• TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)

Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.

Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.

Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.

Sananvapaus.

En tiedä mitä tällä on tekemistä sananvapauden kanssa, koska kaikki kolme heistä vihaa sitä. Valitettavasti Euroopassa on myös tendensejä kaventaa sananvapautta, "vihapuhe, disinformaatio, lapset" jne. (ie UK ääriesimerkkinä)
Putin käytti USA:n sananvapautta hyväkseen ja loi MAGA:n ja Trumpin ja sisäisen eripuran.

Samaa se on tehnyt Euroopassakin, vaihtelevalla menestyksellä.

Ja mä lähden siitä, että peli vihelletään poikki. Meidän vapaudet ei tarkoita sitä, että ulkomaalaiset natsiterroristit voi vapaasti käyttää niitä meitä vastaan.

Putin käytti USA:n sananvapautta hyväkseen ja loi MAGA:n ja Trumpin ja sisäisen eripuran.

Samaa se on tehnyt Euroopassakin, vaihtelevalla menestyksellä.

Ja mä lähden siitä, että peli vihelletään poikki. Meidän vapaudet ei tarkoita sitä, että ulkomaalaiset natsiterroristit voi vapaasti käyttää niitä meitä vastaan.
Salaliittoteoriat menee sille tasolle, että ok.

"Koska "sananvapaus" mahdollisti tämän muualla, meidän on rajoitettava omaa sananvapautta suojellaksemme itseä samalta kohtalolta".

Tämä Putinismi onkin hyvin kantava voima erityisesti pohjoismaissa sekä baltia-puola -akselilla.

Salaliittoteoriat menee sille tasolle, että ok.

"Koska "sananvapaus" mahdollisti tämän muualla, meidän on rajoitettava omaa sananvapautta suojellaksemme itseä samalta kohtalolta".

Tämä Putinismi onkin hyvin kantava voima erityisesti pohjoismaissa sekä baltia-puola -akselilla.
Putinin vaikuttaminen USA:n asioihin ei ole mikään "salaliittoteoria".

Kaikesta päätellen sinusta on kivaa, että Putin aivopesee meitä ja ilman muuta hänellä on oikeus niin tehdä. No toivotaan sitten että hän onnistuu siinä ja kaikki menee lopullisesti päin vittua. Kun sinusta hänellä on oikeus. Samapa toi mulle, en mä tällä planeetalla aio niin pitkään viihtyä että jaksaisin muuta kuin nauraa kun annatte Putinin tuhota kaiken. Hajotkaa vielä pakkoruotsiinne kaupan päälle kun sitä niin rakastatte.

Salaliittoteoria ei ole se, että suuret ulkovallat käyttävät vaikutusvaltaansa kilpailijoidensa vaikuttamiseksi. Mutta sinä luot narratiiviin, että Putin käytti USA:n sananvapautta hyväkseen luodakseen MAGAN ja Trumpin. Kerro lisää?

Kaikesta päätellen sinusta on kivaa, että Putin aivopesee meitä ja ilman muuta hänellä on oikeus niin tehdä. No toivotaan sitten että hän onnistuu siinä ja kaikki menee lopullisesti päin vittua. Kun sinusta hänellä on oikeus. Samapa toi mulle, en mä tällä planeetalla aio niin pitkään viihtyä että jaksaisin muuta kuin nauraa kun annatte Putinin tuhota kaiken. Hajotkaa vielä pakkoruotsiinne kaupan päälle kun sitä niin rakastatte.
Nimenomaan tämä oli juuri se syy miksi rakastan yli kaiken Putinia, oikein nuolen persettä. Lähimmäisen rakkautta olen osoittanut mm. lukuisissa politiikkaa, natoa sekä Ukrainaa osoittavissa ketjuissa. lurps.

Ei, sinä panikoit putin pelossa. Sinä haluat kaivettaa sanavapauteen putinin takia aukon, mutta et ymmärrä kuinka samoilla perusteilla voidaan kaivertaa muitakin aukkoja ja nämä työkalut aukkojen kaivertamiseen on kuin lahja autoritääriselle johtajalle.

Usassakin pressa on vahvistunut historian saatossa muiden instituutioiden kustannuksella. Tämä sit mahdollistaa trumpille sitä ja tätä.

Sä et katso pidemmälle, vaan lyhytnäköisenä tuijotat nykyhetkeä.

Ei, sinä panikoit putin pelossa. Sinä haluat kaivettaa sanavapauteen putinin takia aukon, mutta et ymmärrä kuinka samoilla perusteilla voidaan kaivertaa muitakin aukkoja ja nämä työkalut aukkojen kaivertamiseen on kuin lahja autoritääriselle johtajalle.

Usassakin pressa on vahvistunut historian saatossa muiden instituutioiden kustannuksella. Tämä sit mahdollistaa trumpille sitä ja tätä.

Sä et katso pidemmälle, vaan lyhytnäköisenä tuijotat nykyhetkeä.
Juuri näin, ei nähdä metsää puilta.

Kaksiteräinen miekka luodaan, ajatus voi kuulostaa mahtavalta, mutta terä voi kääntyä itseään vastaan.

Statistiikka

Viestiketjuista
295 099
Jäsenet
80 813
Uusin jäsen
salemein

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom