Eikös tuo x-lock ole kuitenkin juuri sitä, mitä kaipaat? Iso kappale alumiinia ja kiristetään nivelen molemmin puolin.
Max G30 X-lock tulee vain yläpuolelle. Xiaomin molemmin puolin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikös tuo x-lock ole kuitenkin juuri sitä, mitä kaipaat? Iso kappale alumiinia ja kiristetään nivelen molemmin puolin.
Näköjään juuri noin.Max G30 X-lock tulee vain yläpuolelle. Xiaomin molemmin puolin.
Pitää lauta taitettuna kasassa.
Tuolle tehonsäädön/kaasun vasemmalla puolella olevalle jutulle on varmaankin jokin funktio ja tarkoitus... mikä?
En oo varma mutta ainaki kun cruise oli päällä alamäessä pysähty skuutti 25km/h nopeuteen nopeesti kun ilmesesti taka jarru nopeasti oli jarruttelemassa. vakiol meen ittekki vielLuin noista E-600:n jarruista, miten olette saaneet tuota moottori-jarrutusta lisättyä enemmän jotta energian talteenotto on maksimaalisempaa? Appissa on myös jotain jarrutukseen liittyviä arvoja joita voi säädellä mutta annoin olla defaultilla
Nyt skuutti ottaa aika paljon eturenkaalla jarrutusta ja haluaisin että takapyörä tekisi sitä enemmän koska E-ABS
Ainakin tuo swoopin toimintamatka Max 12-16km kuulostaa todella pieneltä.Monet kerrat vuokrapotkulautaa käyttäneenä olen päättänyt investoida omaan. Mikä olisi hyvä valinta ensimmäiseksi omaksi ajopeliksi?
Olisiko esim. Xiaomin 1S tai Swoop ES350 hyvä valinta?
Monet kerrat vuokrapotkulautaa käyttäneenä olen päättänyt investoida omaan. Mikä olisi hyvä valinta ensimmäiseksi omaksi ajopeliksi?
Olisiko esim. Xiaomin 1S tai Swoop ES350 hyvä valinta?
Nuo on leluja ja kaukana esimerkiksi noiden vuokrapotkulautojen tehosta. Nuo eivät kiihdy aikuinen päällä ja hyytyvät loiviin mäkiin ja 20km/h nopeus alkaa kyrsiä aika äkkiä.
Jos olet budjettilinjalla <300€ niin esim geekbyingistä tai kugoon EU sivuilta Kugoo S1 pro/plus saa alle 300€ ja kiihtyy hyvin ja kulkee 30km/h. Laudan saa alle viikossa ja tulee puolasta, tämä on mulla ja kilsoja takana yli 600 ja tyytyväinen ollut vaikkakin pientä DYI joutunut tekemään.
Jos budjetti venyy 500€ asti niin G30 maxi on varmasti parasta vastinetta rahalle, aikaisemmilla sivuilla tuosta on ollut keskustelua. Xiaomi pro 2 on myös hyvä lauta tuossa hintahaarukassa ja myös Augmentin ES 210 johon kuuluu vielä 2v huoltosoppari.
Perävalo takuu eli ei ole takuuta. Yrittävät kuitenkin avustaa jos jotain vikaa on ja ehkä lähettävät tarvittavan varaosan. Mut jos tulee ongelmia niin tee-se-itse hommiksi menee.Joo taidan päätyä tuohon G30 Maxiin. Ilmeisesti tuo kannattaa tilata DHGatesta?
Onko kauppa kaikinpuolin luotettava ja miten takuut yms. hoituvat tässä kontekstissa?
Perävalo takuu eli ei ole takuuta. Yrittävät kuitenkin avustaa jos jotain vikaa on ja ehkä lähettävät tarvittavan varaosan. Mut jos tulee ongelmia niin tee-se-itse hommiksi menee.
Ewau E-500 on ollut nyt alla jonkun aikaa.
On ollut nyt testissä tuo KS-softa. Huippuja sai 5km/h ylöspäin, eli kulkua sen n. 30km/h mikä on aivan tarpeeksi mulle.
Voisko olla että limiter veke ja nappaisi vain 5kmh? Koska jos tuo softa omaa option E500:ssa säätää 30kmh tai miten haluaa niin prkl koska E600 ei moista salli.Mulla on myös tuo E-500. Laitatko vielä tarkennusta mistä softasta puhut ja mitä teit, koska tässä triidissä on aika useaan kertaan mainittu eri softia / versiota. Ja miten otit huippuja "vain" 5km lisää, onko se vapaasti valittavissa? Vissiin vain Android softa? Pitääkö kräkätä yms, sillä mulla ainoa Android puhelin on työpuhelin. Oma on IOS.
Hullu sanoisin. Rullasin vapaalla 40kmh pitkässä mäessä ja hyi saatana. Joo todennäköisesti selviäisi ihan fine jos tuttu tie jne mut pienikin muuttuja...Mistä ton King Songin appin saa ladattua? E-600 Maxin maximi-nopeus on aika läppä
Seuraile m365.embedden.com Denis lupaili Ninebotille kittiä toukokuun aikana.Ninebot g30 max tehoakku? Euroopasta tilattavissa? Tämä sivusto löydettiin, mutta jenkeistä josta tullit ym. turhan överit.
Ninebot Max Speed Upgrade | NordBot Store
Increase your Ninebot Max electric scooter's top speed up to 33mph (53kmh) with our best-in-class 48V Upgraded Battery.www.nordbot.shop
Tätä tarkennusta vielä odotan, että mistä ja mitä tehty.Mistä ton King Songin appin saa ladattua? E-600 Maxin maximi-nopeus on aika läppä
Mistä ton King Songin appin saa ladattua? E-600 Maxin maximi-nopeus on aika läppä
Joo testasin tässä tota ja kyllä jarrutti mukavan tehokkaasti, tota kun sais hyödynnettyä ilman cruiseakin. Tossa appissa on myös kiihdytykseenkin liittyen values, eipä muistaakseni manuaalissa näistä kerrottu?
Jännä, pitäisi kyllä käsittääkseni yleisestikin tällöin mennä 30. Ainakin se yksi jota säädin Xiaoflasherilla kulki. Tai tarkemmin ajateltuna en muista oliko se nyt varmasti "US" vai joku muu vaihtoehto, mutta sellainen jossa mainittiin 30 km/h.Jaahas voihan perse, ei sitten ninebot g30d mene yli 25 vaikka pistäisi usa regionin päälle
Nosti kyllä standard moden myös 25 nopeuteen et jotain positiivista, nyt voi sillä ajella jos ei halua niin paljoa vääntöä...
Hmm... ihmettelin rämisevää taka lokkaria ja kun kumimattoo raotti, puuttui ruuvi ja loput irti/löysällä.
Lokkarista jääny se ruuvi jo tehtaalla, koska lokkaria ei ole saatu paikalle rungossa olevan hitsi purskeen takia, oli meinaan hieman vinossa sen takia eli se taaempi ruuvi puuttu. Purku oli aika hankala, takalampun piuha oli ihan sairaan kireellä, ne muovisuojat oli sentin verran irti pingoituneena piuhan lyhyyden takia.
Ja kohta, mistä noi katkee on tukirakenne myös lokarin alla heikko, siitä puuttuu palat. Hieman kyllä tämä laatu on aika karmee 800,- hintaan nähden, huomenna ruuvi kaupoille ja jotain tukee väsäämään lokkariin. ohessa kuvat purskeesta ja lokkarin oudosta tukirakenteesta.
Siinä on lokasuojan muottisuunnittelija tehnyt jonkin nohevan muutoksen kysymättä lokasuojan suunnittelijalta, noiden katkosten kohdalla on nimittäin ruiskuvalumuotin ulostyöntimien eli viskurien paikat, joissa ei tietenkään voi olla vahviketta. Mutta lokasuojan CAD-suunnittelija on alun perin ajatellut muotin viskurit tuosta hieman vasemmalle, paikkaan jossa vahvikerivassa on juuri tätä varten suunniteltu kaareva osa jonka oli tarkoitus väistää viskuria. Kenties suunniteltu jollekin toiselle ruiskuvalukoneelle alun perin. Muotin suunnittelija on siis tehnyt CAD-kuvan mukaan muotin kysymättä ja ajattelematta mitään...
Mulla on tuo e-500, päristellyt pari viikkoa, about 150 kilsaa. Ei valittamista. Ei ole esim tuota taittonivelen ongelmaa tai lokariongelmaa tullut vastaan mitä E-600 mallissa. Ainakin ulkoisesti eri lukko ja lokari ehjänä vielä, en ole kyllä kantanut sitä taitettuna jolloin takalokari voi rasittua.Kokemuksia E-wayn E-500 mallista? Haluisin jonkun hyvän mallin, hinta voisi olla +-500 ja katselin, että toi voisi olla ihan potentiaalinen.
Joop mulla on 1.5.4 tossa, veikkaan että toi ketä oli sen palauttanut verkkikseen oli päivittänyt laudan uusimpaan firmwareenJännä, pitäisi kyllä käsittääkseni yleisestikin tällöin mennä 30. Ainakin se yksi jota säädin Xiaoflasherilla kulki. Tai tarkemmin ajateltuna en muista oliko se nyt varmasti "US" vai joku muu vaihtoehto, mutta sellainen jossa mainittiin 30 km/h.
Jos ei muu auta ja kokee tämän ongelmana, pitää vaan rohkaistua ja ladata sinne custom FW. Tällöin on vieläkin parempia vaihtoehtoja. Voi jopa samanaikaisesti parantaa kiihtyvyyttä ja nousukykyä vakiosta ja silti pitää nopeuden laillisena. Luulisin että tämä vaihtoehto tulee aika monelle houkuttelevaksi kun on ensin hetki testailtu ja todettu ettei ollutkaan moottoripyörä.
Edit. Jaha, taitaa riippua siitä, miten uusi lauta on. Uudemmassa voi olla jokin ylimääräinen esto tälle ja kaivata ensin downgradea. r/ninebot - Max G30 region change?
Kyllä on tuumakokoa 3/16. Juuri tänään oikasin ohjausta kun huomasin ettei se ole ihan suorassa. Ollut varmaan uudesta asti vähän vinossa kun noi ruuvit oli kyllä erittäin tiukassa. Huvittavaa et laudassa on sekä milli että tuuma kokoisia kuusiokoloruuveja
Ärsyttävää kyllä, samoin kuin erilaisten nykyaikaisten ja vähemmän nykyaikaisten kantojen sekoittaminen vastaavissa osissa. Toisaalta vähäisemmästä päästä vikoja ja osittain ymmärrettävää. Taitaa olla tuo taittomekanismi piirretty aivan eri pöydällä kuin loput rungosta, ja saapua valmiina eri verstaalta sinne hikipajaan, jossa runko hitsataan.Tuo "huvittavaa" ei kyllä ihan ole se sana jota itse käyttäisin. Joku "ärsyttävää" olisi lievemmästä päästä ehkä paremmin kuvaavista.
Jo työkalusetin vaihto eri projektien mitoitusten mukaan on harmittavaa, mutta kun löytyy molempia mitoituksia sekaisin samassa projektissa, voi alkaa ärräpäät lentelemään...
Tuli tämä palautettua myyjälle täyttä hyvitystä vastaan. Nyt pitäisi katsoa jotain tilalle.
Onko tuossa alle 1500 euron hintaluokassa mitään muita varteenotettavia vaihtoehtoja pitkän kantaman sähköpotkulaudoille, kuin E-Way E600 ja Max G30?
Downgradehan olisi voitu aivan hyvin tehdä vaikka siellä palautushuollossa tai edellisen omistajan toimesta, joten eiköhän sen voi tehdä huoletta.Joop mulla on 1.5.4 tossa, veikkaan että toi ketä oli sen palauttanut verkkikseen oli päivittänyt laudan uusimpaan firmwareen
Custom firmwaren asennus varmaan vie takuun?
Mutta entäs firmwaren downgradaus viralliseen vanhempaan?
Nyt kun asiaa miettii, niin näin se taitaa mennä. Ei mikään kiva jekku.Yksi asia mitä olen muuten pohtinut näiden skuuttien kanssa...
Eikös kuka tahansa voi helposti ihan minuutissa paskoa tai sekoittaa ihan täysin kenen vaan skuutin?
Kun virta päälle ja sitten pääsee jo suoraan ainakin xiaomin (ja ninebotin) laitteisiin root tasolla kiinni, kun niitä on mahdotonta mitenkään sulkea pois ulkopuolisilta bluetootheilta ja kuka tahansa ketä vaan saa painettua virrat päälle laitteeseen pääsee kännykällä siihen yhdistämään ja voi esim jäynänä muuttaa regionin tai jos haluaa koko laudan paskaksi niin asentaa jonkun väärän firmwaren, taikka custom firmwaren jolloin ainakin takuu(?) paukkuu laitteesta?
Vai olenko missannut jotain?
Onko se muuten edes varsinainen kiihtyvyyteen vaikuttava parametri vai kaasun vasteeseen eli miten nopeasti sallittu virta eli täysi kiihtyvyys saavutetaan?Kokeilin myös kiihtyvyysarvon laittamista 80 ---> 100.
Ehkä vähän tuli kiihtyvyyttä lisää, mutta ei kuitenkaan ihan sama kuin orggissäädöillä. Mut eipä haittaa mua toi.
Onko se muuten edes varsinainen kiihtyvyyteen vaikuttava parametri vai kaasun vasteeseen eli miten nopeasti sallittu virta eli täysi kiihtyvyys saavutetaan?
Miksi siis sinne Wilfan suuntaan on yhden jos toisenkin pakko olla yhtenään yhteydessä? Ei se asiakaspalvelija parka korjaa niitä lautoja eikä osaa kertoa yhtään mitään ennen valmistajalta saatua tietoa.
Riippuu vähän. Useasti ekat laitteet voivat olla kinda näyte/protoerää ja niissä voi olla vikoja ja ominaisuuksia mitä ensimmäisessä ns oikeassa tuotantoerässä on jo korjattu. Riippuen miten suuri erä tuo ensimmäinen "protoerä" on/oli/oliko moista tässä tapauksessa ollenkaan niin on mahdollista saada ns paranneltu versio.
Kukaan halukas vaihtamaan m365 lautaan etusisäkumin? Itsellä kiinnostus 0. Maksan 50e
Helsinki.
Aina voi arvailla mutta vaikka itsellä sovellus näyttää moottorille 0c niin olen kaksi kertaan saanut moottorin ylikuumaksi. Kummallakin kerralla laudan näyttöön tuli H1 joka tarkoittaa juurikin et moottori on ylikuumentunut. Lauta löi tehot eco moodille ja meni noin 5min et tehot palautui. Eli kyllä moottorista jotkut lämpöanturit löytyy ja laudan controlleri osaa asian tulkita.Tämä tuli mieleen lukiessa mm. siitä kuinka erilaisia toiminnallisia eroja oli lämpötila-antureiden lukemisessa. Heitän ihan villin arvauksen: Kaikissa myytävissä laitteissa ei ole edes toimivia lämpötila-antureita. Perustan arvaukseni siihen, että vaikka itse appi ja firmis on sama, toisilla toimii ja toisilla näyttää mm. moottorin lämpötilaksi jatkuvasti nollaa.
kennoilta lähtee 42v eli ovat täynnä mut BMS antaa ulos vain puolet 21v eli ei kytkeydy päälle. Tarttee nyt vielä kerran yrittää mitata noi kaikki sensorit ja piuhat läpi. Mielestäni joskus oon nähnyt kytkentäkaavion jossain netin syövereistä niin yrittää sen mukaan vähän katsella läpi.