Juha Kokkonen
Ylläpidon jäsen
Lopettakaas sitten tuo tuuletin/coolerivääntö toisen käyttäjän ketjussa ja keskittykää asialliseen keskusteluun ja ketjun aloittajan tarpeisiin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse kyllä laittaisin mieluummin 280 - 360:n AIO:n tuon Ryzen 7 9800X3D kaveriksi, mutta kaipa se järeä ilmajäähykin menee jollet tosiaan meinaa sitä isommin kellotella.Kiitos vinkistä, Noctuaan lähdin oikeastaan vaan sen takia että jäähyteho VARMASTI riittää kun olen räpistellyt alusta asti jollain 30€ ritsalla jonka potku on riittänyt viimeksi 3600 Ryzenin kanssa.
Käsittääkseni tuossa prossussa on niin paljon ytyä ettei sitä tarvitse kellottaa. Alivoltit kehiin ja sitten mennään se viisi vuotta.Itse kyllä laittaisin mieluummin 280 - 360:n AIO:n tuon Ryzen 7 9800X3D kaveriksi, mutta kaipa se järeä ilmajäähykin menee jollet tosiaan meinaa sitä isommin kellotella.
On tää tehokas, huomaa selvän eron edelliseen 5900x, mutta ei se niin iso silti ole, vanhallakin ois pärjänny.Käsittääkseni tuossa prossussa on niin paljon ytyä ettei sitä tarvitse kellottaa. Alivoltit kehiin ja sitten mennään se viisi vuotta.
Ajattelen asiaa hieman toisin, jos saa lisävetoja, niin silloin sitä tulee kellittää. Markkinoiden nopeinkaan kun ei tarjoa rajatonta fps, joten tehtävä se mikä tehtävissä on.Käsittääkseni tuossa prossussa on niin paljon ytyä ettei sitä tarvitse kellottaa. Alivoltit kehiin ja sitten mennään se viisi vuotta.