Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vertaile tuosta. Itse vaihdoin normi S8:sta S10+:aan ja todella tyytyväinen kun ei ole niin pieni luuri.Tässä arvon pitäisikö vaihtaa S8+ - S10+. Tarvitsisin tupla sim, mutta tuo koko. Pienempi kuin nykyinen saisi olla.
s10+ on jokseenkin samoissa mitoissa kuin s8+ eli jos pienempää kaipaat, niin sitten se s10.Tässä arvon pitäisikö vaihtaa S8+ - S10+. Tarvitsisin tupla sim, mutta tuo koko. Pienempi kuin nykyinen saisi olla.
Millaisia pillifarkkuja siellä on työvaatteina? Kyllähän tuo nyt vielä normaalien housujen taskuun menee ihan hyvin :STää 8+ on aika rajoilla kun puhelinta pitää pitää taskussa töissäkin. Verkkokaupasta tilasin S10+ 699€ ja nyt vähän arvon miten tekis. Hinta kuitenkin ihan OK
LaDexin linkki antaa hyvä kuvan eli samoissa mutta mennääkö rajoilla suojakuorien kanssa
S10e näytönvaihto on 250€ jouduin vaihtamaan kun kolhaisin puhelimen ja tuo turhanpäiväinen bixby nappi jäi pohjaan.Se suojalasi on yllättävän paljon halvempi vaihtaa, jos haluaa naarmuttoman kokemuksen uudelleen, kun koko näyttö.![]()
Minkä efektin?Otin tänään videon konserttihallissa. Mä en tykkää kyllä yhtään tuosta ultra-wide linssistä. Onko tuohon jotain fixiä, että saisi tuon efektin katoamaan. Ihan kuin katsoisi 360 asteen videota ja mun silmään se näyttää huonolta.
Sellainen samanlainen efekti, jos katsos tietokoneen näytöltä 360 asteen kuvaa ja hiirellä sit pyörit ympyrää. Tässä hyvä esimerkki:Minkä efektin?
No miksi sitten ylipäätään kuvaat sillä ultra-wide linssillä, etkä sillä normaalin polttovälin linssillä?Otin tänään videon konserttihallissa. Mä en tykkää kyllä yhtään tuosta ultra-wide linssistä. Onko tuohon jotain fixiä, että saisi tuon efektin katoamaan. Ihan kuin katsoisi 360 asteen videota ja mun silmään se näyttää huonolta.
Koska kyseessä on ultralaajakulma niin siinä on niin iso kulma että tulee reunoille vääristymiä. Kameran asetuksissa on erillinen asetus joka korjaa tuota efektiä pois automaattisesti mutta en tiedä toimiiko se videokuvauksessa.Miten sen saa pois?
Jos häiritsee niin älä käytä. Sama "ongelma" on kaikissa noin laajoissa uw-kameroissa
Sitten tuota korjausta ei ole saatavissa videotilassa, normaalilaajiksella kun kuvaa kuvia niin asetus pitäisi löytyä.Eli jos en tykkää, en videoi. Tuo nyt ei ole sinänsä ratkaisu, koska otan kännykällä päivittäin videoita. En löytänyt asetuksista kyllä mitään ultra wide linssiin liittyvää asetusta. Yksi vaihtoehto on kuvata 4k resolla ja zoomata 1.5 kertaisena. Tai käyttää kuvanvakautusta.
Tai sitten kuvaat ihan sillä normaalilinssillä eli 1x tai isommalla zoomilla. Se ultra widehän on käytössä jos pidät alle 1x zoomia. Niistä "puun" kuvistahan tuo valitaan että mikä kamera käytössä.Eli jos en tykkää, en videoi. Tuo nyt ei ole sinänsä ratkaisu, koska otan kännykällä päivittäin videoita. En löytänyt asetuksista kyllä mitään ultra wide linssiin liittyvää asetusta. Yksi vaihtoehto on kuvata 4k resolla ja zoomata 1.5 kertaisena. Tai käyttää kuvanvakautusta.
Tai sitten kuvaat ihan sillä normaalilinssillä eli 1x tai isommalla zoomilla. Se ultra widehän on käytössä jos pidät alle 1x zoomia. Niistä "puun" kuvistahan tuo valitaan että mikä kamera käytössä.

Ei, vaan älä käytä sitä ultra wide -linssiä. Siellä on kaksi muuta linssiä valittavissa. Siinä keskellä ruutua ne puiden kuvat.Eli jos en tykkää, en videoi. Tuo nyt ei ole sinänsä ratkaisu, koska otan kännykällä päivittäin videoita. En löytänyt asetuksista kyllä mitään ultra wide linssiin liittyvää asetusta. Yksi vaihtoehto on kuvata 4k resolla ja zoomata 1.5 kertaisena. Tai käyttää kuvanvakautusta.
Ei, vaan älä käytä sitä ultra wide -linssiä. Siellä on kaksi muuta linssiä valittavissa. Siinä keskellä ruutua ne puiden kuvat.
edit. jaa olikin jo vastauksia tullut.
Tuo ultrawide pitää vielä itse tuosta valita käyttöön joka kerta kun kameran avaa niin vähän hassua miten tämä ongelma on saatu edes aikaanNoniin tämähän oli se vastaus, kiitos. Puut toimivat.
Varmaan siinä vahingossa tullut painettua ,kun vaihtanut skrollatessa kameran ja videon välillä.Tuo ultrawide pitää vielä itse tuosta valita käyttöön joka kerta kun kameran avaa niin vähän hassua miten tämä ongelma on saatu edes aikaan![]()
Ensimmäistä kertaa huomasin, että. Siis kun laitoin tekstitiedoston puhelimeen ja olin sitä aukaisemassa niin aukaisikin Microsoft Wordiin. Siis onko tuo ihan ilmaiseksi tuohon kuuluvaksi laitettu vai onko se auki vain tietyn ajan jonka jälkeen menee lukkoon ellei maksa?
Se perusversiohan noista Office-ohjelmista on ilmainen asennettavaksi suoraan Play-storestakin, ja toimii kyllä ikuisesti (ainakin tällä hetkellä). Mutta jos haluaa O365-ominaisuuksia tms. käyttää niin niistä pitää maksaa.
EbayMistä S10+ suojakuoria halavalla?
Mistä S10+ suojakuoria halavalla?
Kitoos, pistin itsekki lataukseen!S10 näkyy olevan Android 10 tyrkyllä, omaan asentuu juuri.
Kyllä ne sieltä löyty piti vaan kaivaa sovellusten kuvake näkyviin.Mulla oli ja on edelleenkin helvetisti turhia appeja tossa puhelimessa, mutta en äkkiseltään huomannu yhdenkään hävinneen, eikä oo viel tullu toimimatontakaan vastaan.
Onko muilla akunkulutus noussut päivityksen jälkeen?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.