Omien ja muiden kokemusten perusteella sanoisin, että ole välittömästi yhteydessä firmaan ja peru sopimus.Odotan tuota sopimustiivustelmää ja tehdään arvio jatkotoimista sen perusteella.
Ensi viikolla näen sitten tuliko laitettua käsi paskaan. No jos tuli niin sitten etsin jälleen "parhaan" toistaiseksi voimassaolevan sopparin. Onneksi on tämä 14pv peruutusoikeus näissä![]()
Eli tuo sinun diilisi on todennäköisesti sama, jota itselleni yrittivät kusettaa

Eli oma kokemukseni on muutaman viikon takaa. Vastapuolen puhelin pätki enkä saanut puhelun alusta kunnolla selvää (varmaan tarkoituksella), sitten myyjä alkoi selostaa, että vissiin käytät suht vähän sähköä, niin voitas päivittää tää sun soppari sellaseks kuukausimaksuttomaks. Tässä kohtaa luulin, että oma sähköyhtiöni on tosiaan päivittämässä sopparia ja olin et joo juu, kerros lisää. Sitten kertoi tuon 7.8 c/kWh hinnan vielä ja ihmettelin, että onpas halpaa. Sitten mentiinkin jo kovaa vauhtia sopimusta vahvistamaan ja sälli alkoi lukea paperista sopimusehtoja, joissa bongasin sanat määräaikainen ja pörssisähkö plus marginaali ja olin että mitäs vittua

Tällainen päätös koskien kyseistä firmaa jo on, itse laitoin välittömästi vinkkiä tuonne, että jatkavat samaa paskaa ja näemmä jatkavat edelleen:

Aggressiivinen ja harhaanjohtava sähkösopimusten puhelinmyynti
Tiivistelmä Switch Nordic Green AB Filial Finland (jäljempänä Nordic Green Energy) myi sähkösopimuksia kuluttajille puhelimitse ja myyntiständeillä.

Viimeksi muokattu: