- Liittynyt
- 07.03.2017
- Viestejä
- 184
Anteeksi suorasukaisuuteni ja julkituontini, mutta mitä viime postauksia olen seurannut, saan kyllä kuvan että ihmiset ovat kyllä nykyään niin "minullekaikkihetinyt"-asenteella liikkeellä. Kaikki pitäisi saada heti ja samantien, ilman mitään selittelyä. Vaikka postiauto palaisi poroksi ja paketti siinä mukana, ei se taida sekään olla riittävä syy. Vaikka lisäpalkkaus on tehty, se mitä @tarmo2011 aiemmin sanoi tuosta perehdyttämisestä ja asiakaspalvelulaadun ylläpidosta on hyvin totta. Se että palkataan lisävoimaa, ei tarkoita sitä että uutta henkilöä kätellään ovella ja osoitetaan tämän jälkeen piste missä seisot ja teet työt. Siihen kuuluu pikkusen enemmän palikoita, mitkä tapahtuu ennen tuota. Ihmiset ovat näköjään päässeet liian hyvään makuun toimitusaikojen kanssa jos päivän tai kahden lisä aiheuttaa jo ongelmia. Jos myöskin jättää esimerkiksi tuottavuuteen vaikuttavien asioiden tilauksen aivan viime tinkaan ja syyttää firmaa josta tilaa...siinä ei voi kun syyttää itseään. Jos on niin akuutti tilanne, se haetaan kivijalasta. Tai pidetään varalla ylimääräistä.
Omakohtaisia kokemuksia viime ajoilta: Toki, pari päivää max on tullut lisätoimitusaikaa, mutta en valita. RMA palvelu toimii kuin junan vessa, hakemuksen jätöstä 8min myöhemmin tulee hyväksyntä. RMA-paketti kun saapui Jimmsille, 1,5h myöhemmin ilmoitus että tapaus käsitelty ja uusi korvaava tuote tilattu. En näe että tästä voitaisiin parantaa. Aivan järjettömän hyvä ja nopea RMA.
Jimms! Kyllä te ruuhkat selvitätte!
Omakohtaisia kokemuksia viime ajoilta: Toki, pari päivää max on tullut lisätoimitusaikaa, mutta en valita. RMA palvelu toimii kuin junan vessa, hakemuksen jätöstä 8min myöhemmin tulee hyväksyntä. RMA-paketti kun saapui Jimmsille, 1,5h myöhemmin ilmoitus että tapaus käsitelty ja uusi korvaava tuote tilattu. En näe että tästä voitaisiin parantaa. Aivan järjettömän hyvä ja nopea RMA.
Jimms! Kyllä te ruuhkat selvitätte!