Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei tuo saksa suju meikältä@angle
Itse seurasin tätä ohjetta. Pro Dashboard und CFW Installation
Mites muuten tähän lautaan saa helpoiten vakio firmwaren sisälle? Ihan myynnin takia vain siis.
Jos lontoo taipuu niin hyvin onnistui googlen kääntäjällä saksa>englanti.Ei tuo saksa suju meikältä
Kerro tuosta renkaanvaihdosta mitä välineitä tarvii, mistä renkaat, paljon maksoi?Meillä m365 ja m365pro. Pro on korkeampi ja pidempi. Prolla ajaminen on vakaampaa, molempiin olen vaihtanut 10" renkaat. Lisäksi koneen isompi teho vaikuttaa paljon ajamisen "sulavuuteen".
Paluu matka kesti vähän pidempään, kun nopeuskin välillä hyytyi ylämäessä alle 10km/h.
Kerro tuosta renkaanvaihdosta mitä välineitä tarvii, mistä renkaat, paljon maksoi?
Pro mallissa lähtee vääntö tuossa % lukemissa lähes kokonaan, ei meinaa normaali ylämäkiä edes jaksaa vetää ylös.
En tiedä sitten saako vääntöä custom säädöillä paremmaksi kun akun varaus on n.30-50%.
No tehty downgrade bluetooth versioon 0.90 ja drv versioon 1.55
Ja tuommoisilla batcheilla
Nopeus ei kyllä noussut mihinkään pikku koeajon aikana.
Tuo gonka toimii täällä. Olisi vaan kiva tietää, mitä säätöjä se pitää sisällään.Koitin itse tehdä täysin samalla tavalla, bluetooth 0.90 ja tein samalla sivulla itselle firmiksen. Nopeus ei noussut mihinkään ja maksimit oli 25kmh. Latasin sitten tämän sivun avulla tuon 155gonkan ja laitoin sen samalla downg-ohjelmalla sisään. Drivellä menee 25kmh ja sportilla 31-32kmh. Testaa tuota jos riittää maksiminopeus ja aloitusnopeuden laskeminen 2kmh.
Minä tiputin bluetooth:n ja drv:n sillä downgrade ohjelmalla eilen ja tänään bms:n tuolla xiaoflasherilla. Ja sillä vielä tuo gonka drv perään. Ja gonka siis ainakin poisti nopeusrajoituksen.Mieli tekis kokeilla laskea tuo bluetooth versio alemmas kokeilun vuoksi mutta en ole arvannut alkaa flashailemään suorilta.
Tietääkö joku varmasti kokemuksesta onnistuuko tällä xiaoflasher ohjelmalla suoraan downgradetus tuolta oikeasta alalaidasta nykyisestä 1.0.0 versiosta tuohon 090 versioon ja pitääkö tuokin bms116 asentaa samalla sekä onko näissä joku järjestys kumman ensin asentaa?
Tuossa YouTuben kommentteja luin ja videoita katselin, otin riskin ja kokeilin niin hyvin tuo onnistui.Minä tiputin bluetooth:n ja drv:n sillä downgrade ohjelmalla eilen ja tänään bms:n tuolla xiaoflasherilla. Ja sillä vielä tuo gonka drv perään. Ja gonka siis ainakin poisti nopeusrajoituksen.
Hyvinkin tyytyväinen. Ei ole vielä sitä mäkeä löytynyt mistä tuo ei nouse ilman potkimista vaikka olen laittanut välillä yli 120kg päälle.Samaistuen sun aikaisempiin mietteisiin (es4 vs m365) pistin kans maanantaina hobbyhallista es4 tilaukseen kun hinta kohdallaan. Oot kuitenkin ihan tyytyväinen lautaan? Kattelin kans et porukka on laittanut kierrelukitetta ruuveihin niiden putoamisen välttämiseksi ja käyttänyt jotain silikonisprayta jousiin ja renkaisiin. Tarvii tutkia lisää sitten kun/jos saan omani ens viikolla.
Ompa outoa että pelkkä väri nostaa satasella hintaa.Nyt saa Kärkkäiseltä Kontio Kruiser 2.0 Premium mustana 899 €
Saako vastaavalla rahalla parempaa mistään? Lisäakun toki hankin myös.Kontio Motors Kruiser 2.0 Premium Pack sähköskootteri | Karkkainen.com verkkokauppa
Kontio Motors - Suomen suurin sähköajoneuvomerkki<br /><br />Liikkumisen mullistava Kontio Kruiser. Äänetön ja päästötön sähkökäyttöinen menopeli vapauttaa kaikenikäiset liikkumaan tyylillä.<br /><br />Kruiser ei vaadi ajokorttia eikä rekisteröintiä ja sillä voivat ajaa kaikenikäiset ilman...www.karkkainen.com
Ei se nyt niin erikoista ole jos tuota mustaa sattuu olemaan varastot täynnä ja siitä halutaan eroon. Kyllä sama on huomattavissa kodinkoneissa/elektroniikassa jos haluat jotain erikoisemman väristä niin saat maksaa siitä enemmän.Ompa outoa että pelkkä väri nostaa satasella hintaa.
Eipä tuo Xiaomin vanne tunnu kestävän täyskumisia, tosin tuosta mun linkittämästä kuvasta nyt ei tiedä onko tyyppi pomppinut sillä laudalla ja siksi vanne murtunut.Itsellä kokemusta umpikumeista vain Tierin ja Voin laudoissa joissa tärinä häiritsevä jo lyhyillä ajomatkoilla. Nyt kun omasta Xiaomista meni 500km jälkeen takakumi rikki (tod näk liian alhainen paine) ja taluttelu kismitti niin pohdin umpikumeja. Tuo ajomukavuuden heikkeneminen vaan arveluttaa suuresti. Ilmarenkaan vaihto-operaatio itsessään ei paha, mutta taluttelu mahdollisesti pitkältäkin ärsyttää.
Es4. Nyt kun vaikuttaisi siltä että kyseinen lauta kuljettaisi tällaista yli satakiloistakin, niin tuli vielä pari kysymystä mieleen. Ensinnäkin tuo lisäakku. mihin se kiinnitetään? Vai onko se tuo ohjaustangossa näkyvä möhkäle? Missä se vakioakku sitten on?
käsittääkseni @Tommy Goldfish on omaa kokoluokkaani, niin osaisitko arvioida kuinka pitkän matkan, lisäakku kiinnitettynä, pystyy tekemään, jos reitti on asfalttia ja mukana on jonkun verran mäkiä?
Lisäakku on se möhkäle ja on valmiiksi kiinni.Es4. Nyt kun vaikuttaisi siltä että kyseinen lauta kuljettaisi tällaista yli satakiloistakin, niin tuli vielä pari kysymystä mieleen. Ensinnäkin tuo lisäakku. mihin se kiinnitetään? Vai onko se tuo ohjaustangossa näkyvä möhkäle? Missä se vakioakku sitten on?
käsittääkseni @Tommy Goldfish on omaa kokoluokkaani, niin osaisitko arvioida kuinka pitkän matkan, lisäakku kiinnitettynä, pystyy tekemään, jos reitti on asfalttia ja mukana on jonkun verran mäkiä?
En ole vielä tutkinut asiaa. Mutta katsotaan ensi viikolla.@Tommy Goldfish Onko tuo lisäakku muuten jollain tapaa lukittavissa lautaan? Toisinsanoen voiko sen pölliä jollain ruuvimeisselillä vaikka lauta olisikin kiinni kaupan pyörätelineessä?
Kiitos!! Onko käytössä virallinen firmware vai oletko itse fläshännyt jonkun?Lisäakku on se möhkäle ja on valmiiksi kiinni.
Kilometreistä en osaa vielä sanoa kun pidempiä reissuja ei ole kerennyt tehdä. 7km reissu mäkistä asfalttimaastoa tiputti akun varauksen 95->65, sport moodilla.
Kun saan aikaa testata kunnolla niin pistän gopron kiinni niin näkyy myös nousut ja laskut graafina nopeuden lisäksi ja ajan akun täydestä tyhjäksi.
Vielä ainakin virallinen.Kiitos!! Onko käytössä virallinen firmware vai oletko itse fläshännyt jonkun?
Näyttää Ninebot Maxilta. Tai tuo kello, rungon muoto ja renkaat. Näyttää että Voi on lisäillyt paljon kaikenlaista. Tuossa näyttää olevan lisättynä etujousetkin, Ninebot Maxista ei sellaisia löydy.Onko tätä uutta VOIn lautaa mahdollista ostaa jostain? Oli todella hyvä ajettava.
Huomasin että sulla on ruksittuna tuo battery saving voltage threshold, mitä se tekee, auttaako tuo siihen että tehot ei laske ennen kuin nuo voltit on tuossa luvussa mikä on valittavissa?Tänään kokeilin tehdä tuon xiaomi 365pro firmikisen tällä sivulla. Valitsin sen gonkan ja pikkuisuisen muutin setuppia.
Näin näyttäisi menevän mittarin mukaan 27-28 kmh 83 kilon elopainolla. Otin kellollakin pienen nopeusmittaus session.
Pientä mittarivirhettä ja semmoinen epäillys tässä on tullut, että tuo nopeusrajoitus asetusarvo ei olisi kovinkaan tarkka, vaan haluttuun nopeuteen pitäisi lisätä 5kmh.
Näin uskon ja kun aamulla sivallan kotiin töistä scuutilla, niin sitten näen.Huomasin että sulla on ruksittuna tuo battery saving voltage threshold, mitä se tekee, auttaako tuo siihen että tehot ei laske ennen kuin nuo voltit on tuossa luvussa mikä on valittavissa?
Laitahan päivitystä tänne sitten, tuo on asia jota oon tässä pitkään miettinyt, Pro mallissa katoaa tehot liian äkkiä kun akun varausta on vielä puolet ainakin jäljellä.Näin uskon ja kun aamulla sivallan kotiin töistä scuutilla, niin sitten näen.
Noo testi pätkä ajettu, eli 8.7 kilsaa per suunta. Menomatkalla mittari näytti suorilla 27-28 kilsaa. Paluunatkalla semmoista 25-26 vielä kun akkumittarissa paloi vain yksi tolppa. Viimeinen 100 metriä meni enää 22 kmh.Laitahan päivitystä tänne sitten, tuo on asia jota oon tässä pitkään miettinyt, Pro mallissa katoaa tehot liian äkkiä kun akun varausta on vielä puolet ainakin jäljellä.
Olis hyvä jos vaikka 30% varauksella vasta menis tehot pieneksi.