Sähköskootterit / sähköpotkulaudat

Miksi ihmiset ei käytä tällaisia lukkoja? En tiedä millä tällaisen särkisi helposti?

Vaijerilukko

Menee myös ajellessa kätevästi pyörän sarvessa/olalla

Edit. Voimapihdeillähän menee putki hiukan huonosti ja vaijerileikkurit ei tee putkelle mitään
Onko potkulaudoissa yleensä paikkaa, josta tuon lukon saisi pujotettua läpi ja laudan lukittua johonkin kiinteään?

Toisekseen, itselläni on ollut juuri kyseinen lukko käytössä. Tuohan on siis vaijerilukko, jonka vaijerin ulkopuolelle on pujotettu metallisia holkkeja haittaamaan vaijerin katkaisua ja tuomaan jykevyyttä ulkonäköön. Omasta tuo holkitus löystyi ajan myötä ja lopulta vaijerin sai näkyville holkkien välistä. Väliin mahtuisi tavalliset sivuleikkurit, joilla vaijerin katkaisuun menisi alle minuutti.

Toisaalta mitä väliä, kun aina voi ottaa voimapihdit mukaan ja käydä hakemassa poliisiaseman pihasta kalleimman näköisen pyörän tai potkulaudan ilman, että kukaan kiinnostuu:
Pyöräsi varastetaan voimapihdeillä, eikä ketään kiinnosta – video
 
Videoilla u-lukko Xiaomin diagonaaliputken yli esim. liikennemerkkiin vaikuttaisi toimivan. Ja jotkut ovat pujotelleet vaijereita ja (jos oikein muistan myös) u-lukkoja takapyörän ”pinnojen” välistä. Valmistajat eivät tuohon asiaan juuri ole keskittyneet vaikka luulisi tuosta voivan tehdä jopa kilpailuedun, jos on hyvä fyysinen varkauksien estomekanismi.
 
Onko potkulaudoissa yleensä paikkaa, josta tuon lukon saisi pujotettua läpi ja laudan lukittua johonkin kiinteään?

Toisekseen, itselläni on ollut juuri kyseinen lukko käytössä. Tuohan on siis vaijerilukko, jonka vaijerin ulkopuolelle on pujotettu metallisia holkkeja haittaamaan vaijerin katkaisua ja tuomaan jykevyyttä ulkonäköön. Omasta tuo holkitus löystyi ajan myötä ja lopulta vaijerin sai näkyville holkkien välistä. Väliin mahtuisi tavalliset sivuleikkurit, joilla vaijerin katkaisuun menisi alle minuutti.

Toisaalta mitä väliä, kun aina voi ottaa voimapihdit mukaan ja käydä hakemassa poliisiaseman pihasta kalleimman näköisen pyörän tai potkulaudan ilman, että kukaan kiinnostuu:
Pyöräsi varastetaan voimapihdeillä, eikä ketään kiinnosta – video
Kyllä tuo U lukko meni akun ja lauta kohdan, eli laudan keskeltä ympäri pyörätelineeseen kiinni, vaijerilukot on aina yleensä heikompia kuin U-lukot, kumpikin on parempi.

Johonkin kauppakeskuksen tai kaupan pihaan tietysti olisi hyvä aina lukita mahdollisimman korkealta ettei saa voimapihdeille tms. maasta katkaisutukea.
Ehkä kaksi U-lukkoa ja vaijeri, painoa yhteensä n.4,5kg.

Hälytin tietysti lisäturvaksi aiheuttamaan katseita.
 
Miksi ihmiset ei käytä tällaisia lukkoja? En tiedä millä tällaisen särkisi helposti?

Vaijerilukko

Menee myös ajellessa kätevästi pyörän sarvessa/olalla

Edit. Voimapihdeillähän menee putki hiukan huonosti ja vaijerileikkurit ei tee putkelle mitään

Tuossa näyttää menevän samanlainen aika helposti poikki:
 
Minä otan kaupaan mukaan potkulautani. Toki, mulla on kaksi (2) Bilteeman lukkoa repussa aina mukana.
Toinen rungosta kiinni johonkin (ei liikennemerkiin, koska sen pystyy nostamaan) ja toinen lukko takarenkaassa.
 
Tuossa näyttää menevän samanlainen aika helposti poikki:

Joskus mulla oli saman näköinen lukko mopoaikoina mutta ihan varmasti kestävämpi kuin tämä Bilteman versio, se ei olisi mennyt poikki luultavasti voimapihdeillä ainakaan, mistään en ole vastaavaa löytänyt joka harmittaa näin jälkeenpäin, lukon annoin tyhmyyksissäni mopon myynnin yhteydessä pois.
Joku moottoripyörä lukko se oli.
 
Olikos muuta ketjua? No laitan tänne kuitenkin. Kaverin sähköfillaria kävin kokeilemassa, niin olipas melkoinen kokemus:hungry: Tiedä mitä virityksiä siinä olikaan, mutta kiihtyi melko mukavasti, täysin äänetöntä menoa, enkä kertaakaan koskenut polkimiin. Rangea varmaan paloi sillä pikku kokeilulla mikä vähän venähti:lol: Niin tai näin, helvetin mukava laitos. Mutta kun en koskaan ole tuollaista päässyt ennen kokeilemaan, niin voisin harkita vakavasti:tup:
 
Ite saatan kallistua tuohon, motonetistäkin löytyvään Kryptonite Keeperin u lukkoon. Vähän mittailin tänään mikä tuosta eturenkaan takaa menisi hyvin ja kuinka kauas pitäisi ulettua niin just joku 20cm pitkä olisi sopiva kauppojen pyörätelineisiin tms.

Kryptonite Keeper 12 U-lukko | Motonet Oy
 
Olikos muuta ketjua? No laitan tänne kuitenkin. Kaverin sähköfillaria kävin kokeilemassa, niin olipas melkoinen kokemus:hungry: Tiedä mitä virityksiä siinä olikaan, mutta kiihtyi melko mukavasti, täysin äänetöntä menoa, enkä kertaakaan koskenut polkimiin. Rangea varmaan paloi sillä pikku kokeilulla mikä vähän venähti:lol: Niin tai näin, helvetin mukava laitos. Mutta kun en koskaan ole tuollaista päässyt ennen kokeilemaan, niin voisin harkita vakavasti:tup:
Tuollaiset menevät juuri siihen aiemminkin mainittuun kategoriaan ihmisistä/laitteista, jotka pilaavat muiden mahdollisuuden kaikkeen kivaan. Vittuako niitä pitää virittää laittomiksi ja ajella muun liikenteen seassa, kun muutenkin ollaan niin herkällä alueella, että kohta on kaikilta kaikki kielletty.
 
Tuollaiset menevät juuri siihen aiemminkin mainittuun kategoriaan ihmisistä/laitteista, jotka pilaavat muiden mahdollisuuden kaikkeen kivaan. Vittuako niitä pitää virittää laittomiksi ja ajella muun liikenteen seassa, kun muutenkin ollaan niin herkällä alueella, että kohta on kaikilta kaikki kielletty.

Eipä sillä täällä maakunnassa niin väliä ole kun ketään ei kiinnosta, eikä poliisia ole tai näy. En nyt vetänyt barumeja katuun tai keulinut. Ihan yhtä kovaa sitä pääsis hyvällä kunnolla ja hyvällä fillarilla. Tuo nyt oli vaan sähköllä, ja suomessa mahdollisesti jotain pykälää rikottu.
 
Miten vakuutusasiat/kotivakuutus pelaa, jos siis varastetaan polkupyörä esim. kuntosalilla käydessään? Ostin 3500e sähkiksen sitten lopulta, niin johan alkaa kiinnostaa...

Entäpä juurikin nuo hälyttimet? Mikä kannattaa ostaa? Tai onko jokin GPS -seurantalaite olemassa..

Tarkoitus olisi ajaa hupiajoa/kauppa-ajoakin/harrasteajoakin, jolloin pyörä voi olla esim. 2h julkisella paikalla..
 
Miten vakuutusasiat/kotivakuutus pelaa, jos siis varastetaan polkupyörä esim. kuntosalilla käydessään? Ostin 3500e sähkiksen sitten lopulta, niin johan alkaa kiinnostaa...

Entäpä juurikin nuo hälyttimet? Mikä kannattaa ostaa? Tai onko jokin GPS -seurantalaite olemassa..

Tarkoitus olisi ajaa hupiajoa/kauppa-ajoakin/harrasteajoakin, jolloin pyörä voi olla esim. 2h julkisella paikalla..

Tämä niin kuin polkupyöräkin, kuuluvat kotivakuutukseen ja ainoastaan omavastuun joutuu maksamaan jos pyörä pöllitään tai edes jotain kalliita osia siitä. Ainoa ehto oli se että pyörään on hommattu ja käytetty jonkinlaista lukkoa ja polkupyörä ei saa maksaa kuin maksimissaan 5000euroa. Näin OP:lla.

Henkiseen vitutukseen tietenkään tuo kotivakuutus ei auta mutta taloudellista tappiota tuosta ei "juuri" tulisi :):tup:
 
Viimeksi muokattu:
On muuten tuo m365 tools Androidille ehkä sitten se paras softa näille skuuteille. Ei tarvi kirjautua minnekkään, senkun kytkee tän apin päälle ja m365:sen ja parittaa ne niin se on siinä. Siitä näkee paljon ja vähän päälle tietoja laitteesta, myös jopa ihan kenno kohtasen jännitteetkin :tup:
 
Niin kuin tosa sivu pari taakseppäin laitoin niin polkupyörä kuuluu kotivakuutukseen ja ainoastaan omavastuun joutuu maksamaan jos pyörä pöllitään tai edes jotain kalliita osia siitä. Ainoa ehto oli se että pyörään on hommattu ja käytetty jonkinlaista lukkoa ja polkupyörä ei saa maksaa kuin maksimissaan 5000euroa. Näin OP:lla.

Henkiseen vitutukseen tietenkään tuo kotivakuutus ei auta mutta taloudellista tappiota tuosta ei "juuri" tulisi :):tup:
Pitää muistaa, että vakuutusyhtiöt tekevät noihin myös aina melko ronskit ikävähennykset omien kaavojensa mukaisesti ennen korvauksia. Alle vuoden vanhoissa ei ole välttämättä muita kuluja kuin omavastuu, mutta sen jälkeen lasketaan myös ikävähennys. Omavastuun ja ikävähennyksen jälkeen jostakin parin vuoden ikäisestä 500e laitteesta ei jää juuri mitään käteen.

Eipä sillä täällä maakunnassa niin väliä ole kun ketään ei kiinnosta, eikä poliisia ole tai näy. En nyt vetänyt barumeja katuun tai keulinut. Ihan yhtä kovaa sitä pääsis hyvällä kunnolla ja hyvällä fillarilla. Tuo nyt oli vaan sähköllä, ja suomessa mahdollisesti jotain pykälää rikottu.
Ok, hyvä juttu. En tiedä miten syrjässä pitää asua jotta tästä ei kannata välittää, mutta ainakaan missään kasvukeskuksissa ei soisi näitä viritettyjä menopelejä näkevän pyöräteillä, kun se lyö helposti myös niiden nilkkaan, jotka niillä ajavat lain määritysten puitteissa ja sitten ei taas ole kenelläkään kivaa.
 
Pitää muistaa, että vakuutusyhtiöt tekevät noihin myös aina melko ronskit ikävähennykset omien kaavojensa mukaisesti ennen korvauksia. Alle vuoden vanhoissa ei ole välttämättä muita kuluja kuin omavastuu, mutta sen jälkeen lasketaan myös ikävähennys. Omavastuun ja ikävähennyksen jälkeen jostakin parin vuoden ikäisestä 500e laitteesta ei jää juuri mitään käteen.

Tota en ole huomannutkaan kysyä, tiedän kyllä elektroniikan puolelta että näin voi olla. Kun asia rupesi itseäni kiinnostamaan niin pyöräni hinta oli ekassa inan yli 2000e ja nykyisessä vähän yli 3000euroa. Eipä joo tommoselle 500euron vehkeelle paljon jää hintaa tosiaan. Tapauskohtaisia juttuja silti kaikki vakuutus jutut.

Sekin vielä että kaikki mielenkiintoset laitteet vaikka nyt nämä sähköpotkulaudat niin eihän niitä montaa vuotta itellä edes pidetä ennen kuin jo vaihtuu uuteen kiinnostavampaan vehkeeseen eli siinä mielessä vakuutus kyllä korvaa hyvin :tup:
 
Ok, hyvä juttu. En tiedä miten syrjässä pitää asua jotta tästä ei kannata välittää, mutta ainakaan missään kasvukeskuksissa ei soisi näitä viritettyjä menopelejä näkevän pyöräteillä, kun se lyö helposti myös niiden nilkkaan, jotka niillä ajavat lain määritysten puitteissa ja sitten ei taas ole kenelläkään kivaa.

Keskustaan on matkaan noin 10km, sinnekin pääsee teollisuusalueen kautta missä ei kevyttä liikennettä ole. Tällä testiajolla ajoin pyörätietä noin 200m hidasta vauhtia, muuten autotiellä vaikka mahdollisuus pyörätiehenkin olisi ollut.
Itse liikun omilla kulmilla koiran kanssa kävellen, niin en todellakaan haluaisi että joku suihkisi ohi äänettömästi kovalla vauhdilla. Omistan myös skoden mikä on vaan hupikäyttöön ja satunnaisille kauppareissuille, silläkin pysyttelen pois kevyen liikenteen väyliltä.

Jostain syystä paikalliset mopojonnetkin osaa olla käyttämättä pyöräteitä, vaan kaahaavat autojen seassa. Mutta joo, kenenkään turvallisuutta ei vaarannettu, ja pyörän omistajakin on sen verran fiksu kaveri että osaa käyttäytyä, vaikka fillari ei ihan 250w ole.

OT: sähköautoja havaittu 2 Tesla model S, 1 Nissan leaf, 1 model 3, tasapainolautoja pari, kolme, sähköpotkulautoja alle 5, Scogoja viitisen. Siinä nuo suunnilleen mitä nähnyt, vaikka varmasti enemmän näitä sähköisiä on. Yhtään onnettomuutta ei paikallinen lehdistö ole uutisoinnut.
 
Ei täysin pidä paikkaansa. Avasin paketin, kasasin ja lähdin ajelemaan ennen ensimmäistäkään kokeilua kännykän kanssa.

Tuskin olet kuitenkaan Tierin tai Voin vuokrapotkulautoja avannut tai kasannut. Ne ovat lukossa, kunnes jarrut avataan kännykkäsovelluksella
vuokrauksen alettua.
-jok
 
Wienissä käydessä pisti silmään että ihmiset siellä osasi parkkeerata nämä laudat paljon järkevämmin. Ei näkynyt samanlaisia parkkeerauksia kuin Helsingissä
 
Sen verran tuo custom rom kiinnostaisi kun sen avulla saa sen yhen lataus toiminnon pois jos asentaa toisen akun m365 pro:hon. Elikkä onko tuosta 1.6.1 firmwaresta mahdollisuus downgradea vai onnistuuko siihen päälle asentamaan uuden vai mikä on se MUST firmis mihin saa asennettua romin ku romin? :tup:
 
Noista lukoista sen verran että vaikka ostatte minkä niin lukitkaa se sen verran korkealta että voimaleikkurin toista vartta ei saa maata vasten.
 
Wienissä käydessä pisti silmään että ihmiset siellä osasi parkkeerata nämä laudat paljon järkevämmin. Ei näkynyt samanlaisia parkkeerauksia kuin Helsingissä
Eiköhän tämä ole tällainen uuden mahdollisuuden myötä tullut sivuilmiö, johon suomalainen minäminäminä-junttikansa ei oikein taivu. Josko tuo touhu meilläkin rauhoittuisi aikanaan.
 
Wienissä käydessä pisti silmään että ihmiset siellä osasi parkkeerata nämä laudat paljon järkevämmin. Ei näkynyt samanlaisia parkkeerauksia kuin Helsingissä
Liekö siellä ylipäätään tapana vähemmistössä käyttää kulkuneuvoja päihtyneenä? Olen pari älytöntä parkkeerausta nähnyt ihan tapahtumahetkellä ja väitän, että parkkeeraus tapahtui vain ja ainoastaan sen vuoksi, ettei matkanteko yksinkertaisesti onnistunut. Tuskin ymmärsi kuski itse viiden minuutin päästä edes ajaneensa moista, saati ymmärtäneen pysäköintinsä olleen vähintään persoonallinen. :D
 
Jaahas nyt olisi tulevaan m365 pro skuuttiini tilattu Liitokala 36v 12Ah lisäakku, sille kotelo, teline ja y kaapeli. Sitte tarvis vielä firmis modata, ainakin nyt sen verran että saa sen charge bugin pois.
Tämän modauksen jälkeen pitäisi päästä lähemmäs 100km "akullisella" :D:tup:
 
Sähköpotkulauta kuumetta pukkaa.. m356 prota tässä vilkuillu mut kysytään nyt viisaammilta et löytyykö samaan rahaan tai mielellään jopa halvemmalla fiksumpaa vehjettä kun menee toi prookin vähän kipurajan yli Mistäs tommonen pro olis fiksuin tilata? Ulkomailta tilaaminen ei oo ongelma, mut mielellään eu:n puolelta niin ei tarvi veroja maksella.
 
Sähköpotkulauta kuumetta pukkaa.. m356 prota tässä vilkuillu mut kysytään nyt viisaammilta et löytyykö samaan rahaan tai mielellään jopa halvemmalla fiksumpaa vehjettä kun menee toi prookin vähän kipurajan yli Mistäs tommonen pro olis fiksuin tilata? Ulkomailta tilaaminen ei oo ongelma, mut mielellään eu:n puolelta niin ei tarvi veroja maksella.

Gearbest :tup:
 
Jaahas nyt olisi tulevaan m365 pro skuuttiini tilattu Liitokala 36v 12Ah lisäakku, sille kotelo, teline ja y kaapeli. Sitte tarvis vielä firmis modata, ainakin nyt sen verran että saa sen charge bugin pois.
Tämän modauksen jälkeen pitäisi päästä lähemmäs 100km "akullisella" :D:tup:
Tämä saattaa olla tyhmä kysymys, mutta silti on pakko kysyä että mihin tuollaisessa hennossa, pienillä renkailla varustetussa "täryjyrässä" tarvitaan noin suurta akkukapasiteettia? Jaksaako (tai haluaako) joku oikeasti seisoa sen päällä 4-5h, joka tuohon 100km matkaan vaaditaan edes sillä teoreettisella 25km/h vauhdilla, joka ei kuljettajan painosta ja maastosta riippuen välttämättä sekään koskaan toteudu?
 
ES2 v 1.5 kokemuksia.
Suoraan paketista 27 kmh tasaisella 1.5.1 tehtaan firmiksellä. Fläsäsin cfw 1.3.9 josta nopeudenrajoitin tökätty pois niin pääs 30 kmh parhaimmillaan.

Ainoa etten pitänyt jarruprofiilista cfwllä, joka oli vähän turhankin ärhäkkä huippunopeuksilla, joten tehtaan 1.5.1 firmiksellä mennään taas.

Muuten laudasta ei ole kuin positiivista sanottavaa. Hemmetin näppärä kun taittuu pieneen tilaan ja näyttää hyvältä mattamustana.
 
ES2 v 1.5 kokemuksia.
Suoraan paketista 27 kmh tasaisella 1.5.1 tehtaan firmiksellä. Fläsäsin cfw 1.3.9 josta nopeudenrajoitin tökätty pois niin pääs 30 kmh parhaimmillaan.

Ainoa etten pitänyt jarruprofiilista cfwllä, joka oli vähän turhankin ärhäkkä huippunopeuksilla, joten tehtaan 1.5.1 firmiksellä mennään taas.

Muuten laudasta ei ole kuin positiivista sanottavaa. Hemmetin näppärä kun taittuu pieneen tilaan ja näyttää hyvältä mattamustana.

Itse kanssa kaksi viikkoa ajellut nyt ES2:lla ja lisäakulla. Rautaversio 1.3 ja valmistettu 1843 eli piirilevyvika kanssa korjattu.

Itse olen tarkoituksella jättänyt päivittämättä uuteen softaan juurikin yli 30kmh huippujen takia. Mittariin seilannut 31-34kmh. Todella hauska laite ollut tähän saakka, nyt on vähän auki 200km ajoa takana. Takajousen kiristin suht tiukalle niin laudasta tuli laadukkaamman oloinen ja vakaampi, mutta muuten suoraan paketista.
 
Tämä saattaa olla tyhmä kysymys, mutta silti on pakko kysyä että mihin tuollaisessa hennossa, pienillä renkailla varustetussa "täryjyrässä" tarvitaan noin suurta akkukapasiteettia? Jaksaako (tai haluaako) joku oikeasti seisoa sen päällä 4-5h, joka tuohon 100km matkaan vaaditaan edes sillä teoreettisella 25km/h vauhdilla, joka ei kuljettajan painosta ja maastosta riippuen välttämättä sekään koskaan toteudu?

Vähän näitä asioita "koska voi tehdä" eli hiukan pääsee kikkailemaan ja saa laitteesta enemmän irti. Kyllähän sitä sen jonkun +30km suuntaansa jaksaisi mennä ja sitten pääsisi vielä takaisinkin. Jokainen tietty hommaa laitteen tarpeeseensa. Myös tarkoitus kuskata muksua tuossa jolloin painoa tulee lisää ja range "pienenee" jolloin tämä lisäakku tulee tarpeeseen :tup: Katotaan kun saan joskus akun ja muut osat että miten sopivat ja paljonko rangea tulee oikeasti lisää, odottavan aika on taas pitkä :)

Onkos joku muuten asennellut näitä 10" renkaita näihin? Ihan vaan olisi kiva tietää että paljonko takavalon johtoa pitäisi jatkaa :rolleyes: Muut asiat jo tiedossa, kyllä sitä aika varmaan tommoset tulee laitettua kun vanhat puhkeaa :tup:
 
Gearbestillä olis tommonen alfawise m1, olis puolta halvempi kun m365 pro malli mut kumminkin isompi akku ja tehokkaampi moottori kun perus m365 Onhan se Xiaomi varmasti parempi mut onko se sit puolta parempi niinkun hintakin
 
Vähän näitä asioita "koska voi tehdä" eli hiukan pääsee kikkailemaan ja saa laitteesta enemmän irti. Kyllähän sitä sen jonkun +30km suuntaansa jaksaisi mennä ja sitten pääsisi vielä takaisinkin. Jokainen tietty hommaa laitteen tarpeeseensa. Myös tarkoitus kuskata muksua tuossa jolloin painoa tulee lisää ja range "pienenee" jolloin tämä lisäakku tulee tarpeeseen :tup: Katotaan kun saan joskus akun ja muut osat että miten sopivat ja paljonko rangea tulee oikeasti lisää, odottavan aika on taas pitkä :)

Onkos joku muuten asennellut näitä 10" renkaita näihin? Ihan vaan olisi kiva tietää että paljonko takavalon johtoa pitäisi jatkaa :rolleyes: Muut asiat jo tiedossa, kyllä sitä aika varmaan tommoset tulee laitettua kun vanhat puhkeaa :tup:
Itseäkin kiinnostaa nuo 10” renkaat, takalokasuojaan ja seisontatukeen tulee ne korokepalat, mutta mahtuuko 10” rengas pyörimään edessä?
 
mahtuuko 10” rengas pyörimään edessä?

Mahtuu kun laittaa toisenlaisen pultin joka tulee yleensä myös noiden 10" renkaiden korotuspalojen seteissä mukana joita löytyy eBaystä. Ainut mikä hiukan aiheuttaa "murheen kryyniä" on tuo johdon pidennys operaatio. Siihenkin olisi näppärä konsti jos löytyisi male to male jumpperi johtoa :tup: Toki sitäkin ebäystä....
 
On muuten tuo m365 tools Androidille ehkä sitten se paras softa näille skuuteille. Ei tarvi kirjautua minnekkään, senkun kytkee tän apin päälle ja m365:sen ja parittaa ne niin se on siinä. Siitä näkee paljon ja vähän päälle tietoja laitteesta, myös jopa ihan kenno kohtasen jännitteetkin :tup:

Voiko tuota samaa lautaa käyttää useampi henkilö omilla puhelimilla. Talossa kahdelle M365:lle tilausta mutta 2+n käyttäjää..
 
Voiko tuota samaa lautaa käyttää useampi henkilö omilla puhelimilla. Talossa kahdelle M365:lle tilausta mutta 2+n käyttäjää..

Ei kai kaikkien käyttäjien tarvitse lautaa säätää? Itselläni on m365 pro ja harvoin jaksan parittaa sitä puhelimen kanssa. Ensimmäisellä kerralla parittaa ja laittaa asetukset kuntoon ja sen jälkeen kovaa ajoa vaan.
 
Voiko tuota samaa lautaa käyttää useampi henkilö omilla puhelimilla. Talossa kahdelle M365:lle tilausta mutta 2+n käyttäjää..
Jos Pro mallilla kruisailee ilman kännykkää ja seuraavan kerran kun kännykän kytkee Pro malliin niin tiedot päivittyy sovellukseen, eli kaikki ajetut kilsat yms.
Eli aina ei tosiaan tartte kännykkää pitää mukana.
 
Jos Pro mallilla kruisailee ilman kännykkää ja seuraavan kerran kun kännykän kytkee Pro malliin niin tiedot päivittyy sovellukseen, eli kaikki ajetut kilsat yms.
Eli aina ei tosiaan tartte kännykkää pitää mukana.

Tätä vähän ite pohdein eli ei siis tarvi puhelinta parittaa vaan tallentaa itse omaan muistiinsa ajetut kilsat yms. Sitten kun joskus puhelimen parittaa niin sitten ne näkee tarvittaessa, hyvä tietää :)
 
Miksi "Xiaomi Mijia M365 Pro Custom Firmware Toolkit" sivuilta ei voi "Patchata" eco modea 15kmh:ssa vaan kiinteenä 22kmh? Sitten jos laittaa Russian sivun tuosta niin sitten onnistuu. Kai sitä Russia firmawareakin voi käyttää näissä?? :shy::)

Xiaomi Mijia M365 Pro Custom Firmware Toolkit

Niin ja mistä saa m365 Pro:n vakio/stock firmwaren?
 
Nyt alkaa potkulautakuume kasvaan ylivoimaiseksi, eli meneen hankintaan. Tuollainen tavallinen Xiaomi tai vastaava olisi varmasti hyvä valinta >90% ajosta, mutta voi olla että haluaisin joskus laudalla ajaa hiekkatietä esim. mökillä, johon kapeat renkaat varmaankin uppoaisivat hetkessä, eli onko mihinkään järkevään hintaan tarjolla sähköpotkulautoja läskeillä renkailla?
 
Niin ja mistä saa m365 Pro:n vakio/stock firmwaren?

Noihan on vakiofirmiksiä jos et patchaa mitään.
Es2 ainakin onnistuu "tehdasfirmiksen" palautus skootin vakioapilla ku noi patchatyt firmikset on alempia versionumeroita, ni se tarjoaa heti uudempaa päivitystä.
 
Noihan on vakiofirmiksiä jos et patchaa mitään.
Es2 ainakin onnistuu "tehdasfirmiksen" palautus skootin vakioapilla ku noi patchatyt firmikset on alempia versionumeroita, ni se tarjoaa heti uudempaa päivitystä.

Eihän ole koska ECO moodilla pääsee maks 15kmh vakiona ja tuolta kun lataa Default firmiksen niin sillon ECO:lla mennään 22kmh jota EI voi muuttaa...
 
Nyt alkaa potkulautakuume kasvaan ylivoimaiseksi, eli meneen hankintaan. Tuollainen tavallinen Xiaomi tai vastaava olisi varmasti hyvä valinta >90% ajosta, mutta voi olla että haluaisin joskus laudalla ajaa hiekkatietä esim. mökillä, johon kapeat renkaat varmaankin uppoaisivat hetkessä, eli onko mihinkään järkevään hintaan tarjolla sähköpotkulautoja läskeillä renkailla?
Ei nuo nyt kuivalla säällä paljoa vauhtia hidastanut kuten YouTubesta voi mun pikku testi videon katsoa, sepeliä ja soraa tuli ajettua pitkä matka.
Tosin pelko koko ajan että millon jysähtää rengas tyhjäksi, iso renkainen olis tietysti parempi mutta samalla hankalampi kuljettaa.
 
Miksi "Xiaomi Mijia M365 Pro Custom Firmware Toolkit" sivuilta ei voi "Patchata" eco modea 15kmh:ssa vaan kiinteenä 22kmh? Sitten jos laittaa Russian sivun tuosta niin sitten onnistuu. Kai sitä Russia firmawareakin voi käyttää näissä?? :shy::)

Xiaomi Mijia M365 Pro Custom Firmware Toolkit

Niin ja mistä saa m365 Pro:n vakio/stock firmwaren?
Ainakin flashaamalla uudestaan MiHome ohjelmalla saa aina uusimman vakio firmiksen.
 
Oma M365pro tuli eilen Gearbestiltä. Hyvältä vaikuttaa. Tuossa unboxausta ja pikku ajelu:

 
Tämmöiset kuraläpät biltemasta on ainakin lähes pakollinen varuste ES1/2. Taitaa Voi käyttää samoja skooteissaan.

Roiskesuoja

3
 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
258 136
Viestejä
4 484 800
Jäsenet
74 173
Uusin jäsen
kaljakonna

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom