Samsung Galaxy S23 / S23+ / S23 Ultra

Nebu

Kaivaja
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
139
Kolme viikkoa sitten 49€ maksoi triplassa fusion näytönsuoja s23ultraan. Edellisessä puhelimessa oli 3 vuotta tommonen ja oli hintansa arvoinen. Pelasti näytön varmasti ainankin 5 kertaa. Kyllä siihen naarmut saa aikaan, kun tarpeeksi asfalttia hinkkaa mutta 10€ hinnalla saat uuden kalvon asennettua.
 
Liittynyt
27.05.2023
Viestejä
334
Kolme viikkoa sitten 49€ maksoi triplassa fusion näytönsuoja s23ultraan. Edellisessä puhelimessa oli 3 vuotta tommonen ja oli hintansa arvoinen. Pelasti näytön varmasti ainankin 5 kertaa. Kyllä siihen naarmut saa aikaan, kun tarpeeksi asfalttia hinkkaa mutta 10€ hinnalla saat uuden kalvon asennettua.
ite tilasin tän ja toimi ku junan vessa.

helppo oli asentaa ja tuossa on myös sormenjäljelle tarkoitettu erivärinen kohta lasissa. Ei tarvinnut yhtään painella tai mitään se jotenkin maagisesti vain asettui paikolleen.

Lasin asennuksen jälkeen poistin sormenjäljet asetuksista ja määritin ne uudestaan, kun muuten ei sormenjälki halunnut aina toimia. Uuden sormenjäljen opettelun jälkeen ottanut hyvin lasin läpi
 

Nebu

Kaivaja
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
139
ite tilasin tän ja toimi ku junan vessa.

helppo oli asentaa ja tuossa on myös sormenjäljelle tarkoitettu erivärinen kohta lasissa. Ei tarvinnut yhtään painella tai mitään se jotenkin maagisesti vain asettui paikolleen.

Lasin asennuksen jälkeen poistin sormenjäljet asetuksista ja määritin ne uudestaan, kun muuten ei sormenjälki halunnut aina toimia. Uuden sormenjäljen opettelun jälkeen ottanut hyvin lasin läpi
Lopetin noiden käyttämisen, kun meni suojalasi ja näyttö samalla kertaa rikki.
 

Warfe

Insinööri
Tukijäsen
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
1 619
Erikoista että näissä tuntuu olevan samsungilla monenlaista tapaa. Samsungin asiakaspalvelu yrittää selvittää asiaa.

Mulla oli vain postin palautuslappu ja ohjeissa luki näin:
Toimi näin:
1. Vastaanota uusi laitteesi. Paketissa on palautustarra vaihdon yhteydessä

4. Pakkaa vanha laitteesi turvallisesti samaan pakkaukseen, jossa saat uuden laitteesi, tai käytä muuta sopivaa pakkausmateriaalia, ja kiinnitä tarra pakettiin.
5. Vie paketti lähimpään Posti toimipisteeseen viimeistään 14 päivää siitä, kun vastaanotit uuden tuotteen."
Tämä fiasko jatkuu. Otin yhteyttä chattiin, kun sähköpostiin iilmesti pyyntö olla yhteydessä tnt-kuriirin, jotta saavat noudettua puhelimen minulta.
Chatin mukaan minun pitää pyytää lähetys takaisin Postilta,sitten sopia uusi lähetys TNT:n kautta. Hohhoijaa. Kannattaa tämmöstä tehä muutaman kympin arvoisen puhelimen takia.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
384
Laitoin torstaina trade-in puhelimen postiin ja tänään maanantaina tuli ilmoitus (TNT), että Foxwaylta olisi tulossa paketti bumerangina takaisin. Laitoin Samsungin aspaan viestiä, ilmeisesti siellä on joitain ongelmia Foxwayn päässä ja tilaus laitettiin johonkin selvitysjonoon.

Edit. ja tosiaan alunperin laitoin sen samassa paketissa kuin uusi puhelin tuli Postin palautustarralla.
 

Warfe

Insinööri
Tukijäsen
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
1 619
Tämä fiasko jatkuu. Otin yhteyttä chattiin, kun sähköpostiin iilmesti pyyntö olla yhteydessä tnt-kuriirin, jotta saavat noudettua puhelimen minulta.
Chatin mukaan minun pitää pyytää lähetys takaisin Postilta,sitten sopia uusi lähetys TNT:n kautta. Hohhoijaa. Kannattaa tämmöstä tehä muutaman kympin arvoisen puhelimen takia.
Postiin yhteyttä ja kuulemma samsungin kautta selvitetty tämä ja menny toisella seurantakoodilla perille foxwaylle. En tiedä miksei Samsungin asiakaspalvelija tästä tienny mitään.

Taas Samsungin chattiin yhteyttä. Toinen asiakaspalvelija vastasi että useammalla sama sama ongelma ja että he hoitavat asian.
 
Liittynyt
01.11.2019
Viestejä
26
Laitoin torstaina trade-in puhelimen postiin ja tänään maanantaina tuli ilmoitus (TNT), että Foxwaylta olisi tulossa paketti bumerangina takaisin. Laitoin Samsungin aspaan viestiä, ilmeisesti siellä on joitain ongelmia Foxwayn päässä ja tilaus laitettiin johonkin selvitysjonoon.

Edit. ja tosiaan alunperin laitoin sen samassa paketissa kuin uusi puhelin tuli Postin palautustarralla.
Tismalleen sama tilanne. Fed Exin asiakaspalvelu neuvoi olemaan Foxwayhyn yhteydessä, joten menin Samsungin chattiin. Sieltä sanottiin, että Foxwaylla on ongelmia, ja monella muullakin asiakkaalla on sama ongelma. Neuvoivat olemaan tekemättä mitään. Pääsi kyllä pärskikset Samsungin chatin vastaukselle.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 222
Tätä samaa showta on tuolla Samsung S9 tabletin tarjousketjussa keskusteltu tänään, eli tuntuu ny jälleen Samsungilla menneen hommat päin p......
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
384
Samsungilta tuli sähköpostia, tiedä sitten tuleeko puhelin takaisin ja lähetys taas uudelleen.

Hei, Olemme kohdanneet teknisiä ongelmia, jotka ovat vaikuttaneet Trade-in palautustarrojen lähettämiseen. Yhteistyökumppanimme Foxway lähettää uuden ennalta maksetun palautustarran vaihtolaitteellesi. Olemme myös pidentäneet vaihtoajan minimoimiseksi vaikutusta sinuun. Jos olet jo lähettänyt vaihtolaitteesi, se käsitellään normaalisti, ja voit ohittaa tämän sähköpostin ja käyttää uutta ennalta maksettua palautustarraa. Pahoittelemme tapahtunutta. Jos teillä on kysyttävää, ottakaa yhteyttä tukeemme. Ystävällisin terveisin, Samsung
 

Josef

Це політично коректна назва.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 798
Jos olet jo lähettänyt vaihtolaitteesi, se käsitellään normaalisti, ja voit ohittaa tämän sähköpostin ja käyttää uutta ennalta maksettua palautustarraa.
Mihin sitä tarraa pitäisi käyttää?
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 216
Jahas. Tuli laitatettua Gigantissa emännän joululahja s23u:hun näytönsuoja. Myyjä kysyi, että laitetaanko paras vai välttävä, no minä tietysti, että paras. Otti oman aikansa kun putsasi näytön kunnolla vaikka käyttämätön peli onkin, leikkasi ja asenteli jotenkin lämmittämällä ja teki reunojen kanssa töitä jonkin verran. Sitten kassan kautta niin piti kysäistä, että et ole tosissasi kun kuitissa oli 69€. -Mikäs tämä kuitissa mainittu "MOFUSION suojakalvo Fusion" mahtaa olla? Myyjä kertoi olevan jokin silikonikalvo ja 5€:lla tarvittaessa jos jotenkin repsottaa tai vioittuu, laitetaan uusi. Pitäisi muka olla paras suoja naarmuuntumista vastaan. Mitenkä mahtanee vaikuttaa käytettävyyteen? -Oli kyllä suolainen hinta.o_O
S22 luuriin sain tutun myyjän kautta kympillä, kohta 2 vuotta ollut ja pelastanut näytön useasti, yksi kerta jätti kalvoon pienen lommon mutta ei haittaa käyttöä juurikaan.
 
Liittynyt
05.04.2019
Viestejä
81
Harvinaisen typerä tämä samsungin s23+ ominaisuus, että näyttä yhtä tai maksimissaan kahta tolppaa kentän voimakkuudeksi, missä kaikki muut maailman puhelimet näyttää kolmea ja neljää tolppaa. Jonkunlainen saavutus kyllä tämäkin täytyy sanoa ja kaikenkaikkiaan hienoa kehitystä samsungilta. Erittäin upea ja kiihottava ominaisuus huippupuhelimessa.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
384
Harvinaisen typerä tämä samsungin s23+ ominaisuus, että näyttä yhtä tai maksimissaan kahta tolppaa kentän voimakkuudeksi, missä kaikki muut maailman puhelimet näyttää kolmea ja neljää tolppaa. Jonkunlainen saavutus kyllä tämäkin täytyy sanoa ja kaikenkaikkiaan hienoa kehitystä samsungilta. Erittäin upea ja kiihottava ominaisuus huippupuhelimessa.
Kai olet ottanut huomioon eri operaattoreiden kuuluvuuserot, sekä puhelinvalmistajien palkki mittareiden eroavaisuudet?

Palkit kuvaavat vain signaalin vahvuuden dB-arvoa ja valmistajasta riippuen tulkitaan tämä palkeiksi. Esimerkiksi CellMapper sovelluksella voi mitata ja verrata kuuluvuutta todellisuudessa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 146
Omassa makuuhuoneessa S23U näyttää usein 0 tolppaa kentän voimakkuudeksi :) Ja tämä kuitenkin Tampereen keskustassa eikä missään korvessa.
 
Liittynyt
01.11.2019
Viestejä
26
Omassa makuuhuoneessa S23U näyttää usein 0 tolppaa kentän voimakkuudeksi :) Ja tämä kuitenkin Tampereen keskustassa eikä missään korvessa.
Minkälainen betonibunkkeri sinun makuuhuone oikein on? :D

En ole seurannut kentän voimakkuutta missään, mutta puhelut on ainakin pelannut hyvin tähän mennessä paikassa kuin paikassa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 146
Minkälainen betonibunkkeri sinun makuuhuone oikein on? :D

En ole seurannut kentän voimakkuutta missään, mutta puhelut on ainakin pelannut hyvin tähän mennessä paikassa kuin paikassa.
Ihan perus 50-luvun lopulla rakennettu betoninen kerrostalo. Ikkunat taitaa olla uusittu joskus 2015 energiatehokkaiksi eli signaaleja estäviksi. Olohuoneen puolella näyttää 3 palkkia.
 
Liittynyt
29.03.2017
Viestejä
1 438
Harvinaisen typerä tämä samsungin s23+ ominaisuus, että näyttä yhtä tai maksimissaan kahta tolppaa kentän voimakkuudeksi, missä kaikki muut maailman puhelimet näyttää kolmea ja neljää tolppaa. Jonkunlainen saavutus kyllä tämäkin täytyy sanoa ja kaikenkaikkiaan hienoa kehitystä samsungilta. Erittäin upea ja kiihottava ominaisuus huippupuhelimessa.
Joudun ajoittain kantamaan kahta puhelinta mukana (S23U&OP8T)ja molemmissa saman operaattorin liittymät niin olen kokenut et sampan kuuluvuusindikaattori on lähempänä totuutta. Usein paikoissa joissa kenttä on huono niin sampassa on enimmäkseen 2 palkkia ja ajoittain ehkä 1 neljästä niin OP8T näyttää enimmäkseen 3 ja ajoittain 4 palkkia neljästä. Kuitenkin latausnopeuksien puolesta aikalailla megabitilleen samoin pärjää eli lataus on hidasta.
 
Liittynyt
05.04.2019
Viestejä
81
Hyvä tietää että sampan kuuluvuus on se "oikea kuuluvuus". Mulla Honor7, honor8, oneplus3T, oneplus6T ja oneplus8T ovat näyttäneet juuri tässä pisteessä maksimipalkit paitsi joskus -1. Ja kaikki muutkin puhelimet (nokiaa) ennen honor7 (2015) ovat näyttäneet täysiä palkkeja. Samppa s23+ näyttää 1-2 50/50. Kuvittelin että tässä on hyvä kenttä, mutta onneksi ostin sampan puhelimen :)
 
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
1 593
Ehkä se pointti on enemmänkin se, että palkkien määrä ei ole se ratkaiseva tekijä, vaan yhteyden toiminnallinen laatu?
 
Liittynyt
07.11.2020
Viestejä
95
Ongelma s23u:n ja Huawei gt3 se:n bluetooth pariliitoksen kanssa. Eivät vaan tunnista toisiaan, vaikka olisivat ihan lähekkäin ja ja vanha yhteys purettu?? -Onko joku jippo jäänyt vaan hoksaamati?
 

Josef

Це політично коректна назва.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 798
Huihai health masennettu luuriin?
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
140
Ongelma s23u:n ja Huawei gt3 se:n bluetooth pariliitoksen kanssa. Eivät vaan tunnista toisiaan, vaikka olisivat ihan lähekkäin ja ja vanha yhteys purettu?? -Onko joku jippo jäänyt vaan hoksaamati?
Ei ole omaa kokemusta tuosta Huawein kellosta, mutta yritätkö luoda yhteyttä puhelimen bluetooth-parituksen kautta vai Huawein oman softan kautta (Huawei Health tms.)?

Edit: Josef ehti ensin.
 
Liittynyt
07.11.2020
Viestejä
95
Molempia on yritetty. Kyllä tässä on oltu huuli pyöreenä.o_O
Ei ole omaa kokemusta tuosta Huawein kellosta, mutta yritätkö luoda yhteyttä puhelimen bluetooth-parituksen kautta vai Huawein oman softan kautta (Huawei Health tms.)?

Edit: Josef ehti ensin.
 
Liittynyt
27.05.2023
Viestejä
334
Huihain sovellus ei löydä sitä kelloa. Mutta pitää vain yrittää. Se joskus sitten löytää sen. Mutta itse vaihdoin samsung watchiin, kun huihain sovellus on on aika epäilyttävä nykyisin.
 
Liittynyt
04.03.2021
Viestejä
721
Samsung väittää että suoraan käytöstä tullut, akku toimiva, ulkoisesti lähes virheetön lähettämäni vaihtolaite on "faulty"?
Oli myös hyvin pakattu ja softa puhdistettu, akku ladattu ja testattu toimivaksi.
Onneksi ei kyse suuresta summasta, mutta eihän tuotakaan saa hyväksyä.
Viikon päästä kai lähtee rahaa tililtä minusta riippumatta.

Huonolla kielellä tullut sähköpostiviesti
Kunto: Working -> Faulty

Arvon muutos: 31 kr -> 20 kr
 
Liittynyt
23.11.2023
Viestejä
204
Samsung väittää että suoraan käytöstä tullut, akku toimiva, ulkoisesti lähes virheetön lähettämäni vaihtolaite on "faulty"?
Oli myös hyvin pakattu ja softa puhdistettu, akku ladattu ja testattu toimivaksi.
Onneksi ei kyse suuresta summasta, mutta eihän tuotakaan saa hyväksyä.
Viikon päästä kai lähtee rahaa tililtä minusta riippumatta.

Huonolla kielellä tullut sähköpostiviesti
Kunto: Working -> Faulty

Arvon muutos: 31 kr -> 20 kr
Mulle tuli sama. Korvaus 24kr -> 15kr. Täysin toimiva laite ja laitteella ikää 7v niin joku kulman naarmu rungossa oli kuvattu syyksi... foxway on taho jota syyttää, ei samsung.

Mulla oli vaihtoehtoina hyväksyä tuo ja sieltä tulee 9e lasku mulle, tai lähettävät laitteen takaisin jolloin tulee koko 24e+50e lisävaihtohyvitys maksettavaksi. Eri laitteen lähettäminen vaihdokiksi ei enää kelpaa kuulemma.
 
Liittynyt
04.03.2021
Viestejä
721
Joo Foxway, mutta Samsung sitä käyttää. Sama mulla. Pistin Samsungin tukeen sen viestin ihmettelyineen. Ei tuossa viestissä ainakaan paremmin perusteltu. Eihän tuo sinun syy käy mitenkään syyksi, kun ei sellaista ole edes mainittu vaihtoarvolaskurissa. Mulla on reunassa pienenpieni kolhu, jotain millin. Sen takiako laite on viallinen? Ei ole näytössä.
 
Liittynyt
23.11.2023
Viestejä
204
Joo Foxway, mutta Samsung sitä käyttää. Sama mulla. Pistin Samsungin tukeen sen viestin ihmettelyineen. Ei tuossa viestissä ainakaan paremmin perusteltu. Eihän tuo sinun syy käy mitenkään syyksi, kun ei sellaista ole edes mainittu vaihtoarvolaskurissa. Mulla on reunassa pienenpieni kolhu, jotain millin. Sen takiako laite on viallinen? Ei ole näytössä.
Juu mulla sama, nurkassa siis maali irronnut pieneltä alueelta. Sanoin että eikö tämä nyt jumankauta ole normaalia kulumaa 7v vanhassa laitteessa, että ihan keksimällä keksitty arvon-alenema. Pahoitteli ja tuumasi että näin se foxway on sen "tuominnut" ja voivat kyllä lähettää laitteen takaisin, mutta sitten tulee kaikki hyvitykset luonnollisesti maksettavaksi.

Sama "Faulty" teksti foxwayn mailissa mul.

Kai tuolla joitain euroja säästävät kun alkavat hankalaksi. Taitaa vaan käydä niin että asiakasvirta suuntaa muualle mieluummin kuin tulee tietentahtoen koijatuksi useaan kertaa ko lafkan kanssa.
 
Liittynyt
04.03.2021
Viestejä
721
Ihan täyttä huijausta. Ei kai tuolla ole hirveätä väliä, mutta suututtaa. Mitä jos olis lähettänyt monen sadan euron arvoisen? Muutenkin se 50€ extraa tässä tapauksessa on todella vähän. En olis 31€ myynyt S7 edgeä.

Jenkkilässähän lukemani perusteella heidän vaihtoarvot on vähän eri luokkaa, tyyliin kun antaa S22 Ultran vaihdossa niin S23 Ultran saa 200 dollarilla.
 
Liittynyt
28.03.2017
Viestejä
496
Itse sain rahat kyllä trade in -laitteesta, mutta vasta kolmen viikon kulutta kun Foxway oli laitteen vastaanottanut ja silloinkin kun olin toistuvasti Samsungin aspasta rahoja kysellyt. En tiedä olisiko muuten tullut lainkaan. Tämä ja se, että koko trade in -palautuslappu oli täysin virheellinen, ei oikein anna luottamusta kyseistä prosessia kohtaan.
 
Liittynyt
27.05.2023
Viestejä
334
Onko Goodlock-sovelluksella mahdollista tehdä siten että Samsungin Smart Casen sulkeminen ei sammuttaisi näyttöä? Harmillista kun videokuvaukset sammuu kun läppä menee liian lähelle näyttöä.
 
Liittynyt
17.12.2023
Viestejä
26
29.12 Foxway arvioinut laitteen. "Arvioinnin jälkeinen arvo on sama kuin ostohetkellä arvioitu arvo. Summa annetaan käyttöösi tai palautetaan sinulle muutaman työpäivän kuluessa."
Ei vielä näkynyt hyvitystä.
 
Liittynyt
04.03.2021
Viestejä
721
Kyllä minä ainakin sain sen alennuksen vaihtolaitteesta kokonaisuudessaan jo ostaessa ja nyt pitää vaan maksaa takaisin?
 
Liittynyt
01.11.2019
Viestejä
26
Jenkkilässähän lukemani perusteella heidän vaihtoarvot on vähän eri luokkaa, tyyliin kun antaa S22 Ultran vaihdossa niin S23 Ultran saa 200 dollarilla.
Ymmärtääkseni jenkeissä tuollaisia diilejä saa, jos lukittaa laitteen jonkin tietyn palveluntarjoajan verkkoon sopimuksella laitetta ostaessa. Jenkkilän mobiilidatan käyttökatoilla ja datan hinnan takia tuossa tuskin tulee säästäneeksi rahaa.
 

Josef

Це політично коректна назва.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 798
Ameriikan Samsung. Lukitsematon Z Fold5, S22 Ultran vaihtohyvitys.

1705220321688.png


Eli

1705220391503.png


Tohon sit päälle mahdollisuus ostaa 50 taalalla Buds2 Pro:t.

1705220493834.png


Todennäkösesti 24 julkkarissa tulee taas muutaman sadan taalan ekstrahyvitys ja kaikenlaista Storecredittiä sampalle jolla saa kuorta, kukkaroo ja kuuloketta. Nää vaan sit vaatii ameeriikan osoitteen.
 
Liittynyt
01.11.2019
Viestejä
26
Ameriikan Samsung. Lukitsematon Z Fold5, S22 Ultran vaihtohyvitys.
No perhana, onhan toi kovempi meininki kuin täällä! Itse sain buds2 pro:t 120e black fridayna samsungilta, joka oli todella mieluinen hinta, mutta ostaisin vaimollekin samaiset, halusi tai ei, jos viidelläkympillä lähtisi. Mielenkiinnosta, osaatko sanoa onko nuo hinnat verottomia, vai löytyykö noista jo verotkin?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 713
Noh, tuoltahan noita voit hämmästellä itse Mobile | TV | Home Electronics | Home Appliances | Samsung US Tuo sivu tyrkyttää kaikenmoista add-onia ja extraa jos jaksaa hetken näpytellä, mut tosiaan ei toimittele vanhalle mantereelle.

Mut verollinenhan se

Ei vaan tuosta kun jatkat toimitukseen, niin lisää vasta siellä verot päälle. Syykin on selkeä miksi noin tehdään, eli se että jenkeissä on osavaltioilla eri verokannat, joten se riippuu täysin siitä minne luuri myydään.
 

Josef

Це політично коректна назва.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 798
Ei vaan tuosta kun jatkat toimitukseen, niin lisää vasta siellä verot päälle. Syykin on selkeä miksi noin tehdään, eli se että jenkeissä on osavaltioilla eri verokannat, joten se riippuu täysin siitä minne luuri myydään.
Niinhän se toki onkin, vähän vielä sivu ehti jtn kaupanpäällistä tohon lykkiäkin

1705240212051.png


ja 1,5% samsung revards-pisteitäkin.

Mut maksusivulle asti ei pääse ilman osoitetta eikä tuo mua niin paljon kiinnosta että jaksaisin moisia ruveta keksiin..
 
Liittynyt
04.03.2021
Viestejä
721
Näytössä oli kuulemma sittenkin vikaa vaihtolaitteessa. Ei muuta. Näyttö oli kyllä sekä fyysisesti, että reunoiltaan, että kuvaltaan 100% kunnossa, tai en minä ainakaan ole mitään havainnut. Ilmeisesti noita roskispuhelimia aukovat tunteja ja ettivät tai tekevät kaikenlaisia vikoja. En kyllä tästä kuvasta mitään ymmärräkään.
1.png
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 146
Näytössä oli kuulemma sittenkin vikaa vaihtolaitteessa. Ei muuta. Näyttö oli kyllä sekä fyysisesti, että reunoiltaan, että kuvaltaan 100% kunnossa, tai en minä ainakaan ole mitään havainnut. Ilmeisesti noita roskispuhelimia aukovat tunteja ja ettivät tai tekevät kaikenlaisia vikoja. En kyllä tästä kuvasta mitään ymmärräkään.
Pullistuneelta akulta tuo omaan silmään näyttää.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
203
Näytössä oli kuulemma sittenkin vikaa vaihtolaitteessa. Ei muuta. Näyttö oli kyllä sekä fyysisesti, että reunoiltaan, että kuvaltaan 100% kunnossa, tai en minä ainakaan ole mitään havainnut. Ilmeisesti noita roskispuhelimia aukovat tunteja ja ettivät tai tekevät kaikenlaisia vikoja. En kyllä tästä kuvasta mitään ymmärräkään.
Näyttäs kuvassa irvistävän kamerapuolelta, oisko akku vähän paisunut tai jotai?
 
Liittynyt
04.03.2021
Viestejä
721
Okei. Mielenkiintoista. Ihmettelinkin onko tuo näyttö?
"Olen todella pahoillani että Trade In laitteesi arvo on laskenut aluksi arvioidusta. Ikävä kyllä näytössä on ollut vikaa, joka on alentanut arvoa. Kaikki nämä puhelinten LCD näyttöjen viat eivät ole sellaisia, että niitä olisi kovinkaan helppo havaita paljaalla silmällä, ja ikävä kyllä silti laskevat puhelimen arvoa. Laitan tähän viestiin liitteeksi kuvan joka oli Foxwayn puolesta ladattu heidän portaalissa laitteesi tietoihin. "
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
5 541
Näytössä oli kuulemma sittenkin vikaa vaihtolaitteessa. Ei muuta. Näyttö oli kyllä sekä fyysisesti, että reunoiltaan, että kuvaltaan 100% kunnossa, tai en minä ainakaan ole mitään havainnut. Ilmeisesti noita roskispuhelimia aukovat tunteja ja ettivät tai tekevät kaikenlaisia vikoja. En kyllä tästä kuvasta mitään ymmärräkään.
Mistä puhelimesta tämä kuva edes on?
 
Liittynyt
01.11.2020
Viestejä
1 265
Olisiko arvausta milloin S23-sarjalaisia alkaa löytyä nykyistä paremmista tarjouksista kun S24 julkaistu?
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
1 356
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 628
Viestejä
4 206 844
Jäsenet
70 927
Uusin jäsen
enigtastic

Hinta.fi

Ylös Bottom