Sähköskootterit / sähköpotkulaudat

Tänään sain vihdoin ja viimein asennettua oman uuden 12Ah akkuni paikoilleen m365 Pro:hon. Harmi että keli oli huono niin ei päässyt kokeilemaan. No, akut on ainakin ladattuna kun ilmat paranee. Aikamoinen möttihän tuo tuossa poikittais tangossa on ja painaa ~2kg. Kuvan voisin lisätä kunhan kerkiän :)

Olikos isokin projekti? Parempi akku kiinnostais, mut sähköjuttuihin ei oo tullu koskettua ikinä :o
 
@donza
@e-distance

Onko tietoa että voiko jo tuon 1.6.1 vai oliko se 1.6.0 firmiksen päälle asentaa custom rommia?

Ainakin vielä 1.6.1 onnistuu downgrade ja nuo omat asetukset mutta tuosta uusimmasta 1.6.6 firmiksestä ei taida enää onnistua.
Eli tässähän nyt jos menee vaikka KERS asetuksen ottamaan customilla pois ja haluaakin takaisin kokeilla stock firmistä niin siihen päivittyy se 1.6.6 ja sitten siinä ollaan eikä alas tullakaan, ilmeisesti.
En uskalla kokeilla päivitellä ennen varmuutta.

Tämän takia olisi hyvä kun saisi jotenkin nuo alkuperäiset firmikset varmuuskopioitua tai ladattua jostakin.
 
Ainakin vielä 1.6.1 onnistuu downgrade ja nuo omat asetukset mutta tuosta uusimmasta 1.6.6 firmiksestä ei taida enää onnistua.
Eli tässähän nyt jos menee vaikka KERS asetuksen ottamaan customilla pois ja haluaakin takaisin kokeilla stock firmistä niin siihen päivittyy se 1.6.6 ja sitten siinä ollaan eikä alas tullakaan, ilmeisesti.
En uskalla kokeilla päivitellä ennen varmuutta.

Tämän takia olisi hyvä kun saisi jotenkin nuo alkuperäiset firmikset varmuuskopioitua tai ladattua jostakin.

Hyvä tietää että alle 1.6.6 firmiksiin voi laittaa custom rommia :tup: Tota olen kans miettinyt että miksi ei voi varmuuskopioida nykyistä firmistä tai ladata mistään, vaikka sillain kuin näyttiksiin bios päivitetään, ihan ensimmäinen juttu että varmuuskopioidaan orkkis ja sitten vasta räpelletään. No, helppoa tuo kuitenkin on ei siinä mitään.

20190913_153854.jpg


Tolta se nyt näyttää koko komeudessaan, olisihan tuo kotelo voinut olla toisenkin värinen.... Muuten aika jees, pers tai jalkatuntumalla ihan kuin olisi keula vakaampi, mene ja tiedä... Vielä ei osaa kestosta sanoa muuta kuin että 8000mah jäljellä ja ajettu 23km. Tuo m365 tools ei näytä oikein tuota kulutusta tai ota huomioon toista akkua. Sanotaan että sen n. 50% lisää siihen mitä tools näyttää niin karkeasti tietää mitä kahdella akulla on jäljellä. Jännitteet molemmissa akuissa 41.08v täyteen ladattuna ja erikseen mitattuna Flukella ennen ajelua. Toivottavasti kelit jatkuisivat hyvänä että saisi lisää testiä, pahalta näyttää :oops: Nopeasti mietittynä näillä akuilla menisi maks 60km kun pitää vauhtia 24-25kmh jolloin kulutus semmosta 160mah.
Harmi kun meni akun saannissa sen ~2kk :sori:

@Zirdante

Niin ja ei tuo homma nyt mikään paha ollut kun osasi tilata oikeat osat mitkä meni ns heittämällä paikoilleen (ja vähän katteli juutuubbi videoita) Toki se sitten maksoi enemmän mutta harrastukset maksaa ja sille ei voi mitään eikä näin ollen haittaa :rofl::tup:

Seuraavaksi ne 10" renkaat vaikka näilläkin vielä varmasti kilsoja edessä. Nyt mittarissa 191km :)
 
Noniin, nyt on saatu ajettua lisä akku + orkkis akku combo loppuun. Matkaa kertyi mielestäni ihan hyvin eli pääsin 57km matkan, kahdessa erässä mutta kuitenkin, 23km ja 34km :tup: Käytännössä vauhti oli kokoajan se 25kmh. Ennen meni inan yli 30km eli parannusta tuli sopivasti vaikka olisihan sitä rangea voinut tulla enemmänkin :lol:

Ei mikään paha investointi tuo lisä akku kaikkine kilkkeineen, jotain vähän yli 150euroa :happy:
 
Tämän takia olisi hyvä kun saisi jotenkin nuo alkuperäiset firmikset varmuuskopioitua tai ladattua jostakin.

Tuolta kannattais ehkä katsella:
Index of /m365pro/fw
En ole tosin itse testannut tuota latausta koska ei ole ollut tarvetta vielä.

1.6.1:n siis voi customoida, mutta uutta 1.6.6:ta ei (Oletus, ei oma tieto).

Xiaomi Mijia M365 Pro Custom Firmware Toolkit Russian version toimii mulla muuten hienosti (1.6.1), mutta Xiaomin oman API:n ohjelmalllinen lukitus vaati mulla kerran resetin (Otin akun irti) kun se hukkas BT yhteyden. En ole toiste edes kokeillut.
En tuolloin tiennyt kaasu+jarru+power resetistä powerin kanssa mitään, joten sitä en kokeillut.
Eli älä päivitä, äläkä käytä API:n lukitusominaisuutta.
 
Nyt on Xiaomi m365 ohjaustanko löystynyt, mutta mistäs ihmeestä se kiristetään?


Edit:
Itse itselleni vastaten ohjevideo:


Joku liima vain täytyy keksiä millä tuo muovihärpäke liimata takaisin.
 
Viimeksi muokattu:
Nyt on Xiaomi m365 ohjaustanko löystynyt, mutta mistäs ihmeestä se kiristetään?


Edit:
Itse itselleni vastaten ohjevideo:


Joku liima vain täytyy keksiä millä tuo muovihärpäke liimata takaisin.


2-puolista teippiä. Jos ei kiirettä ole niin AliExpress tilaat semmoista läpinäkyvää 2-puolista punaisella suojateipillä olevaa.
 
M365 Pro ostettu Gearbestistä hintaan 464 €. Nopea ja vaivaton toimitus. Hyvä ja kätevä vehje!

Tuli CFW päivitettyä Gigantin myymälän mallipuhelimella :vihellys: sillä en omista Androidia ja M365 downG iOS:lle ei toiminut (muka flashas mutta ei kuitenkaan). Androidin M365 downG toimi hyvin ja flashaus onnistui 1.6.0 firmiksen päälle. Nyt kulkee S-modessa n. 32 km/t.

Pari kysymystä viisaammille:
- miksi lauta ei suostu enää yhdistämään Xiaomi Home tai DarknessBot appeihin? Haluaisin mm. cruise controlin päälle.
- vaikuttaako resetointi (jarru+kaasu+power) firmikseen mitenkään?
- onko kukaan koittanut nostaa Current raising coefficent mA:ta CFW luonnissa kiihtyvyyden parantamikseksi tai muita ampeereja?

THX etukäteen!
 
Myydäänkö M365 Prohon näyttösuojaa, josta näkyisi myös tiedot? Nykyisestä ei kyllä näe mitään ulkona.
Itsellä tommonen samanlainen, niin kyllä siitä nyt selvää saa. Eihän tuo ihan näyttöön kiinni mene ja reunoille jää vähän ilmaa näytön ja suojan väliin. On tuo tyhjää parempi, välttää minulle.

Alkaa olla kyllä melko kylmää kyytiä ajella aamulla töihin, yksikin aamu, oli pakkasta yksi aste.
 
Itsellä tommonen samanlainen, niin kyllä siitä nyt selvää saa. Eihän tuo ihan näyttöön kiinni mene ja reunoille jää vähän ilmaa näytön ja suojan väliin. On tuo tyhjää parempi, välttää minulle.

Alkaa olla kyllä melko kylmää kyytiä ajella aamulla töihin, yksikin aamu, oli pakkasta yksi aste.
Itse totesin että ajot loppuu/loppui siinä vaiheessa kun meni alle 7-8 asteen ja piti etsiä toppahousut, pipo ja hanskat :p Helpompi vaan mennä autolla. Mutta toivottavasti vielä jokunen hyvä ajokeli tulisi ennen talviteloille laittamista.
 
Myydäänkö M365 Prohon näyttösuojaa, josta näkyisi myös tiedot? Nykyisestä ei kyllä näe mitään ulkona.
Ite leikkasin vastaavasta irti tuon joten kuten läpinäkyvän osan ja vetäsin silikoonia napin suojaksi sekä siihen leikkauskohdalle niin ei pääse vesi ja tuo suoja pysyy paikoillaan.
Toinen idea on liimailla tuohon kumisuojukseen kännykän suojakalvosta pinta.


DD4BBC9E-AC23-462E-BA14-AB4432ACD562.jpeg
 
Viimeksi muokattu:
Itse totesin että ajot loppuu/loppui siinä vaiheessa kun meni alle 7-8 asteen ja piti etsiä toppahousut, pipo ja hanskat :p Helpompi vaan mennä autolla. Mutta toivottavasti vielä jokunen hyvä ajokeli tulisi ennen talviteloille laittamista.
Meinaahan tuo pikkusen vilposta olla, eilen kuus astetta kun kävin kruisaileen, kunnolla kampetta niin hyvin onnistuu.
Tulee läpi talven tosin itsellä pyöräiltyäkin.
 
Meinaahan tuo pikkusen vilposta olla, eilen kuus astetta kun kävin kruisaileen, kunnolla kampetta niin hyvin onnistuu.
Tulee läpi talven tosin itsellä pyöräiltyäkin.
Nojoo pyörää en ole omistanut 20 vuoteen ja tähän mennessä liikkumiset hoitunut autolla tai kävellen niin ihan uusi juttu tuo melkoinen pureva viima mikä käy 25km/h vauhdissa :D
 
Kyllä se täytyy kohta talviteloille nostaa.
Alkaa jännittää yöpakkasien jälkeen miten liukkaat tiet.

Eilen paukkui tonni rikki. 19.06 tilattu vehje. Lähinnä työmatkaa tosin ajettu.
 
Kyllä se täytyy kohta talviteloille nostaa.
Alkaa jännittää yöpakkasien jälkeen miten liukkaat tiet.

Eilen paukkui tonni rikki. 19.06 tilattu vehje. Lähinnä työmatkaa tosin ajettu.

Mitäs olet joutunut korjailemaan? Onko monta rengasta mennyt? Itel menny joku n 250km ja alettu ajaa n 3kk sitten. Ihan vaan muuten vain ajeluja, yksin ja kaksin poitsun kanssa :):tup:
 
Mitäs olet joutunut korjailemaan? Onko monta rengasta mennyt? Itel menny joku n 250km ja alettu ajaa n 3kk sitten. Ihan vaan muuten vain ajeluja, yksin ja kaksin poitsun kanssa :):tup:
Etu ja takakumi kerran puhjenneet.
Tonni rikki kilometreissä. :hammer:
 
Ajattelin kokeilla m365 prossa custom firmistä ilman nopeusrajoitusta, niin riittääkö että muutan tuon arvon: Maximum speed in Sport mode: vaikka arvoksi 35, jotta nopeusrajoitus poistuu?
 
Ajattelin kokeilla m365 prossa custom firmistä ilman nopeusrajoitusta, niin riittääkö että muutan tuon arvon: Maximum speed in Sport mode: vaikka arvoksi 35, jotta nopeusrajoitus poistuu?

Periaatteessa noin mutta tuo nopeus on todellisuudessa jotain muuta kuin 35kmh. Toki jos kaveri painaa 40kg ja myötätuuleen niin ehkä sitten, alamäessä asia erikseen. Toki kyllä siinä 30kmh paikkeilla ollaan tasasella suoralla, akkuahan tuo sitten syö myös vähän eri tavalla :rolleyes:
 
Periaatteessa noin mutta tuo nopeus on todellisuudessa jotain muuta kuin 35kmh. Toki jos kaveri painaa 40kg ja myötätuuleen niin ehkä sitten, alamäessä asia erikseen. Toki kyllä siinä 30kmh paikkeilla ollaan tasasella suoralla, akkuahan tuo sitten syö myös vähän eri tavalla :rolleyes:
Juu, tuo luku 35 km/h oli vaan heitto, kun tiesin että on niin suuri nopeus ettei sitä kulje niin on ainakin nopeusrajoitus pois päältä.
 
Juu, tuo luku 35 km/h oli vaan heitto, kun tiesin että on niin suuri nopeus ettei sitä kulje niin on ainakin nopeusrajoitus pois päältä.
Meillä on m365 pro ja kugoo s1, pro kulkee minun alla 31-33km/h tasaisella, ilman kovaa vastatuulta. s1 taas 27-30km/h. Painoa minulla vaatteet päällä se 100kg. Emäntä taas yli 30kg kevyempänäkään pääse prolla sinne 35km/h tasaisella.

Samalla sen verran noista meidän kulkupeleistä, että tuo kugoo on kyllä täysin hintansa arvoinen. Miinuksia toi ettei ole levyjarrua taakse, vaan jarrutus on joko moottorilla tai kurasuojaa jalalla painamalla. Myöskin tärisee enemmän, vaikka on "jousitus", johtuu tietysti umpikumirenkaista(omalla tavallaan hyvä asia nuo umpikumit). Ja vähän muutenkin rimpulampi mitä pro, tosin hintakin yli puolet halvempi.

Prosta taas ei mitään huonoa sanottavaa, kun on perusjutut tehty(mm. takalokarin tuki), paitsi hinta on kova.

Meillä nuo vehkeet on tosin ihan hupikäytössä, joskus kauppaan tulee mentyä.
 
Asensin custom firmiksen m365 prohon, laitoin arvoiksi 35 (max speed sport mode) ja 25 (max speed drive mode). Pikaisen testin perusteella drive modella meni 22 km/h ja sport modella 30 km/h tasaisella suoralla, kuskilla painoa vajaa 80 kg. Tuo lähinnä ihmetyttää, että miksei drive modella mene kuin tuon 22 km/h. Voisiko johtua ettei saa tarpeeksi tehoa tuolla modella, että niitä pitäisi muuttaa? Ja tuokin vähän, ettei kulje sport modella yli 30 km/h.
 
Indiegogo-kampanjasta tilattu Ninebot Max saapui vihdoin. Hieman meinasi jo usko loppua kun heinäkuussa sen tilasin. Ei ole kauheasti näistä kokemusta, muutakuin muutama vuokraskootterilla ajelu, jotka ovat olleet näitä Maxeja ja Es4, mutta todella laadukkaalta ja jämäkältä tuntui ainakin näin pienen koelenkin jälkeen. 22-24kmh tuntui kulkevan tasaisella ja pieneen ylämäkeen ja suht jyrkkiä mäkiä meni pirteästi, mitkä ovat polkupyörällä tuskallisia kavuta.

632 € tuli hintaa ja nyt jää nähtäväksi jaksaako tuolla painella töihin, niin saisi rahalle vastinetta.
 
Viimeksi muokattu:
Tuli alamäessä kaaduttua montun takia ja nyt tulee error 15 koodi. Ohjeen mukaan olen avannut jarru sensorin ja laittanut kasaan. Mutta vielä piippaa ja jarruttaa kun yrittää työntää eteenpäin. Onko jollain ratkaisua?
 
Indiegogo-kampanjasta tilattu Ninebot Max saapui vihdoin. Hieman meinasi jo usko loppua kun heinäkuussa sen tilasin. Ei ole kauheasti näistä kokemusta, muutakuin muutama vuokraskootterilla ajelu, jotka ovat olleet näitä Maxeja ja Es4, mutta todella laadukkaalta ja jämäkältä tuntui ainakin näin pienen koelenkin jälkeen. 22-24kmh tuntui kulkevan tasaisella ja pienen ylämäkeen ja suht jyrkkiä mäkiä meni pirteästi, mitkä ovat polkupyörällä tuskallisia kavuta.

632 € tuli hintaa ja nyt jää nähtäväksi jaksaako tuolla painella töihin, niin saisi rahalle vastinetta.
Ei vissin onneksi tullut veroja päälle? Itsekkin tilasin tuon silloin heinäkuussa, mutta peruin ja tilasin m365 pron kun sai heti.
 
Tein vähän yksinkertaisia laskelmia sähköpotkulauta vs autoilu. Sain autoni käyttökuluiksi noin 0.17€/ km (kun ajoa tulee noin 18000 vuodessa) josta bensan (tai etanolin) osuus on noin 0.1€/km ja loput on huoltoja, veroja jne. Huollan siis autoni itse niin ehkä kuluni ovat hieman normaalia pienemmät.

Ja kun tätä ostosta perustelin itselleni (ja vaimolle :D) jonkintapaisena sijoituksena, niin sille pitäisi saada vastinetta. Maksoin potkulaudastani 630€, joten sillä täytyisi ajaa 3700km, jotta sen voisi ajatella korvaavan auton kokonaan tai 6300km niin sen voisi ajatella korvaavan polttoainekulut. Edit. Tarkoitan siis takaisinmaksuaikaa

Kiinnostaisi siis kuulla kuinka paljon kilometrejä täällä on onnistuttu saamaan esim. M365 prolla tai jos joku on tehnyt myös laskelmia
 
Tilasin tuon M365 Pro mallin, onko mitään asioita mistä pitäisi huolehtia tarkasti, vai kovaan ajoon vaan? Anteeksi etten koko ketjua pystynyt tähän hätään lukemaan.
 
Nyt näköjään näitä Ninebot MAX skuuttejakin voi ostaa Gearbestiltä :tup:
https://www.gearbest.com/electric-scooters/pp_3004122841990191.html?wid=2000001&lkid=61199467

Olikos jollain jo jotain kokemusta näistä? Jos on niin pääseekö noilla oikeasti 65km:ä??
Tuo 65km tulee varmasti jos nämä ehdot täyttyvät:
  1. Typical Range: tested while riding under full power, 165.3 lbs (75.0 kg) load, 77°F (25°C), 9.3 mph (15 km/h) on average on pavement.
Itselläni kestää arviolta reilu puolet tuosta, kun 95kg, 5°C, 20-25km/h ja paljon kiihdyttelyjä sekä mäkiä.

Tässä videolla vähän kevyempi kaveri (185lbs eli noin 84kg) ajelee täyttä vauhtia (amerikan mallissa huiput 30 km/h) 27.7 mailia eli noin 44.5 km. Tuossa ei näy olevan paljoakaan kiihdytyksiä, vaan tasaista köröttelyä.
 
Viimeksi muokattu:
M365 Prosta puhkesi etupyörästä sekä sisäkumi että ulkorengas. Toinen muttereista lähti ongelmitta, mutta johdon puoleinen ei sitten lähde millään. Onko tietoa missä päin Turkua sahkopotkulaudat.fin liike sijaitsee?
 
Tarjouksia on jatkuvasti. Onkohan koskaan ollut "normi"hinnalla?

Mikähän tämän kommentin pointti oli kun tuo on ihan uusi malli niin mitä tarkoitat tuolla "koskaan"? Tiedätkö tuosta kyseisestä mallista jotain? Juu tiedossa on että tarjouksia on jatkuvasti.
 
Onkohan tuolla merkillä mitään edustusta Suomessa joka osaisi näitä huoltaa jos hajoaa? Oliko linkatessasi jo tuo ns. flash sale hinta vai onko ihan oikeasti juuri nyt tarjouksessa?

Emmä tiedä, vahingossa tuon bongasin kun välillä tuota MAXIa seuraillut yhden startteri sivun kautta mistä niitä alkujaan sai ostaa. Nyt näköjään saa useammastakin paikkaa. Taitaa vaan jäädä tulliin jos Kiinasta tulee eikä Puolasta niin kuin nämä Pro:t...

Joku pulju muistaakseni Turussa noita huoltaa ja toimittaa varaosia mutta tähän niitä saa puoli ilmaiseksi eBaystä tms ja asentelut ei ole kauhean vaikeita, pl ehkä eturenkaan irroitus.... :)
 
Terve,

Nyt on jonkun aikaa ollut mielessä ostaa Xiaomi M365 Pro.
Oon lueskellut tän ketjun melkein kokonaan ja ostopäätös alkaa vahvistumaan.
Tärkeetä olis olla vehje valmiina kevään rientoihin.
Asun Sveitsissä ja paikallisella Stockmannilla tarjouksessa 489 CHF / 444€.

https://www.galaxus.ch/de/s3/product/xiaomi-mi-pro-25kmh-300w-e-scooter-10946876

Takuu näyttää olevan 24kk. Takuun saa laajennettua viiteen vuoteen maksamalla 75,60 CHF / 69€ extraa, mitä mieltä tästä? Kannattaako ottaa?

Nyt olisi aikaa tilailla tarpeellisia lisäosia ennen kuin ajokelit alkaa, mitä kannattaa ottaa huomioon allaolevien lisäksi?

Venttiilin jatkeet, varakumit, täyteaineet renkaiden sisälle, takalokarin tuki, lukko, kännykkäteline (?) tulivat muistista ekana mieleen.

Kiitokset jo etukäteen kommenteista.
 
1 000 km rikki M365 prolla eikä ainuttakaan rengasrikkoa. Taakse vaihdoin viikko sitten umpikumisen vakion tilalle ja ruuvasin nastat vielä päälle.

Ainakin muutama on jo irronut ja asennus helvetinmoinen työmaa. En voi suositella kuin pakon edessä, mutta itellä tavoitteena ajaa läpi talven pikkupakkaset työmatkat.

Ei ole vielä keliä tullut vastaan, jolloin ei voisi ajaa. Tarpeeksi vaan vaatetta päälle ja kiertää/hyppii pahimpien lätäköiden yli.

Nyt uhkaa jäädä kuitenkin skootti talliin kun jarrupalat aivan finaalissa. Jos kellään on ylimääräisiä nurkassa lojumassa niin laittakaahan viestiä (maksan hyvin jos saan äkkiä ;))
 
1 000 km rikki M365 prolla eikä ainuttakaan rengasrikkoa. Taakse vaihdoin viikko sitten umpikumisen vakion tilalle ja ruuvasin nastat vielä päälle.

Ainakin muutama on jo irronut ja asennus helvetinmoinen työmaa. En voi suositella kuin pakon edessä, mutta itellä tavoitteena ajaa läpi talven pikkupakkaset työmatkat.

Ei ole vielä keliä tullut vastaan, jolloin ei voisi ajaa. Tarpeeksi vaan vaatetta päälle ja kiertää/hyppii pahimpien lätäköiden yli.

Nyt uhkaa jäädä kuitenkin skootti talliin kun jarrupalat aivan finaalissa. Jos kellään on ylimääräisiä nurkassa lojumassa niin laittakaahan viestiä (maksan hyvin jos saan äkkiä ;))
Eikai ne nastat pysy jos ne huonosti laittaa. Ensin porataan reikä niille vaikka olisivat itsestäänporautuvia, laitetaan reikä täyteen liimaa ja ruuvataan nasta sinne. Tuon jälkeen pysyvät.
 
1 000 km rikki M365 prolla eikä ainuttakaan rengasrikkoa. Taakse vaihdoin viikko sitten umpikumisen vakion tilalle ja ruuvasin nastat vielä päälle.

Ainakin muutama on jo irronut ja asennus helvetinmoinen työmaa. En voi suositella kuin pakon edessä, mutta itellä tavoitteena ajaa läpi talven pikkupakkaset työmatkat.

Ei ole vielä keliä tullut vastaan, jolloin ei voisi ajaa. Tarpeeksi vaan vaatetta päälle ja kiertää/hyppii pahimpien lätäköiden yli.

Nyt uhkaa jäädä kuitenkin skootti talliin kun jarrupalat aivan finaalissa. Jos kellään on ylimääräisiä nurkassa lojumassa niin laittakaahan viestiä (maksan hyvin jos saan äkkiä ;))

Edessähän se tärkein olisi ne nastat, ei niinkään takana.
Harmi kun tässä Pro mallissa tuo moottori on edessä eikä takana joten ei pelkkä vanteen vaihtokaan ole mahdollista niinkuin taakse.
 
PACK - Freinage Xiaomi m365 et Pro päädyin sitten tällasen hätäsenä tilaamaan. Jospa ei tartteis yhtä usein olla kiristelämässä jarruja.

Eikai ne nastat pysy jos ne huonosti laittaa. Ensin porataan reikä niille vaikka olisivat itsestäänporautuvia, laitetaan reikä täyteen liimaa ja ruuvataan nasta sinne. Tuon jälkeen pysyvät.

Kuulostaa siltä, että kokemusta löytyy. Itelle oli ensimmäinen kerta. Laitan vinkit testiin, kiitos!

Edessähän se tärkein olisi ne nastat, ei niinkään takana.
Harmi kun tässä Pro mallissa tuo moottori on edessä eikä takana joten ei pelkkä vanteen vaihtokaan ole mahdollista niinkuin taakse.

Päädyin itse takarenkaaseen laittamaan ekaksi helpomman asennuksen takia + huomattava ero jarrutuksessa jäällä (vielä kun itse jarrut toimisivat). Täällä Helsingin keskustassa saa aika monen näköistä tiellä kulkijaa pelätä ja väistää.
 
PACK - Freinage Xiaomi m365 et Pro päädyin sitten tällasen hätäsenä tilaamaan. Jospa ei tartteis yhtä usein olla kiristelämässä jarruja.



Kuulostaa siltä, että kokemusta löytyy. Itelle oli ensimmäinen kerta. Laitan vinkit testiin, kiitos!



Päädyin itse takarenkaaseen laittamaan ekaksi helpomman asennuksen takia + huomattava ero jarrutuksessa jäällä (vielä kun itse jarrut toimisivat). Täällä Helsingin keskustassa saa aika monen näköistä tiellä kulkijaa pelätä ja väistää.
Etu rengas ei siis lipeä alta kun ajelet?
Eipä ole uskaltanut mennä testaamaan omalla laudalla kun arveluttaa että lähtee etupää karkuun, pyörällä liian monesti tullu voltit heitettyä, nykyään sähköpyörässä eturenkaassa on nastat niin pito on loistava.

Pitäsköhän tuo uskaltaa kokeilla.
 
Pystyykö M365 Pron tangon suoristaa jotenkin? Mielestäni se ei ole ihan suorassa renkaan kanssa.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 248
Viestejä
4 490 997
Jäsenet
74 171
Uusin jäsen
äänihaitta

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom