• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Samsung Galaxy S23 (599€ / 399€ vaihtolaitteella) samsung.com

Näytelmä jatkuu:

Suuren kysynnän vuoksi tilaamanne tuote on hetkellisesti loppunut varastostamme. Ostamaanne tuotetta odotetaan saapuvaksi lisää viikon 18 lopussa ja lähetämme sen teille mahdollisimman pian.

Pahoittelemme tilanteesta aiheutuvaa vaivaa.

Aika vitsi on kyllä tuo verkkokauppa

Itsellä tämä "Valitettavasti tilauksenne lähetyksessä on ilmennyt viivettä. Teemme parhaamme että tilauksesi lähetetään pian. Uusi arvioitu lähetysaika on viikolla 20. Pahoittelemme asiasta aiheutunutta vaivaa."
 
Oma tilaus näyttää Samsungin sivuilla tällä hetkellä "4. Lähetyksen valmistelu." Missä vaiheessa teidän tilaus oli, jotka saitte nyt tuon viestin?
 
Eipä oo lähtenyt puhelin vielä matkaan, vaikka tälle päivälle sitä luvattiin. Toisaalta ei tullut viestiä viivästymisestäkään. Olisi se mukava jos tälle viikolle vielä ehtisi. Onkos jotkut saaneet jo luurinsa?
 
Eipä oo lähtenyt puhelin vielä matkaan, vaikka tälle päivälle sitä luvattiin. Toisaalta ei tullut viestiä viivästymisestäkään. Olisi se mukava jos tälle viikolle vielä ehtisi. Onkos jotkut saaneet jo luurinsa?
Viime tiistaina tuli 256-malli kotiin ja tänään lähti S21 FE paketissa poispäin.
Hyvin tyytyväinen olen, kamera on super ja vähitellen alkaa osumaan sormetkin näppäimistöön & sormenjälkilukijaan..
 
Eipä ole näkynyt viestiä tai tilauksen etenemistä kohdasta "3. Toimitus pyydetty". Tilatessa luvattiin eiliseksi lähetys.
 
Onko näiden toimitukset liikahtaneet kenelläkään? Hiljasta on 2viikkoa pidellyt....
 
Tänne saapui eilen pakettipisteeseen Postnordin kyydissä, jää tosin noutamatta kun ostinkin OnePlus 12 tarjouksesta.
 
Onko näiden toimitukset liikahtaneet kenelläkään? Hiljasta on 2viikkoa pidellyt....

Eilen tuli omapostiin seurannat. Kuinka nopeasti nämä on tulleet perille? Lähden viikon päästä lauantaina matkalle ja sitä ennen täytyisi ehtiä, koska muuten vaihtolaitteen lähetyksen aikaikkuna menee umpeen ja sitä myöten koko kauppa menee mönkään.

Tilausvahvistuksessa: "Mikäli Foxway ei ole vastaanottanut laitettasi 14 päivän kuluessa siitä kun uusi laitteesi on lähetetty keskeytyy vaihtoprosessi ja laitteen koko summa veloitetaan." Toisaalta sitten myyntisivulla: "Lähetä vaihdossa annettava laite 14 päivän kuluessa uuden laitteesi vastaanottamisesta, niin saat alennuksen"

Ihan älytön toi tilausvahvistuksen vaatimus. Johan siinä kuluu helposti 10 päivää ihan tavallisilla lähetysajoilla saati sitten, jos yhtään tulee myöhästymisiä joihin asiakas ei voi vaikuttaa.
 
Viimeksi muokattu:
Miten tässä muuten menee jos ei haluakkaan lähettää vaihtolaitetta ja pitää puhelimen jo maksetulla hinnalla? Tuon 200€ alennuksen sai vain jos lupasi lähettää vanhan laitteen vaihdossa... Ruvennut tässä odotellessa jo olemaan ihan sama saanko sieltä 70€ takaisin et jos pitäskin vanhan luurin myös :)
 
Miten tässä muuten menee jos ei haluakkaan lähettää vaihtolaitetta ja pitää puhelimen jo maksetulla hinnalla? Tuon 200€ alennuksen sai vain jos lupasi lähettää vanhan laitteen vaihdossa... Ruvennut tässä odotellessa jo olemaan ihan sama saanko sieltä 70€ takaisin et jos pitäskin vanhan luurin myös :)

No huonoa oma-tuntoa soisin ainakin potevan jos yrittää hyötyä kusettamalla. Piste.
 
Onko joku saanut jo vaihtolaitteesta rahoja takasin? Mä lähetin omani niin että oli seurannan mukaan viikko sitten perillä, mutta ei oo vielä tullut rahoja tai mitään kuittausta tarkistuksesta.
 
Ne tulee sitten kun tulee, viimeks itsellä meni jokunen viikko ainakin. Jouduin vielä vääntämään, kun ne koitti kusettaa että täysin kunnossa olevassa laitteessa oli jotain vikaa. Vaadin kuvat ja sain kuvaa jostain puhelimen saumasta jossa oli jotain pientä kulumaa maalipinnassa, semmonen 5x zoomattu kuva jotta näyttäisi mahdollisimman pahalta. Laitoin oman videon ja kuvat Samsungille ja sain täyden hyvityksen.
 
Miten toi laitteen lähetys toimii? Tänään tuli viestiä että laite mulle toimituksessa ja trade-in ohjeet lähetetty mukamas 29.4 sähköpostiin, no ei ole...
 
Itsellekään ei tullut mitään palautusohjetta. Uuden tuotteen paketissa on kuitenkin valmiiksi maksettu vaihtotuotteen lähetystarra ja vaihtoluurin voi lähettää vaikka tuon uuden tuotteen pakkauksessa.
Varmistin asian aspasta, kun epäilin, että onko se lähetystarra tarkoitettu uuden tuotteen palauttamiseen.
 
Itsellekään ei tullut mitään palautusohjetta. Uuden tuotteen paketissa on kuitenkin valmiiksi maksettu vaihtotuotteen lähetystarra ja vaihtoluurin voi lähettää vaikka tuon uuden tuotteen pakkauksessa.
Varmistin asian aspasta, kun epäilin, että onko se lähetystarra tarkoitettu uuden tuotteen palauttamiseen.
Hyvä homma, kiitos :thumbsup:
 
Onko tosiaan niin, että vaihtokapulan tilanneseurantaa ei missään ole nähtävissä ja ainut "seuranta" tälle on postin lähetysseuranta?
 
Onko tosiaan niin, että vaihtokapulan tilanneseurantaa ei missään ole nähtävissä ja ainut "seuranta" tälle on postin lähetysseuranta?
Ei sille taija olla. Minä pistin samalla reissulla vanhan nokia laatikkoon, ku noudin s23. Ei ole tullu sähköpostia tai kuulunut mitään sitten. Eikä näy samsungin sivuillakaan mitään.
 
Itselle kun maaliskuussa aiemmasta tarjouksesta hankin S23 256gt:n niin parisen viikon jälkeen tuli Foxilta ilmoitus että hyväksyivät S10:ni, sillä arvolla mikä alun perin samsu tarjosi.

Mutta olen miettinyt että pitäisi Foxia kuitenkin näin jälkijättöisesti hätyyttää siitä "maksusta", koska en ole missään nähnyt että tuliko se suoritus jossain vaiheessa/ts milloin spesifisesti sen laittoivat/mihin, jos tuli ostossa käytetyn kortin tilille niin siinä ongelma ettei voi tarkistaa niin tarkasti tapahtumia.

Toki olen huomannut että itselläni on nyt muutama tuhat pistettä Samsungin sivulla että olisiko arvo muuntunut sinne?
 
Viimeksi muokattu:
Laskulla tilatessa loppusumma oli suoraan vaihtohyvityksen kanssa. Saa nähdä tuleeko lisälasku sitten jos/kun vaihtoarvo on alentunut.
 
Laskulla tilatessa loppusumma oli suoraan vaihtohyvityksen kanssa. Saa nähdä tuleeko lisälasku sitten jos/kun vaihtoarvo on alentunut.
Luottokortilta otti ensin suoraan kokonaissumman ilman vaihtolaitteen alennusta, eli jollain lailla hyvityksen pitänyt tulla/tuli(?)
 
Onko tosiaan niin, että vaihtokapulan tilanneseurantaa ei missään ole nähtävissä ja ainut "seuranta" tälle on postin lähetysseuranta?
Minä tyhmänä laitoin vaan paketin siitä postin pakettien jättöluukusta ja nyt ei ole mitään seurantaa. :lol: Oletin että seuranta olisi ollut jo valmiina omapostissa kun sinne tuli alunperin kaksi samsungin pakettia, joista toinen on vieläkin tilassa "Posti odottaa pakettia lähettäjältä".

Noh, eipä ole jostain syystä luottokortilta vieläkään mitään veloitusta mennyt puhelimesta. Reilu pari viikkoa luuri kuitenkin ollut jo kädessä.
 
Minä tyhmänä laitoin vaan paketin siitä postin pakettien jättöluukusta ja nyt ei ole mitään seurantaa. :lol: Oletin että seuranta olisi ollut jo valmiina omapostissa kun sinne tuli alunperin kaksi samsungin pakettia, joista toinen on vieläkin tilassa "Posti odottaa pakettia lähettäjältä".

Noh, eipä ole jostain syystä luottokortilta vieläkään mitään veloitusta mennyt puhelimesta. Reilu pari viikkoa luuri kuitenkin ollut jo kädessä.

Itsellä kanssa kummittelee toinen tuollainen "Posti odottaa pakettia lähettäjältä". Ajattelin tosiaan myös samoin, että se laatikossa ollut postitarra olisi sitten se lähetys ollut, joka valmiina tuolla näkyi. Eipä ollut, mutta tallenteet siitä onneksi olemassa, että puhelin Viroon mennyt perille.
 
Tänää tuli paketti postiin, palautus laput näytti olevan mukana. 20240515_143702.jpg
 
Saitteko tehtyä palautuksen ilmaiseksi? Mulle postin täti alkoi väittämään, että palautus on maksullinen...
 
Saitteko tehtyä palautuksen ilmaiseksi? Mulle postin täti alkoi väittämään, että palautus on maksullinen...
No mä juttelin sen postin tätin kans ja samsungi palautusohjeita siinä kateltiin. Löin mukana tullee tarran paketin päälle ja sillä lähti.
 
Joo se on valmiiksi maksettu lähetys. Tosin itsellä silloin pari kk sitten ei voinutkaan lähi k-marketista laittaa kun se on pika express mikä lie ja siellä ei ollut tuota palvelua. Piti "varsinaiseen" postipaikkaan viedä niin lähti sitten.
 
Nyt näkyy 128 gigan mallin lähtöhinta olevan 699€ ja sivusto antaa mennä jo toimitusosoitteeseen saakka, joten ilmeisesti puhelimia olisi tarjolla. Hinta tällä 499€ -mahdollinen hyvitys, joten erityisen hyvä tarjous ei enää ole.
 
Nyt näkyy 128 gigan mallin lähtöhinta olevan 699€ ja sivusto antaa mennä jo toimitusosoitteeseen saakka, joten ilmeisesti puhelimia olisi tarjolla. Hinta tällä 499€ -mahdollinen hyvitys, joten erityisen hyvä tarjous ei enää ole.

Tähän HAPPYWEEKEND koodilla -15% niin alkaa olemaan ok.
 
Vaihtoluuri saapunut 8.5 Viroon (onneksi otin seurantakoodin ylös tarrasta). 200€ hyvitystä ei vielä näy, tilatessa otti "täyden" 399€. Kannattaako suosiolla odotella rauhassa vai hätyytellä Samsungin aspaa?
 
Vaihtoluuri saapunut 8.5 Viroon (onneksi otin seurantakoodin ylös tarrasta). 200€ hyvitystä ei vielä näy, tilatessa otti "täyden" 399€. Kannattaako suosiolla odotella rauhassa vai hätyytellä Samsungin aspaa?

Jos hätyyttelet, niin mainitse, että tätä ihmettelee aika moni muukin. Nimimerkillä, ei ole näkynyt. (mikä tosin osin selittänee hidastelun, ehkä)
 
Kuten sanoin, itsekään en ole varma sainko koskaan sitä hyvitystä kuukausi-pari sitten.
 
Foxway lähettää sähköpostin, kun laite on arvioitu. Viimeksi kesti noin 3-4 viikkoa.
 
Joo kyllähän ne spostin lähetti(sain sen noin 2vk laitteen oston jälkeen) mutta sen selvittäminen ovatko jotain maksaneet ja minne/miten, ei olekaan sitten helppoa. Jos siis luottokortilla maksanut eli ei ollut omalle tilille tulossa.
 
Viimeksi muokattu:
Joo kyllähän ne spostin lähetti(sain sen noin 2vk laitteen oston jälkeen) mutta sen selvittäminen ovatko jotain maksaneet ja minne/miten, ei olekaan sitten helppoa. Jos siis luottokortilla maksanut eli ei ollut omalle tilille tulossa.
Kiitos, että valitsit vaihtopalvelun ostoksesi yhteydessä!

Samsungin vaihdoista vastaava yhteistyökumppani Foxway on nyt arvioinut vaihdossa annetun laitteen:

Arvioinnin jälkeinen arvo on sama kuin ostohetkellä arvioitu arvo. Summa annetaan käyttöösi tai palautetaan sinulle muutaman työpäivän kuluessa.

Jos olet tehnyt vaihdon Samsung Flex -mallin tilauksen yhteydessä, vaihtoarvo annetaan alennuksena kuukausimaksustasi.

Jos sinulla on kysyttävää vaihtoprosessista, ota yhteyttä osoitteeseen shop.fi@samsung.com

Ystävällisin terveisin,

Samsung
Kannattaa varmaan siinä tapauksessa laittaa viestiä whatsapp tai sähköpostilla.
 
Njoo, täytyy miettiä jos jossain vaiheessa kehtaisi laittaa tuonne viestiä.
 
Laittelin kyselyä tuonne Samsungin WhatsAppiin ja sieltä sain tilannepäivitykseksi, että vaihtoluuri hyväksytty ja palautus pitäisi 14pv sisällä näkyä. Eli jos yhtään mietityttää niin tuota kautta hommaan saa hieman selkoa.
 
Laittelin kyselyä tuonne Samsungin WhatsAppiin ja sieltä sain tilannepäivitykseksi, että vaihtoluuri hyväksytty ja palautus pitäisi 14pv sisällä näkyä. Eli jos yhtään mietityttää niin tuota kautta hommaan saa hieman selkoa.

Koskas sun lähettämä vaihtoluuri on ollut perillä tuolla foxwayllä?
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 669
Viestejä
4 495 554
Jäsenet
74 270
Uusin jäsen
Jautio

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom