• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Samsung Galaxy S23 (599€ / 399€ vaihtolaitteella) samsung.com

Liittynyt
23.07.2017
Viestejä
321
Kyselin huvikseen samsungilta että onko tuo palautuspuhelin tullut perille. Oli kuulemma tullut ja hyvitys hyväksytty kaksi viikkoa sitten. Mitään sähköpostia tms statuksesta ei ole tullut.

Mainitsi myös että Klarna vähentää maksetusta summasta hyvityksen verran. Laitoin tuohon sitten että en ole edes vielä maksanut mitään, luottokortin valitsin maksutavaksi ja mitään ei ole vieläkään mennyt. Noh, ainakin aspassa uskoi että jossain välissä maksu menee. Itse epäilen kovasti :lol:

Puhelin siis tilattu 22.4 maanantaina ja kädessä oli viikko myöhemmin
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 817
Laitoin nyt itsekin vihdoin spostia samsungilla tuosta.

Sain vastauksekin, aika hyvä ruuhka siellä on jos maksu ei sitten ole edes parissa kuukaudessa vielä tullut... ja siis jo huhtikuun 11's sain spostin jossa sanotiin että vaihtolaite täyttää ennakkokriteerit yms.

"Tarkistin asian Foxwayltä ja siellä näkyy, että laite olisi tullut tarkistuksesta 24.05. Heillä on ollut valitettavasti hieman ruuhkaisaa, mistä johtuen käsittelyajat ovat hieman normaalia pitempiä.

Kun laitteen vaihtoarvo on hyväksytty, niin menee noin 14 pankkipäivää kun maksu näkyy sinulla. Maksu palautuu samalle maksutavalle jota käytit tilausta tehdessäsi. Voit pyytää myöhemmin Klarnalta maksuerittelyn, siinä pitäisi näkyä kaikki tilausta koskevat maksutapahtumat, että näet mihin maksu on palautunut."
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
07.09.2017
Viestejä
81
Juuri chattailtu Samsung-tuen kanssa. Vaihtopuhelin olisi tarkastettu 25.5. ja ruuhkasta Foxwayn päässä valitteli myös. Laitoin vaihtopuhelimeni matkaan 29.4.

Ilmeisesti minun olisi kuulunut jo saada Foxwayltä sähköpostia, mitä ei ole tapahtunut. Asiakaspalvelija kertoi chatissa, että tuotteessa on virhe ja sen (S10 128GB) arvoa on pudotettu 71 -> 46 euroon. Sain valokuvan, jossa henkilö kampeaa kynnellä lasin ja kuoren väliä auki, ja välissä näkyy kuivunutta liimaa. Kiistin virheen ja chat-palvelija lupasi viedä reklamaation eteenpäin.

Minulla on valo- ja videokuvaa tuotteesta ennen lähettämistä. Tuollainen liimasauman irvistäminen vaatisi että sitä itse koittaa availla, eikä helposti kädessä pyörittämällä huomaa. Saa nähdä miten tämän kanssa käy. Isoista rahoista ei ole kyse, mutta täälläkin on jo aiemmin keksityistä vioista ollut puhetta. Jos pelkkä viesti "minulla on videomateriaalia" riittää täyden hyvityksen palauttamiseen, niin silloinhan tämä vasta kusetusyritykseltä vaikuttaisikin!
 
Liittynyt
19.12.2016
Viestejä
552
Foxwaylta tai Samsungilta ei ole kuulunut mitään, mutta vaihtopuhelimen katevaraus luottokortilta ainakin poistunut.
 
Liittynyt
17.10.2018
Viestejä
22
No, eipä oo mulle vieläkään tullu palautusrahoja vaihtolaitteesta takaisin. 3.5. ollut seurannan mukaan vaihtolaihte perillä. Kolme kertaa oon ottanu yhteyttä Samsungin chätin kautta ja sanoivat viikko sitten "tekevänsä Klarnalle tiketin" ja eilen taas että tiketti on näköjään Klarnalla edelleen, ei sen kummempaa...
 
Liittynyt
07.11.2017
Viestejä
31
Itsekin ihmettelin pitkään, kun ei tullut mitään ilmoitusta hyväksytystä vaihtolaitteesta eikä ole tullut edelleenkään. Samsungilta kerrottiin kuitenkin, että ilmoitus pitäisi tulla. Huomasin kuitenkin, että Klarna oli muuttunut veloituksen jälkikäteen niin, että siitä oli vähennetty tuo vaihtolaitteen hinta eikä se näkynyt tilillä palautuksena tms. Oletko tarkistanut onko veloitus edelleen sellainen, josta ei ole vähennetty vaihtolaitteen hintaa?
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
1 402
Se hyvitysilmoitus tulee tosiaan no-reply@foxway.com -sähköpostiosoitteesta, ei Samsungilta. Kannattaa ainakin roskapostikansio tarkistaa, ettei viesti löydy sieltä, kun tuo geneerinen "Vaihdossa antamasi laite on arvioitu" -kuulostaa juuri siltä, että roskapostisuodatin sen nappaa kiinni.
 
Liittynyt
17.10.2018
Viestejä
22
Mulla korttiveloitus sisältää edelleen sen mitä vaihtolaitteesta pitäis saada takas. On kyllä epämääräset käytännöt koko kuviossa!
 
Liittynyt
17.10.2018
Viestejä
22
Ja foxwayltä ei oo tullu mitään, mutta Samsungin tuki sanoi jossain tsätissä silti että "kyllä sun pitäis saada tästä täys vaihtosumma".
 
Liittynyt
18.04.2024
Viestejä
5
Mulla korttiveloitus sisältää edelleen sen mitä vaihtolaitteesta pitäis saada takas. On kyllä epämääräset käytännöt koko kuviossa!
Olin katsovinani, että vaihtolaitteen arvo veloitettiin luottokortilta. Mikä järki siinä on? Tuskin maksavat 2 x vaihtolaitteen arvon?

Tuli myös ilmoitus, että vaihtolaite tarkastettu ja palauttavat täyden summan. Ei vain ole rahoja näkynyt.
 

Grea

Nuka-Cola Corporation
Tukijäsen
Liittynyt
12.08.2018
Viestejä
207
Itseltä oli luottokortin velasta hävinnyt about vaihtolaitteen summa, mutta mitään hyvitystä ei näkynyt. Eli outo on prosessi kyllä.

Edit. Olikin mennyt hyvitys ostopäivälle eli 18.4 löytyi hyvitys nyt kun tarkemmin katsoi.
 
Liittynyt
07.06.2023
Viestejä
199
16.5 läks laatikko viroon, tämän jälkeen ei ole mitään kuulunut tai en edes missä se paketti menee kun ei ole mitään seurantaa... kai sieltä joskus rahaa tulee
 

FlyingAntero

ɑ n d r o i d
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 223
Jos ei ala rahoja kuulumaan, niin kannattaa olla yhteydessä Samsungiin. Itse lähetin vaihtopuhelimen yli kuukausi sitten ja sain nyt alla olevan vastauksen.
Screenshot_20240615_143315_Chrome.jpg
Aikalailla vasemmalla kädellä vedetty tämä kampanja. Tilausprosessi oli mitä oli eikä tilausvahvistusta tullut ennen kuin puhelin oli hyppysissä. Luvattuja palautusohjeita ei koskaan tullut eikä mitään kuittausta vaihtolaitteesta/päätöksestä. Jospa ne rahat nyt kuitenkin vielä tulee :asif:.
 
Liittynyt
07.06.2023
Viestejä
199
Jos ei ala rahoja kuulumaan, niin kannattaa olla yhteydessä Samsungiin. Itse lähetin vaihtopuhelimen yli kuukausi sitten ja sain nyt alla olevan vastauksen.
Aikalailla vasemmalla kädellä vedetty tämä kampanja. Tilausprosessi oli mitä oli eikä tilausvahvistusta tullut ennen kuin puhelin oli hyppysissä. Luvattuja palautusohjeita ei koskaan tullut eikä mitään kuittausta vaihtolaitteesta/päätöksestä. Jospa ne rahat nyt kuitenkin vielä tulee :asif:.
Joo tänää kyselin kanssa... vastaukset ainakin samanlaisia, en edes maksanut klarnalla
Screenshot_20240615_153700_Proton Mail.jpg
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 817
MInne sinne "klarnaan" muuten pitää ottaa yhteyttä jos haluaa tarkempia hyvityksen suoritustietoja?
 
Liittynyt
16.10.2018
Viestejä
472
Ei taida vieläkään kukaan olla saanut rahoja takaisin...
Olen saanut hyvityksen, pyysin tosin Samsungin aspasta apua ja sanoivat eskaloivansa Foxwayn toimintaa. Foxwayltä ei missään vaiheessa ole tullut viestiä, mutta Samsungin aspa laittoi myöhemmin viestiä tilanneen ratkenneen. Katehyvitys tuli Toukokuun puolella.
 
Liittynyt
07.09.2017
Viestejä
81
Juuri chattailtu Samsung-tuen kanssa. Vaihtopuhelin olisi tarkastettu 25.5. ja ruuhkasta Foxwayn päässä valitteli myös. Laitoin vaihtopuhelimeni matkaan 29.4.

Ilmeisesti minun olisi kuulunut jo saada Foxwayltä sähköpostia, mitä ei ole tapahtunut. Asiakaspalvelija kertoi chatissa, että tuotteessa on virhe ja sen (S10 128GB) arvoa on pudotettu 71 -> 46 euroon. Sain valokuvan, jossa henkilö kampeaa kynnellä lasin ja kuoren väliä auki, ja välissä näkyy kuivunutta liimaa. Kiistin virheen ja chat-palvelija lupasi viedä reklamaation eteenpäin.

Minulla on valo- ja videokuvaa tuotteesta ennen lähettämistä. Tuollainen liimasauman irvistäminen vaatisi että sitä itse koittaa availla, eikä helposti kädessä pyörittämällä huomaa. Saa nähdä miten tämän kanssa käy. Isoista rahoista ei ole kyse, mutta täälläkin on jo aiemmin keksityistä vioista ollut puhetta. Jos pelkkä viesti "minulla on videomateriaalia" riittää täyden hyvityksen palauttamiseen, niin silloinhan tämä vasta kusetusyritykseltä vaikuttaisikin!
Sain vastauksen pitkillä vasteajoilla, että S10 tyyppivika on liimauksen pettäminen lasin ja rungon saumasta. Näin ollen täysi 71 e hyvitys putosi 46 euroon.
Olisin saanut pitää 200 e lisähyvityksen vaikka olisin pyytänyt S10 takaisin, mutta päätin antaa mennä.
Nyt odotetaan hyvitystä luottokortille.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 559
Viestejä
4 288 410
Jäsenet
71 674
Uusin jäsen
Panj

Hinta.fi

Ylös Bottom