Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Anteeksi suorasukaisuuteni ja julkituontini, mutta mitä viime postauksia olen seurannut, saan kyllä kuvan että ihmiset ovat kyllä nykyään niin "minullekaikkihetinyt"-asenteella liikkeellä. Kaikki pitäisi saada heti ja samantien, ilman mitään selittelyä. Vaikka postiauto palaisi poroksi ja paketti siinä mukana, ei se taida sekään olla riittävä syy. Vaikka lisäpalkkaus on tehty, se mitä @tarmo2011 aiemmin sanoi tuosta perehdyttämisestä ja asiakaspalvelulaadun ylläpidosta on hyvin totta. Se että palkataan lisävoimaa, ei tarkoita sitä että uutta henkilöä kätellään ovella ja osoitetaan tämän jälkeen piste missä seisot ja teet työt. Siihen kuuluu pikkusen enemmän palikoita, mitkä tapahtuu ennen tuota. Ihmiset ovat näköjään päässeet liian hyvään makuun toimitusaikojen kanssa jos päivän tai kahden lisä aiheuttaa jo ongelmia. Jos myöskin jättää esimerkiksi tuottavuuteen vaikuttavien asioiden tilauksen aivan viime tinkaan ja syyttää firmaa josta tilaa...siinä ei voi kun syyttää itseään. Jos on niin akuutti tilanne, se haetaan kivijalasta. Tai pidetään varalla ylimääräistä.

Omakohtaisia kokemuksia viime ajoilta: Toki, pari päivää max on tullut lisätoimitusaikaa, mutta en valita. RMA palvelu toimii kuin junan vessa, hakemuksen jätöstä 8min myöhemmin tulee hyväksyntä. RMA-paketti kun saapui Jimmsille, 1,5h myöhemmin ilmoitus että tapaus käsitelty ja uusi korvaava tuote tilattu. En näe että tästä voitaisiin parantaa. Aivan järjettömän hyvä ja nopea RMA.

Jimms! Kyllä te ruuhkat selvitätte!
 
Anteeksi suorasukaisuuteni ja julkituontini, mutta mitä viime postauksia olen seurannut, saan kyllä kuvan että ihmiset ovat kyllä nykyään niin "minullekaikkihetinyt"-asenteella liikkeellä. Kaikki pitäisi saada heti ja samantien, ilman mitään selittelyä. Vaikka postiauto palaisi poroksi ja paketti siinä mukana, ei se taida sekään olla riittävä syy. Vaikka lisäpalkkaus on tehty, se mitä @tarmo2011 aiemmin sanoi tuosta perehdyttämisestä ja asiakaspalvelulaadun ylläpidosta on hyvin totta. Se että palkataan lisävoimaa, ei tarkoita sitä että uutta henkilöä kätellään ovella ja osoitetaan tämän jälkeen piste missä seisot ja teet työt. Siihen kuuluu pikkusen enemmän palikoita, mitkä tapahtuu ennen tuota. Ihmiset ovat näköjään päässeet liian hyvään makuun toimitusaikojen kanssa jos päivän tai kahden lisä aiheuttaa jo ongelmia. Jos myöskin jättää esimerkiksi tuottavuuteen vaikuttavien asioiden tilauksen aivan viime tinkaan ja syyttää firmaa josta tilaa...siinä ei voi kun syyttää itseään. Jos on niin akuutti tilanne, se haetaan kivijalasta. Tai pidetään varalla ylimääräistä.

Omakohtaisia kokemuksia viime ajoilta: Toki, pari päivää max on tullut lisätoimitusaikaa, mutta en valita. RMA palvelu toimii kuin junan vessa, hakemuksen jätöstä 8min myöhemmin tulee hyväksyntä. RMA-paketti kun saapui Jimmsille, 1,5h myöhemmin ilmoitus että tapaus käsitelty ja uusi korvaava tuote tilattu. En näe että tästä voitaisiin parantaa. Aivan järjettömän hyvä ja nopea RMA.

Jimms! Kyllä te ruuhkat selvitätte!

Nettikauppoja on tietysti monia, ja ihmiset ostavat yleensä aina jollain perusteella tietystä verkkokaupasta.
Oli se syy sitten hinta, nopeus, suomalaisuus, takuun toimivuus tai aspa.
Aikasemmin olen tilannut jimmsiltä, sittä maanantaina tekemäni tilaus on varmasti tullut samalla viikolla. Nykyään ei ole ollenkaan varmaa, ja olen nykyään tilannut myös muista nettikaupoista.

Ja on ihan selkeää, että Jimmsillä ei ole pienintäkään aikomusta saada toimitusaikataulua kuntoon. Ei tarvitse kuin katsoa yhtiön liikevaihdon kehitystä: siinä kun liikevaihto on 5 vuoden aikana kaksinkertaistunut, niin samaan aikaan on palkattu 4 henkilöä lisää.
On ihan selvä, että pakkaamolla on jatkuva kiire jos sinne ei juurikaan ole palkattu uutta väkeä mutta myynti on kasvanut.
Toi 4 mitä on uutta palkattu, on tainnut mennä aspaan, chättiin sun muuhun. Aspa ja chätti toki toimii hyvin, mutta itselle tuotteiden toimitusaika on myös tärkeä kriteeri kauppaa valittaessa. Eikä se tällä hetkellä ole Jimms.
Johtoa tuntuu enemmän kiinnostavan maksimaalinen tuloksen tekeminen, ja pakkaamon henkilökunnan venyttäminen maksimityösuorituksiin, kuin nopea palvelu. Siinä ei tietenkään mitään väärää osakeyhtiön kannalta ole, mutta asiakkaiden kannalta ei ehkä ihanteellisin tilanne.
 
Nettikauppoja on tietysti monia, ja ihmiset ostavat yleensä aina jollain perusteella tietystä verkkokaupasta.
Oli se syy sitten hinta, nopeus, suomalaisuus, takuun toimivuus tai aspa.
Aikasemmin olen tilannut jimmsiltä, sittä maanantaina tekemäni tilaus on varmasti tullut samalla viikolla. Nykyään ei ole ollenkaan varmaa, ja olen nykyään tilannut myös muista nettikaupoista.

Ja on ihan selkeää, että Jimmsillä ei ole pienintäkään aikomusta saada toimitusaikataulua kuntoon. Ei tarvitse kuin katsoa yhtiön liikevaihdon kehitystä: siinä kun liikevaihto on 5 vuoden aikana kaksinkertaistunut, niin samaan aikaan on palkattu 4 henkilöä lisää.
On ihan selvä, että pakkaamolla on jatkuva kiire jos sinne ei juurikaan ole palkattu uutta väkeä mutta myynti on kasvanut.
Toi 4 mitä on uutta palkattu, on tainnut mennä aspaan, chättiin sun muuhun. Aspa ja chätti toki toimii hyvin, mutta itselle tuotteiden toimitusaika on myös tärkeä kriteeri kauppaa valittaessa. Eikä se tällä hetkellä ole Jimms.
Johtoa tuntuu enemmän kiinnostavan maksimaalinen tuloksen tekeminen, ja pakkaamon henkilökunnan venyttäminen maksimityösuorituksiin, kuin nopea palvelu. Siinä ei tietenkään mitään väärää osakeyhtiön kannalta ole, mutta asiakkaiden kannalta ei ehkä ihanteellisin tilanne.
Ehkä asiakkaiden näkökulmasta on positiivista se, että yritys on toiminnassa vielä kahden tai vaikka viiden vuoden päästä. Erikoisosaamista ja oikeasti palvelevaa asiakaspalvelua kun ei kokemukseni mukaan saa niin hyvin megaketjuista ja ulkomailta kuin alan erikoisliikkeistä. Selviytyminen nykyisessä globaalissa maailmassa on melkoista tasapainottelua palkka-ja muiden kulujen kanssa ja liikevaihto ei ole suoraan verrannollinen liikevoiton kanssa. Kukinhan tilaa juuri sieltä mistä kokee saavansa itselleen sen palvelun mikä on itselleen tärkein ja siihen on kaikille täysi oikeus yhtään vähättelemättä mikä on tärkeintä. Veikkaan ihan perstuntumalta, että katteet on pienentyneet 5 vuoden takaisesta, koska kilpailu on vain lisääntynyt, kuten myöskin asiakkaiden mahdollisuudet vertailla hintoja ja muita kriteerejä. Itse mielelläni kannan rahani alan erikoisliikkeistä, jos vain pörssi antaa myöten.
 
Naputtelen sitten minäkin pätkän. Asiakkaana tulee kesäkuussa kymmenen vuotta täyteen ja sinnepäin laskentatavalla sijoittanut Jimmssin tuotevalikomaan lähes kaksikymmentätuhatta jeniä tässä vuosien varrella, joten jonkin verran pohjia keskustella palvelusta, toimitusajoista sekä hinnoista. Viimeaikoina on kieltämättä menty hiukan alaspäin toimitusajoissa ja vastaavasti hintojen osalta taas muihin toimijoihin verrattuna ylöspäin!

Maailma muuttuu, siitä ei pääse mihinkään. Kilpailu kiristyy ja hengissä täytyy pysyä melkeinpä konstilla millä hyvänsä ei siinä mitään, mutta toivottavasti tämä ed.mainittu suuntaus on vain väliaikaista johtuen syystä mistä hyvänsä! Chatti sekä tämä nettipalstahomma ovat hyviä lisäpalveluita jotka eivät tietenkään ole ilmaisia, tämän kait kaikki tiedostavat tai ainakin pitäisi tiedostaa? Kun isolla loopilla vertaa Jimmssiä muihin kotimaisiin vastaaviin ja miksei myös ulkomaisiin niin joissain tuoteryhmissä inasen korkeammat hinnat ovat ainakin omasta mielestäni hyväksyttäviä/ymmärrettäviä mutta tuota toimitusaikojen venymistä ja sivuilla ilmoitettujen toimitusaikojen välillä paikkansa pitämättömyyttä ei oikein voi mitenkään perustella tai edes selitellä sillä taikka tällä syyllä! Jimmssin asiakkaana aion pysyä tulevaisuudessakin! Omalla kohdalla näitä myöhästymisiä ym ei ole sattunut kuin muutaman kerran ja kaikki RMA tapaukset sekä muut palvelut ovat toimineet 5/5, parempaa ei suomessa ole tarjolla eikä tule keski-euroopassakaan ihan heti vastaavaa vastaan!

Se missä saksalainen vetää tällä hetkellä Jimmssiä pataan ja huolella on juurikin tämä asiakkaalle annettava informaatio sekä palvelualttius tai miksi sitä nyt kukin haluaa kutsua (kyselelyihin vastaamisen nopeus, vastausten paikkansa pitävyys yms). Totta kai pelaavat ihan eritason resursseilla mutta itse en sulata selittelyjä tai pahoitteluja kun se, tämä ja tuo oli sitä tätä taikka tuota...Joskus aikoinaan oli HIFK:n A-junnujen pukukopin seinällä kissankokoisilla kirjaimilla omasta mielestäni maailman paras slogan "ÄLÄ SELITÄ, ÄLÄ KOSKAAN SELITÄ". Tuo pitää niin paljon sisällään ja sitä voi soveltaa niin monessa paikassa ja moneen asiaan että ei olisi välttämättä kovinkaan huono idea teipata teidän henkilökunnan pukukopin/taukotilan seinälle...

Että tämmösiä lähti vajaan viiskymppisen setämiehen kynästä tänään ja vieläpä limpparilinjalla näin saunan jälkeen ;)
 
Viimeksi muokattu:
Selviytyminen nykyisessä globaalissa maailmassa on melkoista tasapainottelua palkka-ja muiden kulujen kanssa ja liikevaihto ei ole suoraan verrannollinen liikevoiton kanssa.

Ilmeisesti et osaa googlea käyttää. Kun pari sekuntia käyttää googletteluun, niin huomaa että siinä ajassa kun liikevaihto on kaksinkertaistunut niin tulos on kolminkertaistunut.
 
Ilmeisesti et osaa googlea käyttää. Kun pari sekuntia käyttää googletteluun, niin huomaa että siinä ajassa kun liikevaihto on kaksinkertaistunut niin tulos on kolminkertaistunut.
Piti ihan tarkistaa, 2016 pari tonnia takkiin, kaksi edellistä noin miltsi per vuosi ja 2013 2k voittoa, 2012 350k tulos. Aivan normaalia kirjanpidollista keinahtelua, en lähtis tuosta vielä kolminkertaista voittoa laskemaan... Mutta eiköhän offtopic riitä ainakin allekirjoittaneen osalta. ;)
 
Viimeksi muokattu:
Piti ihan tarkistaa, 2016 pari tonnia takkiin, kaksi edellistä noin miltsi per vuosi ja 2013 2k voittoa, 2012 350k tulos. Aivan normaalia kirjanpidollista keinahtelua, en lähtis tuosta vielä kolminkertaista voittoa laskemaan... Mutta eiköhän offtopic riitä ainakin allekirjoittaneen osalta. ;)

Jaa a, en tiedä mistä sitten olet katsonut, kun ihan vahvaa jousunosteista tulosta on tehnyt jatkuvasti.
 
Piti ihan tarkistaa, 2016 pari tonnia takkiin, kaksi edellistä noin miltsi per vuosi ja 2013 2k voittoa, 2012 350k tulos. Aivan normaalia kirjanpidollista keinahtelua, en lähtis tuosta vielä kolminkertaista voittoa laskemaan... Mutta eiköhän offtopic riitä ainakin allekirjoittaneen osalta. ;)

Jaa a, en tiedä mistä sitten olet katsonut, kun ihan vahvaa jousunosteista tulosta on tehnyt jatkuvasti.
Vaikka ensimmäisestä hakutuloksesta:
upload_2018-2-10_21-34-14.png


Jimm's PC-Store - Y-tunnus: 0885951-4 - Yritystiedot, taloustiedot, päättäjät & hallituksen jäsenet

E: Ja jotta ei ihan pelkäksi offtopikiksi mene niin minulta kiitos @Jimm's ille. Nyt pieni notkahdus tapahtunut ruuhkien takia mutta toivon että kohta hellittää. Oma kokemus on että asiakaspalvelu ja toimitusajat ovat parantuneet huomattavasti viime vuosina. Yksi iso etu teillä on ilmaiset toimitukset :tup:
 
Yksi iso etu teillä on ilmaiset toimitukset :tup:

Tämä on yksi iso syy miksi tilaan ylipäätänsä Jimmsiltä.

+Ilmaiset toimitukset
+Nopea toimitus (ainakin minulla, en tiedä teistä kuinka nopeeta teille on)
+Hinnoissa ei ole ainakaan ~100-200e tuotteissa kuin pari kymppiä eroa saksan hintoihin näin mututuntumalla mutta kääntöpuolena on että takuun pitäis toimia paljon nopeammin kuin saksan kauppojen kaa.

-Joissakin tuotteissa todella korkea hinta vrt. kilpailijoihin
-????
-????

En tiedä paljoa miinuksia kun ei ole juurikaan ikinä ollut ongelmaa Jimmsin kanssa.
 
Vaikka ensimmäisestä hakutuloksesta:
upload_2018-2-10_21-34-14.png


Jimm's PC-Store - Y-tunnus: 0885951-4 - Yritystiedot, taloustiedot, päättäjät & hallituksen jäsenet

E: Ja jotta ei ihan pelkäksi offtopikiksi mene niin minulta kiitos @Jimm's ille. Nyt pieni notkahdus tapahtunut ruuhkien takia mutta toivon että kohta hellittää. Oma kokemus on että asiakaspalvelu ja toimitusajat ovat parantuneet huomattavasti viime vuosina. Yksi iso etu teillä on ilmaiset toimitukset :tup:

Täältä itse katsoin:
Jimm's PC-store Oy - Taloustiedot - Asiakastieto

Miten noi voi erota toisistaan niin paljon?
 
Ilmeisesti et osaa googlea käyttää. Kun pari sekuntia käyttää googletteluun, niin huomaa että siinä ajassa kun liikevaihto on kaksinkertaistunut niin tulos on kolminkertaistunut.

No joo, mutta ei se silti muuta sitä faktaa mihinkään että liikevaihto ei ole suoraan verrannollinen liikevoiton kanssa, kuten tarmo2011 sanoi.
 
No joo, mutta ei se silti muuta sitä faktaa mihinkään että liikevaihto ei ole suoraan verrannollinen liikevoiton kanssa, kuten tarmo2011 sanoi.

No ei tietenkään ole, kuinka urpo sinä oikein olet?
Siitä näkee nopeiten myynin kasvun, koska myynti on suoraan verrannollinen liikevaihtoon.
Tuloksen näkee samasta osoitteesta kuin liikevaihdon, mutta se ei tässä kohtaa nyt ole relevanttia kun kyse on nimenomaan hitaasta lähettämisestä jne.
 
No ei tietenkään ole, kuinka urpo sinä oikein olet?
Siitä näkee nopeiten myynin kasvun, koska myynti on suoraan verrannollinen liikevaihtoon.
Tuloksen näkee samasta osoitteesta kuin liikevaihdon, mutta se ei tässä kohtaa nyt ole relevanttia kun kyse on nimenomaan hitaasta lähettämisestä jne.

En tiedä miten urpo olen. Tarmo kirjoitti: "Selviytyminen nykyisessä globaalissa maailmassa on melkoista tasapainottelua palkka-ja muiden kulujen kanssa ja liikevaihto ei ole suoraan verrannollinen liikevoiton kanssa."

Mä vastasin vaan sinun ulinaasi, jonka vastasit tarmolle, joka minun mielestäni kyseenalaisti hänen viestinsä sisällön... :confused:

Eli oletko hänen kanssaan samaa mieltä vai et? :confused::confused2:
 
En tiedä miten urpo olen. Tarmo kirjoitti: "Selviytyminen nykyisessä globaalissa maailmassa on melkoista tasapainottelua palkka-ja muiden kulujen kanssa ja liikevaihto ei ole suoraan verrannollinen liikevoiton kanssa."

Mä vastasin vaan sinun ulinaasi, jonka vastasit tarmolle, joka minun mielestäni kyseenalaisti hänen viestinsä sisällön... :confused:

Eli oletko hänen kanssaan samaa mieltä vai et? :confused::confused2:

Mitä merkitystä sillä liikevoitolla sitten on, kun ei siitä näe että myynti on kasvanut = ruuhkaa pakkaamolla?
Mikä siis oli alkuperäinen pointtinikin.
En tuota olisi maininnut, jos yhtiön tulos olisi huono, mutta koska yhtiön voitot ovat kasvaneet about samassa suhteessa liikevaihtoon, eikä ihmisiä ole palkattu kuin neljä lisää, niin on selvää että voitto otetaan työntekijöiden selkänahasta.
 
Omat kokemukset Jimssistä: Tavara tulee kotia uutena nopeasti ja ilman posteja (ainakin ennen?), mutta jos tuote on viallinen tai siinä on virhe niin olet pulassa. Takuuvaihto/-huolto/-hyvitys ei toimi tai siellä ei oteta asioita vakavasti ja yritetään viat kääntää asiakkaan vastuulle.
 
PS:Mielikuvitus lähti täs yks päivä laukkaamaan ja tuli mieleen että onko Postilla joku "ykkösprioriteetin" linjasto jolle menee kaikkien työntekijöiden paketit ettei tarvi työnantajaa kohtaan olla äreä kun paketti ei tulekaan. :rofl:

PPS: Jos Jimms voisi varmistaa oman pakettini lähdön huomenna niin voin nakata tilausnumeron jos sopii? =)

Oliko tää jo kunnossa/hoidettu? :)
 
Anteeksi suorasukaisuuteni ja julkituontini, mutta mitä viime postauksia olen seurannut, saan kyllä kuvan että ihmiset ovat kyllä nykyään niin "minullekaikkihetinyt"-asenteella liikkeellä. Kaikki pitäisi saada heti ja samantien, ilman mitään selittelyä. Vaikka postiauto palaisi poroksi ja paketti siinä mukana, ei se taida sekään olla riittävä syy. Vaikka lisäpalkkaus on tehty, se mitä @tarmo2011 aiemmin sanoi tuosta perehdyttämisestä ja asiakaspalvelulaadun ylläpidosta on hyvin totta. Se että palkataan lisävoimaa, ei tarkoita sitä että uutta henkilöä kätellään ovella ja osoitetaan tämän jälkeen piste missä seisot ja teet työt. Siihen kuuluu pikkusen enemmän palikoita, mitkä tapahtuu ennen tuota. Ihmiset ovat näköjään päässeet liian hyvään makuun toimitusaikojen kanssa jos päivän tai kahden lisä aiheuttaa jo ongelmia. Jos myöskin jättää esimerkiksi tuottavuuteen vaikuttavien asioiden tilauksen aivan viime tinkaan ja syyttää firmaa josta tilaa...siinä ei voi kun syyttää itseään. Jos on niin akuutti tilanne, se haetaan kivijalasta. Tai pidetään varalla ylimääräistä.

Omakohtaisia kokemuksia viime ajoilta: Toki, pari päivää max on tullut lisätoimitusaikaa, mutta en valita. RMA palvelu toimii kuin junan vessa, hakemuksen jätöstä 8min myöhemmin tulee hyväksyntä. RMA-paketti kun saapui Jimmsille, 1,5h myöhemmin ilmoitus että tapaus käsitelty ja uusi korvaava tuote tilattu. En näe että tästä voitaisiin parantaa. Aivan järjettömän hyvä ja nopea RMA.

Jimms! Kyllä te ruuhkat selvitätte!


Kollektiivinen kiitos sinulle ja muille viikonloppuna kommentoineille palautteista - palaute on aina hyvästä, varsinkin silloin kun se on rakentavaa! :)
Viikonloppuna oltiin tosiaan porukalla kirimässä ruuhkaa ja ollaan nyt vihdoin taas normaalitasossa kiinni.
Kiireapu on tosiaan ollut koko sesonkiajan käytössä ja korjausliikkeitä on muutenkin tehty heti ongelmien ilmetessä, mutta vaikutuksen näkyminen vie valitettavasti silti aina sen oman aikansa.

Jos tilauksella on erityisen kiire kannattaa varsinkin sesonkiaikana olla yhteydessä asiakaspalveluun aikaisempien ohjeiden mukaisesti tai vaihtoehtoisesti käyttää tuota Posti 21-palvelua. Lisämaksusta kuriiri tuo tilauksen suoraan kotiovelle ja maksullisena lisäpalveluna tilaus menee tällöin korkeammalla prioriteetilla toimitukseen tavaroiden saavuttua hyllyyn.
 
Kollektiivinen kiitos sinulle ja muille viikonloppuna kommentoineille palautteista - palaute on aina hyvästä, varsinkin silloin kun se on rakentavaa! :)
Viikonloppuna oltiin tosiaan porukalla kirimässä ruuhkaa ja ollaan nyt vihdoin taas normaalitasossa kiinni.
Kiireapu on tosiaan ollut koko sesonkiajan käytössä ja korjausliikkeitä on muutenkin tehty heti ongelmien ilmetessä, mutta vaikutuksen näkyminen vie valitettavasti silti aina sen oman aikansa.

Jos tilauksella on erityisen kiire kannattaa varsinkin sesonkiaikana olla yhteydessä asiakaspalveluun aikaisempien ohjeiden mukaisesti tai vaihtoehtoisesti käyttää tuota Posti 21-palvelua. Lisämaksusta kuriiri tuo tilauksen suoraan kotiovelle ja maksullisena lisäpalveluna tilaus menee tällöin korkeammalla prioriteetilla toimitukseen tavaroiden saavuttua hyllyyn.
Eli siis jos ottaa toimituksen kuriirina niin myös pakkaamossa pääsee jonon ohi?
 
Jokin aika sitten nurisin kun näytönohjaimen tilaukselle ei oltu tehty mitään 3 päivään vaikka tavaraa oli saldoissa niin nyt täytyy kehua. Eilen jätetty tilaus sisään ja tänäaamuna tuli jo viesti että tavara on lähtenyt. Iso kiitos käsittelyiden nopeutumisesta!
 
Kollektiivinen kiitos sinulle ja muille viikonloppuna kommentoineille palautteista - palaute on aina hyvästä, varsinkin silloin kun se on rakentavaa! :)
Viikonloppuna oltiin tosiaan porukalla kirimässä ruuhkaa ja ollaan nyt vihdoin taas normaalitasossa kiinni.
Kiireapu on tosiaan ollut koko sesonkiajan käytössä ja korjausliikkeitä on muutenkin tehty heti ongelmien ilmetessä, mutta vaikutuksen näkyminen vie valitettavasti silti aina sen oman aikansa.

Jos tilauksella on erityisen kiire kannattaa varsinkin sesonkiaikana olla yhteydessä asiakaspalveluun aikaisempien ohjeiden mukaisesti tai vaihtoehtoisesti käyttää tuota Posti 21-palvelua. Lisämaksusta kuriiri tuo tilauksen suoraan kotiovelle ja maksullisena lisäpalveluna tilaus menee tällöin korkeammalla prioriteetilla toimitukseen tavaroiden saavuttua hyllyyn.

Kehutaan nyt vieläkin, eilen tilattu, tänään postissa, huomenna postista riippuen pakettiautomaatissa :D
 
Mulla sama eilen tilattu ja tänään aamulla tuli viesti että tilaus käsitelty ja postitettu. :tup:
 
Eräillä näyttää olevan kärsivällisyys pikkulapsen tasolla. On se tuskaa, kun joutuu odottamaan niitä osiaan sen kauheat 2-4 päivää, ennen kuin pääsee taas leikkimään sotaa verkossa.
 

Ilmeisesti saatavuuksien selkeytyminen menee ensi kuun puolelle, mutta pyritään saamaan listoille siihen mennessä :)
 
Viimeksi muokattu:
Mahtaakohan Jimmyn pelituolivalikoimasta löytyä ainoatakaan tuolia, joka sopisi sirommalle pelaajalla (210cm/130kg)? Vai onko ylipäätään turha yrittääkään löytää pelituolia tähän hätään vaan lähteä Martela/Isku/jne. linjalle?
 
Kiitoksia nopeasta toimituksesta! Tuli siirryttyä 2 näytön setupista Dellin ultraleveään aikaan :cigar2: Pikkasen menee aikaa totutella, mutta kyllä tää on aivan loistava näyttö:comp:


Yksi pieni toive/kehityskohde olisi kuitenkin laskutukseen liittyen:

Otin tälläisessä "isommassa" tilauksessa poikkeuksellisesti maksutavaksi Klarnan Laskun. Oletin, että tästä tulee sähköpostiin lähetyksen jälkeen lasku (kuten 99% kaikista muista verkkokaupoista tekevät), mutta eipä näkynyt. Näytön saapuessa poimin tilausvahvistuksen laatikon kyljestä muovitaskusta, nakkasin kansioon talteen ja heitin laatikon varastoon.

Yritysmaailman puolelta oppineena menin itse selvittelemään laskutustietoja ja ei muuta kuin klarnan sivuille kirjautumaan sisään ja siellähän ne kaivatut laskutustiedot olivatkin ja sain pistettyä näytön maksuun.

Nyt sitten pari päivää myöhemmin aloin tarkemmin tutkimaan tilausvahvistusta niin siinähän olikin kaksi paperia liitettynä toisiinsa ja toinen myös lasku, paperisena. Eikö järjestelmä voisi tukea kuten muilla, että tulisi sähköisesti laskut perille yksityishenkilöille? Firmalle ei nyt haittaa jos paperisena haluaa välttämättä laskuja laitella kun menevät kuitenkin skannauspalvelun kautta sähköiseen järjestelmään.

Jos nyt vaikka käy käy näin kuten itsellä, että lasku jää epähuomiossa poimimatta tai joutuu näkemään pientä vaivaa laskun maksutietojen löytämiseen niin ei helpota kovinkaan paljon asiakkaan puolelta hommaa.
 
Kiitoksia nopeasta toimituksesta! Tuli siirryttyä 2 näytön setupista Dellin ultraleveään aikaan :cigar2: Pikkasen menee aikaa totutella, mutta kyllä tää on aivan loistava näyttö:comp:


Yksi pieni toive/kehityskohde olisi kuitenkin laskutukseen liittyen:

Otin tälläisessä "isommassa" tilauksessa poikkeuksellisesti maksutavaksi Klarnan Laskun. Oletin, että tästä tulee sähköpostiin lähetyksen jälkeen lasku (kuten 99% kaikista muista verkkokaupoista tekevät), mutta eipä näkynyt. Näytön saapuessa poimin tilausvahvistuksen laatikon kyljestä muovitaskusta, nakkasin kansioon talteen ja heitin laatikon varastoon.

Yritysmaailman puolelta oppineena menin itse selvittelemään laskutustietoja ja ei muuta kuin klarnan sivuille kirjautumaan sisään ja siellähän ne kaivatut laskutustiedot olivatkin ja sain pistettyä näytön maksuun.

Nyt sitten pari päivää myöhemmin aloin tarkemmin tutkimaan tilausvahvistusta niin siinähän olikin kaksi paperia liitettynä toisiinsa ja toinen myös lasku, paperisena. Eikö järjestelmä voisi tukea kuten muilla, että tulisi sähköisesti laskut perille yksityishenkilöille?

Kiitos kehitysehdotuksesta :) Sähköiset kuitit, laskut ja muut tilauksiin liittyvät asiakirjat saa aina asiakaspalvelusta pyytämällä, kellon ympäri. Automaattiseen sähköiseen laskutukseen ei järjestelmämme ainakaan toistaiseksi taivu.
 
Nyt oli ihan pakko luoda tili tätä varten että pääsin kommentoimaan. Pakko kehua jimmsiä yleisellä tasolla ja hommat on aina hoitunut hienosti. Nyt on vain pakko tulla kysymään että mistä johtuu tämä järkyttävä näytönohjainten hinnan nousu ja ongelmat saatavuuden kanssa? Mitään ei tunnu olevan hyllyssä ja jos on, niin viedään nenän edestä muitamissa tunneissa. Onko joku uusi mainustrendi päällä? Kaverit puhunut että tuntuu joka paikka kuhisevan venäläisiä tai virolaisia kun kantavat lavoittain näyttiksiä pihalle :D . Toivon vain että jimms ei ole lähtenyt samaan pelleilyyn mukaan! Itsekkin katsonut että pitäis näyttistä vaihtaa vanhan 960 tieltä, jos vinv jotain saisi! Anteeksi tämän kaljan huuruisen avauksen takia.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
258 540
Viestejä
4 499 561
Jäsenet
74 218
Uusin jäsen
Pena82

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom