• TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)

Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.

Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.

Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.

Sananvapaus.

Useampaan otteeseen olen täältä kysynyt että mitkä poliittiset päämäärät tekevät AfD:stä äärioikeistolaisen puolueen. Ei ole hirveästi tullut vastauksia.

Tekoäly antoi nyt tällaista settiä esim. vastaukseksi poliittisista päämääristä. Kyllä nämä nyt aika lähelle menee esim. persujen kanssa. Ja pitää nyt melko älyllisesti epärehellisiä laseja ja koppalakkia pitää päässä jos sitä mieltä että puolue pitäisi kieltää ja kutsuminen natsipuolueeksi on ihan täyttä valhetta. Natsien käyttäytymismallia tässä noudattavat kieltämistä yrittävät.

Immigration and Asylum​

• Strict border controls, pushbacks at borders, and rejection of asylum seekers arriving via other EU countries.
  • Promotion of "remigration" (large-scale repatriation of migrants, including those with legal status in some interpretations).
  • Significant restrictions on family reunification and access to social benefits for foreigners (e.g., eligibility only after 10 years of contributions).
  • Opposition to dual citizenship (except in rare cases).

Islam and Cultural Identity​

• Assertion that "Islam does not belong to Germany."
  • Calls for bans on minarets, muezzin calls, full veils, and ritual slaughter (schächten).

Family and Social Policy​

• Strong promotion of traditional family models, with incentives to increase birth rates (e.g., "Familiensplitting" tax relief dividing income by family members).
  • Opposition to "gender ideology" and certain LGBTQ+ policies.

Economy and Taxes​

• Lower taxes, deregulation, and reduction of bureaucracy.

Climate and Energy​

• Rejection of man-made climate change as a basis for policy; opposition to climate protection measures, taxes, and renewables subsidies.
  • Halt to wind power expansion; continued or expanded use of fossil fuels and coal.

Democracy and Institutions​

• Advocacy for more direct democracy (e.g., referendums).
  • Criticism of public broadcasting and calls for reforms; limits on party financing.

Linjaero löytyy siinä että eivät halua että rahaa dumpataan Ukrainaan. Ei kyllä millään tee puolueesta mitään äärioikeistolaista.
Päätit sitten ohittaa ton mitä sanoin ja rakentaa olkiukon tekoälyllä.

kokeileppa keskittyä noihin linkkeihin ja teemoihin mitä annoin. Toi Björn Höcke pitäisi potkia pihalle ja alkaa tehdä pesäeroa natseihin, lopettaa kaiken maailman natsiteemoilla leikittely.

Mutta koska näin ei tehdä, se selvästi osoittaa että fasismi ja/tai natsisimi on ok.
Jooh selvästi persut ja AfD on natsipuolueita koska niillä on kannatusta, olihan natsipuolueellakin kannatusta.
Lopeta olkiukkoilu. Perussuomalaiset on tehneet pesäeroa natseihin ja fasisteihin toisinkuin afd. Toni "Olen fasisti" Jalonen sai kenkää, mutta Björn Höcke ei oo saanut.

Jooh selvästi persut ja AfD on natsipuolueita koska niillä on kannatusta, olihan natsipuolueellakin kannatusta.

Itse haluat heittää persut samaan kasaan natsipuolueen kanssa. Itse olen eri mieltä.

Ehkä sinimustat on sinulle oikeampi poliittinen koti.

Viimeksi muokattu:
Ehkä sinimustat on sinulle oikeampi poliittinen koti.

Kumpi meistä nyt taas olikaan se joka haluaa paskantaa sananvapauden päälle sensuroimalla sosiaalisia medioita ja alkaa kieltämään demokraattisesti valittuja puolueita mielivapain perustein.

Lopeta olkiukkoilu. Perussuomalaiset on tehneet pesäeroa natseihin ja fasisteihin toisinkuin afd. Toni "Olen fasisti" Jalonen sai kenkää, mutta Björn Höcke ei oo saanut.

Mistä synnistä tämä pitäisi erottaa?

"Höcke gave a speech in Dresden in January 2017, in which, referring to the Holocaust memorial in Berlin (the Memorial to the Murdered Jews of Europe), he stated that "we Germans are the only people in the world who have planted a memorial of shame in the heart of their capital,""

Tämäkö se suurin synti kaverilla? Hohhoiaa

Kumpi meistä nyt taas olikaan se joka haluaa paskantaa sananvapauden päälle sensuroimalla sosiaalisia medioita ja alkaa kieltämään demokraattisia puolueita mielivapain perustein.

Olinko väärässä siitä, kun ehdotin sinulle Sinimustia. En näköjään.

Demokratia mahdollistaa ne sananvapaussoturimiset jolla ne ultimaattiset päämäärät halutaan saavuttaa. Se on niin nähty.

Sananvapaus-sössötyksellä ei ole mitään tekemistä sananvapauden kanssa. Ainut asia on vain saada hyväksyttäväksi sanoa että juutalaiset uuniin, jotta saadaan politiikka siirrettyä siihen suuntaan.

Natsismista on n. 15 vuotta jo haluttu tehdä vakavasti otettava aatesuunta. En ole ymmärtänyt onko esimerkiks media vaan hyödyllinen idiootti tässä vai itse masinoija, mun lapsuudessa natsit ja natsismi oli yleinen vitsi, mille naurettiin ja mitä sai vapaasti pilkata.

Kumpi meistä nyt taas olikaan se joka haluaa paskantaa sananvapauden päälle sensuroimalla sosiaalisia medioita ja alkaa kieltämään demokraattisesti valittuja puolueita mielivapain perustein.
Ihan mielenkiinnosta, miten suhtaudut sinimustaan liikkeeseen? Mitä se on tehnyt mitä adf ei, kun rinnastus ei käy? Sinimustaakaan ei ole kielletty tällä hetkellä.

Ihan mielenkiinnosta, miten suhtaudut sinimustaan liikkeeseen? Mitä se on tehnyt mitä adf ei, kun rinnastus ei käy? Sinimustaakaan ei ole kielletty tällä hetkellä.

Sinimusta liike esim. aika avoimesti kannatta etnonationalismia.

En minä väittänyt että "rinnastus ei käy" sanoin että persut näyttää osuvan aika lähelle. Miksi persut ei käy? Ovat kannatusluokaltaan ja kooltaan myös samanlaisia. Sinimusta liike on lähinnä muutaman höyrypään näpertelykerho ja vähän tyhmä vertauskohde isoon oikeaan puolueeseen.

Statistiikka

Viestiketjuista
296 468
Jäsenet
81 136
Uusin jäsen
Janne72

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom