Varoituksen sana tuosta Flexistä ja Care+:sta.
Mulla on ollut Fold 7 Full Flex -sopimuksella. Yhtenä päivänä otin puhelimen taskusta, ja Fold 7:n sisänäyttö oli hajalla.
Otin yhteyttä Samsungin huoltoon ja takuuosastolle. He kertoivat, että mun pitää olla yhteydessä Care+:aan. Sain numeron, johon piti soittaa, mutta sieltä ei vastannut kukaan, vaan puhelu ohjasi verkkoportaaliin. Portaalissa taas ilmoitettiin, että kyseessä on takuuasia.
Tätä pingistä veivattiin sitten noin kolme viikkoa. Lopulta Samsung lähetti mulle paketin, jolla sain lähetettyä puhelimen huoltoon. Lähetin puhelimen ja noin parin viikon kuluttua se oli korjattu.
Puhelin on nyt kuitenkin ollut jo kolmatta viikkoa korjattuna, mutta Resete ei voi lähettää sitä mulle takaisin. Heiltä puuttuu Samsungin vahvistus. Viimeksi tänään Samsungilta kerrottiin, että siellä osoitellaan sisäisesti syyttävällä sormella Care+:aa eli Bolttechia, joka on erillinen yritys. Ongelma liittyy ilmeisesti Samsungin ja Bolttechin väliseen vastuunjakoon.
Samaan aikaan Lisa& eli kolmas yritys soittelee mulle ja kyselee, haluanko tilata uuden Fold 8:n Fold 7:n tilalle. No joo, haluanhan mä, mutta he haluavat ensin Fold 7:n takaisin. Puhelin on kuitenkin edelleen huollossa, eikä sitä suostuta lähettämään mulle.
Kuukausimaksut pyörivät koko ajan, mutta puhelinta mulla ei ole. Soitan joka viikko kaikkien kolmen yrityksen asiakaspalveluun, ja aina luvataan puuttua asiaan ja olla yhteydessä. Tasan kerran joku näistä yrityksistä on palannut asiaan sähköpostilla, ja silloinkin vain todetakseen, että tilanne on edelleen sama.
Olen pyytänyt puhelimessa useampaan kertaan, että heidän esihenkilönsä soittaisi mulle. Aina luvataan olla yhteydessä, mutta mitään ei kuulu.
Tämä homma on alkanut jo vähän ketuttaa, joten kaivoin esiin Samsung Suomen business directorin yhteystiedot. Olen yrittänyt soitella hänellekin, mutta hän ei vastaa.
Olen siis tällaisessa loputtomassa loopissa: puhelinta ei ole, maksut juoksevat ja mitään näistä yrityksistä ei tunnu kiinnostavan pätkääkään.
P.S. Neuvoja ja ehdotuksia otetaan vastaan. Millä saan puhelimen takaisin, ja miten hitossa tästä Flex-sopimuksesta pääsee eroon?