• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Samsung Galaxy S23 (599€ / 399€ vaihtolaitteella) samsung.com

Kyselin huvikseen samsungilta että onko tuo palautuspuhelin tullut perille. Oli kuulemma tullut ja hyvitys hyväksytty kaksi viikkoa sitten. Mitään sähköpostia tms statuksesta ei ole tullut.

Mainitsi myös että Klarna vähentää maksetusta summasta hyvityksen verran. Laitoin tuohon sitten että en ole edes vielä maksanut mitään, luottokortin valitsin maksutavaksi ja mitään ei ole vieläkään mennyt. Noh, ainakin aspassa uskoi että jossain välissä maksu menee. Itse epäilen kovasti :lol:

Puhelin siis tilattu 22.4 maanantaina ja kädessä oli viikko myöhemmin
 
Laitoin nyt itsekin vihdoin spostia samsungilla tuosta.

Sain vastauksekin, aika hyvä ruuhka siellä on jos maksu ei sitten ole edes parissa kuukaudessa vielä tullut... ja siis jo huhtikuun 11's sain spostin jossa sanotiin että vaihtolaite täyttää ennakkokriteerit yms.

"Tarkistin asian Foxwayltä ja siellä näkyy, että laite olisi tullut tarkistuksesta 24.05. Heillä on ollut valitettavasti hieman ruuhkaisaa, mistä johtuen käsittelyajat ovat hieman normaalia pitempiä.

Kun laitteen vaihtoarvo on hyväksytty, niin menee noin 14 pankkipäivää kun maksu näkyy sinulla. Maksu palautuu samalle maksutavalle jota käytit tilausta tehdessäsi. Voit pyytää myöhemmin Klarnalta maksuerittelyn, siinä pitäisi näkyä kaikki tilausta koskevat maksutapahtumat, että näet mihin maksu on palautunut."
 
Viimeksi muokattu:
Juuri chattailtu Samsung-tuen kanssa. Vaihtopuhelin olisi tarkastettu 25.5. ja ruuhkasta Foxwayn päässä valitteli myös. Laitoin vaihtopuhelimeni matkaan 29.4.

Ilmeisesti minun olisi kuulunut jo saada Foxwayltä sähköpostia, mitä ei ole tapahtunut. Asiakaspalvelija kertoi chatissa, että tuotteessa on virhe ja sen (S10 128GB) arvoa on pudotettu 71 -> 46 euroon. Sain valokuvan, jossa henkilö kampeaa kynnellä lasin ja kuoren väliä auki, ja välissä näkyy kuivunutta liimaa. Kiistin virheen ja chat-palvelija lupasi viedä reklamaation eteenpäin.

Minulla on valo- ja videokuvaa tuotteesta ennen lähettämistä. Tuollainen liimasauman irvistäminen vaatisi että sitä itse koittaa availla, eikä helposti kädessä pyörittämällä huomaa. Saa nähdä miten tämän kanssa käy. Isoista rahoista ei ole kyse, mutta täälläkin on jo aiemmin keksityistä vioista ollut puhetta. Jos pelkkä viesti "minulla on videomateriaalia" riittää täyden hyvityksen palauttamiseen, niin silloinhan tämä vasta kusetusyritykseltä vaikuttaisikin!
 
Foxwaylta tai Samsungilta ei ole kuulunut mitään, mutta vaihtopuhelimen katevaraus luottokortilta ainakin poistunut.
 
No, eipä oo mulle vieläkään tullu palautusrahoja vaihtolaitteesta takaisin. 3.5. ollut seurannan mukaan vaihtolaihte perillä. Kolme kertaa oon ottanu yhteyttä Samsungin chätin kautta ja sanoivat viikko sitten "tekevänsä Klarnalle tiketin" ja eilen taas että tiketti on näköjään Klarnalla edelleen, ei sen kummempaa...
 
Itsekin ihmettelin pitkään, kun ei tullut mitään ilmoitusta hyväksytystä vaihtolaitteesta eikä ole tullut edelleenkään. Samsungilta kerrottiin kuitenkin, että ilmoitus pitäisi tulla. Huomasin kuitenkin, että Klarna oli muuttunut veloituksen jälkikäteen niin, että siitä oli vähennetty tuo vaihtolaitteen hinta eikä se näkynyt tilillä palautuksena tms. Oletko tarkistanut onko veloitus edelleen sellainen, josta ei ole vähennetty vaihtolaitteen hintaa?
 
Se hyvitysilmoitus tulee tosiaan no-reply@foxway.com -sähköpostiosoitteesta, ei Samsungilta. Kannattaa ainakin roskapostikansio tarkistaa, ettei viesti löydy sieltä, kun tuo geneerinen "Vaihdossa antamasi laite on arvioitu" -kuulostaa juuri siltä, että roskapostisuodatin sen nappaa kiinni.
 
Mulla korttiveloitus sisältää edelleen sen mitä vaihtolaitteesta pitäis saada takas. On kyllä epämääräset käytännöt koko kuviossa!
 
Ja foxwayltä ei oo tullu mitään, mutta Samsungin tuki sanoi jossain tsätissä silti että "kyllä sun pitäis saada tästä täys vaihtosumma".
 
Mulla korttiveloitus sisältää edelleen sen mitä vaihtolaitteesta pitäis saada takas. On kyllä epämääräset käytännöt koko kuviossa!
Olin katsovinani, että vaihtolaitteen arvo veloitettiin luottokortilta. Mikä järki siinä on? Tuskin maksavat 2 x vaihtolaitteen arvon?

Tuli myös ilmoitus, että vaihtolaite tarkastettu ja palauttavat täyden summan. Ei vain ole rahoja näkynyt.
 
Itseltä oli luottokortin velasta hävinnyt about vaihtolaitteen summa, mutta mitään hyvitystä ei näkynyt. Eli outo on prosessi kyllä.

Edit. Olikin mennyt hyvitys ostopäivälle eli 18.4 löytyi hyvitys nyt kun tarkemmin katsoi.
 
16.5 läks laatikko viroon, tämän jälkeen ei ole mitään kuulunut tai en edes missä se paketti menee kun ei ole mitään seurantaa... kai sieltä joskus rahaa tulee
 
Jos ei ala rahoja kuulumaan, niin kannattaa olla yhteydessä Samsungiin. Itse lähetin vaihtopuhelimen yli kuukausi sitten ja sain nyt alla olevan vastauksen.
Screenshot_20240615_143315_Chrome.jpg
Aikalailla vasemmalla kädellä vedetty tämä kampanja. Tilausprosessi oli mitä oli eikä tilausvahvistusta tullut ennen kuin puhelin oli hyppysissä. Luvattuja palautusohjeita ei koskaan tullut eikä mitään kuittausta vaihtolaitteesta/päätöksestä. Jospa ne rahat nyt kuitenkin vielä tulee :asif:.
 
Jos ei ala rahoja kuulumaan, niin kannattaa olla yhteydessä Samsungiin. Itse lähetin vaihtopuhelimen yli kuukausi sitten ja sain nyt alla olevan vastauksen.
Screenshot_20240615_143315_Chrome.jpg
Aikalailla vasemmalla kädellä vedetty tämä kampanja. Tilausprosessi oli mitä oli eikä tilausvahvistusta tullut ennen kuin puhelin oli hyppysissä. Luvattuja palautusohjeita ei koskaan tullut eikä mitään kuittausta vaihtolaitteesta/päätöksestä. Jospa ne rahat nyt kuitenkin vielä tulee :asif:.

Joo tänää kyselin kanssa... vastaukset ainakin samanlaisia, en edes maksanut klarnalla
Screenshot_20240615_153700_Proton Mail.jpg
 
MInne sinne "klarnaan" muuten pitää ottaa yhteyttä jos haluaa tarkempia hyvityksen suoritustietoja?
 
Ei taida vieläkään kukaan olla saanut rahoja takaisin...
Olen saanut hyvityksen, pyysin tosin Samsungin aspasta apua ja sanoivat eskaloivansa Foxwayn toimintaa. Foxwayltä ei missään vaiheessa ole tullut viestiä, mutta Samsungin aspa laittoi myöhemmin viestiä tilanneen ratkenneen. Katehyvitys tuli Toukokuun puolella.
 
Juuri chattailtu Samsung-tuen kanssa. Vaihtopuhelin olisi tarkastettu 25.5. ja ruuhkasta Foxwayn päässä valitteli myös. Laitoin vaihtopuhelimeni matkaan 29.4.

Ilmeisesti minun olisi kuulunut jo saada Foxwayltä sähköpostia, mitä ei ole tapahtunut. Asiakaspalvelija kertoi chatissa, että tuotteessa on virhe ja sen (S10 128GB) arvoa on pudotettu 71 -> 46 euroon. Sain valokuvan, jossa henkilö kampeaa kynnellä lasin ja kuoren väliä auki, ja välissä näkyy kuivunutta liimaa. Kiistin virheen ja chat-palvelija lupasi viedä reklamaation eteenpäin.

Minulla on valo- ja videokuvaa tuotteesta ennen lähettämistä. Tuollainen liimasauman irvistäminen vaatisi että sitä itse koittaa availla, eikä helposti kädessä pyörittämällä huomaa. Saa nähdä miten tämän kanssa käy. Isoista rahoista ei ole kyse, mutta täälläkin on jo aiemmin keksityistä vioista ollut puhetta. Jos pelkkä viesti "minulla on videomateriaalia" riittää täyden hyvityksen palauttamiseen, niin silloinhan tämä vasta kusetusyritykseltä vaikuttaisikin!
Sain vastauksen pitkillä vasteajoilla, että S10 tyyppivika on liimauksen pettäminen lasin ja rungon saumasta. Näin ollen täysi 71 e hyvitys putosi 46 euroon.
Olisin saanut pitää 200 e lisähyvityksen vaikka olisin pyytänyt S10 takaisin, mutta päätin antaa mennä.
Nyt odotetaan hyvitystä luottokortille.
 
Joo täyttä kusetustahan toi trade-in homma on/oli... mun s10 takuuta vielä jäljellä kun vaihdettiin kokonaan samsungilla uuteen ja oli kuin uusi puhelin. (Normaalia kulumista?!?)

Screenshot_20240703_102517_Opera.jpgScreenshot_20240703_103329_Opera.jpg
 
Joo täyttä kusetustahan toi trade-in homma on/oli... mun s10 takuuta vielä jäljellä kun vaihdettiin kokonaan samsungilla uuteen ja oli kuin uusi puhelin. (Normaalia kulumista?!?)

Screenshot_20240703_102517_Opera.jpgScreenshot_20240703_103329_Opera.jpg
Olisithan voinut pyytää uudelleentarkistusta? Kai nuo ensin yrittävät huijata helpot rahat pois, mutta toisaalta uusintatarkistuksessa olisi voinutkin tulla täysi hinta.
 
Itse sentään sain eilen rahat täysimääräisenä melkein 2v ikäisestä laitteesta. Kylkien maalipinnassa oli kulumaa ja näytössä pari naarmua mutta muuten täysin kunnossa. Pitkäänhän tässä projektissa meni.

transaction_1719992867206.png
 
Olisithan voinut pyytää uudelleentarkistusta? Kai nuo ensin yrittävät huijata helpot rahat pois, mutta toisaalta uusintatarkistuksessa olisi voinutkin tulla täysi hinta.
Joo olisin mutta en jaksanut alkaa säätämään. Se tuossa juuri vituttaa kun kaikille tuntuvat väittävän että oli jotain vikaa ja siksi korvaus alempi...
 
Joo olisin mutta en jaksanut alkaa säätämään. Se tuossa juuri vituttaa kun kaikille tuntuvat väittävän että oli jotain vikaa ja siksi korvaus alempi...
Näinhän se menee, 100 tyypiä kun "ei jaksa" niin äkkiä firma käärii tonneja taskuun. Maksaa helposti yhden virolaisen kk-palkan ja jää vielä voittoa taskuun.

Tuonne ei kannata näköjään antaa kuin ne 2 euron romut vaihdossa ja myydä omansa Torilla, tms... :rolleyes:
 
Mulla 2kk sitten tuli puhelin ja vieläkään ei ole mitään maksua mennyt. Eikai tässä sen enempää tarvitse perään huudella kun yhdesti jo ilmoitin sinne että maksua ei ole mennyt.

Kiitos Samsung vaan ilmaisesta päivityksestä s21 -> s23.

On kyllä ihme pulju kun toiset saa ilmaisia puhelimia ja jotkut ei edes heille kuulumiaan rahoja
 
Nyt se on 499€ - 150€ vaihtoalennuksen kanssa members plus kautta.

Jos on aikaa ja arki ja omaa edes jonkinlaisia puhelahjoja, niin kantsii ottaa siitä chatista myyntineuvottelija ja tinkiä S24 samaan hintaan kun on ollut ennenkin.. Joskus onnistaa, aina ei.. Mut kyl ne vähintään jonkun -10% koodin yleensä ostoskoriin pistää pienen taistelun jälkeen
 
Ei kun tuo on väärin linkattu varmaan vahingossa, linkki on iotechiin. Mitäs siel tarjotaan?

Ei kun tuo on väärin linkattu varmaan vahingossa, linkki on iotechiin. Mitäs siel tarjotaan?

Alennuksen saadakseen pitää olla käypä vaihtolaite, käyttöoikeus "member+" -palveluun, joka taitaa olla Akavalaisten AY -liittojen alennusjuttu. Vastaavan alen saa näemmä myös joidenkin yritysten henkilöstöetuna. Ainakin niiden, jotka ovat mukana "CaPs -henkilöstöetuohjelmassa".

S23 128 ~349€
S23 256 ~409€

Näistä hinnoista vielä vähennetään vaihtolaitteesta saatava hyvitys
 
Alennuksen saadakseen pitää olla käypä vaihtolaite, käyttöoikeus "member+" -palveluun, joka taitaa olla Akavalaisten AY -liittojen alennusjuttu. Vastaavan alen saa näemmä myös joidenkin yritysten henkilöstöetuna. Ainakin niiden, jotka ovat mukana "CaPs -henkilöstöetuohjelmassa".

S23 128 ~349€
S23 256 ~409€

Näistä hinnoista vielä vähennetään vaihtolaitteesta saatava hyvitys

Tolla jollain Props sovelluksella voi yrittää kans noita, siitä oli jotain juttua täällä
Tekniikka - Samsung Galaxy Tab S9 tarjouksessa kumppaniportaalissa
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
256 199
Viestejä
4 452 249
Jäsenet
73 672
Uusin jäsen
CommonMark

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom