Kamera aukeaa jo virtanapin tuplanapautuksella. Itse en tuota täysin turhaa bixby-nappia puhelimeen kaipaa ollenkaan.En oiskaan halunnu kameraa avata tupla painalluksella siitä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kamera aukeaa jo virtanapin tuplanapautuksella. Itse en tuota täysin turhaa bixby-nappia puhelimeen kaipaa ollenkaan.En oiskaan halunnu kameraa avata tupla painalluksella siitä.
Kertokaas viisaammat kandeeko mun päivittää s10e -> s10... kuumottelis tuo elisan tarjous.
Joo, ja myyt mulle sen s10e:n edullisesti
Ei niissä ole mitään muuta eroa kuin ohjelmisto. Niissä on sisällä Saksaan lokalisoitu firmware mutta se toimii Suomessa ongelmitta. Halutessaan siihen voi myös flashata Nordic firmwaren sisään.Mitä eroa on Amazon.de:n S10e German versionilla (halvin) Suomessa myytäviin? Toimiiko täysin täällä?
Mitä eroja softassa on? GPS:n oletus sijainti Berliinissä ja esiasennettuja appeja, jotka voi poistaa, vaiko oikeasti jotain joka alkaa ärsyttämään? Puhelin on menossa lahjaksi, niin firmiksen flashaus siihen ei oikein nappaa.Ei niissä ole mitään muuta eroa kuin ohjelmisto. Niissä on sisällä Saksaan lokalisoitu firmware mutta se toimii Suomessa ongelmitta. Halitettaan siihen voi myös flashata Nordic firmwaren sisään.
Computerbasen testin perusteella näyttäisi olevan samat Microsoftin esiasennetut sovellukset kuin Suomessakin, joita ei voi poistaa.Mitä eroja softassa on? GPS:n oletus sijainti Berliinissä ja esiasennettuja appeja, jotka voi poistaa, vaiko oikeasti jotain joka alkaa ärsyttämään? Puhelin on menossa lahjaksi, niin firmiksen flashaus siihen ei oikein nappaa.
Kiitti, kaipa tuolla Saksalaisella versiolla pärjäisi. Tai voin sen flashatakin, vaikka sen jälkeen minun oletetaan olevan lähituki kaikkiin puhelimen ongelmiin. Helpompaa olisi, jos voisi vaan sanoa ettei tiedä Samsungeista mitään.Computerbasen testin perusteella näyttäisi olevan samat Microsoftin esiasennetut sovellukset kuin Suomessakin, joita ei voi poistaa.
Mitä olen noita puhelimia Amazonista (de, es, it, uk) välillä tilaillut, niin ei niissä ole ollut ongelmia paikannuksen tai muun kanssa. Esiasennetuissa sovelluksissa vain ollut eroa. Joskus myös Amazon sovellus on ollut esiasennettuna. Jos poistaminen on estetty niin voi kuitenkin ottaa pois käytöstä asetuksista.
Suunnilleen 531€ Suomen veroilla, jos oikein laskin. Toki sen voi kierrättää myös Saksalaisen osoitteen kautta, mutta ei sekään ole kulutonta.Kuinkas halvalla sen sit amazonista saa, itse ihan äkkiä kurkkaamalla halvimmat oli 499. Noitahan on telkkarin mukana tulleita avaamattomia kylkiäisiä ollut samalla ja halvemmallakin myynnissä usein, jopa tälläkin palstalla. Tietyst ymmärrän kyllä jollei halua yksityiseltä ostaa, en itsekään sitä harrasta juurikaan.
Tuo läpinäkyvä lirpake jota ebaystä löytyy?Tänään tuli postissa Ringke Fusion suojakuori. Tosi jämäkkä, niin kuin aina.
Pakottaako se 10:n tumma tila muka sellaisiinkin sovelluksiin joissa ei tummaa tilaa ole? Kuten Facebook?Voisi tulla tuo android 10 pian tällekin, että saisi dark moden kaikkiin sovelluksiin. Tai en tiedä, jos ssmsung hoitaa tämän asian jotenkin toisin. Sain tosiaan firmalta s10:n edeltävän puhelimeni nokia 8.1 tilalle.
Saisi pakottaa. Tai sitten Facebookin tulisi mahdollistaa tumma teema sovelluksessaan.Pakottaako se 10:n tumma tila muka sellaisiinkin sovelluksiin joissa ei tummaa tilaa ole? Kuten Facebook?
Jep, olen käyttänyt Ringken kuoria jo 6v, aina yhtä laadukas. En ole käyttänyt tuona aikana neljässä eri puhelimessa edes panssarilasia eikä ikinä ole näyttö mennyt rikki. Puhelin kyllä tippunut maahan lukuisia kertoja. Kannattaa ostaa Ringken omalta ebay tunnukselta. Hyvittivät täyden hyvityksen yhdestä kuoresta, joka ei mua miellyttänyt (ONYX malli, oli liian liukas) eikä tarvinnut edes palauttaa.Tuo läpinäkyvä lirpake jota ebaystä löytyy?
Tuota Onyxiä katselinkin mutta näyttikin todella liukkaalta pinnalta. Läpinäkyvät on usein vaan todella rumia niin suosinut mustia kuoria.Jep, olen käyttänyt Ringken kuoria jo 6v, aina yhtä laadukas. En ole käyttänyt tuona aikana neljässä eri puhelimessa edes panssarilasia eikä ikinä ole näyttö mennyt rikki. Puhelin kyllä tippunut maahan lukuisia kertoja. Kannattaa ostaa Ringken omalta ebay tunnukselta. Hyvittivät täyden hyvityksen yhdestä kuoresta, joka ei mua miellyttänyt (ONYX malli, oli liian liukas) eikä tarvinnut edes palauttaa.
Ota siihen vähän sävyä mukaan, itellä ollut smoke black ja nyt tuollainen sinertävän läpinäkyvä.Tuota Onyxiä katselinkin mutta näyttikin todella liukkaalta pinnalta. Läpinäkyvät on usein vaan todella rumia niin suosinut mustia kuoria.
Meinasin että tilaanpa niiltä myös samaa merkkiä olevan rannehihnan mutta kehtaavat pyytää tuplapostit jos tilaa useamman tuotteen. Eipä sitten tilata heiltä.Ota siihen vähän sävyä mukaan, itellä ollut smoke black ja nyt tuollainen sinertävän läpinäkyvä.
Instagramin ainakin, koska ne ovat koodanneet sen niin. Facebookkiin on kai tulossa.Tuo läpinäkyvä lirpake jota ebaystä löytyy?
Pakottaako se 10:n tumma tila muka sellaisiinkin sovelluksiin joissa ei tummaa tilaa ole? Kuten Facebook?
No Instagram on nytkin tummana kun on Samsungin oma tumma tila käytössä.Instagramin ainakin, koska ne ovat koodanneet sen niin. Facebookkiin on kai tulossa.
Mitään oikeaa parannusta siinä ei varmaankaan tullut? Omasta mielestä eleet vain hidastaa ja hankaloittaa puhelimen käyttöä. Onneksi niitä ei vielä pakoteta.Tulipahan sählättyä Saksan firmis sisään ja OneUI 2 Beta. Hyvältä tuntuu gesturet, mutta muutama ongelmakin tuli beta buildissa. Esim. kuvien jakaminen Whatsappiin onnistuu ainoastaan Whatsappin kautta.
Täältä löytyi: [ZSJL] Galaxy S10 (SM-G97xF) OFFICIAL OneUI2/10 beta (NO ROOT/CUSTOM ROM TALK!!!)
Google Pay lakkasi myös toimimasta odotetusti, mutta on nuo eleet sen verran kivat että pärjäilen viralliseen launchiin asti tällä.
Täysin subjektiivistahan tuo on. Itse vanhana iPhone miehenä tykkään, että pääsen takaisin pyyhkäisyillä.Mitään oikeaa parannusta siinä ei varmaankaan tullut? Omasta mielestä eleet vain hidastaa ja hankaloittaa puhelimen käyttöä. Onneksi niitä ei vielä pakoteta.
muokkaat vaan siihen kuvaan mustan raidan yläosaan. Niin tein omassa.Onko mitään keinoa, millä voi muuttaa tuota yläpalkin tekstin ja ikonien väriä? Taustakuvan yläosa vaalea ja nyt ei sitten näy akun varausta, kelloa yms.
muokkaat vaan siihen kuvaan mustan raidan yläosaan. Niin tein omassa.
Nova Launcherissa voi vaihtaa ne mustaksi.Onko mitään keinoa, millä voi muuttaa tuota yläpalkin tekstin ja ikonien väriä? Taustakuvan yläosa vaalea ja nyt ei sitten näy akun varausta, kelloa yms.
Paha sanoa, en ole Samsungin omaa launcheria käyttänyt sitten ensimmäisen Galaxy S:nEikös näissä samsungeissakin pitäisi puhelin itse osata vaihtaa mustaksi nuo ylätekstit jos on vaalea pohja.
Kuvia ainakin netistä löytyy että ovat tummana jos vaalea pohja.
Tässä ainakin on tummat. Ei ole edes kauhean vaalea pohja.Paha sanoa, en ole Samsungin omaa launcheria käyttänyt sitten ensimmäisen Galaxy S:n
Joopa joo, olihan se siellä asetuksien syvyyksissä. Kiitos vaan motivaatiosta varmistaa vielä kerran.Mulla käytössä ADW enkä asetuksista löytänyt keinoa tuota muuttaa. Ehkä Samsungin omassa tosiaan tapahtuu automaattisesti.
Tänään saapui ja täytyy kyllä todeta itsekin että on muuten hyvä kuori. Tilasin noiden rannehihnan samalla mutta se on suunniteltu korealaisten käsille selvästi kun juuri ja juuri mahtuu kämmen läpi lenkistä.
Onko näissä puhelimissa joku ohut suojakuori tuossa näytössä? Pieniä naarmuja tullut, niin ajattelin että kannattais varmaan joku kunnon panssarilasi siihen laitattaa ja ottaa toi originaali ohut tarrakuori pois.
Edit. Onko suositella hyvää panssarilasia s10e? Ettei tuntuma häviäisi. Onko tää Whitestone dome hyvä? Galaxy S10e Dome Glass Tempered Glass Screen Protector
Tämä Samsungin oma ohut tarralärpäke näköjään naarmuuntuu helposti. Toki itsellä ei ikinä panssarilasia ole ollut ja 5 älypuhelinta säilyi täysin ehjänä pelkän Ringken suojakuoren kanssa. Ehkäpä kokeilen s10e kanssa samaa, eli revin ton tarrasuojan vaan pois ja toivon naarmutona kokemusta.Missä ihmiset näitä puhelimia oikein säilyttää että saa naarmuja lasiin Itsellä ei ainakaan viimeiseen neljään malliin ole ollut naarmun naarmua vaikka ei mitään näytönsuojia.
käytetään sitä puhelinta sen koko käyttöikä naarmuuntuneella, sormenjälkiä keräävällä ja halkeilleella näytönsuojalasilla