Seniori tietskurikaupoilla, mielipiteitä rojuista?

Jaahas, näky olleen taas Noctua psykoosit päällänsä...

Terveisin NH-D15 omistaja, joka nyt ostaessa ottaisi Peerless Assassinin ilman kahta puhetta.

D14 oli aikanaan paras, mutta Noctua jäi sinne (D15 on kuitenkin käytännössä sama cooleri) hintoineen kun muut otti kiinni ja meni ohikin.
Noctuan hinnoissa on brändilisä se on selvä asia.
Hyvää laatua Noctua on ei voi kieltää, mutta parempaa vastinetta rahalle saa muualta.

Aloittajalle onnea uuden buildin kanssa ja lisäpisteet retrokoneesta!

Kiitos vinkistä, Noctuaan lähdin oikeastaan vaan sen takia että jäähyteho VARMASTI riittää kun olen räpistellyt alusta asti jollain 30€ ritsalla jonka potku on riittänyt viimeksi 3600 Ryzenin kanssa.
Itse kyllä laittaisin mieluummin 280 - 360:n AIO:n tuon Ryzen 7 9800X3D kaveriksi, mutta kaipa se järeä ilmajäähykin menee jollet tosiaan meinaa sitä isommin kellotella.

Eihän tuo mikään virtasyöppö prossu edes ole niin ei niin väliä sillä jäähyllä muutenkaan.

Jos kannat vaihtuu niin Noctualta saa aina uudet kiinnitystarvikkeet.

Itse kyllä laittaisin mieluummin 280 - 360:n AIO:n tuon Ryzen 7 9800X3D kaveriksi, mutta kaipa se järeä ilmajäähykin menee jollet tosiaan meinaa sitä isommin kellotella.
Käsittääkseni tuossa prossussa on niin paljon ytyä ettei sitä tarvitse kellottaa. Alivoltit kehiin ja sitten mennään se viisi vuotta.

Käsittääkseni tuossa prossussa on niin paljon ytyä ettei sitä tarvitse kellottaa. Alivoltit kehiin ja sitten mennään se viisi vuotta.
On tää tehokas, huomaa selvän eron edelliseen 5900x, mutta ei se niin iso silti ole, vanhallakin ois pärjänny.
Omaa päivitystä vauhditti myös kun piti win10 siirtyä win11 ja halusin yhden ison SSD peleille ja varsinkin modatuille peleille, jotka vie ihan hirveästi tilaa.
Enemmän mulla vaikuttaa peleihin tuo 4090. Omasta mielestä itselleni oli hyvä päätös ottaa kuitenkin se 64Gb RAMmia
Cinebench R23 antoi vanhalla noin 21,7k ja tää uus 23,3k noin karkeasti, vaikka coremäärä putos.
Pari peliä mitä testaillu, silmämääräisesti joko stutteroi vähemmän tai antaa enemmän minimi fps.

En ole vielä testaillu kummemmin omaani. Emolta EXPO päälle ja armory crate disabled ainoa jotain tein, nyt säätäny vähän q-fan kautta kotelotuulettimia. PBO pitäs vielä testailla.

Viimeksi muokattu:
Ajattelen asiaa hieman toisin, jos saa lisävetoja, niin silloin sitä tulee kellittää. Markkinoiden nopeinkaan kun ei tarjoa rajatonta fps, joten tehtävä se mikä tehtävissä on. :beye:

Statistiikka

Viestiketjuista
276 000
Jäsenet
77 416
Uusin jäsen
Ville87

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom