensä oikein hyvä firma mut ei nyt oikein natsaa. Pitääkö sitä osallistua kaiken maailman black friday hömpötyksiin jos kerta lähettämö menee aivan sekaisin.
 
Säälin kyllä ihmisiä jotka näissä aspoissa on töissä. Aina joku poraamassa. Joko on paskat tarjoukset, liian pienet tarjouserät tai sitten joku debiili tilaa kiireellä tarvittavat osat vuoden ylivoimaisesti kiireisimpänä päivänä ja täällä ihmetellään monta sivua samaa kysymystä: "miksi ei lähettämö toimi yhtä nopeasti kuin muina aikoina???!!". Menee ihan hiukan usko ihmisiin näitä lukiessa.

Voimia Jimmssin väki ja kaikki muut vastaavassa tilanteessa olevat jälleenmyyjät.
 
Suuret kiitokset Jimm'sin väelle. Tein eilen päivällä tilauksen ja laitoin aspaan viestiä, kun oli todella kova tarve osille.
Noh tunnin päästä oli laitettu postiin ja tänään aamulla oli smartpostissa odottamassa hakemista.

Ei voi kuin nostaa hattua.
 
Onko mahollista saada intelin 8:n sukupolveb prossuja alennukseen?
 
Onko nuo 1-6pv toimitukset tällä hetkellä voimassa, kun on black friday ruuhkaa?
 
Mikäköhän on tilanne Qpad hiirien saatavuuden kanssa? Tuntuu että etenkin 8K optical ja Laser hiiret kiven alla. Jos nämä ovat poistuvaa mallia niin voisin vaikka 2kpl opticaleja ostaa jos vaan saatavilla:hammer:
 
Monelta Jimmsin joululuukut aukeaa?

Edit. Selvisi seuraamalla.
 
Viimeksi muokattu:
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
258 506
Viestejä
4 498 498
Jäsenet
74 216
Uusin jäsen
TTeuras

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom