Samsung Flex kuukausimaksullinen "vuokraus" palvelu Samsungin laitteille

Aika monimutkainen "vuokraus".

Tosin ei ole Samsungilla nyt mitään kiinnostavaa puhelinta, eli menen vielä tällä vanhalla Xiaomi 15 Ultralla.

Ehkä joskus myöhemmin voisi tutustua tuohon Samsungin juttuun, jos löytyisi halvempia vaihtoehtoja ja olisi "kunnon puhelimia" saatavilla :) Eli seuraava puhelimen päivitys, niin täytyy harkita tuotakin.

Screenshot_2026-02-27-21-11-50-494_com.opera.browser.jpg

Aika monimutkainen "vuokraus".

Tosin ei ole Samsungilla nyt mitään kiinnostavaa puhelinta, eli menen vielä tällä vanhalla Xiaomi 15 Ultralla.

Ehkä joskus myöhemmin voisi tutustua tuohon Samsungin juttuun, jos löytyisi halvempia vaihtoehtoja ja olisi "kunnon puhelimia" saatavilla :) Eli seuraava puhelimen päivitys, niin täytyy harkita tuotakin.

Screenshot_2026-02-27-21-11-50-494_com.opera.browser.jpg
Jep tosi vaikea, kun joutuu jopa muutaman päätöksen tekemään. Aivan liikaa nykyajassa. Etenkin kun laittena on venäjän hyökkäyssotaa tukavan firman tuote 😊

Jos joka vuosi haluaa päivittää Samsungin puhelimen, niin tuo Full Flex on aika pätevä vaihtoehto: vuodessa tarvitsisi maksaa Ultrasta 562.86 € ja sitten uutta lippulaivaa kehiin. Eikä tuohon ole laitettu edes vaihtopuhelinta mukaan, eikä kannatakaan :think:

Kannattaa tosin huomata että tuon palveluntuottajalta (Lisa&) vuosi juuri tällä viikolla käyttäjien melkein kaikki data ulkopuolisien käsiin. Kaikki ihan hetua myöten siis.
Onko tästä uutista jossain? En löytänyt pikaisella googletuksella eikä tekoälykään tiennyt asiasta mitään.

Onko tästä uutista jossain? En löytänyt pikaisella googletuksella eikä tekoälykään tiennyt asiasta mitään.
Sepä se kun mikään sivusto ei ole tästä uutisoinut. Ei ilmeisesti ole tarpeeksi iso uutinen ;)

Tuolla toisella foorumilla oli tästä keskustelua ja oli laitettu kuvakaappaustakin sähköpostista, löytyy tuolta iobbsn tietoturvakeskustelusta

No, ainakin tuon vuodon jälkeen pitäisi olla tietoturva iskussa :D

Onko Full Flexissä mahdollista tarttua uuteen tarjoukseen ennen 27-sarjaa? Ja onko Samsungin puhelimista tullut syklien välissä tarjouksia, jolloin saisi bonuskilkettä tai pisteitä Samsungin kauppaan? Kun puolen vuoden alennuskauden jälkeen kuukausihinta nousee, niin sen jälkeen olisi hyvä päivittää Flexiä.

No, ainakin tuon vuodon jälkeen pitäisi olla tietoturva iskussa :D

Onko Full Flexissä mahdollista tarttua uuteen tarjoukseen ennen 27-sarjaa? Ja onko Samsungin puhelimista tullut syklien välissä tarjouksia, jolloin saisi bonuskilkettä tai pisteitä Samsungin kauppaan? Kun puolen vuoden alennuskauden jälkeen kuukausihinta nousee, niin sen jälkeen olisi hyvä päivittää Flexiä.
Full flexillä voit vaihtaa milloin haluat. Ja tuota kannattaa juurikin hyödyntää jos Samsungilta tulee joku hyvä tarjouskamppis, senkun vaihtaa parempaan hintaan. Tosin kannattaa odottaa se ~1kk että varmasti saa ne mahdolliset Samsung rewards pisteet tilille

Nyt sitten odotellaan reilu kuukausi että rewards pisteet on tulleet ja sitten uutta päivitystä kehiin. Tabletille olis käyttöä että josko sieltä tulis ilmainen tabletti kaupanpäällinen kohta. Tää Flexaaminen tuntuu ihan joltain harrastukselta, aika hauskaa.

Laitoin tuolla toistaiseksi olevalla Flexillä Ultran tilaukseen. Rewards-pisteitä tulee kivat 165 €. Sitten niitä onkin kasassa jo yli 300 euron edestä - käytän ne luultavasti Samsungin älylaseihin.

Jos joka vuosi haluaa päivittää Samsungin puhelimen, niin tuo Full Flex on aika pätevä vaihtoehto: vuodessa tarvitsisi maksaa Ultrasta 562.86 € ja sitten uutta lippulaivaa kehiin.

Tuo olisi kuukaudessa melkeen 47€ eli kauhea hinta Ultran Flexistä. Jo tällä hetkellä Ultran saa VIP26- koodilla 33,82€/kk 6kk ajaksi. Flexiä ei kannata ikinä päästää normihinnalle, vaan laite vaihdetaan uuteen jostain alekampanjasta ennen tarjousjakson päättymistä.

Jos haluaa jotain yllätyksiä löytää niin käytännössä jokaisen houkuttelevan kampanjan kohdalla kannattaa käydä tarkistamassa, että mihin hintaan se oma soppari vaihtuisi.

Tuo olisi kuukaudessa melkeen 47€ eli kauhea hinta Ultran Flexistä. Jo tällä hetkellä Ultran saa VIP26- koodilla 33,82€/kk 6kk ajaksi. Flexiä ei kannata ikinä päästää normihinnalle, vaan laite vaihdetaan uuteen jostain alekampanjasta ennen tarjousjakson päättymistä.

Jos haluaa jotain yllätyksiä löytää niin käytännössä jokaisen houkuttelevan kampanjan kohdalla kannattaa käydä tarkistamassa, että mihin hintaan se oma soppari vaihtuisi.
No joo, uuden Ultran saa Flexillä aika helposti vuoden ajaksi hintaan 405,84€ jos käyttää kokoajan -10% alekoodia. Tosin parempiakin koodeja tulee eli tulee vieläkin halvemmaksi kuin tuo hinta.

Jos ostaa joka vuosi uuden Ultran ja antaa vaihdossa vanhan Ultran niin silloin vuosihinnaksi tulee n. 750€. Eli aika paljon halvemmaksi tulee Full Flexata.

Lisäksi tulee Flexissä mukana vielä se Samsung care+, rewardsit ja kaupanpäälliset kun vaihtaa useasti.

Oikeastaan oman ostamista voi suositella vain jos ei ole luottotiedot kunnossa ja ei saa Flexiä tai jos haluaa käyttää samaa puhelinta sen 7 vuotta eikä jaksa säätää mitään.

Jo tällä hetkellä Ultran saa VIP26- koodilla 33,82€/kk 6kk ajaksi. Flexiä ei kannata ikinä päästää normihinnalle, vaan laite vaihdetaan uuteen jostain alekampanjasta ennen tarjousjakson päättymistä.
Tämä kävikin ilmi tuon viestini jälkeen - kiitos, pidän silmällä tarjouskampanjoita :tup:

Siis henkilökohtaisella alekoodilla ja antamalla vanha S25 Ultra vaihdossa full flexille jää hintaa 12.99€/kk. Vaikka ei mitään järkeä ole vaihtaa, niin ei ole kyllä hinnalla pilattu ja lisäksi saa pisteet kotiin. Kai sitä on pakko harkita perkele.

Viimeksi muokattu:
Siis henkilökohtaisella alekoodilla ja antamalla vanha S25 Ultra vaihdossa full flexille jää hintaa 12.99€/kk. Vaikka ei mitään järkeä ole vaihtaa, niin ei ole kyllä hinnalla pilattu ja lisäksi saa pisteet kotiin. Kai sitä on pakko harkita perkele.
Käsitykseni mukaan ei kannata antaa luuria vaihdossa, vaan myydä erikseen. Flexin kautta hyvitys on todella huono. Ja Full Flex tarjoaa parhaan vastineen, kun vaihtaa aina uuden tarjouksen tullessa, ennen kuin tarjoushintainen kk-maksu päättyy.

Potkitaanpas tätä ketjua takaisin ylös.

Mulla on ollut tässä noin vuoden verran Full Flex ja sitä kautta Samsung Fold 7. Annoin vaihdossa Fold 4:n, plus alekoodit päälle, jolloin Flexin kuukausihinta on sopparin mukaan 15kk vain 30.88 euroa. Tässä olisi pari kuukautta vielä halpaa hintaa jäljellä, ja tietysti kohta julkaistava Fold 8 kutkuttelee.

Okei, saan vaihdettua Flexilla kyllä siihen, mutta mietin, että mitenhän mä saisin jatkossakin pidettyä halvemman kuukausihinnan? Onko kenelläkään kokemusta?

Voiko tuossa vaihdossa latoa alekoodeja lisää, vai pitääkö mun perua nykyinen Flex, ja ottaa sitten uusi sopimus?
Vai voinko vaan ottaa useamman Flex sopparin eli esim. uudella sopparilla Fold 8, sitten peruu vanhan kun puhelin on kourassa ja tiedot siirretty?

Potkitaanpas tätä ketjua takaisin ylös.

Mulla on ollut tässä noin vuoden verran Full Flex ja sitä kautta Samsung Fold 7. Annoin vaihdossa Fold 4:n, plus alekoodit päälle, jolloin Flexin kuukausihinta on sopparin mukaan 15kk vain 30.88 euroa. Tässä olisi pari kuukautta vielä halpaa hintaa jäljellä, ja tietysti kohta julkaistava Fold 8 kutkuttelee.

Okei, saan vaihdettua Flexilla kyllä siihen, mutta mietin, että mitenhän mä saisin jatkossakin pidettyä halvemman kuukausihinnan? Onko kenelläkään kokemusta?

Voiko tuossa vaihdossa latoa alekoodeja lisää, vai pitääkö mun perua nykyinen Flex, ja ottaa sitten uusi sopimus?
Vai voinko vaan ottaa useamman Flex sopparin eli esim. uudella sopparilla Fold 8, sitten peruu vanhan kun puhelin on kourassa ja tiedot siirretty?

Vanhaa rautaa vaihdossa ja alennuskoodit muodostaa hyvän kuukausialennuksen. Tosin Fold 8 Ultran kanssa alennuskoodilla 6 kk 256 gb tai 7 kk 1 tt antaa hinnaksi jotain 52 - 63€ väliltä jonka jälkeen hinta nousee reilusti, jos sinulla ei ole laittaa heille vaihdossa arvokasta laitetta. Tuolloin sama laittaa loppuajaksi S-sarjan uutta huippumallia ja ottaa alennukset samalla tavalla käyttöön flexiin, jonka jälkeen päivittää taas Fold 9 sen tullessa jne. Samalla kaavalla toistat vuosia ja olet onnellinen.

Vanhaa rautaa vaihdossa ja alennuskoodit muodostaa hyvän kuukausialennuksen. Tosin Fold 8 Ultran kanssa alennuskoodilla 6 kk 256 gb tai 7 kk 1 tt antaa hinnaksi jotain 52 - 63€ väliltä jonka jälkeen hinta nousee reilusti, jos sinulla ei ole laittaa heille vaihdossa arvokasta laitetta. Tuolloin sama laittaa loppuajaksi S-sarjan uutta huippumallia ja ottaa alennukset samalla tavalla käyttöön flexiin, jonka jälkeen päivittää taas Fold 9 sen tullessa jne. Samalla kaavalla toistat vuosia ja olet onnellinen.
Näyttää pompsahtaneen toi Fold 7 -> Fold 8 Ultra hinta aika perkeleesti. Kattelin vanhan sopparini ja siinä lähtöhinta viime vuonna oli 80 € / kk Full Flexilla, nyt Fold 8 Ultra 129 € / kk Full Flex.

Vanhasta raudasta en saa oikein mitään, ja 10% alennuskoodillakin antoi rupuisen 4kk kestävän n. 60 € hinnan. Eipä oikein kannata.

Näyttää pompsahtaneen toi Fold 7 -> Fold 8 Ultra hinta aika perkeleesti. Kattelin vanhan sopparini ja siinä lähtöhinta viime vuonna oli 80 € / kk Full Flexilla, nyt Fold 8 Ultra 129 € / kk Full Flex.

Vanhasta raudasta en saa oikein mitään, ja 10% alennuskoodillakin antoi rupuisen 4kk kestävän n. 60 € hinnan. Eipä oikein kannata.

Fold 7 pienimmän muistin lähtöhinta oli muuten 99,99 €/kk tämän vuoden toukokuussa tilatessa.

Lyhyen aikaa kestää tosiaan alennettu hinta nykyään, ainakin -10% koodilla + arvottomalla vaihtolaitteella (-100 €) ilmeisesti tuli 1kk lisää: 5kk 56 €/kk Fold 8 Ultra.

Mutta kaupan päälle Buds 4 pro, n. 56000 pistettä ja nykyisten käyttämättömien pisteiden tuplaus --> oli hyvinkin kannattavaa päivittää nykyinen 54 €/kk vastaava lyhytkestoinen soppari.

Mutta kaupan päälle Buds 4 pro, n. 56000 pistettä ja nykyisten käyttämättömien pisteiden tuplaus --> oli hyvinkin kannattavaa päivittää nykyinen 54 €/kk vastaava lyhytkestoinen soppari.
Miten hitossa muuten noita Samsung pisteitä voi käyttää? En ainakaan itse löydä ostoprosessista mistään optioita niiden hyödyntämiseen.

Miten hitossa muuten noita Samsung pisteitä voi käyttää? En ainakaan itse löydä ostoprosessista mistään optioita niiden hyödyntämiseen.

Olen niillä joskus maksanutkin ja kassalla näkyi vaihtoehto maksaa niillä. Juuri nyt en tosin löydä sitä kohtaa enää. Vasemmalla puolen ruutua oli valittavissa silloin kuinka suuren osan loppusummasta haluaa pisteillä maksaa.

Pisteet on rikki tällä hetkellä, eikä niitä voi käyttää. Vikaa korjataan, mutta aikaa voi mennä päivä/kaksi. Näin on sampan aspa ilmoittanut.

Pisteet on rikki tällä hetkellä, eikä niitä voi käyttää. Vikaa korjataan, mutta aikaa voi mennä päivä/kaksi. Näin on sampan aspa ilmoittanut.
Olisi kyllä kiva joskus nähdä Samsungin kaupan koodia, tuntuu että se on ihan silkkaa purkkaa alusta loppuun.

On kyllä noussut. Aspan mukaan korjaavat hinnat, pisteet ja vaihtolaitealennukset muutaman päivän sisään. Flexille sähköpostin mukaan oli luvattu alk. 39,99€.

On kyllä noussut. Aspan mukaan korjaavat hinnat, pisteet ja vaihtolaitealennukset muutaman päivän sisään. Flexille sähköpostin mukaan oli luvattu alk. 39,99€.

Sähköpostia kun lukee tarkemmin, niin siinä mainitaan "Upouudet Galaxy Z Fold8, Fold8 Ultra ja Flip8 ovat täällä. Ennakkotilaa nyt ja saat omasi ensimmäisten joukossa." ja "Samsung Flex alk. 39,99 €/kk". No Flip8 tosiaan saa 39,99 €/kk Flexillä. Epäilen vähän että Flexin hinnat laskisivat Foldeille. Jos hintoihin on luvattu korjauksia niin hyvä homma, mutta tuossa sähköpostissa ei mielestäni ole aihetta vaatia korjausta.

Sähköpostia kun lukee tarkemmin, niin siinä mainitaan "Upouudet Galaxy Z Fold8, Fold8 Ultra ja Flip8 ovat täällä. Ennakkotilaa nyt ja saat omasi ensimmäisten joukossa." ja "Samsung Flex alk. 39,99 €/kk". No Flip8 tosiaan saa 39,99 €/kk Flexillä. Epäilen vähän että Flexin hinnat laskisivat Foldeille. Jos hintoihin on luvattu korjauksia niin hyvä homma, mutta tuossa sähköpostissa ei mielestäni ole aihetta vaatia korjausta.

Täytyy jo todeta olleeni väärässä. Tosiaan tuli korjaus, ainakin Fold8 Ultran Flex-hinta laski ja nyt on sentään jo 7kk ja 49,99 €/kk Full Flexillä. Laitoin sähköpostiin ilmoittautumisen yhteydessä saadun pitkän koodin.

Kokeilin Flex:illä uutta Fold8Ultraa, koska tarjous mielestäni todella hyvä. Pari päivää antoi käyttökortille (maksan luotolla, kuittaan laskun eräpäivään mennessä ettei korot pääse juoksemaan) punaista. Lisa&:n aspan kautta osa saanut toimimaan, mulle ilmoittivat et vaihda tiliin, jolle palkka tulee.

Voinko ajaa tarkistuksen läpi tuolla tilillä ja vaihtaa lopussa kortin maksuvälineeksi vai onko automaationa maksutapana se tili/kortti, jolla prosessin ajaa läpi? 🤔

Varoituksen sana tuosta Flexistä ja Care+:sta.

Mulla on ollut Fold 7 Full Flex -sopimuksella. Yhtenä päivänä otin puhelimen taskusta, ja Fold 7:n sisänäyttö oli hajalla.

Otin yhteyttä Samsungin huoltoon ja takuuosastolle. He kertoivat, että mun pitää olla yhteydessä Care+:aan. Sain numeron, johon piti soittaa, mutta sieltä ei vastannut kukaan, vaan puhelu ohjasi verkkoportaaliin. Portaalissa taas ilmoitettiin, että kyseessä on takuuasia.

Tätä pingistä veivattiin sitten noin kolme viikkoa. Lopulta Samsung lähetti mulle paketin, jolla sain lähetettyä puhelimen huoltoon. Lähetin puhelimen ja noin parin viikon kuluttua se oli korjattu.

Puhelin on nyt kuitenkin ollut jo kolmatta viikkoa korjattuna, mutta Resete ei voi lähettää sitä mulle takaisin. Heiltä puuttuu Samsungin vahvistus. Viimeksi tänään Samsungilta kerrottiin, että siellä osoitellaan sisäisesti syyttävällä sormella Care+:aa eli Bolttechia, joka on erillinen yritys. Ongelma liittyy ilmeisesti Samsungin ja Bolttechin väliseen vastuunjakoon.

Samaan aikaan Lisa& eli kolmas yritys soittelee mulle ja kyselee, haluanko tilata uuden Fold 8:n Fold 7:n tilalle. No joo, haluanhan mä, mutta he haluavat ensin Fold 7:n takaisin. Puhelin on kuitenkin edelleen huollossa, eikä sitä suostuta lähettämään mulle.

Kuukausimaksut pyörivät koko ajan, mutta puhelinta mulla ei ole. Soitan joka viikko kaikkien kolmen yrityksen asiakaspalveluun, ja aina luvataan puuttua asiaan ja olla yhteydessä. Tasan kerran joku näistä yrityksistä on palannut asiaan sähköpostilla, ja silloinkin vain todetakseen, että tilanne on edelleen sama.

Olen pyytänyt puhelimessa useampaan kertaan, että heidän esihenkilönsä soittaisi mulle. Aina luvataan olla yhteydessä, mutta mitään ei kuulu.

Tämä homma on alkanut jo vähän ketuttaa, joten kaivoin esiin Samsung Suomen business directorin yhteystiedot. Olen yrittänyt soitella hänellekin, mutta hän ei vastaa.

Olen siis tällaisessa loputtomassa loopissa: puhelinta ei ole, maksut juoksevat ja mitään näistä yrityksistä ei tunnu kiinnostavan pätkääkään.

P.S. Neuvoja ja ehdotuksia otetaan vastaan. Millä saan puhelimen takaisin, ja miten hitossa tästä Flex-sopimuksesta pääsee eroon?

Varoituksen sana tuosta Flexistä ja Care+:sta.

P.S. Neuvoja ja ehdotuksia otetaan vastaan. Millä saan puhelimen takaisin, ja miten hitossa tästä Flex-sopimuksesta pääsee eroon?

Varsin nihkeä tilanne, ei tuollaista kukaan pidemmän päälle jaksaisi. Mä toimisin seuraavalla tavalla:

Koska olet Samsungiin selkeästi yrittänyt saada yhteyttä tuloksetta, niin mikäli läheltä löytyy Resete:n toimipiste, niin käyt siellä kertomassa lyhennelmän tapauksesta ja tiedustelet, että miten voisit parhaiten edesauttaa sen korjauksen hyväksynnän saamista tai mistä se tulee. Jos lähtisi sitä kautta ratkeamaan.

Seuraavaksi kokeilisin, mikäli ensimmäinen kohta ei toimisi, niin mikäli Care+ korvaa katoamisen niin ilmoittaa puhelimen kadonneeksi - koska sehän on kadonnut.
Tämä saattaisi aktivoida jotain, joka potkaisisi homman eteenpäin.

Tsemppiä!

Kokeilin Flex:illä uutta Fold8Ultraa, koska tarjous mielestäni todella hyvä. Pari päivää antoi käyttökortille (maksan luotolla, kuittaan laskun eräpäivään mennessä ettei korot pääse juoksemaan) punaista. Lisa&:n aspan kautta osa saanut toimimaan, mulle ilmoittivat et vaihda tiliin, jolle palkka tulee.

Voinko ajaa tarkistuksen läpi tuolla tilillä ja vaihtaa lopussa kortin maksuvälineeksi vai onko automaationa maksutapana se tili/kortti, jolla prosessin ajaa läpi? 🤔

Tili jonka valitset tarkistukseen ei liity maksutapaan. Maksutapa valitaan erikseen myöhemmässä vaiheessa.

Varsin nihkeä tilanne, ei tuollaista kukaan pidemmän päälle jaksaisi. Mä toimisin seuraavalla tavalla:

Koska olet Samsungiin selkeästi yrittänyt saada yhteyttä tuloksetta, niin mikäli läheltä löytyy Resete:n toimipiste, niin käyt siellä kertomassa lyhennelmän tapauksesta ja tiedustelet, että miten voisit parhaiten edesauttaa sen korjauksen hyväksynnän saamista tai mistä se tulee. Jos lähtisi sitä kautta ratkeamaan.

Seuraavaksi kokeilisin, mikäli ensimmäinen kohta ei toimisi, niin mikäli Care+ korvaa katoamisen niin ilmoittaa puhelimen kadonneeksi - koska sehän on kadonnut.
Tämä saattaisi aktivoida jotain, joka potkaisisi homman eteenpäin.

Tsemppiä!
Reseten kanssa oon jo asiasta jutellut ja sieltä ei nyt kuulemma voida auttaa mitenkään.

Tämä puhelimen ilmoittaminen kadonneeksi voisi olla kyllä hyvä veto ja kyllä ihan tottakin. Ei ole paljoa puhelinta näkynyt ja ainakin omasta mielestä ihan kohtuullinen aika odotettu.

Tuo Fold 7 ehti olla mulla noin 5 kuukautta muutenkaan.

Redditti saman stoorin laitoin ja siellä suositeltiin että raportoi vaan aina puhelin menneen rikki. Maksaa sitte sen care+ omavastuun vaan. Vissiin tuo takuu on aika huono.

Tuossa Samsungilta tulleessa taittuvien puhelinten mainoksessa on tällainen erikoistarjous:
Screenshot_20260725_233308_Chrome.jpg
Saakohan tuon kellon pitää, vaikka pitäisi tuota puhelinta vain kuukauden? Ainakaan sähköpostissa ei mainita mitään ehtoja :think:

Näin olikin. Selvisi myöhemmin chatin kautta kun pummin toista alekoodia ja kysyin uudelleen. Ensimmäinen asiakaspalvelija väitti silloin toista. Flexin hinnat ja tarjouskuukaudet vaihdelleet päivittäin. Ultran saanut halvimmillaan nyt 46€ / kk.

Tuossa Samsungilta tulleessa taittuvien puhelinten mainoksessa on tällainen erikoistarjous:
Saakohan tuon kellon pitää, vaikka pitäisi tuota puhelinta vain kuukauden? Ainakaan sähköpostissa ei mainita mitään ehtoja :think:

Ainakin tähän asti kaiken saanut pitää mitä mukana tullut.

Oliko tähän jotain koodia? En millään saa Watch9 veloituksetta Z sarjan kylkeen, tulee vaan noi budsit

Oliko tähän jotain koodia? En millään saa Watch9 veloituksetta Z sarjan kylkeen, tulee vaan noi budsit
Sähköposti tuli osoitteesta no-reply@flexsubscription.info, koska minulla on S26 Ultra Flexillä hankittuna. Sähköpostin linkki vie suoraan Flex-palvelun sivulle, jossa voin valita otanko uuden laitteen vai vaihdanko nykyisen. Ostoskoriin tulee ilman koodia valittavaksi joko Buds4 Pro tai 40mm Watch9.

Kysyin Samsungilta tarjouksesta, aikoivat olla yhteydessä sähköpostilla. Jos tosiaan toimii noin, niin otan Flip8:n kuukaudeksi ja kellolle jää hintaa 69 €.

Minkä perusteella toi Full Flexin alennuksen kesto mahtaa mennä? Tarjoo satunnaisesti eri lukua 5kk ja 9kk väliltä.

E: ja hinnatkin pomppii miten sattuu. Sama paketti molemmissa
1785314497063.png

1785314508855.png

Viimeksi muokattu:
Minkä perusteella toi Full Flexin alennuksen kesto mahtaa mennä? Tarjoo satunnaisesti eri lukua 5kk ja 9kk väliltä.

E: ja hinnatkin pomppii miten sattuu. Sama paketti molemmissa
1785314497063.png

1785314508855.png

Millä sait 9 kk kestoksi? Oliko vanha Flex-soppari taustalla vai uusi asiakkuus? Entä vaihtolaitteita mukana, muutakin kuin 0 € ("+100€")? Ja mikä koodi käytössä.

Millä sait 9 kk kestoksi? Oliko vanha Flex-soppari taustalla vai uusi asiakkuus? Entä vaihtolaitteita mukana, muutakin kuin 0 € ("+100€")? Ja mikä koodi käytössä.
No toi oli eilen ilalla vaa hetken aikaa. Ei nyt onnistu enää. Ei aikasempaa flexii ja vaihtolaitteena oli S23 mistä ois tullut n. 200€.

Tarjoaa 7kk full flexiä Fold 8 ultralle ja -20% koodilla jäisi 49.9e. Vähän liian lyhyt aika tuo 7kk kyllä. Toki sitten voisi vaihtaa taas uuteen. Saisi kyllä olla sen 12kk vähintään... Elisalta saisi sitten 59.69e/kk. Nykyinen 26 ultra vain 15€/kk ja 15kk.

Viimeksi muokattu:
Tarjoaa 7kk full flexiä Fold 8 ultralle ja -20% koodilla jäisi 49.9e. Vähän liian lyhyt aika tuo 7kk kyllä. Toki sitten voisi vaihtaa taas uuteen. Saisi kyllä olla sen 12kk vähintään... Elisalta saisi sitten 59.69e/kk. Nykyinen 26 ultra vain 15€/kk ja 15kk.

Elisa ei vuokraa laitteita, vaan tuo on pelkkä 36kk:n osamaksu. Puhelin ostetaan siis 2150€:lla, mikä on omaan makuun älyttömän huono diili.

Elisa ei vuokraa laitteita, vaan tuo on pelkkä 36kk:n osamaksu. Puhelin ostetaan siis 2150€:lla, mikä on omaan makuun älyttömän huono diili.
Juu näinhän se on ja sitä tarkoitinkin, jäi vain tarkentamatta. Kai sitä flexillä voisi testata kuitenkin. Saahan ne budsit sitten pitää kuukauden jälkeen ja luulisi ainakin 120 eurolla liikkuvan, saa tuolla katettua muutaman kuukauden maksut sitten.

Pidät muutaman kuukauden, vaihdat samaan laitteeseen mutta eri värisenä ja pyydät samalla uudet alennuskoodit chatista ja saat lisää ilmaistavaraa kaupanpäälliseksi. Samalla flex jatkuu useamman kuukauden halvalla.

Pidät muutaman kuukauden, vaihdat samaan laitteeseen mutta eri värisenä ja pyydät samalla uudet alennuskoodit chatista ja saat lisää ilmaistavaraa kaupanpäälliseksi. Samalla flex jatkuu useamman kuukauden halvalla.
Otin nyt vaihdon Flexin kautta, tuleeko sieltä palautuskuori vanhalle puhelimelle automaattisesti?

Toimiiko tuo oikeasti noin?

Otin nyt vaihdon Flexin kautta, tuleeko sieltä palautuskuori vanhalle puhelimelle automaattisesti?

Juu. Niissä Samsungin sähköposteissa on ihan hyödyllistä infoa. Jos kyse oli vanhan flexatun laitteen vaihdosta toiseen, niin veikkaan että

2 min allekirjoituksen jälkeen tuli tällainen posti Samsung Flexiltä otsikolla "Kiitos päivityksestäsi – näin toimit vanhan laitteesi kanssa":

Kiitos, että valitsit päivittää uuteen laitteeseen Samsung Flexin kautta. Olemme iloisia voidessamme jatkaa asiakassuhdettamme kanssasi.

Näin viimeistelet päivityksen:
- Varmista, että palautettava laite on hyvässä kunnossa. Jos laite on vaurioitunut, kirjaudu asiakasportaaliin ja tee vahinkoilmoitus.
- Saat palautuspaketin postitse muutaman päivän kuluessa.
- Kirjaudu ulos Google- ja Samsung-tileiltäsi ja palauta laite tehdasasetuksiin.
- Käytä palautuspakkausta laitteen lähettämiseen.
- Kumppanimme vastaanottaa laitteen ja arvioi sen kunnon. Jos laite on vaurioitunut eikä hyväksyttyä vakuutustapausta ole, sinun tulee hyvittää Lisa&:lle arvonalennus.

Jos taasen oli kyse pelkästään/lisäksi trade-in vaihdokista, niin siitä tuli oma postinsa reilu 20 min allekirjoituksen jälkeen lähettäjältä Samsung Trade-In otsikolla Palautusohjeet laitteesi vaihtoon. Viestissä yksilöidään lähetettävä laite liitteenä olevalla palautusetiketillä Foxwaylle. Se vaihdokki täytyy paketoida itse.

Palautusohjeet laitteesi vaihtoon​

Lähetä vaihdettava laitteesi vaihtokumppanille, kun olet ottanut uuden Samsung Galaxy -laitteesi käyttöön. Pakkaa laitteesi huolellisesti, jotta se on suojattu kuljetuksen aikana. Löydät palautustarran Oma Vaihto -sivulta. Tulosta tarra, kiinnitä se pakettiin ja jätä laite lähimpään Posti-toimipisteeseen.

Statistiikka

Viestiketjuista
312 968
Jäsenet
84 389
Uusin jäsen
RetKiKimppa

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom