• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Samsung Galaxy Watch7 40/44mm + 2kpl lisärannekkeita kaupan päälle (Lisävaihtohyvitys tarjous)

Täällä se Fabric Band maksaisi ostoskorissa 50€. Sen kun klikkaa pois niin 44-mallille jäisi hintaa 69€ plus postikulut. Minkäänlaista mainintaa kahdesta avauspostauksen rannekkeesta ei ole missään, joten ei kai noita voi jälkikäteen mistään vaatia. Mihin ne muka pitäisi sisältyä? Kai nyt jossain pitäisi olla joku maininta asiasta jos kaksi ranneketta kuuluu kaupan päälle mukaan. Löytyvät kyllä tästä langasta, mutta jos jollekin tulee tuollaisista maininta sähköpostiin niin eihän se sitä tarkoita, että kaikki saa ne automaattisesti.

Minä työnnän tuonne Xiaomi Redmi Note 8 Pron:n, josta saa vielä 15€ alea. Kun käyttää 55€:lla pisteitä, niin kello maksaa posteineen kokonaiset 4€.

Ja kesken tämän viestin kello poistettiin ostoskorista, kun olin menossa kassalle. Kannatti jäädä taas arpomaan. Huoh :D
Maininta kahdesta rannekkeesta oli sähköpostin linkin takana tai vaihtoehtoisesti Samsungin etusivun yläkulman valikosta Palvelut & tarjoukset -> Samsung Deals. Siellä näkyi tämmöinen:

1000043440.jpg

Itseä myös hieman epäilyttää tuleeko rannekkeita ja missä värissä, kun kello tuli tilattua vihreänä eikä noita voinut itse valita mukaan.

Tais samppa tehdä jotain. En itse pysty ainakaan poistamaan sitä toista ranneketta enää ja kassanäkymä aivan erilainen kuin ensimmäistä kelloa tilatessa. Noh 12euroa posteineen 40mm kello tulossa. Kiitos AP :cool:

Sivu jumitti ja lataili välillä pitkään. 44mm vihreä BT malli taisi loppua, ehdin tilaamaan 44mm 4G version vihreänä, vaihtolaite ja -30% koodilla 94e hintaa. Saako tuon 10e siis johonkin Samsung tilille rahana vai miten ne hyvittää sen kun vaihtolaite on lähetetty heille?

Ei. Ei Samsung mitään takaisin peri. Eivät vain maksa sitä euron hyvitystä.

Itse pistin kolme tilausta menemään samalla sarjanumerolla. Yhden 40mm kellon hinnaksi tuli toimitettuna 23€.

Ei huono diili ollenkaan!

44mm LTE malli tilattu 29€ vaihtolaitteella ja 60€ rewards-pisteillä, 104€ oli hinta ostoskorissa mutta Samsungin sivut sekoilee jälleen kerran niin tuosta lähti 30€ vielä pois kirjautumisen jälkeen, 15€ jäi loppuhinnaksi kaikkien vähennysten jälkeen ja ilmeisesti vielä ilmaisilla posteilla. Vaihtolaitteita ja pisteitä olisi vielä mutta taidan säästää ne ensi kuun Fold ja Flip julkaisuihin, kiitos vaan vinkkaajalle.

Screenshot_20250618_230658_Firefox.jpg

Viimeksi muokattu:
Heh. Laitoin sitten 40mm- versiota tilaukseen. Hinnaksi olisi jäänyt noin 38€:n pisteiden käytön ja 15€ vaihtohyvityksen jälkeen 0€. Pisteiden käyttö meni mallikkaasti ja sivusto ehdotti 15€:n maksamista kortilta. Noh, todennusvaihe Bank Norwegianilla ehdotti hyväksyttäväksi vähän yli 53€. Ei muuta ku peruutusta.

Piti sitten ottaa pilkun jälkeiset lukemat pois pisteiden käytöstä ja käyttää tasan tarkkaan 38€:n edes pisteitä. Sitten antoi mennä maksun läpi ja kortilta lähti 14,70€.

Kun vanha Xiaomin paska lähtee perille ja niin saan lopulta 30snt enemmän kortille takaisin, kuin sieltä lähti.

Olipa saatanallinen projekti, mutta nyt sieltä on täysin tarpeeton, mitättömällä akulla varustettu pieni kello tulossa. Kiitokset postaajalle!

Noh vihdoin sain omani tilattua, alekoodit, vaihdossa watch4 ja pakko oli ottaa 44mm LTE malli, maksettavaa jäi 87e sisältäen postitukset. Ihan ok.

Perse taas kun olis koko ketjun lukenu eikä häslänny, jäi nyt toi -30% koodi käyttämättä ja hintaa jäi posteineen 74e:rolleyes:

Edit. Saihan sen vielä peruttua mutta ton häsläyksen aikana kerkes vissiin vihreät 40mm loppuun niin nyt on sit tulossa "tyttöjen" värinen, menköön sit vaikka muijan ranteeseen:lol:

Viimeksi muokattu:
Nämä on omat tunnelmat myös pohjimmiltaan.

Jeps. Vähän vitsiä toki. Viime hetkillä hoksasin, että seiskassa on reippaasti parempi prosessori. Muuten ei varmaan olis edes kiinnostanut nähdä vaivaa, kun nuo pisteetkin ovat rahan arvoisia.

Olen huomannut muutaman kerran, että GW6 Classic 47mm painaa joissain tilanteissa hiukan ranteessa. Nyt kun on tottunut vielä yölataukseen S25U:n kanssa ja sille on vielä 3in1- laturikin käytössä niin kyllähän tässä pieni toive on, että isomman mallin loppuminen olikin minun kohdalla hyvä asia. Jää nähtäväksi, eikä tässä korkealta putoa jos joutuu antamaan/myymään sen jollekin.

Auttaako toi, kun siinä tilatessa laitettiin imei / serial numero. Et jos vaan se tietty tuote kelpaa.
Kaipa sen voi korjata chatin kautta jos on tärkeää. Työlästä hieman nämä vaihtoalet lopulta on jos ei ole oikeanlaista hallussa jo valmiiksi. Mutta ostin esim. iphone 11:n viimeksi torista samasta kaupunginosasta kun oli dnalla iso vaihtoetu 15:een. Osa alen arvosta meni siihen kauppaan, mutta yli puolet jäi.
Kolme hyötyi siitä kuviosta, vaihtolaitteen myyjä, minä ja kauppias kun en todellakaan olisi ostanut uutta ilman.

Viimeksi muokattu:
Miten? 104€ oli oma loppusumma pelkkä LTE-kello, ranneke poistettuna, -30% koodilla ja Watch6 vaihdossa?
En tiedä toimiiko uudestaan, mutta minulla oli vahingossa kaksi kelloa ostoskorissa. 40 ja 44. 40mm olin lisännyt traden. Poistin 40mm ostoskorista ja lisäsin traden sitten 44mm kelloon, niin päivittyi hinta sinne 60 nurkille. Sain myös sen ilmaisen rannekkeen poistettua korista.

Nyt kun yritän yhtä kelloa lisätä koriin tradevehkeen kanssa, niin hinta on huomattavasti kalliimpi sekä en pysty ylimääräistä ranneketta poistamaan.

Jeps. Vähän vitsiä toki. Viime hetkillä hoksasin, että seiskassa on reippaasti parempi prosessori. Muuten ei varmaan olis edes kiinnostanut nähdä vaivaa, kun nuo pisteetkin ovat rahan arvoisia.

Olen huomannut muutaman kerran, että GW6 Classic 47mm painaa joissain tilanteissa hiukan ranteessa. Nyt kun on tottunut vielä yölataukseen S25U:n kanssa ja sille on vielä 3in1- laturikin käytössä niin kyllähän tässä pieni toive on, että isomman mallin loppuminen olikin minun kohdalla hyvä asia. Jää nähtäväksi, eikä tässä korkealta putoa jos joutuu antamaan/myymään sen jollekin.
Onhan myös tuplasti muistia 6->7
Itse pistin 2 tilaukseen, ensimmäiseen en huomannut tuota -30% koodia, mutta tyhjänpanttina olevasta Huavein tab sai paremman hyvityksen kuin muualla ja maksettavaa jäi 23eur. Toisen vaihdoin Watch 6, jonka vaihtohyvitys tosin naurettava 14eur = vaihto koodin kanssa 54eur, ja muuan euro reward pisteitä tulee. (ja käytin myäs muutaman euron edestä pisteitä)

Tulipa tilattua 40mm 'kerman' värinen kello kokeiluun. Ei kiinnostanut maksaa yhtään lisää LTE-mallista, joten vaihtoehdoksi jäi vain tuo pienempi malli. Saattaa tosin jopa olla parempi omaan ranteeseen tuo 40mm malli, kun en tykkää älykellon olevan tiellä (nyt käytössä Xiaomi Mi Band 4). Hintaa tuli alekoodilla 48e, eli posteineen yhteensä 53e. Vaihtolaitetta en kyllä aio laittaa matkaan, joten toivotaan kaiken menevän nappiin sen osalta. Kiitos tarjouksen ja alekoodin postaajalle. :tup:

Ei taida tulla tilauksessa luki ylhäällä jossain kohti ilmainen tuote loppunut
Mulla ei kyllä lukenut missään, että noita Milanese band ja Athleisure band ei tulisi mukana. Athleisure Bandia ei voi edes kaupasta mistään ostaa (tai en ainakaan löydä) niin luulisi sen olevan pelkästään kaupan päällinen. Joten oletan kyllä 100% noiden olevan mukana kaupassa.

Ittelle aika se ja sama tuleeko rannekkeita, ku vuoden ittellä käytetty, käytettynä ostettu suunto 7 ton tarjouksen läpi mennessä päivittyy watch seiskaan 4 eurol xD

Mulla ei kyllä lukenut missään, että noita Milanese band ja Athleisure band ei tulisi mukana. Athleisure Bandia ei voi edes kaupasta mistään ostaa (tai en ainakaan löydä) niin luulisi sen olevan pelkästään kaupan päällinen. Joten oletan kyllä 100% noiden olevan mukana kaupassa.
Heh, tai samanlainen valitusrumba kuin niiden kuulokkeiden kohdalla Elisalta. Kyllä niillä on arvoa, jokuaika sitten hajosi alkuperäinen watch 6 ranneke, mutta onneksi oli kaupanpäälliseksi saatu toinen, mikä mukavampi kädessä kuin alkuperäinen silikooninen.

Vihreälle 44mm Watch 7 LTE mallille ja vanha 44mm Watch 4 BT vaihdossa. 104 € jäi hintaa kokonaisuudessaan, ihan ok diili vaikka tuota LTE:ta en oikeasti olisi tarvinnut.

Watch 4 alkoi tuntua hieman lagiselta jo muutenkin, niin toivotaan että 7 on vähän notkeamman tuntuinen.

Kiitos tarjouksesta.

Miten saatte noita aleja toimimaan? Itellä antaa watch4:stä vaa tuon yhden euron alennuksen.. 149e jättää hinnaksi lte mallille. 348e 44m bluetoothille

Miten saatte noita aleja toimimaan? Itellä antaa watch4:stä vaa tuon yhden euron alennuksen.. 149e jättää hinnaksi lte mallille.
Se on vähän sekava.

1. Valitse malli jolla hihna on perusmalli. Tää voi toimia hassusti jos vaihtaa väriä, silloin pitää nollata hihnan asetukset.
  2. Lisää tuote koriin. Ei tarvi laittaa trade in vielä tuossa vaiheessa. Jos tulee virheilmoitus, tarkoittaa että tuote on lopussa tai jonkun toisen korissa.
  3. Ostoskorissa lisää trade in. Tämä näkyy euron alennuksena, mutta hinnasta katoaa kyllä 150. Tämä näkyy siis siinä alennuksessa oikealla, eikä trade-inin kohdalla.
  4. Tarkista, ettei ole esim jotain hihnoja joilla on hinta. Ne voi poistaa.
  5. Lisää koodi REVIVE30 vielä päälle niin pitäisi tippua lisää.
En itse ainakaan saanut toimimaan tuota millään lisähihnoilla. Pitää ehkä jälkikäteen kysellä perään.

Sivu jumitti ja lataili välillä pitkään. 44mm vihreä BT malli taisi loppua, ehdin tilaamaan 44mm 4G version vihreänä, vaihtolaite ja -30% koodilla 94e hintaa. Saako tuon 10e siis johonkin Samsung tilille rahana vai miten ne hyvittää sen kun vaihtolaite on lähetetty heille?
Pankkitilillesi tai vähennetään Klarna-laskusta.
Vihreälle 44mm Watch 7 LTE mallille ja vanha 44mm Watch 4 BT vaihdossa. 104 € jäi hintaa kokonaisuudessaan, ihan ok diili vaikka tuota LTE:ta en oikeasti olisi tarvinnut.

Watch 4 alkoi tuntua hieman lagiselta jo muutenkin, niin toivotaan että 7 on vähän notkeamman tuntuinen.

Kiitos tarjouksesta.
104€ on 44mm LTE-hinta REVIVE30 koodilla jo ilman vaihtolaitteen omaa arvoa (0€)
Miten saatte noita aleja toimimaan? Itellä antaa watch4:stä vaa tuon yhden euron alennuksen.. 149e jättää hinnaksi lte mallille. 348e 44m bluetoothille
Ei kai toimi enää kuin LTE-malliin. 149€ on oikea hinta. Siihen alennuskoodi niin on 104€.

Muutama sanonut saaneensa vielä halvemmalla sivujen sekoilun takia. En minäkään tätä kelloa missään nimessä olisi halunnut (pyörivä kruunu tai kehys puuttuu, surkea akkukesto, ruma (ruma kehys)) mutta "ilmaiseksi" helppo valinta.

Viimeksi muokattu:
Tyhjä arpa oli omalla kohdalla tämä. Meni vain pisteet hukkaan, saanee huomenna itkeä pisteiden perään :D

1750285511764.jpeg

Maksun jälkeen ilmoitti näin:
1750285541080.jpeg

Ja pisteet näyttävät nyt nollaa :(
1750285616185.png

:( Pisteet pitäisi kyllä tulla automaattisesti takaisin jos tilaus peruutettu, mutta siinä voi kestää jonkin aikaa (jopa päiviä) ja ei välttämättä voi nopeuttaa sitä, mutta voihan kysyä.

Olipa buginen sivusto, mutta tälleen hieman ennen kolmea aamuyöstä sai vielä yhden kellon tilattua. 44 milliset oli loppuneet, mutta ainakin tilauksen antoi tehdä vihreälle 40 milliselle bluetooth + LTE versiolle.

Kokonaishintaa lähti kortilta 53.20€ sisältäen viiden euron toimitusmaksun. Sisältää lisävaihtohyvityksen, muttei sisällä vaihtolaitteesta tarjoamaansa 20 euroa. Eli parhaimmillaan parilla kympillä uusi kello, jos tämä nyt koskaan kotia tulee.

Kiitoksia postaajalle! Toisin kuin monet muut täällä, olen pitkään katsellut kellon hankintaa, ja nyt kyllä osui se odotettu tarjous kohdalle. Vielä enemmän olisi himottanut isompi versio, mutta nopeat vievät kellot hitaiden ranteista.

Olipa buginen sivusto, mutta tälleen hieman ennen kolmea aamuyöstä sai vielä yhden kellon tilattua. 44 milliset oli loppuneet, mutta ainakin tilauksen antoi tehdä vihreälle 40 milliselle bluetooth + LTE versiolle.

Kokonaishintaa lähti kortilta 53.20€ sisältäen viiden euron toimitusmaksun. Sisältää lisävaihtohyvityksen, muttei sisällä vaihtolaitteesta tarjoamaansa 20 euroa. Eli parhaimmillaan parilla kympillä uusi kello, jos tämä nyt koskaan kotia tulee.

Kiitoksia postaajalle! Toisin kuin monet muut täällä, olen pitkään katsellut kellon hankintaa, ja nyt kyllä osui se odotettu tarjous kohdalle. Vielä enemmän olisi himottanut isompi versio, mutta nopeat vievät kellot hitaiden ranteista.
Pisteilläkö tuu hinta oli noin alhainen?

Oli niin halpa että piti tilata 40mm lte hintaan 58e sis toimitusmaksu. Suhteessa tämä hyvin kannatava vs 44mm lte olisi toimitettuna ollut 109e.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
280 274
Jäsenet
78 052
Uusin jäsen
JL90

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom