Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Maininta kahdesta rannekkeesta oli sähköpostin linkin takana tai vaihtoehtoisesti Samsungin etusivun yläkulman valikosta Palvelut & tarjoukset -> Samsung Deals. Siellä näkyi tämmöinen:Täällä se Fabric Band maksaisi ostoskorissa 50€. Sen kun klikkaa pois niin 44-mallille jäisi hintaa 69€ plus postikulut. Minkäänlaista mainintaa kahdesta avauspostauksen rannekkeesta ei ole missään, joten ei kai noita voi jälkikäteen mistään vaatia. Mihin ne muka pitäisi sisältyä? Kai nyt jossain pitäisi olla joku maininta asiasta jos kaksi ranneketta kuuluu kaupan päälle mukaan. Löytyvät kyllä tästä langasta, mutta jos jollekin tulee tuollaisista maininta sähköpostiin niin eihän se sitä tarkoita, että kaikki saa ne automaattisesti.
Minä työnnän tuonne Xiaomi Redmi Note 8 Pron:n, josta saa vielä 15€ alea. Kun käyttää 55€:lla pisteitä, niin kello maksaa posteineen kokonaiset 4€.
Ja kesken tämän viestin kello poistettiin ostoskorista, kun olin menossa kassalle. Kannatti jäädä taas arpomaan. Huoh![]()
Ei taida tulla tilauksessa luki ylhäällä jossain kohti ilmainen tuote loppunutMaininta kahdesta rannekkeesta oli sähköpostin linkin takana tai vaihtoehtoisesti Samsungin etusivun yläkulman valikosta Palvelut & tarjoukset -> Samsung Deals. Siellä näkyi tämmöinen:
![]()
Itseä myös hieman epäilyttää tuleeko rannekkeita ja missä värissä, kun kello tuli tilattua vihreänä eikä noita voinut itse valita mukaan.
Nämä on omat tunnelmat myös pohjimmiltaan.nyt sieltä on täysin tarpeeton, mitättömällä akulla varustettu pieni kello tulossa. Kiitokset postaajalle!
Nyt on hyvä syy alottaa juoksu / uinti tmsNämä on omat tunnelmat myös pohjimmiltaan.
Nämä on omat tunnelmat myös pohjimmiltaan.
Itse en palauttanut viimeksi tab s9 tarjouksen kanssa, eikä kyllä ole mitään kuulunut jälkikäteen.Mitä käy jos ostaa vaihtolaitteen kanssa, mutta ei ikinä lähetä vaihtolaitetta Sampalle?
Vaikea sanoa varmuudella, mutta ehtinet kyllä jumppaamaan huomenna Torista jonkun sellaiseksi kelpaavan edullisesti.Mitä käy jos ostaa vaihtolaitteen kanssa, mutta ei ikinä lähetä vaihtolaitetta Sampalle?
Miten? 104€ oli oma loppusumma pelkkä LTE-kello, ranneke poistettuna, -30% koodilla ja Watch6 vaihdossa?Näytti saavan taas 44mm lte mallia vihreänä. N. 60€ jäi loppusummaksi jonkun romutabletin kanssa.
Auttaako toi, kun siinä tilatessa laitettiin imei / serial numero. Et jos vaan se tietty tuote kelpaa.Vaikea sanoa varmuudella, mutta ehtinet kyllä jumppaamaan huomenna Torista jonkun sellaiseksi kelpaavan edullisesti.
Kaipa sen voi korjata chatin kautta jos on tärkeää. Työlästä hieman nämä vaihtoalet lopulta on jos ei ole oikeanlaista hallussa jo valmiiksi. Mutta ostin esim. iphone 11:n viimeksi torista samasta kaupunginosasta kun oli dnalla iso vaihtoetu 15:een. Osa alen arvosta meni siihen kauppaan, mutta yli puolet jäi.Auttaako toi, kun siinä tilatessa laitettiin imei / serial numero. Et jos vaan se tietty tuote kelpaa.
En tiedä toimiiko uudestaan, mutta minulla oli vahingossa kaksi kelloa ostoskorissa. 40 ja 44. 40mm olin lisännyt traden. Poistin 40mm ostoskorista ja lisäsin traden sitten 44mm kelloon, niin päivittyi hinta sinne 60 nurkille. Sain myös sen ilmaisen rannekkeen poistettua korista.Miten? 104€ oli oma loppusumma pelkkä LTE-kello, ranneke poistettuna, -30% koodilla ja Watch6 vaihdossa?
Onhan myös tuplasti muistia 6->7Jeps. Vähän vitsiä toki. Viime hetkillä hoksasin, että seiskassa on reippaasti parempi prosessori. Muuten ei varmaan olis edes kiinnostanut nähdä vaivaa, kun nuo pisteetkin ovat rahan arvoisia.
Olen huomannut muutaman kerran, että GW6 Classic 47mm painaa joissain tilanteissa hiukan ranteessa. Nyt kun on tottunut vielä yölataukseen S25U:n kanssa ja sille on vielä 3in1- laturikin käytössä niin kyllähän tässä pieni toive on, että isomman mallin loppuminen olikin minun kohdalla hyvä asia. Jää nähtäväksi, eikä tässä korkealta putoa jos joutuu antamaan/myymään sen jollekin.
Mulla ei kyllä lukenut missään, että noita Milanese band ja Athleisure band ei tulisi mukana. Athleisure Bandia ei voi edes kaupasta mistään ostaa (tai en ainakaan löydä) niin luulisi sen olevan pelkästään kaupan päällinen. Joten oletan kyllä 100% noiden olevan mukana kaupassa.Ei taida tulla tilauksessa luki ylhäällä jossain kohti ilmainen tuote loppunut
Heh, tai samanlainen valitusrumba kuin niiden kuulokkeiden kohdalla Elisalta. Kyllä niillä on arvoa, jokuaika sitten hajosi alkuperäinen watch 6 ranneke, mutta onneksi oli kaupanpäälliseksi saatu toinen, mikä mukavampi kädessä kuin alkuperäinen silikooninen.Mulla ei kyllä lukenut missään, että noita Milanese band ja Athleisure band ei tulisi mukana. Athleisure Bandia ei voi edes kaupasta mistään ostaa (tai en ainakaan löydä) niin luulisi sen olevan pelkästään kaupan päällinen. Joten oletan kyllä 100% noiden olevan mukana kaupassa.
Jos vaikka lukisit ketjun. Tämän sivun toisessa viestissä viimeksi kerrottu.Missä oli tieto, että tulisi rannekkeita kaupan päälle..?
Se on vähän sekava.Miten saatte noita aleja toimimaan? Itellä antaa watch4:stä vaa tuon yhden euron alennuksen.. 149e jättää hinnaksi lte mallille.
Pankkitilillesi tai vähennetään Klarna-laskusta.Sivu jumitti ja lataili välillä pitkään. 44mm vihreä BT malli taisi loppua, ehdin tilaamaan 44mm 4G version vihreänä, vaihtolaite ja -30% koodilla 94e hintaa. Saako tuon 10e siis johonkin Samsung tilille rahana vai miten ne hyvittää sen kun vaihtolaite on lähetetty heille?
104€ on 44mm LTE-hinta REVIVE30 koodilla jo ilman vaihtolaitteen omaa arvoa (0€)Vihreälle 44mm Watch 7 LTE mallille ja vanha 44mm Watch 4 BT vaihdossa. 104 € jäi hintaa kokonaisuudessaan, ihan ok diili vaikka tuota LTE:ta en oikeasti olisi tarvinnut.
Watch 4 alkoi tuntua hieman lagiselta jo muutenkin, niin toivotaan että 7 on vähän notkeamman tuntuinen.
Kiitos tarjouksesta.
Ei kai toimi enää kuin LTE-malliin. 149€ on oikea hinta. Siihen alennuskoodi niin on 104€.Miten saatte noita aleja toimimaan? Itellä antaa watch4:stä vaa tuon yhden euron alennuksen.. 149e jättää hinnaksi lte mallille. 348e 44m bluetoothille
Pisteilläkö tuu hinta oli noin alhainen?Olipa buginen sivusto, mutta tälleen hieman ennen kolmea aamuyöstä sai vielä yhden kellon tilattua. 44 milliset oli loppuneet, mutta ainakin tilauksen antoi tehdä vihreälle 40 milliselle bluetooth + LTE versiolle.
Kokonaishintaa lähti kortilta 53.20€ sisältäen viiden euron toimitusmaksun. Sisältää lisävaihtohyvityksen, muttei sisällä vaihtolaitteesta tarjoamaansa 20 euroa. Eli parhaimmillaan parilla kympillä uusi kello, jos tämä nyt koskaan kotia tulee.
Kiitoksia postaajalle! Toisin kuin monet muut täällä, olen pitkään katsellut kellon hankintaa, ja nyt kyllä osui se odotettu tarjous kohdalle. Vielä enemmän olisi himottanut isompi versio, mutta nopeat vievät kellot hitaiden ranteista.