• TechBBS-foorumin Piparkakkutalokisa 2024 -äänestys käynnissä! Käy äänestämässä 22 osallistujan joukosta kolme mielestäsi hienointa kilpailutyötä ja osallistu arvontaan! Linkki äänestykseen >>>

Samsung Galaxy S24 / S24+ / S24 Ultra

Ei taida loppupeleissä ollu kovinkaan mullistavaa eroa 25 vs 45W latureiden latausnopeudessa. Joskus videoita tuosta latausnopeudesta katsoin ja ero 10-100% ladatessa oli luokkaa 1min.30s :D
Minulla oli tarkoitus hankkia se Samsungin 45W laturi heti ensimmäiseen sitä tukevaan luuriini, mutta emännän Galaxy S22:n mukana kylkiäisenä tullut näppäränkokoinen 25W laturi sai minussa aikaiseksi jo tämän vuosikymmenen AHA-elämyksen, joten se isompi 45W saa jäädä tässä vaiheessa väliin.

Silloin kun on "riittävän nopea", ei ehkä välttämättä tarvitse enää sitä nopeinta. Perustilanteessaa tuo 25W laturi lataa kuitenkin puhelimen 15%-->80% jo niin lyhyessä ajassa, että se palvelee erinomaisesti niitä viime tingan lataustarpeita, jos on vaikka lähdössä kotoa illalla ulos ja jättää puhelimen suihkun ajaksi laturiin kiinni.

Millä näytönsuojalasilla ootte saanu sormenjälkilukijan toimimaan?

Ostin tällasen ja asentelin jo ennen kun edes käynnistin puhelimen ja en saa sormenjälkeä lisättyä.

Ostin tällasen ja asentelin jo ennen kun edes käynnistin puhelimen ja en saa sormenjälkeä lisättyä.
Ei tahdo oikein lasikalvojen kanssa toimia odotetusti. Otin gigantilta jonkun ylikalliin muovikalvon. Tosin ajattelin nyt nypätä pois ja mennä paljaalla.

Ultran näyttö on todella vähän valoa heijastava ja mikä tahansa lasikalvo tulee nostamaan heijastukset maksimiin. En siis suosittele laseja tähän luuriin, ellei oikeasti ole tapana hajotella näyttöä jatkuvasti.

Minä en ole sitten Alcatel HC800:n jälkeen käyttänyt mitään suojaa, vaan paljaalla mennyt, kun se tuntuu paremmalta. Periaatteeni on, että kun olen pienen, ohuen ja tarkkanäyttöisen vehkeen hankkinut, en halua sitten sen päälle kääriä kaiken maailman krääsää ja varsinkaan näytön päälle.

Olen varmaan muutenkin ehkä astetta huolellisempi jampsesteri ja aina tarkka siitä, ettei samaan taskuun mene muuta, kuin se puhelin. Oikea housuntasku on sitten kolikoita, avaimia sunmuita varten.

Matkan varrella on toki jokin luuri vähän parvekkeen betonia nuolassu ja siitä hyvästä puhelimen takakannen lasi hajonnut. Muistaakseni Galaxy S8.

Se minun asia kuitenkin on se, että oletteko muut huomanneet sellaista, että nykypuhelimien näyttö naarmuuntuisi helpommin, kuin vaikka pari versioa taakse päin?

Jossain vaiheessa (heti käyttöönoton jälkeen tietenkin, silloinhan nämä aina tapahtuu) sain aikaiseksi pitkän ohuen naarmun S24:n näytön lasiin. Sitä ei onneksi näe muuta kuin silloin, kun puhelinta katsoo oikeassa kulmassa valo tietystä suunnasta, mutta ainahan se hetken aikaa vituttaa. Jotenkin tuntuu, ettei esimerkiksi edellinen pari vuotta käytössä ollut A52s naarmuuntunut yhtään niin helposti, vaikka muutaman kerran sen vahingossa olen taskusta pudottanut.

Statistiikka

Viestiketjuista
263 684
Jäsenet
75 231
Uusin jäsen
jayyy

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom