Varmaan edelleen ne Good lock lisäosat ei toimi Android 10 mistä maanantaina viimeksi keskustelitte.Niin että mitä sitten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Varmaan edelleen ne Good lock lisäosat ei toimi Android 10 mistä maanantaina viimeksi keskustelitte.Niin että mitä sitten?
Varmaan edelleen ne Good lock lisäosat ei toimi Android 10 mistä maanantaina viimeksi keskustelitte.
Tietenkin voi. Ei Android ole mikään suljettu ekosysteemi.Voiko noita sovelluksia muka päivittää muunkin kuin storen kautta? Jostain ihmeen syystä Samsung ei löytänyt omalle selaimelleen ei play-kaupasta eikä siitä omastaan Galaxy Storesta päivitystä omalle Samsung-selaimelle vaan vasta kun sen selaimen aukaisi niin sanoi että päivitystä pukkaa. Ja lisäksi Play kauppa sanoo että tuo on 10.2 versio vaikka itse ohjelmasta katsottuna versio 11.0 mitä ehmettiä?
Tietenkin voi. Ei Android ole mikään suljettu ekosysteemi.
11.0.00.76Mitä sulla näyttää Samsung Internet versionumeroksi?
Tuo on tarjolla kaikille Android-laitteille Play kaupan kautta. Ei tarvitse käyttää Chromen hirvitystä vaikka ei olisikaan Samsungin puhelin.Nojuu siis just sama, mutta mitä teillä Google kauppa näyttää kun mulla näyttää tosiaan sen 10.jotain
Ja edelleenkin kysyn että miksi toi goole kauppa tuota edes päivittää. Eikö sen pitäisi mennä Galaxy Storen kautta se päivitys?
Samsungin puhelimet saa oletettavasti ensin uudemman päivityksen kuin muut. Itsellä motossa samsungin selain ja on juurikin tuo 10.2.. Versio
No eihän Facebookikaan joka päivitystä Play storen kautta tuuppaa vaan päivittää suoraan itse. Kuten sanottua: Android ei ole suljettu systeemi joten softaa voi tuupata ihan mitä kautta haluaa.Ahaa, no tämähän se sitten on syy, mutta edelleenkään en tiedä miksi tuo ei päivittynyt Samsung Storen kautta!
No eihän Facebookikaan joka päivitystä Play storen kautta tuuppaa vaan päivittää suoraan itse. Kuten sanottua: Android ei ole suljettu systeemi joten softaa voi tuupata ihan mitä kautta haluaa.
Myös sieltä. Facebook, Facebook Messenger ja Instagram saa päivityksiä myös suoraan Facebookin omien palveluiden kautta.En käytä facebookia mutta playstähän tuota ripulia päivitetään tämä tästä.
Nyt löytyy goodlock päivityksiä play storesta. Pitää varmaan erikseen hakea noita apk filuja vielä.Good lock/nice lock päivittyy 3.2.
https://www.google.fi/amp/s/m.gsmar...020_update_coming_on_february_3-amp-41138.php
Normaalisti.Nyt löytyy goodlock päivityksiä play storesta. Pitää varmaan erikseen hakea noita apk filuja vielä.
ja mulla Bluetooth.Muilla alkanut Android 10:n myötä GPS menemään itsestään pois päältä?
Täällä ei ihan päivittäin, mutta päivästä viikkoon menee väliä, että joku appis hukkaa verkon. Vaikutta olevan vaan tietty setti eri appiksia mihin mulla vaikuttaa tuo. Muutama peli, heiaheia, eazybreak, ym.Mulla on mobiiliverkon kanssa ongelmia päivittäin. Ei toimi vaikka kenttää on. Wifi auttaa tässä. Sit kun kokeilee hetken päästä, niin saattaa taas toimia. Jos ei toimi, niin bootin jälkeen sit toimii taas satavarmasti.
Pari päivää sitten tuli joku ohjelmistopäivitys, jonka myötä katosi noin 2000 valokuvaa SD kortilta. Kamera siis oletuksena tallentanut sinne. Kuvasovelluksena se vakio galleria. Onko muilla ollut tällaista? Vielä en ole keksinyt, miten kuvat saisi takaisin. Mukavasti esikoisen ekat 6kk kateissa.
Mukavasti esikoisen ekat 6kk kateissa.
Tää on aina sellainen kohta mikä saa ihmettelemään mikä siinä kuvien synkkauksessa vaikkapa google photos:iin tai mihin tahansa pilveen on niin vastenmielistä. Ja joo, sorry, ei toki auta enää jälkikäteen, toivottavasti saat kuvat kaiveltua esiin.
Niin, google kuviin tuo yleensä menee ja samsung cloudiin myös, mutta yllättäen molemmissa se 15Gt rajoite täyttynyt juuri marraskuun aikana, eli muutaman kuvan sieltä sai talteen mutta edelleen elokuu-marraskuu kuvat häipyneet.
Galaxy S10:n akkusäästöominaisuudet on vain niin ärsyttävät, ettei itsellä ainakaan Dropbox tai Kuvat uppaa automaattisesti heti kuvia pilveen vaan vaatii sen, että kyseiset ohjelmat käynnistetään itse ennen kuin uppaus alkaa.Google kuvissa voi valita sovelluksen asutuksista myös varmuuskopiointi häviöllisellä laadulla jolloin kuvia ja videota mahtuu rajattomasti pilveen maksutta.
Toki se ei ole kuvanlaadultaan aivan samaa luokkaa kuin alkuperäiset, mutta noin miljoona kertaa parempi vaihtoehto kuin se että kuvista ei ole mitään jäljellä kun muistikortti tai luuri menee paskaksi ja kuvat niiden mukana.
Pari päivää sitten tuli joku ohjelmistopäivitys, jonka myötä katosi noin 2000 valokuvaa SD kortilta. Kamera siis oletuksena tallentanut sinne. Kuvasovelluksena se vakio galleria. Onko muilla ollut tällaista? Vielä en ole keksinyt, miten kuvat saisi takaisin. Mukavasti esikoisen ekat 6kk kateissa.
Otat ne sovelluskohtaiset virransäästöt pois, niin Photos uppaa kyllä ihan normaalisti.Galaxy S10:n akkusäästöominaisuudet on vain niin ärsyttävät, ettei itsellä ainakaan Dropbox tai Kuvat uppaa automaattisesti heti kuvia pilveen vaan vaatii sen, että kyseiset ohjelmat käynnistetään itse ennen kuin uppaus alkaa.
Hiukan joka puolelta muuten pienemmät speksit:Mikäs idea tuossa S10 Liten nimeämisessä on taas oikeen ollu? Koko siinä on isompi ainakin mitä normi S10:ssa on?!
Että mitähän Liteä siinä on?
Samsungilla ilmeisesti joku bitti vinossa, kun puhelimeen tuli ilmoitus tekstillä "1" etsi puhelimeni apilta. Ilmeisesti ihan normaali päivitys puhelimen sijainnista samsungille jos nettiä on uskominen. Tuosta oli jo satoja viestejä samsungin foorumil
Otin tuolta S7:ska ketjusta. Eli tällainen ilmoitus tuli itsellekin luuriin. Eikä mitään tapahtunut vaikka sitä klikkasikin. Ei ollut paikannus päällä, tiedä sitten onko tuolla mitään merkitystäkään.
Ei sinänsä. Itse suosin Play kauppaa kaikessa ensisijaisesti koska se on kuitenkin jokaisessa Android-laitteessa (en laske kiinavehkeitä tähän).Onko mitään merkitystä kummasta lataa noit appeja, galaxay store vai play kaupasta?
Ei taida saada vakiona. Jollakin toisella launcherilla onnistunee.Saako S10 aloitusnäytön muutettua jollain asetuksella niin, että eri lehdet "pyörisivät ympäri"? Eli niin, että kun swaippaa vaikka oikealle niin lopulta tulisi takaisin aloitusnäyttöön sen sijaan, että sinne pitää palata swaippaamalla vasemmalle.
Ei taida saada vakiona. Jollakin toisella launcherilla onnistunee.