Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itekin olin jo elisalta tilaamassa, mut vahvustaessa tilausta tuli vaan virhekoodi eikä tilaus mennyt läpi, liekö joku bugi sitteHeitämpä omat senttini tähänkin ketjuun.
Peruspuhelin kiikarissa lahjaksi eli S26:sta kiikaroidaan. Paskat tarjoukset, kuten ainaLisämuisti-etu on todella huono, kun ei saa täyteen sitä perusmuistiakaan, eli aivan arvoton omalla kohdalla. Muutenkin kalliin muistin aikoina, miksi tuota edes tarjotaan ? Vai juuri siksi ?
No, tarjoushaukkakiertelyn ja kaartelun jälkeen näyttäis toi Elisan tarjous parhaimmalta itselle. -100 EUR, ja Budsit kylkiäisenä ( nappikuulokkeet ovat kulutustavaraa, niitä nyt kuluu vaikka tällä hetkellä ei nyt akuuttia tarvetta olekkaan )
Vai onko parempia tarjouksia? Memberssistä kuulemma -15% mutta eipä näy itsellä mitään sellaista. Kai se tulee joskus. Sillä saisi isomman rahallisen alennuksen.
Sähköpostiinko noita members koodeja pitäisi tulla vai minne ?
Paitsi että ei saa. Maksamalla Walletilla, saa 100e alekoodin yli 500e tilauksiin. Yhdistyy muihin tarjouksiin, mutta ei muihin alennuskoodeihin. Eli esim. tuo VIP26-koodi on yhä parempi, vaikka antaa vaivaiset 10% alennusta ja tarvikepaketin. Puhumattakaan noista 20% alekoodeista jos sellaisen on saanut.Maksamalla Samsungin Walletilla saa vielä 100€ lisäalennuksen.
Ei ainakaan Gold-taso riitä, vaikka olisi ennakkorekisteröinyt itsensä Membersissä niin että lupasivat koodin toimittaa. Samsungin chatistakaan ei irronnut muuta kuin geneerinen PREORDER26 ja pahoittelut siitä ettei koodia ole toimitettu.Veikkaisin että members koodi tulee sähköpostiin siinä tapauksessa jos on gold tai platinum tasolla. Itse olen blue tasolla ja ei ole members koodia tullut.
Ahaa. Itse taidan odotella sitä -30% alennusta joka tuli viime vuonna siinä 2-3 kuukauden päästä. Tuo isompi tallennustila pienemmän hinnalla ei paljon hyödytä kun itsellä käytössä reilusti alle 100 Gt tällä hetkellä eikä lähitulevaisuudessa ole odotettavissa rajua tilan kasvunb tarvetta.Ei ainakaan Gold-taso riitä, vaikka olisi ennakorekisteröinyt itsensä Membersissä niin että lupasivat koodin toimittaa. Samsungin chatistakaan ei irronnut muuta kuin geneerinen PREORDER26 ja pahoittelut siitä ettei koodia ole toimitettu.
Maksamalla Samsungin Walletilla saa vielä 100€ lisäalennuksen.
Veikkaisin että members koodi tulee sähköpostiin siinä tapauksessa jos on gold tai platinum tasolla. Itse olen blue tasolla ja ei ole members koodia tullut.
Flexillä puhelimen vaihtoarvosta sulaa 200 € pois, joten ei kannata sen yhteydessä vaihtaa. Suoraan maksettaessa saisi sentään edes 600 €.Menin sampan sivuille testaamaan minkä verran maksaisi jos antaisin S25 Ultra 512Gt:n vaihdossa S26 Ultraan Full Flex maksutavalla, mutta kun painan sinistä nappia "siirry kassalle" niin tulee sekunniksi latausympyrä ja sen jälkeen ei mitään tapahdu. Ei ole edes mahdollisuutta tilata
EDIT Poistin Full FLexin tilaukselta ja heti pääs maksuvaiheeseen. Ilmeisesti jostain syystä minulle ei anneta mahdollisuutta ostaa Flexillä.
Täyden hyödynhän tuosta saisi päivittämällä puhelimen 24 kk välein.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.