Totta kai kritiikin kohde saa vastata. Ja kyseisessä kuppikunnassa, siis juutalaisissa, on myös niitä ns. toisinajattelijoita.
Norman Finkelstein – Wikipedia
Samoin englannissa joku vaikutusvaltaisempi juutalainen lehtimies otti varmaankin noin kuukausi sitten kantaa siihen, että se "Anti Defamation League" (
Anti-Defamation League - Wikipedia) toimii jo siten, että se lähinnä vain vahingoittaa kaikkia omia tavoitteitaan ja koko edustamaansa yhteisöä. Edelleen uudelleen sanottuna: Totta kai kritiikin kohde saa vastata. Mutta "meitä ei saa arvostella, meille on tehty muinoin vääryyttä" -kortilla pelaamisen voisi jo lopettaa. Ainakaan minuun kyseinen argumentti ei enää pure ei niin yhtään.
Ei siitä päästä kuitenkaan yhtään mihinkään, että tämän planeetan kukkulan kuninkaina ovat nyt aivan silmiinpistävän tarkkaan rajattuna joukko ihmisiä, joiden tavoitteena on globalisaatio ja kansallisvaltioiden tuhoaminen, ja sen mukavana sivutuotteena he käytännössä voivat jotakuinkin ryöstää meidät muut aivan puille paljaille. Ja se on tylympi juttu, että se sama porukka edustaa nyt myös äärimmäisen vahvasti erästä lähi-idän vanhaa "kirjan uskontoa". Kyllä siitä äkkiä syntyy se yhtäläisyysmerkki tuohon väliin. Ihminen on vain vähän tyhmä, jos hän ei näe sitä yhtäläisyyttä tuossa kohden. Sitä asiaa ei muutama väliin ostettu bulvaani pysty myöskään miksikään muuttamaan. Tuo kyseinen porukka on ottanut oikeudekseen vähän "uudelleen järjestellä" tätä maailmaa, ja siltä tämä maailma nyt sitten myös näyttääkin. Tahtoa on ollut enemmän kuin taitoa ja kykyjä. Ja kyllä, koska myös minä satun asumaan tässä samassa maailmassa, niin ne tekemiset koskevat nyt myös minuakin, ja ne hankkeet ovat muuttuneet nyt myös minun asioikseni.
Heh... Meinasin alkaa tähän jo piipittämään, etten minä ole mikään juutalaisia vihaava natsi... saatanan saatana, hyvin ne ovat tosiaankin saaneet ehdollistettua. Pitäisi varmaan muka jo alkaa irtisanoutumaan kaikenlaisesta epämääräisestä... kun onhan sitä jo kuitenkin vähän sellainen ajatusrikollinen... Hoksaatteko? Hyvin ovat globalistit pelanneet korttinsa meitä muita vastaan. Jos vastustat globalisaatiota ja niitä ryhmiä jotka ovat sen takana, niin olet melko varmasti käytännössä silloin sitä porukkaa, joka yrittää laittaa ihmisiä kaasukammioihin tai polttaa niitä elävältä... mikä on oikeastaan jo aika todistettavaakin, eikö ? Tätähän se tyhmyysvetoinen valtamedia kokoajan laulaa, ja pysyy vieläpä koko ajan nuotissaankin aivan puhtaasti. Minkäänlaista yksityisen rahanluontioikeuden tai globalisaation kritiikkiä ei sallita. Se häpäistään, joka edes uskaltaa aukaista suunsa näistä asioista. Näistä yhteiskunnallisista epäkohdista.
Minä nyt vain satun olemaan ihan tavallinen suomalainen mies. Minun ei tarvitse pyytää anteeksi ei niin yhtään mitään. Ei keneltäkään. Pidän vankkumattomana oikeutenani arvostella perseilyä aivan missä tahansa minä sitä satun näkemään ja havaitsemaan. Erityisesti vielä kun kyseinen perseily alkaa jo vaikuttamaan minun omaan maahani, ja uhkaa muuttaa sen sikolätiksi, niin sen jälkeen minä kyllä alan pillastumaan ja etsimään niitä syyllisiä tähän sangen epäedulliseen muutokseen. Eikä niitä tarvitse edes kovin kummoisesti etsiä. Näkösällähän nuo syylliset ovat. Hyväkkäät. Tuekseen ne ovat vieläpä saaneet ja valjastaneet minun verorahoillani loisivan tyhmän joutoväen, jota ne usuttavat kimppuun kunhan vain vastustajan henkilöllisyys saadaan jotenkin selville. - Ei tämä nykyinen meno tässä maassa nyt oikein kestä enää älyllistä tarkastelua. Nämä rasmukset sun muut varis verkostot eivät edusta mitään muuta kuin puhdasta poliittista väkivaltaa. Toiminnan tarkoituksena on pelotella toista mieltä olevia ihmisiä ja hiljentää heitä.
Liika yrittäminen onneksi kääntyy yleensä itseään vastaan, ja liika päälle tunkeminen vain nostattaa ihmisten vastustusta. EU junailee aivan käsittämättömiä asioita, siellä on menossa sellaisia hankkeita, jotka pyyhkäisevät kokonaan pois koko EU:n vähäisenkin olemassa olon oikeutuksen. Hyödyt jäävät aivan mitättömiksi, jos toisessa vaakakupissa on sananvapauden kaventamista, sensuuria ja suoranaista toista mieltä olevien poliittista tukahduttamista. Uutta suita tukkivaa lainsäädäntöä kehitellään myös koko ajan. Nämä globalisaatio ja ääliöhumanisti -intoilijat ovat itse osoittautuneet niiksi kaikkein pahimmiksi fasisteiksi, mitä maa päällään kantaa. Aivan kammottavaa porukkaa kerta kaikkiaan. Myös pilkkanimi "Eurostoliitto" on minusta oikein hyvin oikeutettu tälle maanosan nykyiselle keskushallinnolle.
Milloin muuten järjestetään ne VAALIT, missä päästään vaihtamaan esim. tuo Juncker kavereineen pois viroistaan? Hehän ovat EU:n toimeenpaneva hallitus. Aivan. Me elämme jo nyt globalisaatiota ajavassa suoranaisessa diktatuurissa. Se vain valheellisesti esittää olevansa jotain aivan muuta. Jossain vanhassa sanonnassa sanotaan, että saatanan kaikkein ovelin keksintö on väittää, ettei saatanaa edes ole. Silloin saa touhuta ihan vapaasti ja rauhassa.
Kyllähän sitä tuntee itsensä vähän pöljäksi, kun foliohatut ovat olleetkin koko ajan ainakin osittain oikeassa. Kukapa olisi uskonut.
T -.-
Ps. Käsitykseni mukaan Salolainen "pelastui" vain ja ainoastaan siitä syystä, että Ben Zyskowicz hänet kyseiseltä mustamaalaus kampanjalta pelasti. Ilman tätä tukea hän olisi ollut luultavasti poliittinen ruumis, ja ura eurooppalaisena poliitikkona olisi päättynyt. Tuo yksinkertainen toteamus aiheutti noin reunalle vieneen läheltä piti tilanteen miehen koko pitkälle uralle.