Dna:lla 949e ja alekoodilla SAMSUNGS24150 lähtee 150e pois
Dna tosiaan toimii tuo koodikin 799 euroa. Hmm. pitää miettiä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Dna:lla 949e ja alekoodilla SAMSUNGS24150 lähtee 150e pois
Viime yönä oli S24 saanut päätökseen tuon Laiteen ylläpito > Akku: Opetellaan käyttötapoja säätämisen. Eli reilut kolme vuorokautta meni säätämisessä.Vaimon keskiviikkoiltana 24.1. tulleessa ja käynnistetyssä S24:ssa lukee Laiteen ylläpito > Akku: Opetellaan käyttötapoja. Eli jotain säätää vieläkin, vaikka kolme vuorokautta on nyt ollut putkeen päällä.
Sama täällä, nyt on alkorytmit oppineet käyttötavat.Viime yönä oli S24 saanut päätökseen tuon Laiteen ylläpito > Akku: Opetellaan käyttötapoja säätämisen. Eli reilut kolme vuorokautta meni säätämisessä.
Täyden akun aika-arvioissa vai?Täällä näyttäisi Accubattery pro SoT:ksi 14h nyt parin päivän käytön jälkeen
80 % on rajoitettu akku, että liekkö se sitä meinaa sitten.Täyden akun aika-arvioissa vai?
Näihin voi vaihdattaa liikkeessä akun vaikkapa 3 vuoden välein.Hyvältä vaikuttaa s24:n akunkesto omalla käytölläni, eli lähinnä nettisurffailua ja satunnaisia videoita katselen. Vuorokauden käytön jälkeen akkua vielä lähes 50% jäljellä, kun 4v vanhalla s10e:llä piti piuhaan toisinaan tökkiä päivälläkin jos yön yli oli latingissa. Voi kun näissä ois vaihettava akku, mielellään parin vuoden välein maksais muutaman kympin akusta että pysyis tällä tasolla pidempäänkin.
Itse tilasin viikko sitten ihan sen perusteella, että saan tulevalle 2kk Aasian matkalle kameran, jolla saa järkevän kuvan. Lauantaina lähtö ja ei taida puhelin tulla ennen sitä.Kyllä sellainen nauru tän exclusive värin kanssa päässyt et hohhoijjaa. Nyt siis toimitusaika voi olla luokkaa mitä vaan. Eniten mietityttää et tässä menetetty jo buds ale, meneekö seuraavaksi muistiale, samalla myös hintakoodit elisa/dna.
Ehkä sit tähän kuun loppuun ennenkuin katkeaa tuo muistiale jaksaa odotella, lähinnä siksi että selviää tuo kello ja care bonus varmaksi samsungilta.
Muuten tässä ei kiire olisi, mutta nykyisessä puhelimessa ei toimi etukamera laisinkaan ja tulossa mukavaa kuvattavaa reissua helmikuun aikana.
Itse tilasin viikko sitten ihan sen perusteella, että saan tulevalle 2kk Aasian matkalle kameran, jolla saa järkevän kuvan. Lauantaina lähtö ja ei taida puhelin tulla ennen sitä.
Pistin tänään aspaan viestiä ja vastasivat, että 2-3 viikon päästä lähetetään. Kumma juttu kyllä, kun tilatessa oli arvioitu toimitusaika 1-3 päivää. Edelleenkään ei samsungin sivulla ole mitään tiedotetta erikoisvärin pitkästä toimituksesta
Tilauksen peruutus voi olla yllättävän vaikeaa. Tässä oma kokemus:Niinpä, tuntuu jokaisella vaihtuvan tuo toimitusaikakin ihan miten sattuu.
Itse odottelen, miten tuon kellohomman kanssa käy, siitä piti tällä viikolla tulla tietoa ja sen mukaan sitten arviota miten tehdään peruutuksen suhteen.
Eipä sitä nopealla aikataululla kannata matkaa varten mitään tilata mitä ei löydy hyllystä.Itse tilasin viikko sitten ihan sen perusteella, että saan tulevalle 2kk Aasian matkalle kameran, jolla saa järkevän kuvan. Lauantaina lähtö ja ei taida puhelin tulla ennen sitä.
Pistin tänään aspaan viestiä ja vastasivat, että 2-3 viikon päästä lähetetään. Kumma juttu kyllä, kun tilatessa oli arvioitu toimitusaika 1-3 päivää. Edelleenkään ei samsungin sivulla ole mitään tiedotetta erikoisvärin pitkästä toimituksesta
Huijatulla kuluttajalla on oikeus vaatia kaupan purkua. Jihuu! On tuo kyllä harmi että on poistunut teksti noista erikoisväreistä, joka aiemmin oli. Tyyliin "erikoisvärien toimitusaika on arviolta 4-8viikkoa" tmsMitähän kuluttajaviranomainen sanoisi tuosta...
Voihan se olla, että minun kokemukseni Samsung shopista on yksittäistapaus. Toisekseen samppa on saanut somessa paljon noottia asiakaspalvelustaan ja vääristä kuluttajille antamistaan toimitusajoista, joten voisi olettaa ja toivoa että jotain siellä nyt tehtäisiin paremmin.Viime Perjantaina peruutin oman esklusiivisen sinisen tilauksen. Koska tilaus oli tehty 12kk osarilla ei ollut vielä pennin jeniä omaa valuuttaa kiinni luurissa. Sampan sivuilta tilauksen vielä löytää 'cancelled' -tilassa. Tiedä sitten meinaavatko joskus sen luurin mulle lähettää.
Myös samana päivänä laitoin uuden tilauksen tällä kertaa harmaasta Ultra 512:sta. Se onkin jo näköjään saapunut Tukholman terminaaliin. Eiköhän viikonloppuna pääse hypistelemään lippulaivaa.
^Helposti? "ja ensi kerralla testaamme tuleeko näyttöön reikiä helposti porakoneella"
Tosiaan hyllyssä piti olla. Sinisen kohdalla luki, että toimitus 8.2. alkaen, vihreän ja oranssin kohdalla, että toimitusaika 1-3 päivää.Eipä sitä nopealla aikataululla kannata matkaa varten mitään tilata mitä ei löydy hyllystä.
Itse olen välttänyt ikävät yllätykset kahdesti tuolla periaatteella.
(myrskybongausmatka USAan ja kavelylenkki 5km:n yläpuolelle)
Mutta tuokaan auta jos suoraan valehtelevat saatavuudesta.
Mitähän kuluttajaviranomainen sanoisi tuosta...
Joku menee nyt pahasti vihkoon sampalla, kun itse tilasin monta päivää aiemmin saman laitteen samalla värillä ja ei oo liikahtanut mihinkään.Lauantaina laitoin tilaukseen S24 Ultran ja trade-in laitteena vanha samppa S21 Ultra. Värinä Titanium Green ja paketti on jo Tukholmassa tulossa, eli ilmeisesti kaikilla erikoisväreillä ei onneksi ole toimitusongelmia
Joku menee nyt pahasti vihkoon sampalla, kun itse tilasin monta päivää aiemmin saman laitteen samalla värillä ja ei oo liikahtanut mihinkään.
Minä tilasin muutama päivä aiemmin, eikä ole liikkunut mihinkään. Siis ihan perus harmaana. Kuulemma kelloa odotellaan mukaan pakettiin. Tuliko sulle kello mukana?Näköjään Samsungilla aika vaihtelevaa toimintaa. Itse tilasin 22.1., lähti ruotsista 24.1. ja oli Turussa myöhään illalla samana päivänä. 25.1. päivällä lähti Turusta ja oli maanantaina 29.1. noudettavissa klo 10:30 Oulussa. Kyseessä siis S24 Ultra Titanium Black 512 malli.
Ei tullut kelloa mukana, tilasin 2 päivää liian myöhässä. Onneks löytyi tältä foorumilta myynnistä yksi watch6 classic, jossa oli sopiva hintapyyntö joten ostin sen lisäksi.Minä tilasin muutama päivä aiemmin, eikä ole liikkunut mihinkään. Siis ihan perus harmaana. Kuulemma kelloa odotellaan mukaan pakettiin. Tuliko sulle kello mukana?
S24:n päivittäinen käyttö on aika samanlaista jokaisena päivänä. Tuon säätämisen jälkeen on virran kulutus hiukan tipahtanut. Voisin arvioida, että noin 10-15% kauemmin kestää nyt yhdellä latauksella.Viime yönä oli S24 saanut päätökseen tuon Laiteen ylläpito > Akku: Opetellaan käyttötapoja säätämisen. Eli reilut kolme vuorokautta meni säätämisessä.
Lauantaina laitoin tilaukseen S24 Ultran ja trade-in laitteena vanha samppa S21 Ultra. Värinä Titanium Green ja paketti on jo Tukholmassa tulossa, eli ilmeisesti kaikilla erikoisväreillä ei onneksi ole toimitusongelmia
Telialla ja ja ainakin verkkokauppa.comilla 200€ lisähyvitys vanhasta puhelimesta s24 sarjan puhelimiin.
En kyllä ymmärrä tätä nykyajan pelleilyä hintojen kanssa. Ohjehinta on tuotteessa kun tuotteessa hilattu maksimiin ja sitten alennellaan jo parhaassa tapauksessa julkaisussa reilusti hintaa pois ja tungetaan 200-500 euron kylkiäisiä mukaan. Yhtään mitään ei kannata nykyään ostaa ns. normihinnalla vaan kytätä tarjouksia tai jättää ostamatta, koska runsaudenpulaa ja tarjontaa kyllä on. Tässä harhautetaan ja suoraan sanottuna huijataan kaikkia, jotka erehtyvät ostamaan vaikka perus S24sen isommalla muistilla yli 1000 euron hintaan, koska minä hetkenä hyvänsä se voi taas olla 799 euroa kuten julkaisussa ja järkevän kuluttajan kannalta Samsung on pelannut itsensä ulos taas siksi aikaa, kunnes tiputtaa hintaa hetkeksi ja lyö päälle kuulokkeita tai muuta tauhkaa.+150 € lisää hintaa vs. julkaisu niin voi hyvitellä 200 € extraa kun vaihtolaitteiden hinnatkin on koodattu taas alemmas...
Tyhmää tai ei, mutta strategiana tuo taitaa toimia. Tuohan vain johtaa siihen, että kun seuraavaksi on 799, niin äkkiä kiinni ennenku loppuu. Ja samsungin toimari nauraa matkalla pankkiin. Se on kyllä omalta osaltaan mukava seurata ja kokeilla, miten monta tarjousta saa käytettyä samaan aikaan. Kun oma kapula DNA:lta tulee, niin sitten kyselemään sen 200e hyvityksen peräänEn kyllä ymmärrä tätä nykyajan pelleilyä hintojen kanssa. Ohjehinta on tuotteessa kun tuotteessa hilattu maksimiin ja sitten alennellaan jo parhaassa tapauksessa julkaisussa reilusti hintaa pois ja tungetaan 200-500 euron kylkiäisiä mukaan. Yhtään mitään ei kannata nykyään ostaa ns. normihinnalla vaan kytätä tarjouksia tai jättää ostamatta, koska runsaudenpulaa ja tarjontaa kyllä on. Tässä harhautetaan ja suoraan sanottuna huijataan kaikkia, jotka erehtyvät ostamaan vaikka perus S24sen isommalla muistilla yli 1000 euron hintaan, koska minä hetkenä hyvänsä se voi taas olla 799 euroa kuten julkaisussa ja järkevän kuluttajan kannalta Samsung on pelannut itsensä ulos taas siksi aikaa, kunnes tiputtaa hintaa hetkeksi ja lyö päälle kuulokkeita tai muuta tauhkaa.
Tyhmää tai ei, mutta strategiana tuo taitaa toimia. Tuohan vain johtaa siihen, että kun seuraavaksi on 799, niin äkkiä kiinni ennenku loppuu.
Hintalappuhinta on se mistä lähdetään keskusteleen, syitä miksi kikkaillaan johtuu _osittain_ siitä että et voi mainostaa alennusta jos alennus ei ole todellinen, ja svh on kiellettyä karttelli touhua.En kyllä ymmärrä tätä nykyajan pelleilyä hintojen kanssa. Ohjehinta on tuotteessa kun tuotteessa hilattu maksimiin ja sitten alennellaan jo parhaassa tapauksessa julkaisussa reilusti hintaa pois ja tungetaan 200-500 euron kylkiäisiä mukaan. Yhtään mitään ei kannata nykyään ostaa ns. normihinnalla vaan kytätä tarjouksia tai jättää ostamatta, ...
Firmat ovat hintatietoisia, mutta ne työntekijät jotka saa valita , niin joko muutama vaihtoehto , tai jos vapaammin niin hintaraja, joka usein leikkaa nämä tonnin vaihtoehdot pois. Isojen talojen hankitakanavat ja sopimukset vaihtelee. Ja siellä voi olla merkitystä sillä hinnastohinnalla, ja sitä ei haluta painaa-alas, mutta nämä isot kuluttajaketjut jos harrastavat yritysmyyntiä, niin hanskaavat homman.Lieköhän mitään vaikutusta sillä että näitä high-end puhelimia menee yrityksille tasaisena virtana ja niihin ei mitään alennuksia kikkailla eli se korkea ohjehinta saadaan kotiutettua kivasti täysimääräisenä.
Vaan kuinka paljon puhelimia ylipäätään menee firmoille, onkohan tästä mitään tilastoa miten vaikkapa Suomessa jakautuu eri hintakategorian puhelimissa myyntimäärät kuluttajat vs yritykset?
243e hyvittää ja 200e lisähyvitys uuden S24 oston yhteydessä varmaan?Kannatti näköjään hetki odottaa mitä tekee vanhalle S21U lle. Kävin just telian kaupassa niin hyvittää 443 € tuosta. Tosin se on lahjakortti Telian kauppaan mutta kelpaa mulle.
243e hyvittää ja 200e lisähyvitys uuden S24 oston yhteydessä varmaan?
Juurikin näin.243e hyvittää ja 200e lisähyvitys uuden S24 oston yhteydessä varmaan?
Mikä hitto on etsi puhelimeni toiminto aktivoitu ja sen jälkeen saa S22:sta 19 euroa?