Samsung Galaxy S22 / S22+ / S22 Ultra

Liittynyt
26.02.2019
Viestejä
2 453
Spigen Glas.tR EZ S22+ tällaset olleet nyt ja menneet todella nopasti reunoista rikki
Kannattaa suosilla kokeilla jotain hiukan arvokkaampaa lasia. Varmaan mitä kalliimpi, niin sitä paksumpi lasi. Ostin joskus tuollaiset 2 paketin halppis lasin ja käyttäytyi juurikin noin, että rupesi murenemaan reunoilta. Kuten sanottu, niin noiden mainitsemani lasin kanssa ei ole ollut tuota ongelmaa.
 
Liittynyt
28.09.2017
Viestejä
219
Kannattaa suosilla kokeilla jotain hiukan arvokkaampaa lasia. Varmaan mitä kalliimpi, niin sitä paksumpi lasi. Ostin joskus tuollaiset 2 paketin halppis lasin ja käyttäytyi juurikin noin, että rupesi murenemaan reunoilta. Kuten sanottu, niin noiden mainitsemani lasin kanssa ei ole ollut tuota ongelmaa.
Pistin nyt tollasen Panzerin tilaukseen, ja jos menee samalailla rikki niin se on sun vika ;)

Kiitos vinkistä!
 
Liittynyt
05.01.2021
Viestejä
5 035
Kyllä mulla on toi Panzerikin mennyt ihan saman lailla rikki.

Lasien ongelma on siinä että sillä on aina ulkoneva reuna ja jos isku sattuu siihen, niin se hajoaa. Aivan sama mikä lasi. Reuna on se heikko kohta. Tämän takia lopetin lasien käytön. Nyt vaan naarmuuntumista estävä ohut kalvo käytössä.

Tai sitten mulla on ollut vaan huonoa onnea jatkuvasti ja iskut ovat sattuneet aina lasien heikkoon kohtaan.
 

mario

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.01.2020
Viestejä
1 793
Noiden kalvojen heikkous on siinä että se on todella tympeän terävä peukalolle, revin sen kalvon lopulta irti ja nyt se on sulavaa reunoilta.
 
Liittynyt
05.01.2021
Viestejä
5 035
Noiden kalvojen heikkous on siinä että se on todella tympeän terävä peukalolle, revin sen kalvon lopulta irti ja nyt se on sulavaa reunoilta.
Ihan en pääse kärryille mitä yrität sanoa ? Kalvon reuna näytöllä sattuu peukaloon ?
 

Lihansyöjä

Tukijäsen
Liittynyt
14.04.2017
Viestejä
91
Itselläni on nyt ensimmäisestä whitestone domen lasista lohjennut reunasta pieni pala. Mihinkään ei ole kolhittu ja olen pitänyt puhelinta muutenkin hellästi. Vanha Note 9 sai kyllä runtuakin ja ei mitään, vaikka ainakin kaksi vuotta ollut sama lasi kiinni. Luulen että näissä uudemmissa puhelimissa on ohuempi lasi tuon näytön alla olevan sormenjälkilukijan vuoksi ja ehkä siksi voivat murtua helpommin. Tuon pienen lohkeaman kanssa kyllä pärjäisikin, mutta taidan piakkoin vaihtaa toisen, kun tulivat kahden kappaleen paketissa. Jos näitä täytyy alkaa vaihtamaan, kuin kalsareita niin sitten täytyy miettiä uutta strategiaa.

EDIT: Ja tosiaan S 22 Ultra kyseessä.
 
Liittynyt
05.01.2021
Viestejä
5 035
En nyt edelleenkään ihan ymmärrä mitä siellä kalvon reunassa pitää peukalolla hinkata? Eihän siellä mitään hinkattavaa ole ?. No, pääasia että ratkaisit ongeman ottamalla kalvon irti.
 

mario

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.01.2020
Viestejä
1 793
Kaikki alanapeista tapahtuva vaatii sormen hinkuttamista tuota reunaa vasten.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
417
En nyt edelleenkään ihan ymmärrä mitä siellä kalvon reunassa pitää peukalolla hinkata? Eihän siellä mitään hinkattavaa ole ?. No, pääasia että ratkaisit ongeman ottamalla kalvon irti.
Androidin navigointieleissä takaisin meno vaatii swaippauksen aivan näytön reunasta
 
Liittynyt
06.01.2022
Viestejä
743
Itselläni on nyt ensimmäisestä whitestone domen lasista lohjennut reunasta pieni pala. Mihinkään ei ole kolhittu ja olen pitänyt puhelinta muutenkin hellästi. Vanha Note 9 sai kyllä runtuakin ja ei mitään, vaikka ainakin kaksi vuotta ollut sama lasi kiinni. Luulen että näissä uudemmissa puhelimissa on ohuempi lasi tuon näytön alla olevan sormenjälkilukijan vuoksi ja ehkä siksi voivat murtua helpommin. Tuon pienen lohkeaman kanssa kyllä pärjäisikin, mutta taidan piakkoin vaihtaa toisen, kun tulivat kahden kappaleen paketissa. Jos näitä täytyy alkaa vaihtamaan, kuin kalsareita niin sitten täytyy miettiä uutta strategiaa.

EDIT: Ja tosiaan S 22 Ultra kyseessä.
Jep sama kaynyt täällä. Pitää käydä fonumilla asennuttamassa niiden kalvo, ne ainakin pelaa hyvin.
 
Liittynyt
06.01.2022
Viestejä
743
Androidin navigointieleissä takaisin meno vaatii swaippauksen aivan näytön reunasta
Eipä kyllä itsellä yarvitse niin että jotenkin osuisi tämän lasin reunaan. Ja tässä Domessa reunat todella terävät mutta ei se noita eleitä estä
 
Liittynyt
19.08.2018
Viestejä
217
eilen sain käsiini tilaamani s22 Ultran (vihreä 12/256gt)
luuri ennakkotilattu itiksen gigantissa 12.2 ja oli noudettavissa 11.3. viivästystä alkuperäiseen aika-arvioon vain 8pv, tämä mielestäni ihan kohtuullista.

ennakkotilaajan etuina -250€ alennus, vanhan oneplus 7 pron omavaihtoarvo 65e + extrahyvitys 150e (ei huono kun luuria myydään privana 200-220€ hintaan, lisäksi huolestutti että en hyvitystä saa kun samsung muutti niitä ehtoja vaihtohyvityksistä, mutta eipä tuo giganttia kiinnostanut vaan kaikki alennukset tuli kuten pitikin) sekä nuo buds prot on nyt rekisteröity.

puhelinta käyttänyt noin vuorokauden ja olen kyllä tyytyväinen.
Mulla ei ole ollut jumiutumisia tai muitakaan ongelmia ainakaan nyt ekan vuorokauden aikana.
Ensimmäiseksi päivitin firmiksen uusimpaan ja sit 149 sovellusta tuli asennettua playkaupasta. jonka jälkeen asetuksia kahlaamaan ja luurin räätälöinti oman näköiseksi. iso plussa samsungin OneUIlle että sovelluslistauksessa saa luotua kansioita. 8 kansioo ja sovelluslistauksen sain rajoitettua kahteen sivuun ja sovellukset löytää paljon ripeämmin, verraten oneplussaan jossa kansioita ei ollut mahdollista luoda kuin kotinäkymään.
Hauska huomata muuten miten laajasti samsungilla on yhteensopivuuksia muihin heidän laitteisiin. samsungin älytelkkariin yhdistäminen käy langattomasti käden käänteessä, etähallinta ripeää, ja onnistuinpa käynnistämään ulkonaollessa telkkarin etänä ja peilaamaan television kuvan ja äänen puhelimeen niin että nyt pystyn katsomaan telkkaria käytännössä missä tahansa. ei paha tämä ominaisuus ei toiminut op 7 prossa vaikka etähallintasofta olikin asennettuna. toinen kiva ominaisuus on tuo käänteinen lataus, 5000mAh akulla lataa tien päällä vaikka kädessä olevan älykellon tai taskussa olevat napit jos akku niissä sattuu loppumaan, ei tarvitse kantaa mukana kuin luurin laturia reissuissa. en voi olla kuin tyytyväinen luuriin, katsotaan hetken aikaa päivittäistä käyttöä miten akkukesto tulee pärjäämään, odotukset siihenkin on kovat kun vertaa op 7 prohon jota viime aikoina joutui latamaan vähintään kerran päivän aikana.
 
Liittynyt
19.08.2018
Viestejä
217
Kai ne jonkun 30e on
fonumin nanokalvo itseasiassa maksaa asennettuna 40e, eilen kävin tuota kysymässä puhelinta noudettaessa, en kuitenkaan tuota ostanut kun huonoja kokemuksia heidän asennustaidoista. puolison iphoneen asentivat ekan vinoon (oli osittain kaiutinritilän päällä., ja tokassa oli välissä pölyä ja kulma huonosti niin että alkoi repsottaa, onneksi heillä kuitenkin tuo viikon asennustakuu jolla saatiin vaihdettua kalvo uuteen.
 

mario

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.01.2020
Viestejä
1 793
fonumin nanokalvo itseasiassa maksaa asennettuna 40e, eilen kävin tuota kysymässä puhelinta noudettaessa, en kuitenkaan tuota ostanut kun huonoja kokemuksia heidän asennustaidoista. puolison iphoneen asentivat ekan vinoon (oli osittain kaiutinritilän päällä., ja tokassa oli välissä pölyä ja kulma huonosti niin että alkoi repsottaa, onneksi heillä kuitenkin tuo viikon asennustakuu jolla saatiin vaihdettua kalvo uuteen.
HAH, just tuo sama. Oli joku saamarin kivenpalanen ydessä kohtaa, aikani jaksoin katsoa ja sitten revin irti koko kalvon. En tiennyt, että tuossa on joku takuu.
 
Liittynyt
19.08.2018
Viestejä
217
HAH, just tuo sama. Oli joku saamarin kivenpalanen ydessä kohtaa, aikani jaksoin katsoa ja sitten revin irti koko kalvon. En tiennyt, että tuossa on joku takuu.
joo ei oikein vakuuttanut minua tuo joten en omaan luuriin tuota ota. jo kynänkin takia tuo kalvo ei ole hyvä kun tekee vähän tahmean käyttää kynän kanssa
 
Liittynyt
15.02.2017
Viestejä
99
Olenko ainut, joka ei ymmärrä tarvetta näytön suojalaseille? Kertaakaan en ole onnistunut hajoittamaan näyttöä puhelimesta niin ehkä siksi näen ne tarpeettomina. Gigantin myyjäkin kyseli useampaan kertaan, että olenko nyt ihan varma etten halua lasia..
 
Liittynyt
08.04.2017
Viestejä
304
Olenko ainut, joka ei ymmärrä tarvetta näytön suojalaseille? Kertaakaan en ole onnistunut hajoittamaan näyttöä puhelimesta niin ehkä siksi näen ne tarpeettomina. Gigantin myyjäkin kyseli useampaan kertaan, että olenko nyt ihan varma etten halua lasia..
En itsekään ole koskaan käyttänyt ja pieniä hiusnaarmuja tullut, joilla ei mitään väliä.

Jonkinlainen kotelo on melkein pakko olla nykypuhelimilla, kun on niin liukkaita pitää kädessä.
 
Liittynyt
06.01.2022
Viestejä
743
joo ei oikein vakuuttanut minua tuo joten en omaan luuriin tuota ota. jo kynänkin takia tuo kalvo ei ole hyvä kun tekee vähän tahmean käyttää kynän kanssa
Joo en tiedä miten lie kynä tuon kanssa sitten toimisi. Itellä ollut vain Pixel 6 Pro kanssa tuo ja siinä ainakin asennus tehty täydellisesti (Fonum Jumbo).
 

njs

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 173
Olenko ainut, joka ei ymmärrä tarvetta näytön suojalaseille? Kertaakaan en ole onnistunut hajoittamaan näyttöä puhelimesta niin ehkä siksi näen ne tarpeettomina.
Enpä ole ikinä noita käyttänyt, edellisestä puhelimesta meni kerran lasi mutta siinä taitaakin kaikki olla.
 
Liittynyt
15.02.2017
Viestejä
99
En itsekään ole koskaan käyttänyt ja pieniä hiusnaarmuja tullut, joilla ei mitään väliä.

Jonkinlainen kotelo on melkein pakko olla nykypuhelimilla, kun on niin liukkaita pitää kädessä.
Jep, kolme vuotta vanhassa S10+:ssa ei ole käytännössä yhtään naarmua. Valoa vasten jotain hyvin pientä näkyy mutta niillä ei ole mitään merkitystä. Kuoret tietysti aina käytössä, välillä läppämalli ja välillä ihan perus clear kuori.
 

Fox-x

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
866
Olenko ainut, joka ei ymmärrä tarvetta näytön suojalaseille? Kertaakaan en ole onnistunut hajoittamaan näyttöä puhelimesta niin ehkä siksi näen ne tarpeettomina. Gigantin myyjäkin kyseli useampaan kertaan, että olenko nyt ihan varma etten halua lasia..
Itse olen taas allerginen hiusnaarmuillekin niin olen aina käyttänyt suojalaseja/kalvoja. Onhan sillä parempi jälleenmyyntiarvokin jos näyttö priimakunnossa. Toki nämäkin on vähän makuasioita, toiset tykkää toiset ei. Se mikä minun mielestä on puhelimissa tarpeeton juttu on tuo kaareva näyttö. Sen ku saisi kaikista pois.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 346
Uusissa puhelimissa nämä viimeisimmät gorilla glass iteraatiot (mukaanlukien tuo nykyinen victus) naarmuuntuu helpommin mutta kestää paremmin pudottelua/kolhuja hajoamatta. Eli käytännössä on pehmeämpää lasia. Kyllä mulla on jokaiseen viimeisen parin vuoden sisään ostettuun luuriin tullut näyttöön naarmua jo ihan muutamassa päivässä kun käyttänyt ilman kalvoa/panssarilasia. Ei toki mitään isoa mutta sellaista ihan selvästi valoa vasten näkyvää nirhaumaa ihan reilusti.

Ite kuulun myös tuohon luokkaan jossa yksikin naarmu rupeaa häiritsemään, naarmun kun onnistuu spottaamaan ni sitten se on melkein puhelin kiertoon :rofl: Tuon takia nykyään laitan suosiolla panssarilasin kaikkiin luureihin, tai vähintäänkin muovikalvon.
 
Liittynyt
05.01.2021
Viestejä
5 035
Mistäs ne Budsit oiken pitikään lunastaa ? En löydä enään ohjeita siihen.
Tilaus postissa ja IMEI koodi tiedossa. Eikö tuo pitäis riittää lunastamiseen ?
 

Tup3x

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 337
Itse olen taas allerginen hiusnaarmuillekin niin olen aina käyttänyt suojalaseja/kalvoja. Onhan sillä parempi jälleenmyyntiarvokin jos näyttö priimakunnossa. Toki nämäkin on vähän makuasioita, toiset tykkää toiset ei. Se mikä minun mielestä on puhelimissa tarpeeton juttu on tuo kaareva näyttö. Sen ku saisi kaikista pois.
Eikös ne hiusnaarmut häiritse sitten siinä suojassa?

Itse en koskaan asenna laseja. Jos kalvo tulee esiasennettuna, niin se saattaa hetken aikaa säilyä. Muovi on tosin muovia, eikä se tunnu yhtä hyvälle kuin lasi ja kynnellä saa jälkiä aikaan. Oman P30:n lasi näyttää käytännössä virheettömältä edelleen näin kolmen vuoden jälkeen. Kalvot ja lasit ovat rumia ja aiheuttavat yleensä vain ongelmia.
 
Liittynyt
05.01.2021
Viestejä
5 035
Pitikös kuitissa näkyä IMEI? Gigantin laskussa ei lue imeitä ainakaan mulla.
Ei Elisallakaan kuitissa tietenkään IMEI:tä lue, kun oli ennakkomyynti. Mutta OmaElisasta löytyy omat tilaukset ja sieltä näkyi toimitetun puhelinen IMEI. Kenties Gigantilla vastaava systeemi ?
 
Liittynyt
15.02.2017
Viestejä
99
Ei Elisallakaan kuitissa tietenkään IMEI:tä lue, kun oli ennakkomyynti. Mutta OmaElisasta löytyy omat tilaukset ja sieltä näkyi toimitetun puhelinen IMEI. Kenties Gigantilla vastaava systeemi ?
Näin minäkin oletin, mutta ei näy. Kaksi "lasku" nimellä olevaa tiedostoa löytyy mutta kummassakaan ei ole IMEI:tä
 
Liittynyt
12.04.2020
Viestejä
20
Alkaa menee puhelimen saanti vaikeaksi! 1.3 piti saada nyt 3-4 kertaa siirretty viimeisin tieto tänään 4.4 seuraava yritys.. kyseessä gigantti perus S22 blackki. Mites muilla mennyt kaupat?
 
Liittynyt
11.04.2017
Viestejä
183
Ite lähetin Elisan tilausvahvistuksen (jossa ei ole IMEI koodia) ja kirjoitin IMEI koodin kuitille muokkaamalla kuvaa. Meni läpi.
Vaatimuksena tosiaan on, että kuitissa näkyy myös IMEI koodi.
 
Liittynyt
05.01.2021
Viestejä
5 035
Ite lähetin Elisan tilausvahvistuksen (jossa ei ole IMEI koodia) ja kirjoitin IMEI koodin kuitille muokkaamalla kuvaa. Meni läpi.
1 vaatimus heillä tosiaan on, että kuitissa näkyy myös IMEI koodi.
Miten tuota voi vaatia ennakkotilaustuotteissa? Ostos maksetaan etukäteen ennenkuin puhelimista on edes tietoakaan. Miten IMEI voi olla kuitissa ? Mistä tuon vaatimuksen olet päätellyt, että kuitissa on oltava IMEI ? IMEItähän kysytään sitten erikseen siinä lomakkeessa.
 

Tup3x

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 337
Start | Samsung Kampanj tuosta suora linkki. Tarvitset kuitin / tilausvahvistuksen jossa näkyy tilauspäivämäärä joka on tuon kampanja-ajan sisällä (9-24.2)
Riittääkö tosiaan tuo? Ehdoissa sanotaan, että pitäisi tehdä näin:

Saadaksesi mustat Galaxy Buds Pro -kuulokkeesi, toimi seuraavasti:
  1. Rekisteröi Samsung Account -tili** viimeistään 2022-04-30.
  2. Avaa Samsung Members -sovellus Galaxy S22/S22+/S22 Ultra -puhelimellasi viimeistään 31. maaliskuuta 2022. Siirry kohtaan "Tutki", napsauta kohtaa "Edut" sovelluksen vasemmassa yläkulmassa ja valitse nykyinen kampanja. Huomioithan, että voi mennä jopa viisi (5) työpäivää ennen kuin tarjous on saatavilla sovelluksessa.
  3. Paina "Hyödynnä tarjous" -painiketta siirtyäksesi rekisteröintisivustolle, jolla voit osallistua kampanjaan lataamalla kuittisi ja kirjoittamalla koko nimesi, sähköpostiosoitteesi, toimitusosoitteesi ja puhelimesi sarjanumeron. Otathan huomioon, että kampanjatuotteiden rekisteröinnin ja postituksen käsittelyn hoitaa ulkopuolinen toimittaja, Veddesta Distributions AB.
  4. Kun rekisteröinti on valmis, saat vahvistusviestin Samsung Account -tiliisi linkitettyyn sähköpostiosoitteeseen.
  5. Veddesta tarkistaa tiedot tämän jälkeen manuaalisesti. Hyväksytyn rekisteröinnin yhteydessä Veddesta lähettää kampanjatuotteen noin 30 arkipäivän kuluessa annettuun osoitteeseen. Otathan huomioon, että mikäli kampanjatuote loppuu väliaikaisesti varastosta, kampanjatuotteen lähettämiseen voi mennä pidempään kuin 30 päivää.
 
Liittynyt
05.01.2021
Viestejä
5 035
Riittääkö tosiaan tuo? Ehdoissa sanotaan, että pitäisi tehdä näin:
Kas.

Tuolla kanpanjasivulla taas sanotaan että ne on vaan ilmoitettava ( joka tulee tehdyksi siinä lomakkeessa pakostikkin )

Varmistathan ennen kuitin lähettämistä, että kuitin koko sisältö on selkeästi luettavissa. Rekisteröintisi hyväksyminen edellyttää ostamasi kampanjatuotteen IMEI-/sarjanumeron, ostohinnan ja ostopäivän ilmoittamista. Mikäli kuitti on päivätty 17.10.2021 tai sen jälkeen, tulee sinun kampanjajakson aikana tehdyn tilauksen todentamiseksi liittää mukaan myös tilausvahvistus.
No katsotaan miten käy....
 

mRkukov

Hrrrr...
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 728
Kas.

Tuolla kanpanjasivulla taas sanotaan että ne on vaan ilmoitettava ( joka tulee tehdyksi siinä lomakkeessa pakostikkin )



No katsotaan miten käy....
Itsellä elisan kuitti ilman imeitä ja sen koodin syötin vain lomakkeeseen. Tuli hyväksyntä ilman ongelmia. Ei sitä imeitä voi vaatia kuitille varsinkaan ennakkomyynnissä. :)
 

Tup3x

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 337
Taidan varmuuden vuoksi odottaa, että saan luurin postista ja sitten teen tuolla logiikalla, mitä ehdoissa lukee.

Itsellä ei mitään Samsungin tiliä entuudestaan vielä ole.
 
Viimeksi muokattu:

mRkukov

Hrrrr...
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 728
Rupeaa kyllä v*tuttamaan tämä jäätyily. Varsinkin nettiselaimessa (chrome/vivaldi) tulee monta kertaa päivässä sellaisia 10sec jumeja, joissa mikään ei liiku tai reagoi. Kaikki mitä teet näytöllä tuona aikana kuitenkin rekisteröityy ja lagin lopuksi puhelin "pikakelaa" kaiken mitä teit. Eli todennäköisesti sekoilua/ohjelmien sulkua yms. kun yrittää painella eri puolille näyttöä. Kovasti nämä tuntuu softabugeilta tai ajuriongelmilta. Toivon että korjautuvat jossain päivityksessä.
 
Liittynyt
26.02.2019
Viestejä
2 453
Mitä vittua nyt taas... Spigen=halppislasi? :facepalm: Ei Panzer yhtään ainakaan parempi ole vaikka se maksaakin 2-3x hinnan kun ostat sen joltain Telialta tai verkkiksestä ryöstöhinnoin.
En tiedä mitä tavaraa juurikin tuo on, mutta kuten totesin jonkun merkkisestä tuoteesta, että samalla hinnalla samanlaisen 2 lasin paketti tullut testattua ja kun noita kädessä piti, niin kyllä niiden jäykkyydestä/paksuudesta eron huomasi. Oletin suoraan siis, että hinta/laatu suhteella voi olla jotain tekemistä tämän kanssa.

Viimeksi tilasin jostain my trend phone (vai mikä liekään), niin taisi olla 25€ omaan malliin.
 

kolistelija

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.02.2018
Viestejä
1 036
Rupeaa kyllä v*tuttamaan tämä jäätyily. Varsinkin nettiselaimessa (chrome/vivaldi) tulee monta kertaa päivässä sellaisia 10sec jumeja, joissa mikään ei liiku tai reagoi. Kaikki mitä teet näytöllä tuona aikana kuitenkin rekisteröityy ja lagin lopuksi puhelin "pikakelaa" kaiken mitä teit. Eli todennäköisesti sekoilua/ohjelmien sulkua yms. kun yrittää painella eri puolille näyttöä. Kovasti nämä tuntuu softabugeilta tai ajuriongelmilta. Toivon että korjautuvat jossain päivityksessä.
Minulla myös s10e teki tätä uusimman Android päivityksen jälkeen. S22 ei ole vielä kertaakaan tehnyt. Mistä lie johtuu..
 

mRkukov

Hrrrr...
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 728
Minulla myös s10e teki tätä uusimman Android päivityksen jälkeen. S22 ei ole vielä kertaakaan tehnyt. Mistä lie johtuu..
S20u ei tehnyt koskaan. ML. Android 12.

Tässä selvästi jotain ongelmaa. Ei niin pahaa kuin joillain netissä, mutta kuitenkin.
 

Tup3x

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 337
Chrome jäätyilee välillä omalla P30:llä. Eli renderöinti jäätyy, mutta ottaa komentoja vastaan. Poistumalla ja palaamalla takaisin Chromeen niin toimii taas. Tätä on kyllä ollut jo aika kauan ja riippuu hieman Chromen versiosta kuinka usein tapahtuu.
 

mRkukov

Hrrrr...
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 728
Chrome jäätyilee välillä omalla P30:llä. Eli renderöinti jäätyy, mutta ottaa komentoja vastaan. Poistumalla ja palaamalla takaisin Chromeen niin toimii taas. Tätä on kyllä ollut jo aika kauan ja riippuu hieman Chromen versiosta kuinka usein tapahtuu.
Ei pääse pois eikä mihinkään. Koko käyttis/ui jäässä. Ja tuo siis palautuu ihan itse. Mikään ei kaadu.
 

Tup3x

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 337
Ei pääse pois eikä mihinkään. Koko käyttis/ui jäässä. Ja tuo siis palautuu ihan itse. Mikään ei kaadu.
Sitten tuo on ehkä eri asia. Tai jotain sen suuntaista. En ihmettelisi, vaikka olisi joku ajuribugi.
 
Liittynyt
19.12.2018
Viestejä
117
Chrome jäätyilee välillä omalla P30:llä. Eli renderöinti jäätyy, mutta ottaa komentoja vastaan. Poistumalla ja palaamalla takaisin Chromeen niin toimii taas. Tätä on kyllä ollut jo aika kauan ja riippuu hieman Chromen versiosta kuinka usein tapahtuu.
Minulla oli täysin sama ongelma mate 10 pro:n kanssa. Vain ja ainoastaan Chrome jäätyi ja korjaantui samalla tavalla kuin sinulla. Nyt uuden s22u kanssa ei ole ollut vastaavia ongelmia ja nopeamman näytön ansiosta netin selaaminen on huomattavasti mielekkäämpää. Ainoat isommat miinukset tässä verrattuna huaweihin on kolho koko, paino ja sormenjälkitunnistuksen kankeus. Välillä tunnistaa herkemmin useimmiten ei laisinkaan.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 662
Viestejä
4 220 959
Jäsenet
71 091
Uusin jäsen
TiieM

Hinta.fi

Ylös Bottom