Sähkötupakka

Liittynyt
14.11.2017
Viestejä
155
Jäänyt tommoinen setti pyörimään nurkkiin. Itse lopettanut kaikkien tupakkatuotteiden käytön. Noita ei vissiin saa enää myydäkkään?
 

Liitteet

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 607
Jäänyt tommoinen setti pyörimään nurkkiin. Itse lopettanut kaikkien tupakkatuotteiden käytön. Noita ei vissiin saa enää myydäkkään?
Sekajätteeseen kaikki vaan kuten minä, ei se maailma siitä pilaannu, viimeiset savut jätteenpolttolaitoksella.

Ei ole mitään järkeä alkaa myymään noita, hygieniatuotteita ja arvo käytännössä pienempi kuin postikulut
 
Liittynyt
23.11.2018
Viestejä
984
Sekajätteeseen kaikki vaan kuten minä, ei se maailma siitä pilaannu, viimeiset savut jätteenpolttolaitoksella.

Ei ole mitään järkeä alkaa myymään noita, hygieniatuotteita ja arvo käytännössä pienempi kuin postikulut
Voin ottaa postikuluilla koko setin.
 

senefisti

Super Genius
Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
216
IMG_7430.jpeg


Kaikki vehkeeni + makunesteet, kymmenen vuoden ajalta. 10€. Nouto Vantaan ikean vierestä. En postita. Laatikko kuuluu hintaan, kansineen. Tippaakaan nikotiinia ei ole tuossa, mutta on makunesteitä ja vehkeitä.

Pane yv, jos tulet hakemaan.
 
Liittynyt
06.06.2019
Viestejä
542


Kaikki vehkeeni + makunesteet, kymmenen vuoden ajalta. 10€. Nouto Vantaan ikean vierestä. En postita. Laatikko kuuluu hintaan, kansineen. Tippaakaan nikotiinia ei ole tuossa, mutta on makunesteitä ja vehkeitä.

Pane yv, jos tulet hakemaan.
Mulla oli 2 tuollasta laatikkoa vain 7v ajalta. Joku haki eikä ole perään huudellut. Satasta niksaakin oli vielä 1/3 pulloa.
 

KiD83

Persu
Liittynyt
13.02.2018
Viestejä
1 027


Kaikki vehkeeni + makunesteet, kymmenen vuoden ajalta. 10€. Nouto Vantaan ikean vierestä. En postita. Laatikko kuuluu hintaan, kansineen. Tippaakaan nikotiinia ei ole tuossa, mutta on makunesteitä ja vehkeitä.

Pane yv, jos tulet hakemaan.
Alahan pakata postiin niin saat vähän rahoja.
 
Liittynyt
23.11.2018
Viestejä
984


Kaikki vehkeeni + makunesteet, kymmenen vuoden ajalta. 10€. Nouto Vantaan ikean vierestä. En postita. Laatikko kuuluu hintaan, kansineen. Tippaakaan nikotiinia ei ole tuossa, mutta on makunesteitä ja vehkeitä.

Pane yv, jos tulet hakemaan.
Saako vielä kysyä, että mitä modeja ja tankkeja tuolla on? Voisin nimittäin postitettuna maksaa pelkästään niistäkin vähän enemmän kuin 10€.
 

senefisti

Super Genius
Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
216
Saako vielä kysyä, että mitä modeja ja tankkeja tuolla on? Voisin nimittäin postitettuna maksaa pelkästään niistäkin vähän enemmän kuin 10€.
Mä en kyllä nyt enää noiden modien nimiä muista, koska tuossa on vuodesta -10, vuoteen -20 vehkeet, jolloin siirryin nuuskaamaan. Provari on siellä alkuajoilta ja kuvassa on tankki kiinni viimesimmässä modissa, joka maksoi 150€, eli kyllä mä aikoinaan aina ostelin niitä parhaita vehkeitä, mitä söhkörööki foorumilla hypetettiin.

Tankkeja on eri atomisaattoreille, on meshitankkiakin ja on useita tankkeja mihin kääritään itse coili. Coililankaa on useita rullia, eri punonnoilla ja vanuakin on täysi pussukka + tietenkin noita makunesteitä varmaan miljoona eri pulloa, täysiä ja vajaita.

Rahallisesti tuossa laatikossa on varmaan lähemmäs tonnin edestä kamaa, jos muinaisia kaupan hintoja miettii.

En minä kumminkaan ja valitettavasti rupea tuota boksia postiin raahaamaan. Kukaan ei ole vielä ilmoittautunut hakemaan, joten jollei noutajaa näy, niin kiikutan kesällä kaatikselle, pihansiivous roskien mukana.

Nouto käy kyllä milloin vain. Jollen oo kotona, niin voin nostaa boksin oveni eteen noukittavaksi.

Ja tuo kymppi nyt oli vain nimellishinta. Saa mulle tuoda vaikka pari kahvipakettia, sixpäkki keppanaa, 24-päkki vissyä tms, tai sitten vain se kymppi mobilepayllä.

Mutta tosiaan nouto vain. Etteköhän te, tai kaverinne käy joskus tuossa Ikeassa, niin tässä mä asun kilsan päässä siitä :thumbsup:
 
Liittynyt
30.01.2024
Viestejä
1


Kaikki vehkeeni + makunesteet, kymmenen vuoden ajalta. 10€. Nouto Vantaan ikean vierestä. En postita. Laatikko kuuluu hintaan, kansineen. Tippaakaan nikotiinia ei ole tuossa, mutta on makunesteitä ja vehkeitä.

Pane yv, jos tulet hakemaan.
jos nämä vielä jouten niin voisin huomenna käydä hakemassa ?
 

senefisti

Super Genius
Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
216
jos nämä vielä jouten niin voisin huomenna käydä hakemassa ?
Juu ja oisin voinut boksin sulle etuovelleni nostaakkin valmiiksi tuossa äsken töihin lähtiessä, jos olisit eilen sitä YV:tä laittanut, jonka olisin sitten jo eilen huomannut :smile:

Mutta joo, laitahan yv, jos haluat vielä boksin noukkia? Huomisesta 9:00 jälkeen onnistuu :thumbsup:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
6
Laitetaas senefistin boksi eteenpäin. Laatikossa jokunen modi, atoja + osia kasapäin, vähän lankaa (ss ja nikkeli), akkuja yms. Käytännössä poistin nesteet ja vanupussukan, loput alkup. laatikon kamat tallella ja täydennetty myös sekalaisilla retrotuotteilla.

Nouto Viikistä bissepalkalla. Laita yv, jos kiinnostaa.
20240204_191414.jpg
 
Liittynyt
23.11.2018
Viestejä
984
Tuli mieleen tämän ryhmän viimeisistä postauksista ja noista vapetus facebook ryhmistä. Miten porukalla kertyy noin paljon vapetus kamaa nurkkiin? Tuntuu, että jokaisella on vähintään 10 modia, 20 tankkia, erilaisia drippereitä jne..

Ostetaanko noita vaan harrastamisen ilosta, että säännöllisesti halutaan jotain uutta vaikkei se parantaisi sitä vapettamisen kokemusta edes? Noihin menee rahaakin satoja tai tuhansia euroja ja ainakin facebook ryhmien perusteella suurin osa harrastajista on kiltisti sanottuna elämänkoulua käyneitä ihmisiä (eli siis rahalle olisi varmasti järkevämpääkin käyttöä).
 
Liittynyt
20.10.2023
Viestejä
29
Allekirjoittaneelle kiertyi tavaraa silloin alkuaikoina kun kehitys meni eteenpäin kovaa vauhtia. Aina oli uutta parempaa. 20 modia ollut joista 14 toimii edelleen. Tankkeja sitten vieläkin enemmän ynnä muuta sälää. Kunnes aikaa myöden vakiintui melko tarkkaan setit joista yksi on 3 akkuinen pöytä vehjes sohvahöyryttelyyn isolla tankilla, työmaalle omansa ja vapaa-aikaan kolmas. 2 on sitten satunnaiseen makusteluun parin hatsin verran. Muut jääneet vähemmälle käytölle.

Toki tavaraa jäi käsiin kun esmes Beastit eivät olleet mun juttu ollenkaan. Vaan kaikkea pitää kokeilla
 
Liittynyt
16.11.2019
Viestejä
136
Mulla litratolkulla makuja, saa ilmaiseksi kunhan noutaa K18, Turku. Yv.
Lahjoitettu!
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
07.08.2020
Viestejä
114
Kellään kokemuksia noista kertakäyttöisistä? Hain eilen ärrältä ekan sähköröökini Veev Now mikä on ilmeisesti Philip Morrisin tuote.
Hintakaan omalle käyttömäärälle ei tuntunut pahalle. Jotenkin tuntuu, että voimakkaampaa tämä kuitenkin on kun aikaisemmin polttamani sininen West.
 

su-

Liittynyt
06.02.2017
Viestejä
27
Paljonkohan tuota niksanestettä saa tuoda ruotsista? sen käsityksen sai että jos ei oo pakkausmerkintöjä / yli 20mg niin maksimi 10ml, muuten ei mainintaa määristä. Entäs esim oikein merkitty 6mg neste sitten :hmm:

Joku 10v sitten tuli lopetettua tupakointi näillä ja oli isot muovilaatikot modeja ja nesteitä, sittemin hävittänyt. Tommonen ringo kertakäyttölaite tuli ostettua testiin ja ompa hyvä laite, tuntuma, maku ja höyry erittäin jees. Paljon huonompia oli alun joytech tikut ja atomisaattorit
 
Liittynyt
11.06.2017
Viestejä
87
Paljonkohan tuota niksanestettä saa tuoda ruotsista? sen käsityksen sai että jos ei oo pakkausmerkintöjä / yli 20mg niin maksimi 10ml, muuten ei mainintaa määristä. Entäs esim oikein merkitty 6mg neste sitten :hmm:

Joku 10v sitten tuli lopetettua tupakointi näillä ja oli isot muovilaatikot modeja ja nesteitä, sittemin hävittänyt. Tommonen ringo kertakäyttölaite tuli ostettua testiin ja ompa hyvä laite, tuntuma, maku ja höyry erittäin jees. Paljon huonompia oli alun joytech tikut ja atomisaattorit
Et saa tuoda yli 20mg vahvuista mistään. Ja se raja on huikeat 10 ml nikotiinipitoista nestettä(max. 20mg).
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
345
Lainasit sitten vastauksen omaan kysymykseesi. 10ml
E. ja alle 20mg sekoitusta. ei pirtuakaan saa tuoda bissenä :)
 
Liittynyt
07.01.2020
Viestejä
1 299
Lainasit sitten vastauksen omaan kysymykseesi. 10ml
E. ja alle 20mg sekoitusta. ei pirtuakaan saa tuoda bissenä :)
Ajattelin vain kun ulkomaan reissuilla ollut vkon tykötarpeet mukana valmiiksi sekoitettuina, eikä tulli ole niihin puuttunut kumpaankaan suuntaan mennessä.
 
Liittynyt
15.10.2022
Viestejä
650
Vanhemmalle äidilleni L&M korvaaja haussa. R-Kioskilla ja kaupoissa myydään ilmeisesti jotain, tekeekö niillä mitään? Nikotiinia tarvitaan, ei irtolitkuja vaan kapselilaite ehdottomasti. Vinkkejä?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
04.09.2018
Viestejä
2 212
Vanhemmalle äidilleni L&M korvaaja haussa. R-Kioskilla ja kaupoissa myydään ilmeisesti jotain, tekeekö niillä mitään? Nikotiinia tarvitaan, ei irtolitkuja vaan kapselilaite ehdottomasti. Vinkkejä?
Tarkoittaako kapselilaite sellaista kertakäyttövapea vai sellaista mihin saa vaihdettua podeja? Ilmeisesti nuo kertakäyttöiset on ihan hyviä ja helpommaksi ei voi vapettaminen mennä. Hinta sitten on vähän huono puoli, taitaa maksaa saman kuin röökaaminen. Mulla ei ole noihin antaa suosituksia, kun en ole ikinä käyttänyt.

Podivehkeillä pääsee aika paljon halvemmalla, mutta joutuu siinä säiliötä täyttämään ja vaihtamaan podia. Ei sekään vaikeaa ole. Itse tilasin juuri Vaporesso eco nanon, jossa 6 ml säiliö ja 1000 mah akku. Toisin sanoen kun sen aamulla ottaa laturista ja täyttää säiliön niin siinä on keskivertokäyttäjälle päiväksi setti. Kooltaan tuo on tupakka-askia pienempi. Ei ole vaihdettavaa coilia, vaan sitten kun podista alkaa maku heikentyä niin se heitetään roskiin ja otetaan uusi.

Jotain sellaisiakin ilmeisesti on, että sulla on valmiiksi täytettyjä podeja, jotka hävitetään niiden tyhjentyessä, mutta en niistäkään osaa suositella mitään.
 
Liittynyt
15.10.2022
Viestejä
650
Tarkoittaako kapselilaite sellaista kertakäyttövapea vai sellaista mihin saa vaihdettua podeja? Ilmeisesti nuo kertakäyttöiset on ihan hyviä ja helpommaksi ei voi vapettaminen mennä. Hinta sitten on vähän huono puoli, taitaa maksaa saman kuin röökaaminen. Mulla ei ole noihin antaa suosituksia, kun en ole ikinä käyttänyt.

Podivehkeillä pääsee aika paljon halvemmalla, mutta joutuu siinä säiliötä täyttämään ja vaihtamaan podia. Ei sekään vaikeaa ole. Itse tilasin juuri Vaporesso eco nanon, jossa 6 ml säiliö ja 1000 mah akku. Toisin sanoen kun sen aamulla ottaa laturista ja täyttää säiliön niin siinä on keskivertokäyttäjälle päiväksi setti. Kooltaan tuo on tupakka-askia pienempi. Ei ole vaihdettavaa coilia, vaan sitten kun podista alkaa maku heikentyä niin se heitetään roskiin ja otetaan uusi.

Jotain sellaisiakin ilmeisesti on, että sulla on valmiiksi täytettyjä podeja, jotka hävitetään niiden tyhjentyessä, mutta en niistäkään osaa suositella mitään.
Kävin hakemassa ärrältä VEEV One testiin, maksoi 8€ sisältäen USB-C -latauskaapelin.

Kapseleita, jossa siis hyörystin/vastus, nikotiinineste ja ns. suukappale samassa oli 5 eri makua, 2 paketeissa oli 8,3€. Ostin 2 eri, Blended ja Fine Tobacco jotka oli nimetty tumma ja vaalea kauppiaan toimesta. Vaalea oli äidin makuun, joka siis polttanut ns. kevyttupakkaa.

Kustannuksesta Koskikeskuksen sähkötupakkakaupan velhokin varoitteli, mutta noin 15 tupakkaa polttaneella äidillä tuo yksi 4€ kapseli kesti 3 päivää. Eli jos tuossa pysyy, niin ei ainakaan halvempaa tarvitse olla. Ja käyttö tosiaan vanha irti ja uusi kiinni + virtaa akkuun.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
6
20240322_183856.jpg


Vielä viimeinen kuulutus näistä kuvan kamoista. Tarjolla siis kuvan puuhapakkaus, jossa modeja, atoja + osia kasapäin, vähän lankaakin (ss ja nikkeli), akkuja ja ties mitä.

Nouto Viikistä bissepalkalla, yv:llä tavoittaa.

Jos nämä ei nyt sanotaan viikossa mene, heitän metsään, kyllä ne joku mummo sieltä poimii.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 511
Viestejä
4 201 917
Jäsenet
70 915
Uusin jäsen
MiihaelB

Hinta.fi

Ylös Bottom