Uusi koti, uudet ongelmat. Muutettiin juuri asuntoon, jossa netti tulee suoraan seinästä RJ-45:lla. Saunalahti Kotikuitu nimellä tämä netti tosiaan tulee ja toimiikin, kun liitän tietokoneen suoraan seinäpistokkeeseen kaapelilla. Haluaisin kuitenkin wifin käyttöön eli näiden ohjeiden mukaan olen toiminut:

Quick setup ei kuitenkaan saa nettiä pelittämään, johtuisiko siitä ettei valikossa ole oikeaa yhteyttä valittavissa?

Listalta löytyy vielä lisäksi "other", jonka takaa avautuu seuraavat asetukset:

Olen siis liittänyt seinästä tulevan piuhan modeemin wan-porttiin, resetoinut modeemin pariin otteeseen ja kokeillut liittää sen suoraan jakamoon. Ei vain silti saa haettua IP:tä:

ipconfig-näkymä näyttää tältä koneella, joka on kytketty suoraan seinään:

Pitäisikö asetukset rukata kuntoon manuaalisesti vai onko koko modeemi edes yhteensopiva tämän liittymän kanssa? Modeemina tosiaan Archer VR400 | AC1200 Wireless VDSL/ADSL Modem Router | TP-Link Finland

Quick setup ei kuitenkaan saa nettiä pelittämään, johtuisiko siitä ettei valikossa ole oikeaa yhteyttä valittavissa?

Listalta löytyy vielä lisäksi "other", jonka takaa avautuu seuraavat asetukset:

Olen siis liittänyt seinästä tulevan piuhan modeemin wan-porttiin, resetoinut modeemin pariin otteeseen ja kokeillut liittää sen suoraan jakamoon. Ei vain silti saa haettua IP:tä:

ipconfig-näkymä näyttää tältä koneella, joka on kytketty suoraan seinään:

Pitäisikö asetukset rukata kuntoon manuaalisesti vai onko koko modeemi edes yhteensopiva tämän liittymän kanssa? Modeemina tosiaan Archer VR400 | AC1200 Wireless VDSL/ADSL Modem Router | TP-Link Finland

olin TAAS pakkaamassa laitetta laatikkoonsa, kun Quick installation quide osui käteen. Luin sitä vähän ja huomasin etten ollut kokeillut kuvassa näkyvää kutoskohtaa vaan olin tosiaan quick setupilla yrittänyt saada sitä asennettua:
no eipähän tarvinnut sinne reititinkauppaan lähteä rahoja tuhlaamaan