Samsung Galaxy S25 / S25+ / S25 Ultra

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aikoja
  • Aloitettu Aloitettu
Tilasin itse perjantaina DNA:lta S25 256 GB mallin 599€. Oli DNA:n asiakkaille ainakin, en ole varma onko vieläkin.
Joko oot saanut puhelimen DNA:lta? Kovasti mainostavat toimituksen olevan 1-3 päivää. Itse tilasin sunnuntaina ja eipä ole vielä edes liikkeellä.

Joko oot saanut puhelimen DNA:lta? Kovasti mainostavat toimituksen olevan 1-3 päivää. Itse tilasin sunnuntaina ja eipä ole vielä edes liikkeellä.
Juu, tuli maanantaina. Tilasin perjantaina aamulla ennen kahdeksaa. Otin toimituksen DNA kauppaan.

Tilasin itse perjantaina DNA:lta S25 256 GB mallin 599€. Oli DNA:n asiakkaille ainakin, en ole varma onko vieläkin.
No tuo on jo hyvä hinta. Ikävä kyllä en ole DNA:n asiakas, joten ei taida olla saatavilla itselleni.

Edit.
Kokeilin kirjautua DNA:n sivuille pankkitunnuksilla. Tarjosi tarjousta, jos ottaisi liittymän. 100€ olisi lähtenyt hinnasta, eli silläkään ei olisi päästy tuohon 599€ hintaan. On kyllä erityisen halpa hinta tuo 599€ S25 256gt:stä.

Viimeksi muokattu:
Onko tässä S25 semmosta asetusta jolla sais kuulokkeiden mikrofonin taustamelua pois?
Valittavat linjoilla että kuuluu kaikki kolina ja pauke mikin kautta puheluun.

S25U Chromella Googlen kuvahaku ei vieläkään toimi, 2 kuvaa aukeaa ja sen jälkeen pelkkää harmaata. Vituttaa ankarasti kun ongelma ei ole hävinnyt ja muilla ei tätä kai ole. En ole ainakaan löytänyt. Mitähän voisi tehdä?

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
286 125
Jäsenet
79 132
Uusin jäsen
MouzoF1N

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom