Samsung Galaxy S23 / S23+ / S23 Ultra

Liittynyt
28.03.2017
Viestejä
508
Tuota perus S23 256gb mallia metsästäneenä höynähdin DNA:n 699e tarjousta katsomaan monta kertaa, kun näin taianomaiset sanat S23 ja 256gb. Totesin joka kerta, että kyseessä olikin S23+.

Olin odottanut BF:ää heinäkuusta alkaen sillä ajatuksella, että ostaisin S23 256gb mallin alle 750 eurolla.

Loppujen lopuksi päädyin nyt tilaamaan S23 Ultran suoraan Samsungilta, sillä hinnaksi jäi 717€, kun annoin vanhan kärsineen S10:n vaihdossa, ja sain asiakaspalvelun chatista -20% koodin. S23+ olisi maksanut täsmälleen yhtä paljon, ja S23 256gb olisi maksanut vielä hieman enemmän.

Kävin kaupassa ennen tilaamista vielä kokeilemassa kaikkia kapuloita kädessä. S23 on kuin unelma, S23+ on kuin mummon tiiliskivi, mutta Ultra herätti nostalgiaa vanhaa Lumia 920:ä kohtaan. Päätin sitten, että jos joudun kituuttelemaan 4-6 vuotta isolla kapulalla, niin otan sen, jonka aku kesto on mahdollisimman hyvä.

Adaptiivinen näytön päivitystaajuus, iso akku ja hemmetin energiatehokas SOC tarjoaa hyvät mahdollisuudet pitkälle käyttöiälle.

Luulen, että tulen tykkäämään laitteesta paljon, mutta tulen myös kiroamaan sen painoa. Farkkujen taskuihin tarttis varmaan kehittyä reiät, jotta se mahtuisi taskuun mukavasti.
Itsellä taas on työ puolesta S23 128Gt malli ja kun vanha puhelin oli S20FE, tuntuu tämä S23 liian pieneltä. Onhan se kätevän kokoinen mukana kulkiessa, ei siinä mitään, mutta pieneltä näytöltä vaan näkee kuvat ja tekstin niin paljon huonommin, että käyttäessä kaipaa isompaa puhelinta. Lisäksi S23:n kamera oli selkeä pettymys. Siksi itse tilasin Samsungilta tuon S23 Ultra 512Gt mallin ja toivottavasti tuo tiiliskivi on mukavampi lukea kameran osalta.

Sormenjälkilukija on kyllä tässä S23:ssa roskaa ja ei varmasti yhtään parempi Ultrassa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 183
Ei ole nämä näytön alaiset lukijat kyllä itseä vakuuttanut. Arpomista osua lukijaan ja lukutarkkuus on mitä sattuu. Samsungin oma kalvo luonnollisesti näytössä.

Ärsyttää myös se että kun luuri aina parin päivän välein haluaakin sormen sijaan salasanan niin ei ilmoita siitä mitenkään kun lukijaa sohii. Vasta kun muutaman yrityksen jälkeen herättää näytön virtapainikkesta niin näkee tekstin että tarvitaan salasana. Saisi olla näissäkin ihan napissa lukija...
 
Liittynyt
28.03.2017
Viestejä
508
Itselläni S23+ puhelimessa sormenjälkilukija toimii todella hyvin, ei mitään ongelmia. Onko sinulla jokin näytönsuoja/kalvo käytössä?
Laitoin heti puhelimen paketista saatuani suojalasin puhelimeen, mutta meni täysin hermo tuohon sormenjällukijaan, joten otin pois jo parin päivän päästä ja luin sormenjäljet uudestaan. Ei se vaan toimi, joskus vaatii jopa 3-4 yritystä. Ylivoimaisesti surkein ominaisuus koko puhelimessa.

Entisessä S20FE:ssä toimi paljon paremmin ja siinä olikin vanhempaa teknologiaa oleva optinen lukija, eikä tämä uusi "parempi" ultraäänilukija. Epäilen syyksi kuivia ja kylmiä sormia, toivottavasti kesällä toimii paremmin. Hermo menee joka tapauksessa.
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 499
Laitoin heti puhelimen paketista saatuani suojalasin puhelimeen, mutta meni täysin hermo tuohon sormenjällukijaan, joten otin pois jo parin päivän päästä ja luin sormenjäljet uudestaan. Ei se vaan toimi, joskus vaatii jopa 3-4 yritystä. Ylivoimaisesti surkein ominaisuus koko puhelimessa.

Entisessä S20FE:ssä toimi paljon paremmin ja siinä olikin vanhempaa teknologiaa oleva optinen lukija, eikä tämä uusi "parempi" ultraäänilukija. Epäilen syyksi kuivia ja kylmiä sormia, toivottavasti kesällä toimii paremmin. Hermo menee joka tapauksessa.
Laitoitko asetuksista päälle näytön ekstraherkkyyden? Sen kanssa sormenjälkilukija on toiminut panssarilasinkin kanssa moitteetta, kunhan se sormenjälki on asetettu lasin asentamisen jälkeen.
 
Liittynyt
09.12.2017
Viestejä
359
Tuota perus S23 256gb mallia metsästäneenä höynähdin DNA:n 699e tarjousta katsomaan monta kertaa, kun näin taianomaiset sanat S23 ja 256gb. Totesin joka kerta, että kyseessä olikin S23+.

Olin odottanut BF:ää heinäkuusta alkaen sillä ajatuksella, että ostaisin S23 256gb mallin alle 750 eurolla.

Loppujen lopuksi päädyin nyt tilaamaan S23 Ultran suoraan Samsungilta, sillä hinnaksi jäi 717€, kun annoin vanhan kärsineen S10:n vaihdossa, ja sain asiakaspalvelun chatista -20% koodin. S23+ olisi maksanut täsmälleen yhtä paljon, ja S23 256gb olisi maksanut vielä hieman enemmän.

Kävin kaupassa ennen tilaamista vielä kokeilemassa kaikkia kapuloita kädessä. S23 on kuin unelma, S23+ on kuin mummon tiiliskivi, mutta Ultra herätti nostalgiaa vanhaa Lumia 920:ä kohtaan. Päätin sitten, että jos joudun kituuttelemaan 4-6 vuotta isolla kapulalla, niin otan sen, jonka aku kesto on mahdollisimman hyvä.

Adaptiivinen näytön päivitystaajuus, iso akku ja hemmetin energiatehokas SOC tarjoaa hyvät mahdollisuudet pitkälle käyttöiälle.

Luulen, että tulen tykkäämään laitteesta paljon, mutta tulen myös kiroamaan sen painoa. Farkkujen taskuihin tarttis varmaan kehittyä reiät, jotta se mahtuisi taskuun mukavasti.
Oma Samsungin chatti ei suostu antamaan -20% alennuskoodia kun koitan Ultraa ostaa. Ilmeisesti sitä ei sitten enään saa vai milloin sait omasi?
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 187
Omaan makuun S23+ sormenjälkilukija on tasoltaan "ihan ok", ei millään muotoa ainakaan parempi kuin aiemmissa puhelimissani (Nothing Phone 1, S20FE, Oneplus 7), vaan ehkä jopa vähän huonompi kuin noissa muissa. Erona se että kaikissa muissa lukija oli optinen ja tässä ultraääni. Etenkin talvella kuivahtaneet sormenpäät tuppaa aiheuttamaan haasteita toimintaa, samaten jos sormet on lainkaan märät niin ei toimi. Optiset tuntuu toimivan myös paremmin mm. pyörän tankolaukun kännykkätaskunmuovikalvon läpi kuin tämä ultraääni.
 
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
52
Oma Samsungin chatti ei suostu antamaan -20% alennuskoodia kun koitan Ultraa ostaa. Ilmeisesti sitä ei sitten enään saa vai milloin sait omasi?
Mulle tarjosi just -10% pelkän puhelimen kanssa ja -20% jos ostan jonkin lisävarusteen samalla, otin sitten suojakuoren samalla ostoskoriin ja nyt pohdin viitsiikö vielä päivittää s10+ -> s23 ultra.
 
Liittynyt
28.03.2017
Viestejä
508
Minäkin sain sen -20% alennuskoodin viime viikolla chatista. Antoivat sen suojakuoren kanssa käytettäväksi yhtä aikaa, mutta jos suojakuoren otti pois, toimi alennuskoodi silti. Pidin suojakuoren tosin paikalla, koska ei sille sitten juuri hintaa tullutkaan. Samsung kauppa on kyllä täysin pärstäkertoimella hinnat antava kauppa, jos näin voi verkkokaupasta sanoa. :-D

Laitoitko asetuksista päälle näytön ekstraherkkyyden? Sen kanssa sormenjälkilukija on toiminut panssarilasinkin kanssa moitteetta, kunhan se sormenjälki on asetettu lasin asentamisen jälkeen.
Juuh, kokeilin, ei se toiminut silti. Ja miksipä toimisi kun ei toimi kunnolla ilman suojakalvoakaan... S20FE:n optinen lukija oli reilusti luotettavampi, se ei toiminut vain jos sormi tai näyttö oli märkä.
 
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
1 598
Loppujen lopuksi päädyin nyt tilaamaan S23 Ultran suoraan Samsungilta, sillä hinnaksi jäi 717€, kun annoin vanhan kärsineen S10:n vaihdossa, ja sain asiakaspalvelun chatista -20% koodin. S23+ olisi maksanut täsmälleen yhtä paljon, ja S23 256gb olisi maksanut vielä hieman enemmän.
Pakko taas kerran kysyä: missä vaiheessa prosessia tällainen hinta siis sinulle näkyy? Koska vaikka miten päin koodeja ja uusia tilejä on parin kaverin kanssa veivattu, niin alin hinta mikä ollaan onnistuttu saamaan on n. 750 euroa. Siis ennen vaihtolaitteen hyvitystä. Tässä kuva yhdestä tilausvahvistuksesta:

s23_ultra.png
 
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
52
Noh, pohdinnan jälkeen lähti s23 ultra tilaukseen. Hintaa tuli 750,40 € silikonikuoren kanssa. Eli pelkkä puhelin 735,20 €, palautuslaitteena 30 € arvoinen tabletti.

1701112677845.png



Saas nyt nähdä onko loppujen lopuksi kuitenkin liian iso kun s10+ tuntui jo 4+ vuotta sitten "liian" isolta mutta nopeasti tuohonkin tottui.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
1 598
Noh, pohdinnan jälkeen lähti s23 ultra tilaukseen. Hintaa tuli 750,40 € silikonikuoren kanssa. Eli pelkkä puhelin 735,20 €, palautuslaitteena 30 € arvoinen tabletti.

Pahoittelut jo etukäteen, että vänkään. En vinoile sinulle enkä kenellekään muullekaan, joilta tiedustelen näitä hintoja. Vaan nimenomaan haluan vinoilla Samsungin äärettömän kuluttajavihamieliselle verkkokaupalle. Siksi joudun kysymään taas jatkokysymyksiä. Eli: onko tämä kuvakaappaus Samsungin verkkokaupan käyttäjätililtä kohdasta "tilaukseni"? Ainakin itselläni tuon näköinen kokonaisuus löytyy nimittäin ko. kohdasta. Oman tilaukseni kohdalla tuossa kohdassa näkyy kuitenkin puhelimen hinta vaihtohyvityksen jälkeen, eli sen Ultran hinta on tuo hinta + vaihtolaitteesta saatu hyvitys. Eli onko omassa tapauksessasi tuossa 735,20 eurossa jo huomioitu vaihtolaitteen arvo eli 30 €? Jolloin puhelimen hinta ilman vaihtolaitehyvitystä olisi 765,20?

Mulla on palanut niin täydellisesti käpy Samsungin black box -hinnoittelumalliin sahatessani tätä kamppista tuttujen ja tutun tuttujen puhelintarpeisiin, että taidan huomenna suositella koko porukalle tilausten perumista yhdenvertaisuusperiaatteen kunnioittamiseksi. KKV:llä voisi olla aika paljonkin sanottavaa tällaiseen sattumanvaraiseen ja joka vaiheesssa harhauttamislähtöiseen hinnoittelumalliin.
 
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
52
Pahoittelut jo etukäteen, että vänkään. En vinoile sinulle enkä kenellekään muullekaan, joilta tiedustelen näitä hintoja. Vaan nimenomaan haluan vinoilla Samsungin äärettömän kuluttajavihamieliselle verkkokaupalle. Siksi joudun kysymään taas jatkokysymyksiä. Eli: onko tämä kuvakaappaus Samsungin verkkokaupan käyttäjätililtä kohdasta "tilaukseni"? Ainakin itselläni tuon näköinen kokonaisuus löytyy nimittäin ko. kohdasta. Oman tilaukseni kohdalla tuossa kohdassa näkyy kuitenkin puhelimen hinta vaihtohyvityksen jälkeen, eli sen Ultran hinta on tuo hinta + vaihtolaitteesta saatu hyvitys. Eli onko omassa tapauksessasi tuossa 735,20 eurossa jo huomioitu vaihtolaitteen arvo eli 30 €? Jolloin puhelimen hinta ilman vaihtolaitehyvitystä olisi 765,20?

Mulla on palanut niin täydellisesti käpy Samsungin black box -hinnoittelumalliin sahatessani tätä kamppista tuttujen ja tutun tuttujen puhelintarpeisiin, että taidan huomenna suositella koko porukalle tilausten perumista yhdenvertaisuusperiaatteen kunnioittamiseksi. KKV:llä voisi olla aika paljonkin sanottavaa tällaiseen sattumanvaraiseen ja joka vaiheesssa harhauttamislähtöiseen hinnoittelumalliin.
Ilman vaihtolaitetta puhelimen hintana oli karvan alle 800 ennen maksamista, eli tuossa on ilmeisesti vaihtolaitteen hinta vähennetty. Oudostihan tuo hinta muodostuu ja en täyttä selvyyttä saanu miksi hinta laski enemmän kuin tuo 30e hyvitys vanhasta laitteesta, pitääpi huomenna tutkia tarkemmin.
 
Liittynyt
28.11.2023
Viestejä
1
Pahoittelut jo etukäteen, että vänkään. En vinoile sinulle enkä kenellekään muullekaan, joilta tiedustelen näitä hintoja. Vaan nimenomaan haluan vinoilla Samsungin äärettömän kuluttajavihamieliselle verkkokaupalle. Siksi joudun kysymään taas jatkokysymyksiä. Eli: onko tämä kuvakaappaus Samsungin verkkokaupan käyttäjätililtä kohdasta "tilaukseni"? Ainakin itselläni tuon näköinen kokonaisuus löytyy nimittäin ko. kohdasta. Oman tilaukseni kohdalla tuossa kohdassa näkyy kuitenkin puhelimen hinta vaihtohyvityksen jälkeen, eli sen Ultran hinta on tuo hinta + vaihtolaitteesta saatu hyvitys. Eli onko omassa tapauksessasi tuossa 735,20 eurossa jo huomioitu vaihtolaitteen arvo eli 30 €? Jolloin puhelimen hinta ilman vaihtolaitehyvitystä olisi 765,20?

Mulla on palanut niin täydellisesti käpy Samsungin black box -hinnoittelumalliin sahatessani tätä kamppista tuttujen ja tutun tuttujen puhelintarpeisiin, että taidan huomenna suositella koko porukalle tilausten perumista yhdenvertaisuusperiaatteen kunnioittamiseksi. KKV:llä voisi olla aika paljonkin sanottavaa tällaiseen sattumanvaraiseen ja joka vaiheesssa harhauttamislähtöiseen hinnoittelumalliin.
Pitipä sivustaseuraajankin rekisteröityä tänne kun myös hämäsi tuon verkkokaupan hinnoittelu. Omassa tapauksessa kaava oli [999 € - (10 € + 50 €) ] x 0.95 x 0.8 = 713.64 € missä 999 € 256 GB mallin "tarjouslähtöhinta", 10 € hyvitys vaihtolaitteesta, 50 € lisähyvitys mistä tahansa vaihtolaitteesta, 5 % alennus uudesta Samsung-tilistä ja 20 % alennuskoodi chatista (onnistui kun tilasi samalla lisätarvikkeita)... Sama näyttäisi pätevän Laiksille mutta ilman tuota -5 % "Samsung account" -tekijää. Eli veikkaus 765.20 € ilman vaihtolaitehyvitystä.
 
Liittynyt
01.11.2019
Viestejä
26
Ja sitten valitetaan kun pieniä luureja ei tehdä :) Samalla kun antaa valmistajille viestiä että ei pieniä haluta vaan nimenomaan isoja :)
Turha ruinata minulle tässä tapauksessa, kun kannustimena on raha. En aio maksaa runsaasti enemmän laitteesta, jonka on tarkoitus olla huokeampi kuin lippulaiva.

Jos vähemmällä rahalla saa laitteen jossa on enemmän ominaisuuksia, parempi ruututeknologia akunkeston kannalta, isompi akku, ja S-pen (jota kaipaan Note sarjasta), niin mitä luulet minun valitsevan?

Tärkein ominaisuus minulle tehojen jälkeen on akunkesto, joten valinta oli tehty helpoksi tällä kertaa.

:)
 
Liittynyt
01.11.2019
Viestejä
26
Pitipä sivustaseuraajankin rekisteröityä tänne kun myös hämäsi tuon verkkokaupan hinnoittelu. Omassa tapauksessa kaava oli [999 € - (10 € + 50 €) ] x 0.95 x 0.8 = 713.64 € missä 999 € 256 GB mallin "tarjouslähtöhinta", 10 € hyvitys vaihtolaitteesta, 50 € lisähyvitys mistä tahansa vaihtolaitteesta, 5 % alennus uudesta Samsung-tilistä ja 20 % alennuskoodi chatista (onnistui kun tilasi samalla lisätarvikkeita)... Sama näyttäisi pätevän Laiksille mutta ilman tuota -5 % "Samsung account" -tekijää. Eli veikkaus 765.20 € ilman vaihtolaitehyvitystä.
Näin minäkin tämän ymmärsin. Reccy kun kyseli, niin tuo 717€ sisältää laitevaihdon arvon. Laitteen arvon lisäksi taisi saada 50€ alennusta siitä hyvästä, että ylipäätään antoi jonkin laitteen vaihdossa.

Samsungin nettikauppa on kyllä mielettömän vaikeaselkoinen, mutta olipahan halvin vaihtoehto. En silti toivo, että joudun asioimaan heidän kanssaan jonkin ongelman tiimoilta, sillä en voi väittää luottavani samsungiin mitenkään rajattomasti.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
357
Entisessä S20FE:ssä toimi paljon paremmin ja siinä olikin vanhempaa teknologiaa oleva optinen lukija, eikä tämä uusi "parempi" ultraäänilukija. Epäilen syyksi kuivia ja kylmiä sormia, toivottavasti kesällä toimii paremmin. Hermo menee joka tapauksessa.
Just vaihdoin s20fe:n s23+:aan ja on tässä valovuoden parempi sormenjälkilukija ja mulla on kuiva iho. Jotain vikana sun puhelimessa?
 
Liittynyt
28.03.2017
Viestejä
508
Just vaihdoin s20fe:n s23+:aan ja on tässä valovuoden parempi sormenjälkilukija ja mulla on kuiva iho. Jotain vikana sun puhelimessa?
Vai olisiko vain minun sormissa vikaa? :-D Kohta kun saan S23 Ultran voin verrata onko eroja siinä, mutta oma kokemus on perusmallin ultraäänilukijasta kyllä painokelvoton. Hyvä toki jos sinulla on päinvastainen kokemus samasta puhelimesta tulleena.
 

Josef

Це політично коректна назва.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 815
Mulla on ollu useampikin S22U ja S23U, kummankaan mallin kanssa ei oo ollu ongelmia sormenjälkilukija kanssa, mut taloudessa olleen S22 perusmallin kanssa ongelmia oli siinäkin hommassa. Vehjes oli kyl joku maanantaikappale, siinä oikein toiminut mikään kunnolla ja se sit kuolikin pysyvästi laturissa ollessaan.
 
Liittynyt
01.12.2018
Viestejä
129
Itsellä oli S21 FE ja nyt S23 Ultra. S21 FE sormenjälkilukija toimi täysin moitteetta aina. Tässä S23 Ultrassa toimii normaalitilanteessa ehkä n. 80%:sti ja jos kädet kuivat niin ehkä alle puolet yrityksistä. Käsittämätöntä että ns. huippumalliin pannaan huonompi sormenjälkilukija kuin halvempaan budhettimalliin. Onneksi kamera tässä kuitenkin parempi, muutoin S21 FE veisi kokonaisuudessa pisteet kotiin muutoinkin :rofl: (omassa käytössä siis)
 
Liittynyt
27.05.2023
Viestejä
359
Onpa harvinaisen hämmentävä tapaus. Kuulisin mielelläni miten Samsung tämän asian hoitaa, varsinkin jos siitä koituu kuluja sulle.
Nyt on S23 ultra palautunut Samsungille. Klarnan maksutapa on hyvitetty.
Klarna pyytää minua maksamaan samsungille 170 euroa, trade-in puhelimen verran.

Samsungin asiakaspalvelijaan yhteys, joka kertoi että heillä kyllä näkyy kyseinen perintä ja aikoi laittaa selvityksen eteenpäin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.03.2017
Viestejä
508
Kotiin tuli postissa Foxway trade-in pussukka, kun alkuperäisessä toimituksessa ei sitä palautuslappua ollut mukana.
Mukana tuli vähän sekavan oloinen ohjeistus, mutta sain sovittua noudon huomiselle soittamalla kyseiseen numeroon.
Siis sinulla oli tähän trade-in palautukseen erillinen pussukka? Minulla oli vain palautustarra jonka laitoin sitten pakettiin jossa uuden puhelimenkin sain ja laitoin tällä paketilla takaisinpäin. Jännä miten tämäkään yksityiskohta ei ole hiottu loppuun Samsung verkkokaupassa.
 
Liittynyt
20.09.2022
Viestejä
31
Siis sinulla oli tähän trade-in palautukseen erillinen pussukka? Minulla oli vain palautustarra jonka laitoin sitten pakettiin jossa uuden puhelimenkin sain ja laitoin tällä paketilla takaisinpäin. Jännä miten tämäkään yksityiskohta ei ole hiottu loppuun Samsung verkkokaupassa.
Aiemminhan Samsung käytti juuri tätä, että sieltä tuli pussukka palautukseen ja soitit kuriirin hakemaan pussukan. Ainakin näin, kun käytin tuota vaihtohyvitystä about 3 vuotta sitten. Nyt olivat muuttaneet tämän sitten hieman halvempaan vaihtoehtoon, että asiakas itse pakkaa vaihtolaitteen ja vie postiin. Rehellisesti koin itse kyllä helpommaksi tuon uuden systeemin, kun sai paketin viedä postiin omien menojen mukaan, kun taas kuriirit liikkuvat pääsääntöisesti 8-16 välisenä aikana ja sitten joutuu miettimään, että milloin se nouto sopisi yms.
 
Liittynyt
01.11.2019
Viestejä
26
Aiemminhan Samsung käytti juuri tätä, että sieltä tuli pussukka palautukseen ja soitit kuriirin hakemaan pussukan. Ainakin näin, kun käytin tuota vaihtohyvitystä about 3 vuotta sitten. Nyt olivat muuttaneet tämän sitten hieman halvempaan vaihtoehtoon, että asiakas itse pakkaa vaihtolaitteen ja vie postiin. Rehellisesti koin itse kyllä helpommaksi tuon uuden systeemin, kun sai paketin viedä postiin omien menojen mukaan, kun taas kuriirit liikkuvat pääsääntöisesti 8-16 välisenä aikana ja sitten joutuu miettimään, että milloin se nouto sopisi yms.
Tosiaan, oli hyvin helppoa pistää paketti kiinni ja viedä postiin. Kuriirien kanssa säätäminen vaan vie runsaasti aikaa. Katsotaan mitä Samsung sanoo puhelimen kunnosta, kun se saapuu heille.
 

Nebu

Kaivaja
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
139
Siis sinulla oli tähän trade-in palautukseen erillinen pussukka? Minulla oli vain palautustarra jonka laitoin sitten pakettiin jossa uuden puhelimenkin sain ja laitoin tällä paketilla takaisinpäin. Jännä miten tämäkään yksityiskohta ei ole hiottu loppuun Samsung verkkokaupassa.
Unohtivat laittaa pakettiin sen palautustarran mukaan. Reklamoin asiasta ja lähettivät palautuspussukan.
 
Liittynyt
27.05.2023
Viestejä
359
Itse käytin samsungilta tilattua puhelinta viikonpäivät ja palautin. Ei tullut arvonvähennystä mistään. Tehdasasetuksen vain tein.
 

Warfe

Insinööri
Tukijäsen
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
1 623
Onko muilla ollut ongelmia vanhan puhelimen palautuksen kanssa?
Laitoin vanhan One plussan Samsungilta tulleeseen laatikkoon ja liimasin lähetystarran.
Paketti postiin ja odottelee rahojen palautusta.

Postilla kun kattoo palautuksen tilannetta:
"Läheyksen toimitus voi viivästyä päivällä. Lähetys on Postin palveluehtojen vastainen. Selvitämme asiaa. Lähetyksen toimitus voi viivästyä päivällä."
Tossa tilassa ollu 4.12 lähtien.

Mitähän siel säädetään..
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 183
Onko muut huomannut että Android 14 myötä ilmoitukset tulee ruudulle ihan julmetun tummina näytön ollessa pois päältä? Eli ei siis AOD vaan se kun vilahtaa värillisenä "pallurana" yläreunassa ilmoituksen tullessa. Ei niitä meinaa enää edes huomata saati että mitään erottaisi lukea.
 

jos

Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
569
Onko muilla ollut ongelmia vanhan puhelimen palautuksen kanssa?
Laitoin vanhan One plussan Samsungilta tulleeseen laatikkoon ja liimasin lähetystarran.
Paketti postiin ja odottelee rahojen palautusta.

Postilla kun kattoo palautuksen tilannetta:
"Läheyksen toimitus voi viivästyä päivällä. Lähetys on Postin palveluehtojen vastainen. Selvitämme asiaa. Lähetyksen toimitus voi viivästyä päivällä."
Tossa tilassa ollu 4.12 lähtien.

Mitähän siel säädetään..
Posti ei tietääkseni hyväksy normaaleihin ulkomaan lentorahteihin akullisia laitteita. Samsungin luulisi kyllä tämän tietävän ja käyttävän jotain erillistä palvelua.
 
Liittynyt
29.03.2017
Viestejä
1 455
Omat palautukset on mennyt kyl Sampan ohjeiden mukaisella kuriiripalvelulla eikä Postin kautta.
 

Warfe

Insinööri
Tukijäsen
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
1 623
Omat palautukset on mennyt kyl Sampan ohjeiden mukaisella kuriiripalvelulla eikä Postin kautta.
Erikoista että näissä tuntuu olevan samsungilla monenlaista tapaa. Samsungin asiakaspalvelu yrittää selvittää asiaa.

Mulla oli vain postin palautuslappu ja ohjeissa luki näin:
Toimi näin:
1. Vastaanota uusi laitteesi. Paketissa on palautustarra vaihdon yhteydessä

4. Pakkaa vanha laitteesi turvallisesti samaan pakkaukseen, jossa saat uuden laitteesi, tai käytä muuta sopivaa pakkausmateriaalia, ja kiinnitä tarra pakettiin.
5. Vie paketti lähimpään Posti toimipisteeseen viimeistään 14 päivää siitä, kun vastaanotit uuden tuotteen."
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
1 370
Jos se lapun koodi skannautuu oikein Postissa niin kyllä se on oikeaan paikkaan viety. Eri asia sitten jos Samsung ei ole tuota ongelmaa ymmärtänyt.
 
Liittynyt
28.03.2017
Viestejä
508
On ongelmia itselläkin palautuksessa. Nimittäin jostain syystä posti ei tunnista Samsungille lähettämääni laitetta lainkaan seurannassaan. Laitoin siis Postin valmiiksi maksetulla tarralla Samsungille Viroon postiin, mutta Postin seurannan mukaan koko pakettia ei ole olemassa. Eikä Samsungin chatissakaan osanneet sanoa.
 
Liittynyt
30.12.2016
Viestejä
357
S23 oli lähetetty 40 x 30 x 10 cm laatikossa ilman mitään pehmusteita, kuinka paljon nuo kestää heittelyä? Voiko nykylaitteissa edes tulla mitään vikaa joka ei näykyisi puhelimen pinnassa, vesivahinkoa lukuunottamatta?
 
Liittynyt
01.11.2019
Viestejä
26
S23 oli lähetetty 40 x 30 x 10 cm laatikossa ilman mitään pehmusteita, kuinka paljon nuo kestää heittelyä? Voiko nykylaitteissa edes tulla mitään vikaa joka ei näykyisi puhelimen pinnassa, vesivahinkoa lukuunottamatta?
Toki jos saa tarpeeksi kovan tällin, niin teoriassa jotain puhelimen sisällä voi vaurioitua, ilman että sitä ulkoisesti havaitsee. Teknologiset vempaimet yleisesti on pakattu niin, että ne kestävät omassa pakkauksessaan aika hyvin kuljetuksessa tulevia tällejä, joten en olisi itse kovin huolissani. Pakkauksen pahvin luulisi suojaavan itse puhelinta kolhauksilta, vaikka se olisikin päässyt liikkumaan noin ison postipaketin sisällä.

Suosittelen kuitenkin, että käyt kerran läpi diagnostiikan. Se ohjastaa käymään läpi puhelimen kaikki ominaisuudet. Sen löytää asetuksista joko haulla, tai tuolta kuvankaappaukseni osoittamasta osiosta.

1000006608.jpg
 
Liittynyt
29.03.2017
Viestejä
1 455
On ongelmia itselläkin palautuksessa. Nimittäin jostain syystä posti ei tunnista Samsungille lähettämääni laitetta lainkaan seurannassaan. Laitoin siis Postin valmiiksi maksetulla tarralla Samsungille Viroon postiin, mutta Postin seurannan mukaan koko pakettia ei ole olemassa. Eikä Samsungin chatissakaan osanneet sanoa.
Luulis sen paketin kuitin avulla löytyvän?
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 187
S23 oli lähetetty 40 x 30 x 10 cm laatikossa ilman mitään pehmusteita, kuinka paljon nuo kestää heittelyä? Voiko nykylaitteissa edes tulla mitään vikaa joka ei näykyisi puhelimen pinnassa, vesivahinkoa lukuunottamatta?
Teleoperaattoreilta etenkin kun tilaa nykyään niin järestään tulee puhelimet ja monet kuutkin pienelektroniikat omassa pakkauksessaan kartonkipussissa. Kyllähän nuo omatkin pakkaukset on suunniteltu niin että perus rahtaus sujuu niissä, mutten itsekään pitäis pientä lisäpehmustetta yhtään huonona ajatuksena…
 

Nebu

Kaivaja
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
139
Onko muilla ollut ongelmia vanhan puhelimen palautuksen kanssa?
Laitoin vanhan One plussan Samsungilta tulleeseen laatikkoon ja liimasin lähetystarran.
Paketti postiin ja odottelee rahojen palautusta.

Postilla kun kattoo palautuksen tilannetta:
"Läheyksen toimitus voi viivästyä päivällä. Lähetys on Postin palveluehtojen vastainen. Selvitämme asiaa. Lähetyksen toimitus voi viivästyä päivällä."
Tossa tilassa ollu 4.12 lähtien.

Mitähän siel säädetään..
Varmaan liittyy noihin teknisiin ongelmiin mitkä samsung mainitsi lapussa mikä tuli mun palautuspussin mukana.
 

Liitteet

Liittynyt
07.11.2020
Viestejä
95
Jahas. Tuli laitatettua Gigantissa emännän joululahja s23u:hun näytönsuoja. Myyjä kysyi, että laitetaanko paras vai välttävä, no minä tietysti, että paras. Otti oman aikansa kun putsasi näytön kunnolla vaikka käyttämätön peli onkin, leikkasi ja asenteli jotenkin lämmittämällä ja teki reunojen kanssa töitä jonkin verran. Sitten kassan kautta niin piti kysäistä, että et ole tosissasi kun kuitissa oli 69€. -Mikäs tämä kuitissa mainittu "MOFUSION suojakalvo Fusion" mahtaa olla? Myyjä kertoi olevan jokin silikonikalvo ja 5€:lla tarvittaessa jos jotenkin repsottaa tai vioittuu, laitetaan uusi. Pitäisi muka olla paras suoja naarmuuntumista vastaan. Mitenkä mahtanee vaikuttaa käytettävyyteen? -Oli kyllä suolainen hinta.o_O
 
Liittynyt
30.12.2016
Viestejä
357
Jahas. Tuli laitatettua Gigantissa emännän joululahja s23u:hun näytönsuoja. Myyjä kysyi, että laitetaanko paras vai välttävä, no minä tietysti, että paras. Otti oman aikansa kun putsasi näytön kunnolla vaikka käyttämätön peli onkin, leikkasi ja asenteli jotenkin lämmittämällä ja teki reunojen kanssa töitä jonkin verran. Sitten kassan kautta niin piti kysäistä, että et ole tosissasi kun kuitissa oli 69€. -Mikäs tämä kuitissa mainittu "MOFUSION suojakalvo Fusion" mahtaa olla? Myyjä kertoi olevan jokin silikonikalvo ja 5€:lla tarvittaessa jos jotenkin repsottaa tai vioittuu, laitetaan uusi. Pitäisi muka olla paras suoja naarmuuntumista vastaan. Mitenkä mahtanee vaikuttaa käytettävyyteen? -Oli kyllä suolainen hinta.o_O
Taitaa olla tämä Fusion suoja Gigantin omalla lisähinnalla kun suoraan Mobile Outfitteriltä 40-50€. Toisessa puhelimessa on noiden Original kalvo, maksoi joku 20€ ja hintansa väärti kun kaarevareunainen ei tykkää laseista.
 
Liittynyt
18.03.2018
Viestejä
801
Jahas. Tuli laitatettua Gigantissa emännän joululahja s23u:hun näytönsuoja. Myyjä kysyi, että laitetaanko paras vai välttävä, no minä tietysti, että paras. Otti oman aikansa kun putsasi näytön kunnolla vaikka käyttämätön peli onkin, leikkasi ja asenteli jotenkin lämmittämällä ja teki reunojen kanssa töitä jonkin verran. Sitten kassan kautta niin piti kysäistä, että et ole tosissasi kun kuitissa oli 69€. -Mikäs tämä kuitissa mainittu "MOFUSION suojakalvo Fusion" mahtaa olla? Myyjä kertoi olevan jokin silikonikalvo ja 5€:lla tarvittaessa jos jotenkin repsottaa tai vioittuu, laitetaan uusi. Pitäisi muka olla paras suoja naarmuuntumista vastaan. Mitenkä mahtanee vaikuttaa käytettävyyteen? -Oli kyllä suolainen hinta.o_O
Oliko kyseessä Mobile Outfitters?Täällä pk seudulla maksaa Fusion kalvo alle 40€.Kalvon saa vaihdettua aina uuteen jos alkaa repsottamaan.Kympin maksaa uusi kalvo muistaakseni vaihdettuna.Ainoa edellytys on muistaakseni on että vanha kalvo on vielä paikallaan.Todella tyytyväinen oon ollut Fusion kalvoon.
 
Liittynyt
07.11.2020
Viestejä
95
Oliko kyseessä Mobile Outfitters?Täällä pk seudulla maksaa Fusion kalvo alle 40€.Kalvon saa vaihdettua aina uuteen jos alkaa repsottamaan.Kympin maksaa uusi kalvo muistaakseni vaihdettuna.Ainoa edellytys on muistaakseni on että vanha kalvo on vielä paikallaan.Todella tyytyväinen oon ollut Fusion kalvoon.
Ilmeisesti on tuo mainitsemasi. Tuo kuitissa oleva "MOFUSION" viittaisi ainakin siihen suuntaan. Minulle myös myyjä sanoi, että aina tarvittaessa kalvo uusitaan puhelimen käyttö-iän aikana uuteen. Siihen suhteutettuna ei loppupeleissä älytön hinta olekaan jos muita virityksiä joutuu itse uusimaan useamman kerran.:thumbsup:
 
Liittynyt
18.03.2018
Viestejä
801
Varmaan maksanut sen takia 69€ et siihen on laitettu koko suojaus eli takaosa myös.Pelkkä näyttö on jotain 40€.Meinasin käydä oman uusimassa Triplassa ens viikolla kun vähän on alkanut kulumaan lompakkokotelossa.Kortit tekee hallaa kalvoille :)
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 742
Viestejä
4 218 627
Jäsenet
71 125
Uusin jäsen
FeelsSadBoi

Hinta.fi

Ylös Bottom