Sopii jatkoksi edelliseen. Eli eihän se normaali sähkön käyttäjä tiedä tällaista jos joka ainoassa paikassa kerrotaan aivan muuta. Lehtien pelotteluakin olisi ollut monella toimijalla mahdollisuus oikaista jos sitä piti virheellisenä. Jatkui kuitenkin niin pitkään. Tätähän ei tehty, lähinnä asiantuntijat kuorossa varoittivat järjettömästä hintatasosta.
Vaikka kuluttaja onkin ensisijaisesti itse vastuussa tekemisistään, on tässä kohdassa kyllä omasta mielestäni vaikutettu ja kannustettu merkittävästi siihen tämän hetken tiedolla aivan virheelliseen päätökseen.
Vanha sanonta tyhmästä päästä kärsii koko ruumis on totta tänäkin päivänä..Ei olisi tarvinnut pitkään googlettaa niin olisi jokaiselle lukutaitoiselle auennut, että tuo on pelkkää sensaatiohakuista uutisointia. Se nyt pitäisi jokaiselle medialukutaitoiselle olla selvää, että media haluaa tehdä mahdollisimman shokeraavia uutisia, koska ne myy. Itse en ainakaan mene 2v sopparia tekemään jos ei ole mitään hajuakaan mihin olen sitoutumassa. Edellisenä talvena jo nähtiin hintojen nousu ja lasku, joten ei olisi pitänyt ihan vieras asia kuitenkaan olla.