Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Millä sait hinnan noin alas? Edit: -20% koodilla ilmeisesti. Taidan tilata myös puolisolle tuon 256GB mallin, ilmeisesti nopeampikin kuin 128GB malli.Noniin, nyt on itselle tilattu 256GB versio ja jäi S21FE 256 vaihdossa maksamaaan 333€.
Yritellääs sitten vielä saada tuo toinenkin lävitse.
Höh, Samsung membersinkö saa vain sampan puhemimelle? Olisin halunnut kanssa kytätä tarjouksia
Ne koodit on tulleet vuoden jälkeen S22 julkaisusta, jos on silloin ostanut laitteen ja kirjautunut membersiin.Ei näy täälläkään Membersin alla koodia vaikka samppoja itsellä ollut ainakin S4, S10 ja S22+, tosin tuota Members äppiä en ole koskaan asennellut. Samsung tili kyllä jo entuudestaan oli.
Noh, ehkä ei muuteenkaan päivittämisen arvoinen S22+ -> S23 lähinnä näytön koon takia.
Mulle chat vastasi että varasto loppu eikä täydennystä tulossa... ei myöskään ottautunut koodiasiaan vaikka sitä kysyin
Luultavasti IMEI on ilmoitettu varastetuksi?Meinasin eilen tilata niin et oisin laittanu käytössä olevan xperia 10 V vaihtoon mut sit ajattelin et myyn sen mielummin eteenpäin ja laitan vaihdossa vanhan.
Nyt ku kaivoin ja latasin vanhan puhelimen ja kävin syöttää IMEI:tä ni tulee tällänen.
Huvittavasti muotoiltu.
Mutta siis pitääkö sen vaihtoluurin olla verkossa vai mikäköhän juttu tää on?
Luultavasti IMEI on ilmoitettu varastetuksi?
Veljen puhelimessa autto kun laitto sen sim2 slotin imein niin hyväksy. Sim1 imei antoi tuon virheen. Myös sarjanumero antoi tuon virheen.Tuo on vaan niiden bugi ollut ennen samaa monilla :/
Väitäksää minnuu kotirosvoks!Luultavasti IMEI on ilmoitettu varastetuksi?
Kyllä se koodi oli susi, ei toimi 128GB malliin ollenkaan, 256GB malliin toimii mutta ale vain 30€ (?), S24 toimii ja täysi 20% ale.. mutta chatista irtosi myös 5% koodi joka toimii myös 128GB malliin. Sekopäistä menoa.Sama kokemus kuin Wolffis:lla. Lisäksi myyntichatista aamusta tuli samaa palautetta:
"En valitettavasti voi niihin vaikuttaa sekä S23 laitteista en valitettavasti pysty antamaan lisäalennusta."
Mitäköhän taikasanoja Asmola käytti, että sai koodin pyynnöstä?
Sama juttu.Nyt en ainakaan onnistu tuota s23 luuria tilata vaihtolaitteen kanssa. Melki loppuun asti pääsee ja hinnaksi jäisi 382€ mutta "Tuotetta ei ole tällä hetkellä valitettavasti saatavissa verkkokaupassa tai lähelläsi olevasta kaupasta."
Jännästi jos ottaa pois tuon vaihtolaitteen niin sitten tilauksen saisikin tehtyä hinnalla 599€
Itse olen huomannut, että tämä tulee, jos puhelin ei ole oikea malli tai kyseessä on dual SIM -puhelin ja pitää laittaa IMEI 2. Voi olla mahdollisesti joku operaattorijuttukin, mutta epäilen että näin on Suomessa.Aina kun syötän oman IMEi-koodin niin tulee vain teksti "Ota yhteyttä operaattoriisi"
Mikä juttu?
Miten niin ei saa? Mulla ainakin 5€ vaihtolaitteella hinnaksi 394€Jaa, ei tuota näköjään enää saa noin 400€ hintaan. Harmi, ois muuten voinu hankkia...
No yritin varmaan neljällä eri värillä tilata ni alkaa siinä postinumero kohassa valittaa, että ei saatavilla ja loppu varastosta.Miten niin ei saa? Mulla ainakin 5€ vaihtolaitteella hinnaksi 394€
Mene maksamaan ja syötä postinumero. -> "Tuotetta ei ole tällä hetkellä valitettavasti saatavissa verkkokaupassa tai lähelläsi olevasta kaupasta."Miten niin ei saa? Mulla ainakin 5€ vaihtolaitteella hinnaksi 394€
Jaa, sekavaa paskaa koko sivustoMene maksamaan ja syötä postinumero. -> "Tuotetta ei ole tällä hetkellä valitettavasti saatavissa verkkokaupassa tai lähelläsi olevasta kaupasta."
Mene maksamaan ja syötä postinumero. -> "Tuotetta ei ole tällä hetkellä valitettavasti saatavissa verkkokaupassa tai lähelläsi olevasta kaupasta."
Aivan täysin riittäis 128gb, jopa 64gb kun ei lataile mitään persevideoita luuria täyteen, mutta ufs4.0 takia piti laittaa 256gb versio.128GB on kyllä nykypäivänä niin täydellinen turhake
Mulla on ollut reilu vuoden 128GB PUHELIN ja 78GB VAPAANA... välillä ihmetellyt mihin helvettiin ihmiset tarvii tilaa vielä enemmän.256GB versio ei ole tarjouksessa, mikä ihmeen "lisätarjous" siitä pitäisi tulla? 128GB on kyllä nykypäivänä niin täydellinen turhake, ja vielä lippulaivamallistossa.
Vaihto-ostot onnistuu varmaan heti kun Samsungin olmit herää viikonloppuhorroksesta. Eikä niiltä noi puhelimet lopu mihinkään, enintään tarjouserä, mutta siitäkään ei taida olla mainintaa?
Mulla on ollut reilu vuoden 128GB PUHELIN ja 78GB VAPAANA... välillä ihmetellyt mihin helvettiin ihmiset tarvii tilaa vielä enemmän.
Mulla täyttyi 256gb keskimäärin vajaassa vuodessa, lähinnä kuvista ja videoista ja ladatuista tiedostoista. Kerran vuodessa pitänyt tyhjentää luuri tietokoneelle. Enkä mielestäni edes kuvaa mitenkään mahdottoman paljoa.
Kun puhelin on pääasiallinen kuvauslaite ja omaat perhettä ja/tai aktiivista harrastusta joita kuvaat niin äkkiä se 128GB täyttyy. Itse asiassa tuo 256GB malli vaihdossa S21-malliin ei olisi yhtään hullumpi edes tuohon 395€ hintaan johon sen saisi, toki 128GB malli 253€ hintaan olisi ollut vielä parempi.
Sehän tässä on että tuota tarjousmallia eli (joidenkin mielestä turhaa) 128 gigaista ei ole tainnut kukaan saada ostettua minkään vaihtolaitteen kanssa, joten mielestäni tämä on samsungilta surkeaa toimintaa.
Okei, mukava kuulla että joku edes saanut tilauksen tehtyä. Teitkö tilauksen heti torstaina jo?Mun oma, vaihtotarjouksella, on väitetysti lähetetty. Tylsänä mustana oli varastossa. Ja sivut toimi melko huonosti tilaushetkellä.
Okei, mukava kuulla että joku edes saanut tilauksen tehtyä. Teitkö tilauksen heti torstaina jo?
Samanlainnen 42e alennus oli tullut omaan vaihtopuhelimeenkin, vielä kun pystyis tilaamaan ennenku laskevat satasella..................Jahas, tuota nettisivun "bugia" korjaillessaan päättivät samalla laskea oman vaihtoluurini arvoa maltillisesti 163€ -> 128€
Valitettavasti S23 on tällä hetkellä loppu varastoltamme ja siksi sitä ei pysty tilaamaan meiltä. Tilaaminen onnistuu tällä hetkellä Gigantista noutamalla, heillä laitteita on varastossaan vielä. Trade-in laitetta ei valitettavasti pysty yhdistämään Gigantin tilaukseen.