• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Samsung S10 TAB Ultra Wifi "649€" vaihtolaitteella

Vähänhän tuo houkuttaisi, ei ole kokemusta tuosta ultrasta onko se sitten liian iso?
 
Vähänhän tuo houkuttaisi, ei ole kokemusta tuosta ultrasta onko se sitten liian iso?
Tulee kyllä olemaan varsin iso. S9+ on jo hieman hankala kahdellakin kädellä ja tuohon tulee sitten vielä painoakin lisää, mutta otetaan nyt testiin ainakin.
 
Aspasta tuumattiin että tiedetään ettei -600€ alennus toimi 😁
Edit tuli viesti että selvittävät jälleen banneria

Yksi syy miksi tätä Ultraa ei viitsi vielä tilata niin on juuri se jos Tab S10+:n 1199€:n normihinnasta katoaa yhtäkkiä tuo mainostettu 600€ ja sen lisäksi saa vielä 200€ lisävaihtohyvitystä niin 399€:n hinnalla se olisi ihan no brainer- valinta. Tympäsisi ihan huolella jos ainut järkevä vaihtolaite lukittuisi tähän Ultran tilaukseen ja jäisi tuon Plussan osalta sitten tyhjin käsin. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Vee
Outoa, ite ne ainakaan saanu ultralle mitään 200e lisä alennusta kun yritin pixeliä tarjota. Trade in bannerissakin lukee "vaihtohyvitys vähintään kun ostat s10 perus mallin ja ku chatiltä kysyin niin ei kuulemma käy ultraan :/
 
Outoa, ite ne ainakaan saanu ultralle mitään 200e lisä alennusta kun yritin pixeliä tarjota. Trade in bannerissakin lukee "vaihtohyvitys vähintään kun ostat s10 perus mallin ja ku chatiltä kysyin niin ei kuulemma käy ultraan :/
Itsellä toimii edelleen ainakin Tab S9+ eli S10 Ultra hinta 849€ ja Maksu yhteensä 649€ ja sitten vielä Summa vaihdoin jälkeen riippuen laitteesta.
 
Nyt oli kyllä pakko tarttua tilaisuuteen. Vaihdon jälkeen 210€ jää maksettavaa, kun käytin 20% alennuskoodin sekä 100€ edestä krediittejä.

IMEI:tä noissa Wi-Fi malleissa ei taida ollakkaan, joten laitoin imeiksi "12345" ja nyt näyttää erroria. Saapa nähdä joutuuko tuonkin osalta vielä viestittelemään tuen kanssa jos ei lähde tilausprosessi etenemään.
Suojakuorta yritin ruinata kaupanpäälle, kun jossakin oli siitä maininta mutta tarjosivat vaan ratkasuksi peruuttaa tilausta, kunnes "ongelma" on saatu korjattua. Se ei kyllä ole vaihtoehto krediittien ja alennuskoodien
jälkeen kun niitä saakin sitten taas odotella ja kinuta takaisin. No, tarjosi sentään uutta 20% koodia hyvitykseksi mutta se ei kyllä ihan vastaa suojakuoren arvoa.


1753782259765.png
 
Nyt oli kyllä pakko tarttua tilaisuuteen. Vaihdon jälkeen 210€ jää maksettavaa, kun käytin 20% alennuskoodin sekä 100€ edestä krediittejä.

IMEI:tä noissa Wi-Fi malleissa ei taida ollakkaan, joten laitoin imeiksi "12345" ja nyt näyttää erroria. Saapa nähdä joutuuko tuonkin osalta vielä viestittelemään tuen kanssa jos ei lähde tilausprosessi etenemään.
Suojakuorta yritin ruinata kaupanpäälle, kun jossakin oli siitä maininta mutta tarjosivat vaan ratkasuksi peruuttaa tilausta, kunnes "ongelma" on saatu korjattua. Se ei kyllä ole vaihtoehto krediittien ja alennuskoodien
jälkeen kun niitä saakin sitten taas odotella ja kinuta takaisin. No, tarjosi sentään uutta 20% koodia hyvitykseksi mutta se ei kyllä ihan vastaa suojakuoren arvoa.


1753782259765.png
Siellähän lukee selkeästi Kirjoita IMEI-numero tai sarjanumero. Kyllä siitä nyt sarjanumeron pitäisi löytyä. Tilaus ei välttämättä etene mihinkään ennen kuin olet aspaan yhteydessä ja ilmoitat sarjanumeron.
 
Kokeilin huvinvuoksi feikki s9+ ineiliklä 12345 ja Ei tullu 200 lisää. Edelleen näytti 849 :(
S10 Ultra maksaa tuon saman 649€ - vaihtolaitteen arvo. Toki sen plussa mallin voi ostaa samaan hintaan jos ultra tuntuu liian isolta.
Muutenkin epäilen että @Wolffis on epähuomiossa katsonut hinnan tuolle Ultralle, eikä plussalle. Plussa ei ole noin hyvässä alennuksessa.
 
S10 Ultra maksaa tuon saman 649€ - vaihtolaitteen arvo. Toki sen plussa mallin voi ostaa samaan hintaan jos ultra tuntuu liian isolta.
Muutenkin epäilen että @Wolffis on epähuomiossa katsonut hinnan tuolle Ultralle, eikä plussalle. Plussa ei ole noin hyvässä alennuksessa.
Joo, se ei näykkään missään "bonus hyvitys" vaan se vaan otti pois hinnasta sen 200e. Nyt pitää vain katsoa mikä laite kävis noille ja jos sitten vielä sais sen -20% mitä chätti täti lupas.
 
Nyt chatti pyysi odottelemaan -600e alennusta, ovat tietoisia, ja jää odottamaan, älä tilaa😂 Katotaan pompsahtaako lähtöhinta illalla
 
Voiko tablettia testata menettämättä palautusoikeutta? Ja jos voi, niin kuinka kauan?
Entä kuinka kauan on chätistä saatu koodi voimassa?
 
Voiko tablettia testata menettämättä palautusoikeutta? Ja jos voi, niin kuinka kauan?
Entä kuinka kauan on chätistä saatu koodi voimassa?

Ehdoissa on, että voi 14d sisällä palauttaa verkkokaupasta ostetut pl. hygienia yms. Pitää olla samassa kunnossa ja kaikki osat mukana, mutta kaiken järjen mukaan pakkauksen sinetin voi avata ja tablettia käyttää normaalisti.
 
  • Tykkää
Reactions: VVG
Tuotteet ja hinnat ovat liian houkuttelevia. Muussa tapauksessa Samsungin kauppa olisi jo boikotissa melko monella.

Onhan tämä käsittämätöntä, kuinka tuulella käyviä nämä kampanjat ovat. Tässä pelkästään tämän kampanjan saldoa.

- Mainosbannerissa lukee 600€ alennus Tab S10+-malleista. Lopputulos: Plus-malli ei ole tarjouksessa, vaan pelkkä Ultra. <--- Kuinka helvetissä noin yksinkertainen asia voi mennä pieleen ja pysyä pielessä palautteista huolimatta vuorokausitolkulla? :D

- Mainosbannerissa lukee, että AI Book Cover Keyboard Slimin saa kaupan päälle Plus- malliin. Tilanne: Chatissa toisille sanotaan sen tulevan mukana ja toisille sanotaan, että ei tule, vaan ainoastaan joku toinen kaupanpäällinen, jota ei mainosteta ilmeisesti missään. <--- Asiakaspalvelijat eivät tiedä mistään mitään. Yksinkertaisia asioita ei voi ilmeisesti (tai ei haluta) tarkistaa kätevästi mistään edes kyllä/ei- kysymyksiin, vaan vastaus voi olla kumpi tahansa.

- Vähintään -10% alekoodia jaetaan tyyliin jokaiselle kysyjälle. Muutamat tyypit saavatkin sitten -20% alennuskoodeja. Lopputulos: Oma tilaus on jäissä vähintään niin kauan, kunnes saan koodin, jota jaetaan täysin randomisti sinne tänne. <--- Jos/kun noissa alennuskoodien jakamisissa ei ole minkäänlaista logiikkaa, niin ne pitäisi ottaa pois käytöstä kokonaan tai jakaa hyvityksenä vain joistain kaupan tekemistä virheistä asiakkaiden henkilökohtaisiin tilauksiin. Tämä kuormittaa sekä ostajia, että asiakaspalvelua. Eihän tuossa ole mitään järkeä, että kooditon tarjous kannattaa tilata vasta sitten, kun kymmenennellä chat-kerralla vastaan osuu tyyppi, joka antaa paremman koodin.

Oma tilanne: Nyt kysellään kerran tai pari päivässä, että olisko sitä -20%:n koodia jo tarjolla. Tällä hetkellä Habiba vastasi sekä selaimella, että WhatsAppissa. Ahkera kaveri hänkin. Pahoitteli, ettei 20%:n alekoodia ole tällä hetkellä tarjolla, mutta hän voi ilolla tarjota -10% koodin. Myöhästyin ilmeisesti tunnilla, koska sillon on viimeisin foorumilainen saanut koodinsa. Noh, se tältä päivää. Kysytään huomenna uudestaan mikä on sen hetkinen kooditilanne.
 
Tilaus tehty, hinnaksi tuli 519euroa. (-200e extra hyvitys vaihdosta + -20% alennus) Tuleekos sanktiota jos ei vaihtokapulaa lähetäkkään ? Eli Joutuukohan maksamaan tuon 200e takaisin. Kiitos postaajalle vinkistä!

Nyt pitää vain katsoa että hommaisko jostain jonkun suojan. Ei oikein viiti sitä flexiä tjms missä näppäimistö ku melki tabletin hintainen :D
 
- Mainosbannerissa lukee, että AI Book Cover Keyboard Slimin saa kaupan päälle Plus- malliin. Tilanne: Chatissa toisille sanotaan sen tulevan mukana ja toisille sanotaan, että ei tule, vaan ainoastaan joku toinen kaupanpäällinen, jota ei mainosteta ilmeisesti missään. <--- Asiakaspalvelijat eivät tiedä mistään mitään. Yksinkertaisia asioita ei voi ilmeisesti (tai ei haluta) tarkistaa kätevästi mistään edes kyllä/ei- kysymyksiin, vaan vastaus voi olla kumpi tahansa.
Se book cover S10 Ultralle mainitaan täällä: Samsung Deals 2025 | Tarjoukset | Samsung Suomi

1753796175779.png


Tämäkään ei toki siis tullut ostoskoriin näkyville, mutta kaipa sitä voi Samsungin kanssa asiasta vääntää sitten jos/kun se ei paketissa olekaan...
 
Tuotteet ja hinnat ovat liian houkuttelevia. Muussa tapauksessa Samsungin kauppa olisi jo boikotissa melko monella.

Onhan tämä käsittämätöntä, kuinka tuulella käyviä nämä kampanjat ovat. Tässä pelkästään tämän kampanjan saldoa.

- Mainosbannerissa lukee 600€ alennus Tab S10+-malleista. Lopputulos: Plus-malli ei ole tarjouksessa, vaan pelkkä Ultra. <--- Kuinka helvetissä noin yksinkertainen asia voi mennä pieleen ja pysyä pielessä palautteista huolimatta vuorokausitolkulla? :D

- Mainosbannerissa lukee, että AI Book Cover Keyboard Slimin saa kaupan päälle Plus- malliin. Tilanne: Chatissa toisille sanotaan sen tulevan mukana ja toisille sanotaan, että ei tule, vaan ainoastaan joku toinen kaupanpäällinen, jota ei mainosteta ilmeisesti missään. <--- Asiakaspalvelijat eivät tiedä mistään mitään. Yksinkertaisia asioita ei voi ilmeisesti (tai ei haluta) tarkistaa kätevästi mistään edes kyllä/ei- kysymyksiin, vaan vastaus voi olla kumpi tahansa.

- Vähintään -10% alekoodia jaetaan tyyliin jokaiselle kysyjälle. Muutamat tyypit saavatkin sitten -20% alennuskoodeja. Lopputulos: Oma tilaus on jäissä vähintään niin kauan, kunnes saan koodin, jota jaetaan täysin randomisti sinne tänne. <--- Jos/kun noissa alennuskoodien jakamisissa ei ole minkäänlaista logiikkaa, niin ne pitäisi ottaa pois käytöstä kokonaan tai jakaa hyvityksenä vain joistain kaupan tekemistä virheistä asiakkaiden henkilökohtaisiin tilauksiin. Tämä kuormittaa sekä ostajia, että asiakaspalvelua. Eihän tuossa ole mitään järkeä, että kooditon tarjous kannattaa tilata vasta sitten, kun kymmenennellä chat-kerralla vastaan osuu tyyppi, joka antaa paremman koodin.

Oma tilanne: Nyt kysellään kerran tai pari päivässä, että olisko sitä -20%:n koodia jo tarjolla. Tällä hetkellä Habiba vastasi sekä selaimella, että WhatsAppissa. Ahkera kaveri hänkin. Pahoitteli, ettei 20%:n alekoodia ole tällä hetkellä tarjolla, mutta hän voi ilolla tarjota -10% koodin. Myöhästyin ilmeisesti tunnilla, koska sillon on viimeisin foorumilainen saanut koodinsa. Noh, se tältä päivää. Kysytään huomenna uudestaan mikä on sen hetkinen kooditilanne.
Itselläkin oli huonoja kokemuksia Habiban kanssa. Lopulta klikkasin chatissa "Tilaus ja Kampanjatuki" -> Samsung Shop -> tuli linkki ja case nro joka ohjasi whatsappiin -> Abdelrahman vänkäsi tunnin verran vastaan, väittäen ettei koodi tule toimimaan, mutta lopulta suostui luomaan 20% koodin, joka toimi ilman mitään ongelmia
 
Listaan voi lisätä vielä 200€ lisävaihtohyvityksessä lukee "Vaihtohyvitys vähintään 200 € ostaessasi S10-perusmallin". Ei ole mitään S10 perusmallia. Tällä hetkellä Samsungin tuotannossa oleva tablettilistaus taitaa olla Tab S9, Tab S10+ ja Tab S10 Ultra. Sekä alennus tietysti toimii myös Ultraan.
 
Kiitos, pitääkin mennä heti chattiin valittamaan kun ei näy tilauksella :D
Pitkään väänsin ja käänsin Samsungin chatissa tästä mutta loppujen lopuksi tuli vastaus että tarjous on päättynyt 27 päivä, ja on virheellisesti VIELÄKIN Samsungin sivuilla harhaan johtamassa...
 
Pitkään väänsin ja käänsin Samsungin chatissa tästä mutta loppujen lopuksi tuli vastaus että tarjous on päättynyt 27 päivä, ja on virheellisesti VIELÄKIN Samsungin sivuilla harhaan johtamassa...
Itse törkeästi jatkoin vänkäämistä ja lupasi viedä asian eteenpäin seuraavalle tasolle, saa nähdä miten käy
 
Ei tätä S10+ tabia varmaan Ultraan kannata vaihtaa? Mitään ei tule, kuin kokoa ilmeisesti?

Hyvä ollu kyllä S10+ tabikin tosin. Mutta tekosyy vaihtoon on aina tekosyy. Hyvä tarjous silti, ostaisin jos olisi ostamatta.
 

Ehdoissa on, että voi 14d sisällä palauttaa verkkokaupasta ostetut pl. hygienia yms. Pitää olla samassa kunnossa ja kaikki osat mukana, mutta kaiken järjen mukaan pakkauksen sinetin voi avata ja tablettia käyttää normaalisti.
Palautus täytyy kustantaa itse ja olikohan siinä joku lisämaksu vai isohko minimisumma myös palautuskuluille?
Sitten ainakin jossain luki myös ne perus paketti täytyy olla avaamaton ja täysin myyntikuntoinen jne. mutta silloinhan tuotetta ei voi testata.
 
Kysyin just 600e alennuksesta, ne kertoi: Please try again later as we are looking into this offer, and we are trying to fix it.
 
Kysyin just 600e alennuksesta, ne kertoi: Please try again later as we are looking into this offer, and we are trying to fix it.
Samaa sanoi, kuulemma ilmoittavat sähköpostiin kun on koodi korjattu, ensimmäistä kertaa tuli ”älä tilaa ennemmin”😁 toki voihan tuon perua jos sielä tulisi parempi ale.
 
Jaaha, minulla ainakin näyttää, että ei myytävänä.

Juu nyt lopahti ainaki toistaiseksi. Ei sinällään yllätys, koska ensin luki ostoskorissa, että "toimitukset alkavat 11. elokuuta". Tuo on yleensä merkki siitä, että loppusuoralla ollaan. Ei jäänyt oikeastaan kaivelemaan. Nyt vaan odotellaan, että millainen se Plussan tarjous tulee olemaan (eli mistä hinnasta 600€ vähennetään) vai pyöriikö pelkkä tarjousbanneri tuotesivulla elokuun loppuun. :)
 
Taas säästy samsung kaupan korkkaus😁 Odotetaan mikä on ”älä tilaa vielä, lähetän päivän päätteeksi viestin”
 
Tilaus tehty, hinnaksi tuli 519euroa. (-200e extra hyvitys vaihdosta + -20% alennus) Tuleekos sanktiota jos ei vaihtokapulaa lähetäkkään ? Eli Joutuukohan maksamaan tuon 200e takaisin. Kiitos postaajalle vinkistä!
Jos laitoit jonkun vähänkään arvokkaamman vaihtolaitteen niin varmasti haluavat sen. Nehän menevät edelleen myyntiin ja lasku voi tulla perästä toimittamattomasta laitteesta. Jos taas joku muutaman kympin vaihtolaite joka muutenkin päätyisi serriin niin eivät välttämättä halua sitä. Mutta näistäkin pitää kysyä aspasta mitä mieltä ovat.
 
Itsekin tuli väännettyä Book Coverista, mutta tiukasti pysyivät linjassa että kampanja on päättynyt ja syyttelivät hitaasti päivittyä sivujaan. -10 % tarjouskoodia vaan änkevät.

200 € suunnilleen kun antoi vaihdossa S9+:n S10 Ultraan (ja -20% alennus jonka sai kun väitti että vanha koodi vanhehtunut), joten kai tuon voisi silti pitää...
 
Voiko tablettia testata menettämättä palautusoikeutta? Ja jos voi, niin kuinka kauan?
Entä kuinka kauan on chätistä saatu koodi voimassa?


Ehdoissa on, että voi 14d sisällä palauttaa verkkokaupasta ostetut pl. hygienia yms. Pitää olla samassa kunnossa ja kaikki osat mukana, mutta kaiken järjen mukaan pakkauksen sinetin voi avata ja tablettia käyttää normaalisti.
Kannattaa varautua tappeluun, jos yrittää palauttaa. Ostin Tab S9:n, käynnistin ja kokeilin hetken (en edes Google-tilille kirjautunut kertaakaan).
Ajattelin palauttaa viikkoa myöhemmin, mutta asiakaspalvelusta kerrottiin, ettei GDPR:ään vedoten voi palauttaa, jos paketin sinetti on avattu ja laite on käynnistetty.
Tarkemmin ei sanonut, miten GDPR tuohon liittyy :hmm:

Edit. Palautusehdoissakaan ei asiasta mitään mainita. Palautusehtojen perusteella puhelimet ja tabletit pitäisi kyllä pystyä palauttamaan alkuperäisessä kunnossa.
Eli perinteisesti aspa-henkilöstä riippuu, minkä vastauksen sieltä saa :lol:
 
Viimeksi muokattu:
Kannattaa varautua tappeluun, jos yrittää palauttaa. Ostin Tab S9:n, käynnistin ja kokeilin hetken (en edes Google-tilille kirjautunut kertaakaan).
Ajattelin palauttaa viikkoa myöhemmin, mutta asiakaspalvelusta kerrottiin, ettei GDPR:ään vedoten voi palauttaa, jos paketin sinetti on avattu ja laite on käynnistetty.
Tarkemmin ei sanonut, miten GDPR tuohon liittyy :hmm:

Edit. Palautusehdoissakaan ei asiasta mitään mainita. Palautusehtojen perusteella puhelimet ja tabletit pitäisi kyllä pystyä palauttamaan alkuperäisessä kunnossa.
Eli perinteisesti aspa-henkilöstä riippuu, minkä vastauksen sieltä saa :lol:
Etkö siis saanut palautettua?
Chatissa vastasivat että voi kokeilla ja käyttää.
 
Eikö yleisesti tuossa 14d verkkokauppapalautuksessa ole ideana, että verkosta ostaessa et pääse räpläämään laitetta ja sen takia on mahdollisuus muutta mieli. Jos laatikkoa ei saisi avata, niin vähän huono testata. Toki pitää olla alkuperäisessä kunnossa palautuksessa tai vähennetään arvoa ja palautus maksaa 13€.
 
Illan odotus ”palataan päivän kuluessa” ei kuulunut mitään. Chatti taas heitteli 10 ja 20% koodeja, muttei ne kyllä laitetta luvannut. Joku lupaili että tiimi kyllä auttaa ja saadaan laite, mutta sitten loppumotan aspakierre ja sama nauha pyöri. Kuvakaapattuna luvattu alehinta, sivuston hinta, pyyntö odottaa, mutta joku sanoo että saadaan, toinen sanoo että katsele nettisivua koska tulee taas alennusbanneri, en näe sitä nyt siellä? Tiimi kuulemma tutkii alennusta. Katsotaan onko huomenna 1600e normihinta ja siitä -600, f5 rämpytti niin väläytteli kovempaa lähtöhintaa
 
Jos laitoit jonkun vähänkään arvokkaamman vaihtolaitteen niin varmasti haluavat sen. Nehän menevät edelleen myyntiin ja lasku voi tulla perästä toimittamattomasta laitteesta. Jos taas joku muutaman kympin vaihtolaite joka muutenkin päätyisi serriin niin eivät välttämättä halua sitä. Mutta näistäkin pitää kysyä aspasta mitä mieltä ovat.
10e puoli serri lenovo tabletin. En tee mitään mutta mutta... En mä sitä sinällään 10e luopuisi :D
 
Nyt on taas saatavilla (5G malli) . Vaikkakin kalliimmalla. Ainakin mulla tulee tummempi malli halvemmaksi.
 
Viimeksi muokattu:
Itsekin tuossa tsättäilin eilen aspan kanssa jonkin aikaa tuohon book coveriin liittyen. Onhan se varsin turhauttavaa, kun vastapuolella on ei-suomea puhuva henkilö, jolle sitten yritän vääntää siitä, mitä suomenkielisella webbisivulla lukee, ja toinen vastapäässä sitten vastailee välillä ihan mitä sattuu.

Mullekin luvattiin palata takaisin sähköpostitse, eipä ole mitään vielä kuulunut.
 
Itsekin tuossa tsättäilin eilen aspan kanssa jonkin aikaa tuohon book coveriin liittyen. Onhan se varsin turhauttavaa, kun vastapuolella on ei-suomea puhuva henkilö, jolle sitten yritän vääntää siitä, mitä suomenkielisella webbisivulla lukee, ja toinen vastapäässä sitten vastailee välillä ihan mitä sattuu.

Mullekin luvattiin palata takaisin sähköpostitse, eipä ole mitään vielä kuulunut.
Laitoin kanssa eilen lopulta kiivaan viestin chatissa, että nyt riitti. Teidän sivulla on teidän mukaan virhe, mutta se ei poista vastuuta, koska virhe on edelleen siellä.
"Virhesivulla" on kampanja päätymispäiväkin elokuun loppu.

Sanoin, että ellei kuori lähde tänään niin laitan eteenpäin. Meni totaalisesti hermo tuohon, kun siellä vain selitellään ummet ja lammet. Välillä selitetään, että kuuluu vain S10 malliin ja se tapahtui kolmesti. Joka kerta vastasin vain täällä olevan linkin sivuille ja kuvankaappauksen missä selvästi oli "Book cover mukana".
Loppu peleissä ihan sama koko kuori, mutta tuo aspan käytös laittoi mut reunalle ja sen yli. 😅
 
Itsekin tuossa tsättäilin eilen aspan kanssa jonkin aikaa tuohon book coveriin liittyen. Onhan se varsin turhauttavaa, kun vastapuolella on ei-suomea puhuva henkilö, jolle sitten yritän vääntää siitä, mitä suomenkielisella webbisivulla lukee, ja toinen vastapäässä sitten vastailee välillä ihan mitä sattuu.

Mullekin luvattiin palata takaisin sähköpostitse, eipä ole mitään vielä kuulunut.
Uusi päivä ja uudet chatit, vakuuteltiin että odottele vain sähköpostia, ja ei hätää 😁
 
Onhan nämä Samsungin erilaiset tarjous-topiikit aika viihdyttäviä seurata, kun ei-suomenkielinen aspa toimii käännösten varassa miten sattuu, webbisivut ovat sinne päin ja muuttuvat melkein lennosta. Popparikamaa 🍿
 
Muutama tarjous Members + kautta.

Itsellä s9 plus, joten ei silti hyövytä päivittää.
Ainakin s10 fe mallistossa on huonompi näyttö.

Screenshot_20250730_114907_Chrome.jpg


Screenshot_20250730_114515_Chrome.jpg
 
Samsungin chat eskaloi Book Cover asian käsittelyn ylöspäin, ja sain mailia että lähettävät tuotteen. Toki asiassa piti muistuttaa suomalaisten kuluttajansuojaviranomaisten olemassaolosta, että päästiin tuohon eskalaatiovaiheeseen asti.
 
Samsungin chat eskaloi Book Cover asian käsittelyn ylöspäin, ja sain mailia että lähettävät tuotteen. Toki asiassa piti muistuttaa suomalaisten kuluttajansuojaviranomaisten olemassaolosta, että päästiin tuohon eskalaatiovaiheeseen asti.
Hyvä, että tällainen päätös tuli. Omaa vastaavaa sähköpostia odotellessa...
 
Näköjään saa yhä jatkaa vänkäämistä.. Laitoin kuvankaappaukset Ultra mallista jossa lukee "Book Cover mukana", mutta käsittelijä ohitti tämän seikan kokonaan. Saa nähdä että auttaako kuluttasuojaviranomaisella uhkailu :D
1753867867964.png
 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
283 113
Viestejä
4 861 113
Jäsenet
78 542
Uusin jäsen
Dorito

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom