Huomenna pitäisi olla oma S22U 256 vihreä noudettavissa Gigantista. Näkyy tilana "lähetetty". Tilattu 14.2.
Kyselin omastani chatin puolelta ja jaksoi vaan yrittää selitellä, että valmistajasta johtuu viivästys. Miten se voi valmistajasta johtua, että myöhemmin tilanneet saavat puhelimen aikaisemmin, jos keskusvarasto kuitenkin lähettää puhelimet liikkeisiin? Ja sitten suositteli vielä ottaamaan samsungiin yhteyttä, koska muuten voi jäädä kuulokkeet saamatta, kun menee niin rajoille toimitus.
Muuten peruuttaisin tilauksen, mutta kun jätin vaihtoluurin jo tilauksen yhteydessä liikkeeseen (muista vaihtoehdoista ei minulle mainittu), eikä sitä palauteta, jos tilauksen perun. Saan siitä sen muutaman hassun euron hyvityksenä mikä oli puhelimen hyvityshinta, mutta ei sitä kamppisextraa, eli 150e.
No eipä tarvii jatkossa Gigantista mitään tilailla.
Viimeksi muokattu: