- Liittynyt
- 11.11.2017
- Viestejä
- 630
Selitin huonosti. Kun tanko on ylhäällä ja etupyörä osoittaa kohtisuoraan, niin ohjauspaneeli osoittaa mielestäni hitusen vasemmalle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Selitin huonosti. Kun tanko on ylhäällä ja etupyörä osoittaa kohtisuoraan, niin ohjauspaneeli osoittaa mielestäni hitusen vasemmalle.
Onko noille ns. paremmille laudoille uskottavia jälleenmyyjiä? Inokimin laulu oli ainakin vähän aikaa tauolla. Nyt niitä näyttää joku taas myyvän.
Onko nuo SXT:n laudat asiallisia?
Haen siis lautoja, jotka kestää yli 100kg
Mulla on nyt toinen STX:ssä. Nykyinen on SXT Light Plus V. Ei mitään ongelmia.
Olen tyytyväinen, en vaihda merkki / mallia.
Juu, takuu asioissa. Meni takavalo pimeäksi. Sovin tapaamisen parkkipaikalle ja vaihtoivat valon paikanpäällä.Onko kokemuksia takuu- tai huoltoasioista?
Hei, itsellä kanssa menee hankintaan potkulauta kevääksi 2020. Pitäisi saada tehokkain lauta johon ei trafin mukaan tarvita liikennevakuutusta yms, niin ilmeisesti se on tällä hetkellä tuo Xiaomin 365 pro?
Varmaan kannattaa kuitenkin odottaa uusia julkistuksia maalis-huhtikuulle? Oletettavasti tulee parannettuja malleja keväällä? ollaanko nyt siinä pisteessä että nuo potkulaudat ovat teholtaan jo aika ylärajoilla kun otetaan huomioon trafin säännöstö, eli parannuksia voi tulla vain lähinnä muihin osa-alueisiin, paitsi tehoon (kestävyys, materiaali yms)?
itellä painoa matkassa mukana saatta olla parhaimillaan 120-130 kiloa Työkaluston takia niin siksi ainakin tuo teho tärkeä. Kiitos avusta!
Hei, itsellä kanssa menee hankintaan potkulauta kevääksi 2020. Pitäisi saada tehokkain lauta johon ei trafin mukaan tarvita liikennevakuutusta yms, niin ilmeisesti se on tällä hetkellä tuo Xiaomin 365 pro?
Varmaan kannattaa kuitenkin odottaa uusia julkistuksia maalis-huhtikuulle? Oletettavasti tulee parannettuja malleja keväällä? ollaanko nyt siinä pisteessä että nuo potkulaudat ovat teholtaan jo aika ylärajoilla kun otetaan huomioon trafin säännöstö, eli parannuksia voi tulla vain lähinnä muihin osa-alueisiin, paitsi tehoon (kestävyys, materiaali yms)?
itellä painoa matkassa mukana saatta olla parhaimillaan 120-130 kiloa Työkaluston takia niin siksi ainakin tuo teho tärkeä. Kiitos avusta!
Perus M365 malli julkaistiin 2016 joulukuussa joten sieltä tuskin vuosittain on tulossa uutta mallia.onkos tietoa vuoden 2020 potkulauta malleista. päivittäkäähän kun tulee esille. segwayltä tuskin tulee? kun tuoreet artikkelit mynniissä nyt. mutta miten on 365 mallista?
Eikö tuohon hintaan saa jo cyklonesta pyörän jolla pääsee 100km?
Mikä on cyklone?
Mun ei tarvii koskaan päästä 100km, vaan sellanen 30km yhdellä latauksella riittää varmasti. Mutta maasto on mäkinen niin mitään pienitehosta en halua ostaa.
Miten tommosen saa suomessa laillisesti ajoon niin että ei tarvitse polkea ja tehoa enemmän kuin 250W?Näitä meinasin:
TELEPORT PRIME | CyklonEbike - Electrifying Power
Lähinnä itse en laittaisi 3000€ enää lyijyakulla toimivaan muovilaatikkoon kun samaan hintaan saa jo tosi kovanluokan sähköpyöriä. Toivottavasti näitäkin saa jossain vaiheessa mopoksi rekisteröidä.
Näitä meinasin:
TELEPORT PRIME | CyklonEbike - Electrifying Power
Lähinnä itse en laittaisi 3000€ enää lyijyakulla toimivaan muovilaatikkoon kun samaan hintaan saa jo tosi kovanluokan sähköpyöriä. Toivottavasti näitäkin saa jossain vaiheessa mopoksi rekisteröidä.
Meillä on m365 pro ja kugoo s1 , niin ainakin omasta mielestä tossa kugoossa on enemmän rahalle vastinetta.Vieläkö kannattaa tuota M365 normi mallia ostaa jos on pienellä budjetilla liikkeellä vai olisiko esim. Kugoo ES2 parempi?
Viime vuonna katselin jonkin verran tuota Kugoo S1:tä mutta näytti niin lelumaiselta niin en sitten tilannut. Katsopa tuo uudempi malli Kugoo ES2 joka ainakin näyttää laadukkaammalta. Aliexpressistä saisi nyt tuon Kugoo ES2:n 265 eurolla tai sitten M365 normi version n. 300 euroon.Meillä on m365 pro ja kugoo s1 , niin ainakin omasta mielestä tossa kugoossa on enemmän rahalle vastinetta.
Onhan se vähän rimpula verrattuna xiaomiin, mutta kuitenkin tuntuu kevyemmältä, hyvällä tapaa.
Ja hyvin kugoo vie jopa tällästä karvan vajaa 100kg miestä.
Xiaomi tärisee vähemmän ja vakaampi sateen pehmittämillä sorateillä, joka johtuu korkeammista/leveämmistä ilmarenkaista(kugoossa umpikumit)
Eli oma mielipide on, että nyt jos pitäis 2 sähköskootteria ostaa, ostaisin 2 noita kugoo s1.
Meillä tietysti on käyttö vaan huviajelua.
Mistähän löytäisi Ninebot ES2:n lisäakun edullisimmin?
Kamalan houkutteleva peli. Pitäisi vaan saada säädettyä toleranssiin niin ettei kulje liian kovaa.
Tämä vaikuttaa aika kovalta peliltä 54V 17Ah akku, 500W moottori, alle 20kg ja veroineen hintaa Kiinasta tilattuna n. 500e.
Harkinnut tätä nyt työmatkoille sähköpyörän sijasta. Tuollainen +40km kantama aika mukava kanssa. Huippunopeus vähän yli 40km/h ilmeisesti.