Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
15. Päivä tais tulla toiPerus S23:lle löytyi nyt lokakuun tietoturvapäivitys. Ei ollut latautunut automaattisesti mutta nyt tarkistin manuaalisesti niin löytyi, eli en tiedä milloin on oikeasti julkaistu.
Tuliko ns. automaattisesti esim. kun luuri wifissä? Itse tein nyt sen havainnon että ei nuo taida omassa S23:ssa oikeastaan koskaan latautua automaattisesti, vaan vasta kun käyn muuten vaan katsomassa päivitykset niin sitten alkaa latautumaan.15. Päivä tais tulla toi
Manuaalisesti. Juu siinä on aika pitkä se ajastin milloin asentaa automaattisesti. Tullut itsellä tavaksi käydä käsipelillä tsekkaamassa nuo kerran-pari viikossa.Tuliko ns. automaattisesti esim. kun luuri wifissä? Itse tein nyt sen havainnon että ei nuo taida omassa S23:ssa oikeastaan koskaan latautua automaattisesti, vaan vasta kun käyn muuten vaan katsomassa päivitykset niin sitten alkaa latautumaan.
Sama. En vaan kehdannut myöntää, nyt kehtaa kun en olekaan ainoa hullu täällä.Itse olen kehittänyt jonkun neuroosin päivityksiä kohtaan ja käyn Play storesta tarkistelemassa monta kertaa päivässä kun näppäilen puhelinta jotain odottaessa ja noi puhelimen päivityksetkin tarkistelen useamman kerran kuussa samalla tavalla.
Kannattaa sitten muistaa että Play Store ei lataa päivityksiä sovelluksille jos niitä ei ole avattu hetkeen. Eli jotta neuroositasossa pääsee "loppuun asti", pitää näpytellä jokainen sovellus säännöllisesti auki ja vasta sitten tarkastaa päivitykset.Itse olen kehittänyt jonkun neuroosin päivityksiä kohtaan ja käyn Play storesta tarkistelemassa monta kertaa päivässä kun näppäilen puhelinta jotain odottaessa ja noi puhelimen päivityksetkin tarkistelen useamman kerran kuussa samalla tavalla.
Helpompi tapa on välillä mennä Settings -> Battery -> Background usage limits -> Deep sleeping apps -> 3 pistettä -> Remove ja valitsee kaikki.Kannattaa sitten muistaa että Play Store ei lataa päivityksiä sovelluksille jos niitä ei ole avattu hetkeen. Eli jotta neuroositasossa pääsee "loppuun asti", pitää näpytellä jokainen sovellus säännöllisesti auki ja vasta sitten tarkastaa päivitykset.
Onko tämä kenties joku Samsungin oma juttu ettei tulisi play storeen päivityksiä jos ei ole sovellusta käyttänyt hetkeen?Kannattaa sitten muistaa että Play Store ei lataa päivityksiä sovelluksille jos niitä ei ole avattu hetkeen. Eli jotta neuroositasossa pääsee "loppuun asti", pitää näpytellä jokainen sovellus säännöllisesti auki ja vasta sitten tarkastaa päivitykset.
Virransäästöjuttuja tjms. Saa tuon pois käytöstä jos haluaa. Samanlaisia on muillakin valmistajilla.Onko tämä kenties joku Samsungin oma juttu ettei tulisi play storeen päivityksiä jos ei ole sovellusta käyttänyt hetkeen?
En ole koskaan tälläisestä ominaisuudesta kuullutkaan.
Ja play storessa kun menee käsipelillä päivittämään niin sehän ehdottaa ensin jotain sovelluksia päivitettäväksi. Ne kun on päivittänyt niin klikkaa vielä uudestaan etsi päivityksiä niin tulee yleensä vielä isompi rimpsu päivitettäviä sovelluksia.Päivitykset pitäisivät kyllä Play Storesta aina lataantua, kunhan puhelin on latauksessa ja WLAN-verkossa (jos siis Play-sovelluksen oletusasetuksiin ei ole koskenut). Siinä saattaa kuitenkin kestää yli vuorokausi, että kaikille jakeluun laitettu sovelluspäivitys päätyvät omaan luuriin asti. Suurimmassa osassa sovelluksia noita manuaalisia latauksia ei tarvitse käyttää, mutta joiden pelien päivitykset vaativat sen, että pelaamaan pääsee vain uusimmalla versiolla, jolloin se peli yleensä ohjaa alkuvalikosta sinne Play-kauppaan päivittämään
Manage app updates - Managed Google Play Help
Keeping apps updated on your users’ devices gives them access to the latest features, while also improving app security and stability. This article outlines steps you can take as an IT admin to ensuresupport.google.com
Teen vissiin jotain eri tavalla kun en vaan tunnista tätä toimintatapaa, jos edes on kyse samasta näkymästä.Ja play storessa kun menee käsipelillä päivittämään niin sehän ehdottaa ensin jotain sovelluksia päivitettäväksi. Ne kun on päivittänyt niin klikkaa vielä uudestaan etsi päivityksiä niin tulee yleensä vielä isompi rimpsu päivitettäviä sovelluksia.
Tästä ei nyt siis ole kyse, vaan juuri tuo deep sleep estää myös ne päivitykset. Jos haluaa että ne harvemmin käytössä olevat päivittyy, ne pitää tosiaan käynnistää tai käydä poistamassa muuten deep sleepistä.Päivitykset pitäisivät kyllä Play Storesta aina lataantua, kunhan puhelin on latauksessa ja WLAN-verkossa (jos siis Play-sovelluksen oletusasetuksiin ei ole koskenut). Siinä saattaa kuitenkin kestää yli vuorokausi, että kaikille jakeluun laitettu sovelluspäivitys päätyvät omaan luuriin asti. Suurimmassa osassa sovelluksia noita manuaalisia latauksia ei tarvitse käyttää, mutta joiden pelien päivitykset vaativat sen, että pelaamaan pääsee vain uusimmalla versiolla, jolloin se peli yleensä ohjaa alkuvalikosta sinne Play-kauppaan päivittämään
Manage app updates - Managed Google Play Help
Keeping apps updated on your users’ devices gives them access to the latest features, while also improving app security and stability. This article outlines steps you can take as an IT admin to ensuresupport.google.com
Nyt näin tuon toiminnassa ja noin se tosiaan toimii.Tästä ei nyt siis ole kyse, vaan juuri tuo deep sleep estää myös ne päivitykset. Jos haluaa että ne harvemmin käytössä olevat päivittyy, ne pitää tosiaan käynnistää tai käydä poistamassa muuten deep sleepistä.
Teen vissiin jotain eri tavalla kun en vaan tunnista tätä toimintatapaa, jos edes on kyse samasta näkymästä.
Nyt selvisi, mulla tuota tarkista-lisää-päivityksia nappia ei koskaan näy koska mulla on pari apk:na ja eri allekirjoituksella asennettua vanhaa versiota sovelluksista, jotka näkyy tossa listassa aina niin kuin olisivat päivitettavissä. Tämä ei liity Samsungiin, oli näin jo edellisessä puhelimessa.