totallynotrobot
Tukijäsen
Uusi koti, uudet ongelmat. Muutettiin juuri asuntoon, jossa netti tulee suoraan seinästä RJ-45:lla. Saunalahti Kotikuitu nimellä tämä netti tosiaan tulee ja toimiikin, kun liitän tietokoneen suoraan seinäpistokkeeseen kaapelilla. Haluaisin kuitenkin wifin käyttöön eli näiden ohjeiden mukaan olen toiminut:
Quick setup ei kuitenkaan saa nettiä pelittämään, johtuisiko siitä ettei valikossa ole oikeaa yhteyttä valittavissa?
Listalta löytyy vielä lisäksi "other", jonka takaa avautuu seuraavat asetukset:
Olen siis liittänyt seinästä tulevan piuhan modeemin wan-porttiin, resetoinut modeemin pariin otteeseen ja kokeillut liittää sen suoraan jakamoon. Ei vain silti saa haettua IP:tä:
ipconfig-näkymä näyttää tältä koneella, joka on kytketty suoraan seinään:
Pitäisikö asetukset rukata kuntoon manuaalisesti vai onko koko modeemi edes yhteensopiva tämän liittymän kanssa? Modeemina tosiaan Archer VR400 | AC1200 Wireless VDSL/ADSL Modem Router | TP-Link Finland
Quick setup ei kuitenkaan saa nettiä pelittämään, johtuisiko siitä ettei valikossa ole oikeaa yhteyttä valittavissa?
Listalta löytyy vielä lisäksi "other", jonka takaa avautuu seuraavat asetukset:
Olen siis liittänyt seinästä tulevan piuhan modeemin wan-porttiin, resetoinut modeemin pariin otteeseen ja kokeillut liittää sen suoraan jakamoon. Ei vain silti saa haettua IP:tä:
ipconfig-näkymä näyttää tältä koneella, joka on kytketty suoraan seinään:
Pitäisikö asetukset rukata kuntoon manuaalisesti vai onko koko modeemi edes yhteensopiva tämän liittymän kanssa? Modeemina tosiaan Archer VR400 | AC1200 Wireless VDSL/ADSL Modem Router | TP-Link Finland