Samsung Galaxy S26 / S26+ / S26 Ultra

Joo vielä vuosi jatketaan S24U lla. Aika hyytynyt tämä kehitys kyllä.
Vuoden päästä hyvä vaihtaa kun saa vielä kohtuullisen korvauksen tästä.

Testejä odotellessa 🙃

S23U olis vaihtoon menossa, mutta vilkuilen kyllä S25U tarjouksia. Mitään niin uutta ei ole, että näkisin järkeä vaihtaa juuri tähän uuteen.

Heitämpä omat senttini tähänkin ketjuun.
Peruspuhelin kiikarissa lahjaksi eli S26:sta kiikaroidaan. Paskat tarjoukset, kuten aina :) Lisämuisti-etu on todella huono, kun ei saa täyteen sitä perusmuistiakaan, eli aivan arvoton omalla kohdalla. Muutenkin kalliin muistin aikoina, miksi tuota edes tarjotaan ? Vai juuri siksi ?

No, tarjoushaukkakiertelyn ja kaartelun jälkeen näyttäis toi Elisan tarjous parhaimmalta itselle. -100 EUR, ja Budsit kylkiäisenä ( nappikuulokkeet ovat kulutustavaraa, niitä nyt kuluu vaikka tällä hetkellä ei nyt akuuttia tarvetta olekkaan )

Vai onko parempia tarjouksia? Memberssistä kuulemma -15% mutta eipä näy itsellä mitään sellaista. Kai se tulee joskus. Sillä saisi isomman rahallisen alennuksen.

Heitämpä omat senttini tähänkin ketjuun.
Peruspuhelin kiikarissa lahjaksi eli S26:sta kiikaroidaan. Paskat tarjoukset, kuten aina :) Lisämuisti-etu on todella huono, kun ei saa täyteen sitä perusmuistiakaan, eli aivan arvoton omalla kohdalla. Muutenkin kalliin muistin aikoina, miksi tuota edes tarjotaan ? Vai juuri siksi ?

No, tarjoushaukkakiertelyn ja kaartelun jälkeen näyttäis toi Elisan tarjous parhaimmalta itselle. -100 EUR, ja Budsit kylkiäisenä ( nappikuulokkeet ovat kulutustavaraa, niitä nyt kuluu vaikka tällä hetkellä ei nyt akuuttia tarvetta olekkaan )

Vai onko parempia tarjouksia? Memberssistä kuulemma -15% mutta eipä näy itsellä mitään sellaista. Kai se tulee joskus. Sillä saisi isomman rahallisen alennuksen.
Itekin olin jo elisalta tilaamassa, mut vahvustaessa tilausta tuli vaan virhekoodi eikä tilaus mennyt läpi, liekö joku bugi sitte

Tarjous-postausta kiitos, jos Samsung-kaupasta tulee höveliä tarjousta ja lisähyvitystä vanhasta S-sarjalaisesta aiemman vuoden tapaan.

Members -20% koodilla jäisi ~400e välirahaksi S25 -> S26 kun huomioi saatavat pisteet. Vähän liikaa, saisi tuolla takuuta ja akkua vuoden lisää mutta silti. (Hyvitys vanhasta S25 on 380€ mikä ihan kohtuullinen). Buds 4:t näyttäisi olevan tuolla koodilla nyt 89,50€, eilen oli vajaa 50e.

1772088156457.png

Tää Members-koodien jako on kyllä kummallista sekoilua. Itse olin erikseen vielä tilannut Membersin kautta tuon alekoodin, kun Unpackedia mainostelivat useaan otteeseen viime viikkoina. Silti ei näy mitään koodia yhtään missään.

Maksamalla Samsungin Walletilla saa vielä 100€ lisäalennuksen.
Paitsi että ei saa. Maksamalla Walletilla, saa 100e alekoodin yli 500e tilauksiin. Yhdistyy muihin tarjouksiin, mutta ei muihin alennuskoodeihin. Eli esim. tuo VIP26-koodi on yhä parempi, vaikka antaa vaivaiset 10% alennusta ja tarvikepaketin. Puhumattakaan noista 20% alekoodeista jos sellaisen on saanut.

Veikkaisin että members koodi tulee sähköpostiin siinä tapauksessa jos on gold tai platinum tasolla. Itse olen blue tasolla ja ei ole members koodia tullut.

Veikkaisin että members koodi tulee sähköpostiin siinä tapauksessa jos on gold tai platinum tasolla. Itse olen blue tasolla ja ei ole members koodia tullut.
Ei ainakaan Gold-taso riitä, vaikka olisi ennakkorekisteröinyt itsensä Membersissä niin että lupasivat koodin toimittaa. Samsungin chatistakaan ei irronnut muuta kuin geneerinen PREORDER26 ja pahoittelut siitä ettei koodia ole toimitettu.

Viimeksi muokattu:
Ei ainakaan Gold-taso riitä, vaikka olisi ennakorekisteröinyt itsensä Membersissä niin että lupasivat koodin toimittaa. Samsungin chatistakaan ei irronnut muuta kuin geneerinen PREORDER26 ja pahoittelut siitä ettei koodia ole toimitettu.
Ahaa. Itse taidan odotella sitä -30% alennusta joka tuli viime vuonna siinä 2-3 kuukauden päästä. Tuo isompi tallennustila pienemmän hinnalla ei paljon hyödytä kun itsellä käytössä reilusti alle 100 Gt tällä hetkellä eikä lähitulevaisuudessa ole odotettavissa rajua tilan kasvunb tarvetta.

Ei näissäkään enää ole sitä vanhaa iloa kun Samsugin verkkokaupassa oli kunnon sekoilut päällä ja alennukset tuntui vaihtelevan kellonajasta.

:rofl:

S25 taskussa, Platinum taso samsungille, members sovellus ladattuna, unpacked email tilattu. Mistään en mitään koodia saanut.

S26U 512GB mallista 899€ näyttäisi olevan hinta minulle alennuskoodeineen ja vaihtarina S24U 256GB. Kaupan päälle clear magnet case, 60W laturi ja jotain ekstra rewards-pisteitä. Pitää miettiä vielä. :hmm:

Maksamalla Samsungin Walletilla saa vielä 100€ lisäalennuksen.

Ei saa lisäalennusta, vaan koodin, jota ei voi käyttää toisen koodin kanssa yhtäaikaa. Nämä kannattaa testata ennen kuin heittää vääriä väittämiä, jottei kenenkään tarvi satasen lisäalen toivossa näpytellä Samsung Wallettia toimintaan.

Täällä Platinum-taso ja kaikki monesta eri paikasta rekisteröinnit tehty (myös sieltä Members- sovelluksesta) tuohon tapahtumaan ja ainut saatu koodi oli tuo useammalle jaettu VIP26.

Tuokin johtaa vähän harhaan, kun puhutaan Members- koodista, mikä viittaa tietenkin siihen, että se olisi kaikille membereille saatavilla, mutta tuo -20% näyttää ja onkin ihan vaan henkilökohtainen koodi, jonka jakamisen logiikasta ei näytä olevan kenelläkään tietoa.

Se asia on taas varmaa, että asiakkaat ovat eriarvoisia. Onhan tämä nyt ihan naurettavaa, että osalle annetaan erilaisia koodeja samaan tapahtumaan, eikä kukaan tiedä miksi joku saa -10%, toinen vielä huonomman ja kolmas -20%.

Tilaamisesta vielä sen verran, että olen yrittänyt tilata S26U:a eilisestä lähtien Flexillä. Eilen illalla oli noin 2h pätkä, jolloin ei päässyt edes ostoskoriin. Näytti arvioiduksi jonotusajaksi yli tunnin, jonossa 1200 henkilöä ja kaiken kukkuraksi järjestelmä heitti jonosta pois, koska jonotusnumero on voimassa 10 minuuttia.

Kuulokkeet olivat VIP26- koodilla S26U:n kyljessä alkuillasta pisteet huomioiden Buds4 noin 20€ ja Buds4 Pro noin 50€. Näitäkään ei päässyt hyödyntämään, kun tilaus ei mennyt kertaakaan läpi, vaan pysähtyi viimeistään luottotarkastukseen, jossa myös oli niin pitkä viive, että järjestelmä heitti pihalle ennen kuin tarkastusta saatiin tehtyä.

Statistiikka

Viestiketjuista
301 292
Jäsenet
81 966
Uusin jäsen
Karhuzon

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom