Maininta kahdesta rannekkeesta oli sähköpostin linkin takana tai vaihtoehtoisesti Samsungin etusivun yläkulman valikosta Palvelut & tarjoukset -> Samsung Deals. Siellä näkyi tämmöinen:Täällä se Fabric Band maksaisi ostoskorissa 50€. Sen kun klikkaa pois niin 44-mallille jäisi hintaa 69€ plus postikulut. Minkäänlaista mainintaa kahdesta avauspostauksen rannekkeesta ei ole missään, joten ei kai noita voi jälkikäteen mistään vaatia. Mihin ne muka pitäisi sisältyä? Kai nyt jossain pitäisi olla joku maininta asiasta jos kaksi ranneketta kuuluu kaupan päälle mukaan. Löytyvät kyllä tästä langasta, mutta jos jollekin tulee tuollaisista maininta sähköpostiin niin eihän se sitä tarkoita, että kaikki saa ne automaattisesti.
Minä työnnän tuonne Xiaomi Redmi Note 8 Pron:n, josta saa vielä 15€ alea. Kun käyttää 55€:lla pisteitä, niin kello maksaa posteineen kokonaiset 4€.
Ja kesken tämän viestin kello poistettiin ostoskorista, kun olin menossa kassalle. Kannatti jäädä taas arpomaan. Huoh![]()
Itseä myös hieman epäilyttää tuleeko rannekkeita ja missä värissä, kun kello tuli tilattua vihreänä eikä noita voinut itse valita mukaan.