Itsellä on hybridikäytössä tuo blaupunktin latauslaite. Mitään pahaa sanottavaa siitä ei ole, mutta toisaalta auto osaa ottaa vain yhdestä vaiheesta sen 16A.
Joku kello siinä on, joten mahdollisesti ajastusmahdollisuuskin saattaa olla mutta en ole kyllä tutustunut. Pitäisi ehkä joskus manuska lukaista. Auto on hoitanut itsellä ajastuksen. Lisäksi laite näyttää lataustehon ja lämpötilan näytössä ja tuo sininen valo tuntuu palavan jatkuvasti.
Lähinnä vaihdan latausvirtaa (16A ,13,10,8 tms) laitteessa olevasta nappulasta. Painaa pidempään niin antaa napauttamalla vaihtaa ja kun painaa pidempään niin tallentaa. Lähinnä pitänyt vakiona 10A teholla yölatauksella ja sitten jos pitää päivällä ladata menoja varten erikseen niin vaihdan manuaalisesti 16A.
Kolmivaihepistorasiassa se on kiinni (sisätiloissa) ja kiinnittänyt ruuvin seinään ja ripustanut ko. näyttö/säätömöhkylän siihen kun ripustinreikä on.
Piuha tuntuu aika vahvalta, mutta eiköhän ne noilla tehoilla pidäkin olla (itsellä ei vastaavista piuhoista vertailukohtaa). Oma 12A kannettava schukalatauslaite joka tuli auton mukana on paljon ohuempaa ja helpommin käsiteltävää (ja kevyempää) johtoa.
Joku kello siinä on, joten mahdollisesti ajastusmahdollisuuskin saattaa olla mutta en ole kyllä tutustunut. Pitäisi ehkä joskus manuska lukaista. Auto on hoitanut itsellä ajastuksen. Lisäksi laite näyttää lataustehon ja lämpötilan näytössä ja tuo sininen valo tuntuu palavan jatkuvasti.
Lähinnä vaihdan latausvirtaa (16A ,13,10,8 tms) laitteessa olevasta nappulasta. Painaa pidempään niin antaa napauttamalla vaihtaa ja kun painaa pidempään niin tallentaa. Lähinnä pitänyt vakiona 10A teholla yölatauksella ja sitten jos pitää päivällä ladata menoja varten erikseen niin vaihdan manuaalisesti 16A.
Kolmivaihepistorasiassa se on kiinni (sisätiloissa) ja kiinnittänyt ruuvin seinään ja ripustanut ko. näyttö/säätömöhkylän siihen kun ripustinreikä on.
Piuha tuntuu aika vahvalta, mutta eiköhän ne noilla tehoilla pidäkin olla (itsellä ei vastaavista piuhoista vertailukohtaa). Oma 12A kannettava schukalatauslaite joka tuli auton mukana on paljon ohuempaa ja helpommin käsiteltävää (ja kevyempää) johtoa.