Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tulee kyllä olemaan varsin iso. S9+ on jo hieman hankala kahdellakin kädellä ja tuohon tulee sitten vielä painoakin lisää, mutta otetaan nyt testiin ainakin.Vähänhän tuo houkuttaisi, ei ole kokemusta tuosta ultrasta onko se sitten liian iso?
Aspasta tuumattiin että tiedetään ettei -600€ alennus toimi
Edit tuli viesti että selvittävät jälleen banneria
Itsellä toimii edelleen ainakin Tab S9+ eli S10 Ultra hinta 849€ ja Maksu yhteensä 649€ ja sitten vielä Summa vaihdoin jälkeen riippuen laitteesta.Outoa, ite ne ainakaan saanu ultralle mitään 200e lisä alennusta kun yritin pixeliä tarjota. Trade in bannerissakin lukee "vaihtohyvitys vähintään kun ostat s10 perus mallin ja ku chatiltä kysyin niin ei kuulemma käy ultraan :/
Siellähän lukee selkeästi Kirjoita IMEI-numero tai sarjanumero. Kyllä siitä nyt sarjanumeron pitäisi löytyä. Tilaus ei välttämättä etene mihinkään ennen kuin olet aspaan yhteydessä ja ilmoitat sarjanumeron.Nyt oli kyllä pakko tarttua tilaisuuteen. Vaihdon jälkeen 210€ jää maksettavaa, kun käytin 20% alennuskoodin sekä 100€ edestä krediittejä.
IMEI:tä noissa Wi-Fi malleissa ei taida ollakkaan, joten laitoin imeiksi "12345" ja nyt näyttää erroria. Saapa nähdä joutuuko tuonkin osalta vielä viestittelemään tuen kanssa jos ei lähde tilausprosessi etenemään.
Suojakuorta yritin ruinata kaupanpäälle, kun jossakin oli siitä maininta mutta tarjosivat vaan ratkasuksi peruuttaa tilausta, kunnes "ongelma" on saatu korjattua. Se ei kyllä ole vaihtoehto krediittien ja alennuskoodien
jälkeen kun niitä saakin sitten taas odotella ja kinuta takaisin. No, tarjosi sentään uutta 20% koodia hyvitykseksi mutta se ei kyllä ihan vastaa suojakuoren arvoa.
![]()
Kokeilin huvinvuoksi feikki s9+ ineiliklä 12345 ja Ei tullu 200 lisää. Edelleen näytti 849Itsellä toimii edelleen ainakin Tab S9+ eli S10 Ultra hinta 849€ ja Maksu yhteensä 649€ ja sitten vielä Summa vaihdoin jälkeen riippuen laitteesta.
S10 Ultra maksaa tuon saman 649€ - vaihtolaitteen arvo. Toki sen plussa mallin voi ostaa samaan hintaan jos ultra tuntuu liian isolta.Kokeilin huvinvuoksi feikki s9+ ineiliklä 12345 ja Ei tullu 200 lisää. Edelleen näytti 849![]()
Joo, se ei näykkään missään "bonus hyvitys" vaan se vaan otti pois hinnasta sen 200e. Nyt pitää vain katsoa mikä laite kävis noille ja jos sitten vielä sais sen -20% mitä chätti täti lupas.S10 Ultra maksaa tuon saman 649€ - vaihtolaitteen arvo. Toki sen plussa mallin voi ostaa samaan hintaan jos ultra tuntuu liian isolta.
Muutenkin epäilen että @Wolffis on epähuomiossa katsonut hinnan tuolle Ultralle, eikä plussalle. Plussa ei ole noin hyvässä alennuksessa.
Voiko tablettia testata menettämättä palautusoikeutta? Ja jos voi, niin kuinka kauan?
Entä kuinka kauan on chätistä saatu koodi voimassa?
Se book cover S10 Ultralle mainitaan täällä: Samsung Deals 2025 | Tarjoukset | Samsung Suomi- Mainosbannerissa lukee, että AI Book Cover Keyboard Slimin saa kaupan päälle Plus- malliin. Tilanne: Chatissa toisille sanotaan sen tulevan mukana ja toisille sanotaan, että ei tule, vaan ainoastaan joku toinen kaupanpäällinen, jota ei mainosteta ilmeisesti missään. <--- Asiakaspalvelijat eivät tiedä mistään mitään. Yksinkertaisia asioita ei voi ilmeisesti (tai ei haluta) tarkistaa kätevästi mistään edes kyllä/ei- kysymyksiin, vaan vastaus voi olla kumpi tahansa.
Itselläkin oli huonoja kokemuksia Habiban kanssa. Lopulta klikkasin chatissa "Tilaus ja Kampanjatuki" -> Samsung Shop -> tuli linkki ja case nro joka ohjasi whatsappiin -> Abdelrahman vänkäsi tunnin verran vastaan, väittäen ettei koodi tule toimimaan, mutta lopulta suostui luomaan 20% koodin, joka toimi ilman mitään ongelmiaTuotteet ja hinnat ovat liian houkuttelevia. Muussa tapauksessa Samsungin kauppa olisi jo boikotissa melko monella.
Onhan tämä käsittämätöntä, kuinka tuulella käyviä nämä kampanjat ovat. Tässä pelkästään tämän kampanjan saldoa.
- Mainosbannerissa lukee 600€ alennus Tab S10+-malleista. Lopputulos: Plus-malli ei ole tarjouksessa, vaan pelkkä Ultra. <--- Kuinka helvetissä noin yksinkertainen asia voi mennä pieleen ja pysyä pielessä palautteista huolimatta vuorokausitolkulla?
- Mainosbannerissa lukee, että AI Book Cover Keyboard Slimin saa kaupan päälle Plus- malliin. Tilanne: Chatissa toisille sanotaan sen tulevan mukana ja toisille sanotaan, että ei tule, vaan ainoastaan joku toinen kaupanpäällinen, jota ei mainosteta ilmeisesti missään. <--- Asiakaspalvelijat eivät tiedä mistään mitään. Yksinkertaisia asioita ei voi ilmeisesti (tai ei haluta) tarkistaa kätevästi mistään edes kyllä/ei- kysymyksiin, vaan vastaus voi olla kumpi tahansa.
- Vähintään -10% alekoodia jaetaan tyyliin jokaiselle kysyjälle. Muutamat tyypit saavatkin sitten -20% alennuskoodeja. Lopputulos: Oma tilaus on jäissä vähintään niin kauan, kunnes saan koodin, jota jaetaan täysin randomisti sinne tänne. <--- Jos/kun noissa alennuskoodien jakamisissa ei ole minkäänlaista logiikkaa, niin ne pitäisi ottaa pois käytöstä kokonaan tai jakaa hyvityksenä vain joistain kaupan tekemistä virheistä asiakkaiden henkilökohtaisiin tilauksiin. Tämä kuormittaa sekä ostajia, että asiakaspalvelua. Eihän tuossa ole mitään järkeä, että kooditon tarjous kannattaa tilata vasta sitten, kun kymmenennellä chat-kerralla vastaan osuu tyyppi, joka antaa paremman koodin.
Oma tilanne: Nyt kysellään kerran tai pari päivässä, että olisko sitä -20%:n koodia jo tarjolla. Tällä hetkellä Habiba vastasi sekä selaimella, että WhatsAppissa. Ahkera kaveri hänkin. Pahoitteli, ettei 20%:n alekoodia ole tällä hetkellä tarjolla, mutta hän voi ilolla tarjota -10% koodin. Myöhästyin ilmeisesti tunnilla, koska sillon on viimeisin foorumilainen saanut koodinsa. Noh, se tältä päivää. Kysytään huomenna uudestaan mikä on sen hetkinen kooditilanne.
Kiitos, pitääkin mennä heti chattiin valittamaan kun ei näy tilauksellaSe book cover S10 Ultralle mainitaan täällä: Samsung Deals 2025 | Tarjoukset | Samsung Suomi
![]()
Tämäkään ei toki siis tullut ostoskoriin näkyville, mutta kaipa sitä voi Samsungin kanssa asiasta vääntää sitten jos/kun se ei paketissa olekaan...
Pitkään väänsin ja käänsin Samsungin chatissa tästä mutta loppujen lopuksi tuli vastaus että tarjous on päättynyt 27 päivä, ja on virheellisesti VIELÄKIN Samsungin sivuilla harhaan johtamassa...Kiitos, pitääkin mennä heti chattiin valittamaan kun ei näy tilauksella![]()
Itse törkeästi jatkoin vänkäämistä ja lupasi viedä asian eteenpäin seuraavalle tasolle, saa nähdä miten käyPitkään väänsin ja käänsin Samsungin chatissa tästä mutta loppujen lopuksi tuli vastaus että tarjous on päättynyt 27 päivä, ja on virheellisesti VIELÄKIN Samsungin sivuilla harhaan johtamassa...
Joo minunkin homma kävi seuraavalla tasolla ja tuli sähköpostiin erikseen viesti tästä..Itse törkeästi jatkoin vänkäämistä ja lupasi viedä asian eteenpäin seuraavalle tasolle, saa nähdä miten käy
Palautus täytyy kustantaa itse ja olikohan siinä joku lisämaksu vai isohko minimisumma myös palautuskuluille?![]()
Terms and Conditions of Sale
Welcome to Samsung FI. Discover a wide range of home electronics with cutting-edge technology including TVs, smartphones, tablets, home appliances & more!www.samsung.com
Ehdoissa on, että voi 14d sisällä palauttaa verkkokaupasta ostetut pl. hygienia yms. Pitää olla samassa kunnossa ja kaikki osat mukana, mutta kaiken järjen mukaan pakkauksen sinetin voi avata ja tablettia käyttää normaalisti.
Lähtöhinta pomppaa, alennuskoodit ei enää toimi, lisähyvitystä vaihdosta ei tule, tuote loppu ja niin edelleen. Aika monta skenaariota mitä voi tapahtua odotellessa.Nyt chatti pyysi odottelemaan -600e alennusta, ovat tietoisia, ja jää odottamaan, älä tilaaKatotaan pompsahtaako lähtöhinta illalla
Samaa sanoi, kuulemma ilmoittavat sähköpostiin kun on koodi korjattu, ensimmäistä kertaa tuli ”älä tilaa ennemmin”Kysyin just 600e alennuksesta, ne kertoi: Please try again later as we are looking into this offer, and we are trying to fix it.
Jaaha, minulla ainakin näyttää, että ei myytävänä.
Jos laitoit jonkun vähänkään arvokkaamman vaihtolaitteen niin varmasti haluavat sen. Nehän menevät edelleen myyntiin ja lasku voi tulla perästä toimittamattomasta laitteesta. Jos taas joku muutaman kympin vaihtolaite joka muutenkin päätyisi serriin niin eivät välttämättä halua sitä. Mutta näistäkin pitää kysyä aspasta mitä mieltä ovat.Tilaus tehty, hinnaksi tuli 519euroa. (-200e extra hyvitys vaihdosta + -20% alennus) Tuleekos sanktiota jos ei vaihtokapulaa lähetäkkään ? Eli Joutuukohan maksamaan tuon 200e takaisin. Kiitos postaajalle vinkistä!
Voiko tablettia testata menettämättä palautusoikeutta? Ja jos voi, niin kuinka kauan?
Entä kuinka kauan on chätistä saatu koodi voimassa?
Kannattaa varautua tappeluun, jos yrittää palauttaa. Ostin Tab S9:n, käynnistin ja kokeilin hetken (en edes Google-tilille kirjautunut kertaakaan).![]()
Terms and Conditions of Sale
Welcome to Samsung FI. Discover a wide range of home electronics with cutting-edge technology including TVs, smartphones, tablets, home appliances & more!www.samsung.com
Ehdoissa on, että voi 14d sisällä palauttaa verkkokaupasta ostetut pl. hygienia yms. Pitää olla samassa kunnossa ja kaikki osat mukana, mutta kaiken järjen mukaan pakkauksen sinetin voi avata ja tablettia käyttää normaalisti.
Etkö siis saanut palautettua?Kannattaa varautua tappeluun, jos yrittää palauttaa. Ostin Tab S9:n, käynnistin ja kokeilin hetken (en edes Google-tilille kirjautunut kertaakaan).
Ajattelin palauttaa viikkoa myöhemmin, mutta asiakaspalvelusta kerrottiin, ettei GDPR:ään vedoten voi palauttaa, jos paketin sinetti on avattu ja laite on käynnistetty.
Tarkemmin ei sanonut, miten GDPR tuohon liittyy
Edit. Palautusehdoissakaan ei asiasta mitään mainita. Palautusehtojen perusteella puhelimet ja tabletit pitäisi kyllä pystyä palauttamaan alkuperäisessä kunnossa.
Eli perinteisesti aspa-henkilöstä riippuu, minkä vastauksen sieltä saa![]()
10e puoli serri lenovo tabletin. En tee mitään mutta mutta... En mä sitä sinällään 10e luopuisiJos laitoit jonkun vähänkään arvokkaamman vaihtolaitteen niin varmasti haluavat sen. Nehän menevät edelleen myyntiin ja lasku voi tulla perästä toimittamattomasta laitteesta. Jos taas joku muutaman kympin vaihtolaite joka muutenkin päätyisi serriin niin eivät välttämättä halua sitä. Mutta näistäkin pitää kysyä aspasta mitä mieltä ovat.
En jaksanut alkaa tappelemaan, joten en palauttanut. Oli tarjouksesta ostettu, niin ei ollut iso sijoitus onneksi.Etkö siis saanut palautettua?
Chatissa vastasivat että voi kokeilla ja käyttää.
Laitoin kanssa eilen lopulta kiivaan viestin chatissa, että nyt riitti. Teidän sivulla on teidän mukaan virhe, mutta se ei poista vastuuta, koska virhe on edelleen siellä.Itsekin tuossa tsättäilin eilen aspan kanssa jonkin aikaa tuohon book coveriin liittyen. Onhan se varsin turhauttavaa, kun vastapuolella on ei-suomea puhuva henkilö, jolle sitten yritän vääntää siitä, mitä suomenkielisella webbisivulla lukee, ja toinen vastapäässä sitten vastailee välillä ihan mitä sattuu.
Mullekin luvattiin palata takaisin sähköpostitse, eipä ole mitään vielä kuulunut.
Uusi päivä ja uudet chatit, vakuuteltiin että odottele vain sähköpostia, ja ei hätääItsekin tuossa tsättäilin eilen aspan kanssa jonkin aikaa tuohon book coveriin liittyen. Onhan se varsin turhauttavaa, kun vastapuolella on ei-suomea puhuva henkilö, jolle sitten yritän vääntää siitä, mitä suomenkielisella webbisivulla lukee, ja toinen vastapäässä sitten vastailee välillä ihan mitä sattuu.
Mullekin luvattiin palata takaisin sähköpostitse, eipä ole mitään vielä kuulunut.
Nopeastihan ne korjas sen bannerin.. PoisNyt tuo eilen mainittu 600 alennus poistunut ja chatin mukaan tarjous on päättynyt. Eilen pyydettiin asiakkaita odottamaan huomiseen ja nyt todetaan että tarjous ei ole enää voimassa. Ei voi kun ihmetellä![]()
Hyvä, että tällainen päätös tuli. Omaa vastaavaa sähköpostia odotellessa...Samsungin chat eskaloi Book Cover asian käsittelyn ylöspäin, ja sain mailia että lähettävät tuotteen. Toki asiassa piti muistuttaa suomalaisten kuluttajansuojaviranomaisten olemassaolosta, että päästiin tuohon eskalaatiovaiheeseen asti.