Öh, alku varmaan ihan OK. Mutta se että otat uuden sopimuksen (päättäen mahdollisesti hyvinkin edullisen sopimuksen vanhemmiltasi) kuukaudeksi vanhempiesi nimiin minkä jälkeen katkaiset sen ja jätät heidät tekemään uuden sopimuksen itselleen ties mihin hintaan ja itse siirryt takaisin omaan kämppääsi ehkä täysin eri kaupunkiin ja toivot että kuukaudessa ei mikään ole pilaantunut tms kun kuukauden oli sähköt poikki ja maksat takaisinkytkemishintoja? Tietysti myös mahdolliset lapsesi ja vaimosi muuttavat samalla.
Paljonko tulisi muuttokustannuksia? Paljonko maksaa sähköjen uudelleen kytkentä? Jos tuon tekee talvella niin miten vakuutus korvaa (vinkki ei korvaa) haljenneet putket ja muut kun kämppä ollut kuukauden ilman sähköä. + Bonuskysymys, miten tuo vaikuttaa vanhempiesi ja sinun väleihin? Miten itse reagoisit jos lapsesi tekisi tuon tempun sinulle ja muuttaisi perheineen kuukaudeksi asuntoosi sähkösopimuksella kikkailun vuoksi kun itse yrittäisit viettää leppoisia eläkepäiviä?
Kannattaa lukea nyt vähän tarkemmin, ei tuossa vanhempien sähkösopimusta olla missään kohtaa katkaisemassa. Heidän nimiin vain otetaan toinen sähkösopimus sinne kikkailtavaan kohteeseen väliaikaisesti toistaiseksi voimassa olevana. Samasta syystä yksikään kämppä ei ole hetkeäkään ilman sähköä. Eikä noissa kirjoilla kikkailuissa kukaan muuta yhtään mihinkään muualla kuin papereissa.