- Liittynyt
- 18.10.2016
- Viestejä
- 11 817
Tilausnro tms:kö se jolla pystyvät identifioimaan?
Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt
Tilausnumero, nimi ja sposti riitti itellä.Tilausnro tms:kö se jolla pystyvät identifioimaan?
Ei välttämättä. Tappelemiseen menee aikaa.Jos pelkkä viesti "minulla on videomateriaalia" riittää täyden hyvityksen palauttamiseen, niin silloinhan tämä vasta kusetusyritykseltä vaikuttaisikin!
Olin katsovinani, että vaihtolaitteen arvo veloitettiin luottokortilta. Mikä järki siinä on? Tuskin maksavat 2 x vaihtolaitteen arvon?Mulla korttiveloitus sisältää edelleen sen mitä vaihtolaitteesta pitäis saada takas. On kyllä epämääräset käytännöt koko kuviossa!
Joo tänää kyselin kanssa... vastaukset ainakin samanlaisia, en edes maksanut klarnallaJos ei ala rahoja kuulumaan, niin kannattaa olla yhteydessä Samsungiin. Itse lähetin vaihtopuhelimen yli kuukausi sitten ja sain nyt alla olevan vastauksen.
Aikalailla vasemmalla kädellä vedetty tämä kampanja. Tilausprosessi oli mitä oli eikä tilausvahvistusta tullut ennen kuin puhelin oli hyppysissä. Luvattuja palautusohjeita ei koskaan tullut eikä mitään kuittausta vaihtolaitteesta/päätöksestä. Jospa ne rahat nyt kuitenkin vielä tulee .
En minäkään maksanut Klarnalla vaan luottokortilla mutta veloittajana on Klarna*Samsung.com.Joo tänää kyselin kanssa... vastaukset ainakin samanlaisia, en edes maksanut klarnalla
Näköjään oli sama kun nyt tarkistin, no odotellaanEn minäkään maksanut Klarnalla vaan luottokortilla mutta veloittajana on Klarna*Samsung.com.
Olen saanut hyvityksen, pyysin tosin Samsungin aspasta apua ja sanoivat eskaloivansa Foxwayn toimintaa. Foxwayltä ei missään vaiheessa ole tullut viestiä, mutta Samsungin aspa laittoi myöhemmin viestiä tilanneen ratkenneen. Katehyvitys tuli Toukokuun puolella.Ei taida vieläkään kukaan olla saanut rahoja takaisin...
Minulta hävisi jo aikaa sitten ylimääräinen katevaraus luottokortilta.Ei taida vieläkään kukaan olla saanut rahoja takaisin...
Sain vastauksen pitkillä vasteajoilla, että S10 tyyppivika on liimauksen pettäminen lasin ja rungon saumasta. Näin ollen täysi 71 e hyvitys putosi 46 euroon.Juuri chattailtu Samsung-tuen kanssa. Vaihtopuhelin olisi tarkastettu 25.5. ja ruuhkasta Foxwayn päässä valitteli myös. Laitoin vaihtopuhelimeni matkaan 29.4.
Ilmeisesti minun olisi kuulunut jo saada Foxwayltä sähköpostia, mitä ei ole tapahtunut. Asiakaspalvelija kertoi chatissa, että tuotteessa on virhe ja sen (S10 128GB) arvoa on pudotettu 71 -> 46 euroon. Sain valokuvan, jossa henkilö kampeaa kynnellä lasin ja kuoren väliä auki, ja välissä näkyy kuivunutta liimaa. Kiistin virheen ja chat-palvelija lupasi viedä reklamaation eteenpäin.
Minulla on valo- ja videokuvaa tuotteesta ennen lähettämistä. Tuollainen liimasauman irvistäminen vaatisi että sitä itse koittaa availla, eikä helposti kädessä pyörittämällä huomaa. Saa nähdä miten tämän kanssa käy. Isoista rahoista ei ole kyse, mutta täälläkin on jo aiemmin keksityistä vioista ollut puhetta. Jos pelkkä viesti "minulla on videomateriaalia" riittää täyden hyvityksen palauttamiseen, niin silloinhan tämä vasta kusetusyritykseltä vaikuttaisikin!