Shadow of the Tomb Raider (14.9.2018, PS4, PC, Xbox One)

Ensimmäinen peli, jossa on pakko oikeastaan käyttää DX12 tilaa tai muuten nopeus kärsii aivan älyttömästi. Siltikin oma prossu on pullonkaulana. Pitää varmaan Zen kakkost katella ensi vuonna...

Näköjään ajurista pakotettu FXAA on varsin hyvä vaihtoehto... Tietysti liikkeessä ei niin kiva, mutta muuten paljon terävämpi kuin mikään pelin tarjoama vaihtoehto.

Ajuri FXAA:
fxaa35fnb.png


SMAA:
smaawcfks.png


TAA:
taa2oii6.png


@Kaotik Eikös sen FXAA:n pitänyt olla hirveetä pehmeetä shaibaa. :think:
 
Viimeksi muokattu:
Onhan tuossa kädessä ja vyössä melkoista sahalaitaa FXAA:lla. :geek:
 
Onhan tuossa kädessä ja vyössä melkoista sahalaitaa FXAA:lla. :geek:
Ei voida haukkua ainakaan pehmeäksi verrattuna muihin. :kahvi:

TAA lähentelee tuossa vesivärimaalausta (varsinkin nuo kasvit taustalla). Käytännössä liikkeessä näyttää tosin ihan hyvältä. Itseä ei kumminkaan pahemmin haittaa vaikka ne panisi pahitteeksi parempaa terävyyttä. NVIDIA:n ajureista pakotettu FXAA on varsin terävä, mutta sen kääntöpuolena on tietysti se, että ei silottele kovin agressiivisesti.
 
Viimeksi muokattu:
Jotain 22 tuntia meni itsellä läpipeluuseen hardilla, kolusin jokusen ylimääräisen haudan mutta läpäisyprosentti tuolla tuntimäärällä silti aika alhainen eli paljon jäi kerättävää.

Unohtakaa ne pelin omat antialiasingit ja pakottakaa nVidialta nämä päälle:

qrhCUFx.png


Pyöri ainakin itsellä paremmin GTX 1080 Ti + 3440 x 1440p ultrawide combolla.

Mulla peli näyttää iha "harmaalle". Ihan ku oli ihan liikaa gammaa tms. Pelissä ei ole kun brighness säätö ja se ei auta tuohon. Pistin näytön kontrastin tappiin, niin on pkikasen parempi, mutta ei se silti mun mielestä normaalille näytä. Onko muill aollu mitään tommosta onglemaa.

Pelin valaistuksessa on todennäköisesti jotain pielessä, veikkaan että johtuu HDR-ominaisuuksista ja valaistus on täysin kunnossa jos peliä pelaisi 4K HDR töllöllä. Ei tule ihan heti kokeiltua itse tätä koska atk:sta ei saa kaapelia kotiteatteriin tällä hetkellä vaikka mieli tekisi. :tdown:

Ratkoin itse tuon niin että hain pelinäytöstäni tummimman gamman mitä löytyi, ja sitten kun tuli pimeähkö luolakohta hieroin pelin kirkkausslaiderilla mustat niin etteivät ne menneet tukkoon. Jos omistat nVidian näyttiksen niin gammaahan voi säätää ihan nvidia control panelista mikäli näytön asetukset eivät auta.
 
Viimeksi muokattu:
Ensimmäinen peli, jossa on pakko oikeastaan käyttää DX12 tilaa tai muuten nopeus kärsii aivan älyttömästi. Siltikin oma prossu on pullonkaulana. Pitää varmaan Zen kakkost katella ensi vuonna...

Näköjään ajurista pakotettu FXAA on varsin hyvä vaihtoehto... Tietysti liikkeessä ei niin kiva, mutta muuten paljon terävämpi kuin mikään pelin tarjoama vaihtoehto.

Ajuri FXAA:
fxaa35fnb.png


SMAA:
smaawcfks.png


TAA:
taa2oii6.png


@Kaotik Eikös sen FXAA:n pitänyt olla hirveetä pehmeetä shaibaa. :think:

Kylhän toi SMAA kyl vie ihan 6-0 muita, DLSS odotelles
 
Jotain 22 tuntia meni itsellä läpipeluuseen hardilla, kolusin jokusen ylimääräisen haudan mutta läpäisyprosentti tuolla tuntimäärällä silti aika alhainen eli paljon jäi kerättävää.

Unohtakaa ne pelin omat antialiasingit ja pakottakaa nVidialta nämä päälle:



Pyöri ainakin itsellä paremmin GTX 1080 Ti + 3440 x 1440p ultrawide combolla.

Kiitti vinkistä! Tällä sai mukavan FPS buustin.
 
Pelin valaistuksessa on todennäköisesti jotain pielessä, veikkaan että johtuu HDR-ominaisuuksista ja valaistus on täysin kunnossa jos peliä pelaisi 4K HDR töllöllä. Ei tule ihan heti kokeiltua itse tätä koska atk:sta ei saa kaapelia kotiteatteriin tällä hetkellä vaikka mieli tekisi. :tdown:

Ratkoin itse tuon niin että hain pelinäytöstäni tummimman gamman mitä löytyi, ja sitten kun tuli pimeähkö luolakohta hieroin pelin kirkkausslaiderilla mustat niin etteivät ne menneet tukkoon. Jos omistat nVidian näyttiksen niin gammaahan voi säätää ihan nvidia control panelista mikäli näytön asetukset eivät auta.

Joo oon itekki koittanu säädellä noita nöytön ja NV control panelin gamma ja kontrasti säätöjä ja saa sen paremmaksi aina tiettyyn tilanteeseen. Mutta jis säätää esim. pimeämmässä paikassa noi, niin sitten kirkas auri gonoaiste näyttää taas liian tummalle...

Itekki sitä mieltä, että peli on suunn7teltu alusta asti HDR mielessä ja SDR on jotenkin "unohtunut"... En muita HDR:ää tukevissa peleissä kuitenkaan tällöseen törmänny.

Harmittaa, kun paikoin peli on todella upea, kun saa noi gammat ja kobtrastit kohdalleen, mutta välillä taas ihan hirveetä harmaata mössöä... :tdown:
 
Ihmettelin läpi pelin kans miten tuntuu olevan kuin joku harmaa(/vihreä) kalvo graffojen päällä, ja nyt kun kurkkasin mitä screenshotteja olin napsinut niin osui tämä silmään.
Alkuperäinen, ja photarissa lisätty kontrastia ja vähän värejä normaalimpaan suuntaan. Eikä edes mitään aluesäätöä, vaan ihan pelkkiä vipuja vähän väännelty.

lara1.jpg


lara2.jpg
 
Ihmettelin läpi pelin kans miten tuntuu olevan kuin joku harmaa(/vihreä) kalvo graffojen päällä, ja nyt kun kurkkasin mitä screenshotteja olin napsinut niin osui tämä silmään.
Alkuperäinen, ja photarissa lisätty kontrastia ja vähän värejä normaalimpaan suuntaan. Eikä edes mitään aluesäätöä, vaan ihan pelkkiä vipuja vähän väännelty.

lara1.jpg


lara2.jpg

Tässäpä loistava esimerkki tuosta ongelmasta. Ihmettelen, miten vähän tähän on ihmiset reagoineet, kun omasta mielestä aika selkeästi havaittava juttu, ja itteä häiritsee ainakin aika paljon.

Tosiaan näytön säätöjä räpläämällä tuin saa näyttämään paremmalle, mutta sitten taas kirkkaammissa kohdissa menee kuva huonommaksi. Aina kun valasitusolosuhteet muuttuu, pitäisi olla säätämässä asetuksia.
 
Mulla kippas pari kertaa, mutta se pari kippailua tapahtui vasta, kun tempaisin grafiikoissa nupit kaakkoon. Sitten hieman himmailin niitä ja homma pelitti mukavasti.

24 tuntia näyttäisi mulla olevan pelikellossa kun peli meni läpi. Siihen sisältyi kaikkien yhdeksän Challenge Tombin läpäisy, sekä kryptat, mutta en jaksanut todellakaan kierrellä ja etsiskellä kaikkia mahdollisia esineitä ja asiakirjoja. Ihan hyvä peli, vaikka juuri mitään uutta peliteknillisesti se ei tuonut pelisarjaan. Juoni nyt oli todella diipadaapa-tasoa, joka saa paljon kiittää ääninäyttelijöitään siitä, etten skipannut jokaista puhekohtausta. Taistelut olivat paljon mukavampia tässä, koska hiipiminen oli oikeasti vaihtoehto lähes joka tilanteessa. En muistaakseni käyttänyt tuliaseita kertaakaan pelissä, vaan joko puukolla tai jousella.

Kaiken kaikkiaan ihan miellyttävä kokemus nämä kolme peliä, tälläisiksi putkijuoksuiksi ja köyhän miehen Indiana Jones tarinalla höystettynä.
 
Täällä ei ole kaatunut kertaakaan toistaiseksi. 12 tuntia olen pelannut tähän mennessä.

Aluksi oli sellaista ongelmaa, että niin anselilla kuin tavallisilla kuvankaappauksillakin otetut kuvat olivat harmaita, mutta se on näköjään korjattu. Tänään kun pelasin taas viikonlopun tauon jälkeen, niin steam latasi jonkun ~150 Mt päivityksen joka luultavasti korjasi ongelman.

Sikäli vaan harmi, että tapanani on napsia kuvankaappauksia paljon eri vaiheista peliä ikäänkuin muistoiksi, niin nyt alkupuolelta ei ole oiken kelvollisia kuvia. Alun kuvat on melkein roskiskamaa.


vanha.jpg
Vanha versio


uusi.jpg
Uusi versio
 
Pudotin testi mielessä asetukset Ultra > High mutta jo 15 min jälkeen peli kaatui.

Eilen taasen onnistuin pelaamaan kaksi noin tunnin eri sessiota ilman kaatumisia eli ihan mielivaltaisia nämä kaatumiset.

Kone ei koskaan muulloin kaatuile ja parisen päivää sitten asensin pelkän kympin & sottr ylimääräiselle ssd:lle nähdäkseni josko olisi vaikutusta.

Noh, pitää vaa nyt hyväksyä nämä kaatumiset ja päivitysten myötä toivoa vaa että jonakin päivänä uusintapeluu menisikin sitten ilman ongelmia.

Edit. testattu DX11 DX12 sijaan ja normaali graafiikka asetuksin, 10min jolloin kaatui.
 
Viimeksi muokattu:
Nyt on läpi sitten. Eipä tästä tullut samanlaisia fiiliksiä (hyvässä mielessä) kuin edeltäjästä. Taistelu ja seikkailu eivät oikein tuntuneet olevan tasapainossa ja taistelut nyt menivät yrittämättä läpi toiseksi vaikeimmalla (eli vaikein vaikeusaste joka tallentaa muuallakin kuin nuotiopaikoilla). Viitisen kuolemaa taisi tulla vihollisen toiminnan takia. Koska taistelussa ei ole mitään haastetta niin ihan turhalta tuntuu myös iso osa noista skilleistä sekä aseiden päivittämisestä.
 
Eilen meni läpi. Aika sopivan mittainen oli minusta, ja tykkäsin painotuksen siirtymisestä toiminnasta tutkimiseen/puzzleihin.

Pieni pettymys oli se, miten vähän ulkoympäristöissä oli vaihtelua verrattuna edelliseen osaan, jossa oli monta hyvin eri näköistä ulkoaluetta. Tarinalta en odottanut paljon enkä myöskään saanut, mutta ääninäyttely toimi.

Ilman muuta kumminkin kelpo jatko ja päätös trilogialle, vaikka ei tosiaankaan tarjoa mitään järin uutta.
 
Ja kohta tulee ensimmäinen DLC




Noh, pitää odotella varmaan vuosi tai kaksi niin saa pelin ja season passin alle 20€ hintaan :rolleyes:
 
Aika kauan Riselläkin taisi mennä, että hinta romahti. Kunhan tätä uutukaista alkaa saamaan reilusti alle 30€ niin voi ostaa pois.
 
Aika kauan Riselläkin taisi mennä, että hinta romahti. Kunhan tätä uutukaista alkaa saamaan reilusti alle 30€ niin voi ostaa pois.

Square-Enix omien havaintojeni perusteella pudottaa hintojaan suunnilleen nopeimmin kaikista AAA-julkaisijoista. Toki höperöä odottaa mitään radikaalia vielä näin kolme viikkoa julkaisun jälkeen, mutta jo pari kuukautta julkaisusta joku –50 % ale on ihan realistinen.
 
Eipä tuo square tunnu arvostavan ku Final Fantasyitään, kaikki muut tavaramerkit heitetää aika nopiaa bundleihin ja isoille alennuksille vrt muut julkaisijat. Vähän jopa samaa mallia mitä suurinosa harrasti joskus 6-9v sitten ku isotki keväällä julkassut nimet oli joulualessa jo jonku kympin pintaan.


Joka oli aivan naurettavan helppo verrattuna kahden aiemman Tomb Raiderin loppubossiin.
Totta puhuen en kyl muista kummankaan pelin loppubossia. En siis vaikka kuinka kaivan, jotain siihe edeltäviä tappeluita, mut aika mitäänsanomattomia kait nuo oli molemmissa siis. Ja molemmat pelannut toukokuussa läpi.
 
Square-Enix omien havaintojeni perusteella pudottaa hintojaan suunnilleen nopeimmin kaikista AAA-julkaisijoista. Toki höperöä odottaa mitään radikaalia vielä näin kolme viikkoa julkaisun jälkeen, mutta jo pari kuukautta julkaisusta joku –50 % ale on ihan realistinen.
Jostain syystä esim tomb raider 2013 versio jokusen vuoden päästä tuli jo vitosella myyntii steamissa ja kuten ubin far cry 3 ja ass creed IV mutta noita uudempia ei saa sitten kirvelläkään tuolla 75% alennuksella.

Vaiko onko niin että peli kun myy tietyn verran niin julkaisija on tyytyväinen ja laittaa roimalla aleella myyntiin, esim Rise of tomb raiderikin on vielä 50€ steamissa kun 2013 versio ollut vuosia jo 20 lähtöhinnaltaan, risekin täyttää tammikuussa jo 3v.

Siksi naurattaakin välillä kun puhuttaan steamin aleista niin silti lähes poikkeusetta avainkaupoissa pelit ovat silti halvempia.
 
Square-Enix omien havaintojeni perusteella pudottaa hintojaan suunnilleen nopeimmin kaikista AAA-julkaisijoista. Toki höperöä odottaa mitään radikaalia vielä näin kolme viikkoa julkaisun jälkeen, mutta jo pari kuukautta julkaisusta joku –50 % ale on ihan realistinen.
Toivottavasti menee noin, että -50%. Peli ei niin paljoa kiinnosta, että olisi pakko heti saada. Hyvin jaksaa odotella halventumista. Pelailee odotellessa RDR2 :)
 
Jostain syystä esim tomb raider 2013 versio jokusen vuoden päästä tuli jo vitosella myyntii steamissa ja kuten ubin far cry 3 ja ass creed IV mutta noita uudempia ei saa sitten kirvelläkään tuolla 75% alennuksella.

Vaiko onko niin että peli kun myy tietyn verran niin julkaisija on tyytyväinen ja laittaa roimalla aleella myyntiin, esim Rise of tomb raiderikin on vielä 50€ steamissa kun 2013 versio ollut vuosia jo 20 lähtöhinnaltaan, risekin täyttää tammikuussa jo 3v.

Siksi naurattaakin välillä kun puhuttaan steamin aleista niin silti lähes poikkeusetta avainkaupoissa pelit ovat silti halvempia.
Kyse on kyl minusta enemmän siitä, että vielä joskus 8v takaperin oli hirvee paine laskea pelien hintoja kun Steam-alet kävi kuumimmillaan. Nyt pelintekijät on viime vuosina ymmärtäneet, että laskemalla nopeaa pelien hintoja ne aliarvostaa omia tavaramerkkejään ja toisaalta leikkaavat omia tuottojaan, koska pelattavaa on niin paljon, että pelaajat voivat hyvin sit odotella vuoden näitä isompia aleja. Nyt kun pelaajat taas tietävät, että pelien hinnat saattavat vuodenki pysytellä tasolla, nii ei oo mitään mieltä odotella jos peliä haluaa joskus tänä vuonna esim. pelata.
 
Nyt lähti peli ostoon! Ei jaksanut enää odotella aleja, DLLS:iä tai RTX:iä.

Jospa tästä sen 10h ilon saisi. :D
 
Nyt lähti peli ostoon! Ei jaksanut enää odotella aleja, DLLS:iä tai RTX:iä.

Jospa tästä sen 10h ilon saisi. :D
Kannattaa tehdä niitä vaihtoehtoisia tombia ainakin niin saa peli ikää huomattavasti, muuten on alta 10h rykäsy jos juonta vain juokset.
 
Kannattaa tehdä niitä vaihtoehtoisia tombia ainakin niin saa peli ikää huomattavasti, muuten on alta 10h rykäsy jos juonta vain juokset.

Pitää nyt katsoa kuinka jaksaa. Ensimmäinen tuli koluttua 100%, mutta tämä tuli hankittua lähinnä kokemuksen ja juonen takia.

Onhan se ihan nätti 4K:lla:

98083624849.png

E: Aivan loistava lisä, että saa vanhan Lara-modelin käyttöön! :D

35149301914.png
 
Viimeksi muokattu:
Itellä meni se 16h pelin läpäsyyn, vedin jokusen tombin ja pääjuonen. Alkupuolisko oli helvetin vahva mutta sitten alko vähän lasahtamaan meno. Ei niin hyvä peli mitä edeltäjät mutta 7/10 tuolle uskaltaa antaa. Pitää vielä pelata kunnolla läpitte kuhan jaksaa.

Mutta paras kohta koko pelisarjaan oli kyllä
Tuossa loppupäässä ku Lara nousee vedestä tulen peittämänä ja kylmäverisenä. Huhhuh, nosti itellä ainaki ihokarvat pystyyn. :tup:
 
Itellä meni se 16h pelin läpäsyyn, vedin jokusen tombin ja pääjuonen. Alkupuolisko oli helvetin vahva mutta sitten alko vähän lasahtamaan meno. Ei niin hyvä peli mitä edeltäjät mutta 7/10 tuolle uskaltaa antaa. Pitää vielä pelata kunnolla läpitte kuhan jaksaa.

Mutta paras kohta koko pelisarjaan oli kyllä
Tuossa loppupäässä ku Lara nousee vedestä tulen peittämänä ja kylmäverisenä. Huhhuh, nosti itellä ainaki ihokarvat pystyyn. :tup:

Täällä meni pääjuonen läpäisyyn 12h. Minusta pääjuoni parani loppua kohti. Aika lyhythän tuo oli, ja ei niin hyvä kuin kaksi edellistä. Ihan ok räime silti.

Sukeltamista oli vähän liikaa omaan makuun, ja kentät turhan putkimaisia. Karttaa ei tarvinnut katsoa kertaakaan pelin aikana. Lisäksi immersiota söi, kun muutama tyyppi puhui omaa kieltänsä, muut englantia, ja Lara ymmärsi silti kaikkien puheet ja vastasi englanniksi.

Kokonaisuudessaan 4-/5. :)
 
Peli suoraan Steamista nyt alle 40e. ;)
 
tuli nyt tääkin seasonpassin kanssa ostettua steamissä sopiva ale ja kauppapaikalta löyty 1 jolta sai -30% siitäkin pois. huomenna sitten mene ilta tän kanssa:btooth:
 
Jahas, eipä lähde peli enää päälle ollenkaan. Vain musta ruutu ja naps... taas katellaan Steamiä. Teki tätä aikaisemmin pari kertaa mutta lopulta peli lähti päälle. Koneeseen en muutoksia ole tehnyt, ajurit uusimmat jne.

Täällä alkoi tekemään täsmälleen samaa. Auttoi, kun valitsi pelin (steamin) beta-valikosta buildin 234,2. :)

Patch notet:
[16-10-2018] PC Patch Notes for patch 1.0.235.3 (Patch #4) :: Shadow of the Tomb Raider General Discussions
 
Siirsin pelin eilen uudelle SSD:lle käyttäen Steamin omaa "siirrä asennuskansio" -toimintoa. Nyt ilmeisesti tämän operaation seurauksena pelin äänet ovat lakanneet kokonaan kuulumasta. Olen kokeillut Steamin "tarkista pelitiedostojen eheys" -toimintoa, siirtää pelin asennuskansio takaisin alkuperäiseen paikkaan, koneen uudelleenkäynnistystä, pelin poistoa ja uudelleenasennusta tuloksetta. Joten oisko kellään heittää jotain hyvää vinkkiä mitä vois vielä kokeilla? Siirsin samalla muutaman muunkin pelin (Far Cry 5, R6 Siege..) SSD:lle ja niissä kaikki pelittää kuten ennenkin eikä koneen äänissä ole muuten ongelmaa.
 
Siirsin pelin eilen uudelle SSD:lle käyttäen Steamin omaa "siirrä asennuskansio" -toimintoa. Nyt ilmeisesti tämän operaation seurauksena pelin äänet ovat lakanneet kokonaan kuulumasta. Olen kokeillut Steamin "tarkista pelitiedostojen eheys" -toimintoa, siirtää pelin asennuskansio takaisin alkuperäiseen paikkaan, koneen uudelleenkäynnistystä, pelin poistoa ja uudelleenasennusta tuloksetta. Joten oisko kellään heittää jotain hyvää vinkkiä mitä vois vielä kokeilla? Siirsin samalla muutaman muunkin pelin (Far Cry 5, R6 Siege..) SSD:lle ja niissä kaikki pelittää kuten ennenkin eikä koneen äänissä ole muuten ongelmaa.

Oletko kokeillut tuota yllä olevaa beta-kikkaa, ettei vaan uusin päivitys olisi rikkonut äänetkin?
 
Oletko kokeillut tuota yllä olevaa beta-kikkaa, ettei vaan uusin päivitys olisi rikkonut äänetkin?

Kiitos! Vaihto beta buildiin 234_2 sai äänet palaamaan. Syypää oli näköjäänkin pelin uusin "vakaa" päivitys, eikä Steamin siirrä asennuskansio -toiminto.
 
Kiitos! Vaihto beta buildiin 234_2 sai äänet palaamaan. Syypää oli näköjäänkin pelin uusin "vakaa" päivitys, eikä Steamin siirrä asennuskansio -toiminto.

Joo tuo uusin "päivitys" on ihan sitä itteensä. Monella peli ei löhtrny sen jälkeen ollenkaan käyntiin. Itellä vaan alko vilkkua kaikki vesi ja savu ihan jumalattomasti. Uusin betabuildi toimii kyllä nätisti. Tuo aiemmin peliä riivannut ylenpalttinen harmauskin parani tuon betabuildin myötä aika kivasti ainakin omasta mielestä. Enää ei ole hirveesti semmosta ihan värit tukottavaa harmautta havaittavissa.
 
Tuli eilen tämä aloitettua ja huhhuh on kyllä nätti. 1080p resolla kaikki täysillä paitsi motionblur ja taa. Saattaa tosin johtua siitä että tuli tuossa totuttua low grafiikoihin vuoden aikana:D

Täällä ainakin toimi eilen ilman mitään ongelmia tiedä sitten oliko tuo päivitys viellä ysin aikoihin tullut.
 
Riseä tuli näemmä pelattua läpi 12 tuntia. Tässä tuli kulutettua 22 (myös sivutehtävissä). Välillä hermot koetuksella kaatuilun vuoksi, toisinaan muutaman tunnin sessio ilmankin.

Tässä olikin sitten New game+ . Edellisessä ei ollut.
 
Shadow of the Tomb Raiderin ensimmäinen lisäosa saapuu ylihuomenna - Tässä uusi traileri | Muropaketti.com

Shadow of the Tomb Raiderin ylihuomenna julkaisunsa saava The Forge -lisäosa sai virallisen trailerin.

Shadow of the Tomb Raider tulee tarjoamaan yhteensä seitsemän erillistä lisäosaa. Niistä ensimmäinen, 4,99 dollarin hintainen The Forge, joka saapuu pelattavaksi kaikilla alustoilla 13. päivä lokakuuta eli ensi tiistaina. Julkaisun kunniaksi lisäosa sai myös virallisen trailerin, joka on nähtävissä tekstin alla.


The Forgessa Lara Croft seikkailee laavan peittämässä takomossa, joka paljastaa lisää naissankarin menneisyydestä. Uuden haasteen voi peitota joko yksin tai yhdessä kaverin kanssa co-op-pelitilassa. The Forgen päihittämisestä palkitaan Grenadier-kyvyllä, Brocken-vaatteilla ja Umbrage 3-80-aseella.

 

Mahtavia uutisia! Itsellä 54h upotettu peliin ja en tiennyt yhtään, että jatkoa tulossa! Olen nauttinut pelin kuten tekijät ovat olettaneet: Kulkenut rauhassa, lukenut viestejä ja selvittänyt mysteerejä. Pelissä on aivan käsittämätön tunneltama ja musiikit saavat niskakarvat pystyyn.

Tämä vuosi on ollut täynnä huippujulkaisuja, mutta kyllä Shadow of the Tomb Raider meni esimerkiksi God Of War 4:n edelle ja helposti. Tästä tuli yksi peli, jonka tarinaa en varmaan unohda ikinä ja joka porautu muistoihin. Tämä peli oli kyllä helvetinmoinen tunteiden vuoristorata.

Ne jotka peliä haukkuvat luultavasti luulevat pelaavan jotain räiskintää ja skippaavat kaikki viestit ja tekstit mitä pelissä on. Tässä versiossa toimintaa oli juuri oikea määrä suhteessa tutkimiseen.

Loistavia uutisia kertakaikkiaan.
 
Itsellä just kesken uusin tomb raider ja onhan tämä nyt heittämällä paras näistä uusista. Vähemmän toimintaa ja enemmän tutkimista, niin kuin pitääkin. Kyllähän nuo lisöosat menee ostoon.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 720
Viestejä
4 494 031
Jäsenet
74 285
Uusin jäsen
ImPetriiZ

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom