Sähkötupakka

Holotna

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
03.04.2017
Viestejä
1 378
Ton perusteella tuskin meidän tarvitsee hirveästi stressata :D
Teko on tapahtunut ennen nykyistä tupakkalakia tiedä sitten onko sillä merkitystä. Siihen nähden että tuossa on vielä myyntitarkoitus niin oudon kohtuulliselta vaikuttaa suomalaiseksi tuomioksi. Tapaan kun kuuluu hallintoalamaista silitellä korkeintaan pajavasaralla kuuppaan silloin kun on verot kyseessä.
 
Liittynyt
21.11.2017
Viestejä
1 312
Niih noh, tossa myös nikotiinin % ollut 10, oletettavasti tuomio olisi ollut eri jos olisi myynyt 100% niksaa olevia pulloja.. :D
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
416
Niih noh, tossa myös nikotiinin % ollut 10, oletettavasti tuomio olisi ollut eri jos olisi myynyt 100% niksaa olevia pulloja.. :D
!00 %:sta nikotiinia on aika hankala saada yhtään mistään.
Yleensähän nämä vahvat nikotiinit mitä ukomailta tilataan ovat max 100mg/ml pitoisuudella, joka tekee 10 %.

Joskus vuosia sitten törmäsin 100 %:een tavaraan jossain nettikaupassa. Tuo 10 % taitaa olla se yleinen maksimi mitä myydään.
 
Liittynyt
21.11.2017
Viestejä
1 312
!00 %:sta nikotiinia on aika hankala saada yhtään mistään.
Yleensähän nämä vahvat nikotiinit mitä ukomailta tilataan ovat max 100mg/ml pitoisuudella, joka tekee 10 %.

Joskus vuosia sitten törmäsin 100 %:een tavaraan jossain nettikaupassa. Tuo 10 % taitaa olla se yleinen maksimi mitä myydään.
Kyllä ne ainakin tuolla feissariryhmissä satasta niksaa myyvät, hmm :D "100% vitamiinijuomaa"

Mut noh, en tierä.
 
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
362
pitäs kyllä jostain saada tota jämäkämpää niksaa, niin poskettomat hinnat ärrälläkin noissa niksapotuissa että melkein sama jos vetäs röökiä.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
416
Kyllä ne ainakin tuolla feissariryhmissä satasta niksaa myyvät, hmm :D "100% vitamiinijuomaa"

Mut noh, en tierä.
Sielä myydään 100mg/ml niksaa, joka on siis 10% pitoisuus. Olen itsekkin näissä ryhmissä ollut seuraamassa hintoja. Ostella ei ole tarvinnut kun pakkasessa tuota 10% tavaraa on vielä.

Veikkaan, että 100% nikotiinin valmistus jo itsessään on haaste. Tai ainakaan googlekaan ei kerro, että mistä moista voisi saada.
 
Liittynyt
13.04.2017
Viestejä
1 498
Meneekö nuo mixatut nesteet vanhaksi kuinka äkkiä? Löysin 100ml pullon jonka olen sekoittanut noin vuosi sitten. Voiko vielä käyttää?
 

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 611
Kyllä ne kestää. Sekotus tosiaan kannattaa, niinkuin muutenkin.
 
Liittynyt
13.03.2021
Viestejä
2
Itse tilasin tuossa reilu pari kuukautta sitten eräästä espanjalaisesta liikkeestä vähän coileja jne. Tulli vei kaiken muun paitsi pumpulit.

Tästä jäin miettimään että kai vastuslankojen tilaaminen ulkomailta on vielä sallittua? :hmm: Höyryttely oli tauolla muutaman vuoden ja nyt vanha RBA kaipaisi kovasti uusia coileja.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
27
Tästä jäin miettimään että kai vastuslankojen tilaaminen ulkomailta on vielä sallittua? :hmm: Höyryttely oli tauolla muutaman vuoden ja nyt vanha RBA kaipaisi kovasti uusia coileja.
No minä sitten tilasin uusiksi Kiinasta noita coileja ja saapuivat perille. Aion tilata jatkossakin sieltä.
 
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
362
Juu on tullu tilattua coileja kiinasta kun suomessa niin poskettomat hinnat ja paska valikoima niissäkin, eikai ne nyt langan pätkistä ala narista tullissa ?
 
Liittynyt
21.11.2017
Viestejä
1 312
Tiedäppä niistä ikinä, kiinasta kun tilannut niin ei ongelmia.
Tilannut premade coileja pääasiassa

Suomessa about 5€ kpl Zeukseen 0.2ohm coilit, kiinassa 10€ 5kpl
 
Liittynyt
18.02.2020
Viestejä
26
Mulla 100ml pullo ois ylimääräisenä 100mg/ml niksa, laittakaa YV jos kiinnostaa ostaa.
 
Liittynyt
06.06.2019
Viestejä
542
Alkaa Istickin 100w modi tulla pikkuhiljaa tiensä päähän. Oisko suosituksia 2 akkuselle (18650) modille? Halpa, toimiva ja yksivärinen.
Latauspiirillä ei merkitystä, koska mulla on nitecoren erillislaturi. Aliexpressistä mieluusti suosituksia, kun Istick lentää sitten vasta roskiin kun uusi on kädessä.
edit: tarkennusta
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
27
Alkaa Istickin 100w modi tulla pikkuhiljaa tiensä päähän. Oisko suosituksia 2 akkuselle (18650) modille? Halpa, toimiva ja yksivärinen.
Latauspiirillä ei merkitystä, koska mulla on nitecoren erillislaturi. Aliexpressistä mieluusti suosituksia, kun Istick lentää sitten vasta roskiin kun uusi on kädessä.
edit: tarkennusta
Vaporesso Gen, tästä taitaa olla myös uusi Gen S malli jos nyt oikein ymmärsin.
 

neoflix

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
882
kokeillaas vielä täälläkin kepillä jäätä, ei kellään ois joensuussa myydä vg/pg nestettä, ei tarvii siis niksoja eikä muutakaan outouksia, ihan pelkkä pohjaneste riittäs. Puffila kun ei mokomaa liikkeessä enää myy eikä jaksas odottaa et postipate mokoman sais toimitettua.
 

senefisti

Super Genius
Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
216
kokeillaas vielä täälläkin kepillä jäätä, ei kellään ois joensuussa myydä vg/pg nestettä, ei tarvii siis niksoja eikä muutakaan outouksia, ihan pelkkä pohjaneste riittäs. Puffila kun ei mokomaa liikkeessä enää myy eikä jaksas odottaa et postipate mokoman sais toimitettua.
Eikös apteekit myy Glyserolia (VG)?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
113
Rupee pohjanesteet loppumaan kun Aftertasterillä näköjään loppuunmyynti ja Puffilasta on aina loppu noi Lubrisolven VPG isommat pullot. 500ml pulloja on mutta ei viitsis 10e maksaa tosta...
MakuStoresta ei uskalla tilata, jos se on jotain paskaa tavaraa.
 
Liittynyt
28.04.2021
Viestejä
1
kokeillaas vielä täälläkin kepillä jäätä, ei kellään ois joensuussa myydä vg/pg nestettä, ei tarvii siis niksoja eikä muutakaan outouksia, ihan pelkkä pohjaneste riittäs. Puffila kun ei mokomaa liikkeessä enää myy eikä jaksas odottaa et postipate mokoman sais toimitettua.
Tilasin nesteet puffila.comilta ja kahdessa päivässä tuli paketti.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
886
Nyt pikainen kysymys kun nesteet on loppu ja olisi Puffin myymälä tuossa omassa kaupungissa, eli saako noista nikotiini nesteitä? Lähetys tulossa ulkomailta mutta ei kerkeä tälle viikkoa vielä.

Selvisi jo.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.06.2019
Viestejä
542
Tilasin nesteet puffila.comilta ja kahdessa päivässä tuli paketti.
Onko tavara ok? Pitäs itelläki tilata 10L vg pohjaa. 5L kanisterit on hyviä ja halpoja. Ainut ongelma on nesteen valuminen pitkin kylkiä, kun kaatonokka puuttuu. Ei tähän hintaa tietty kaikkea voi saada..
edit: Tietty vois kaataa litran pulloon pohjaa, mutta ei jaksa semmoista räpeltämistä.
 

neoflix

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
882
Tarviisko kukaan hyvää modia+tankkia yms roipetta? Laseja on vitusti, tuo 3kpl paketti+10kpl paketti, tiivisteitä paketillinen+nuo mukana tulleet. Atoja 7kpl+sisällä oleva käytännössä uus. Rba löytyy käyttämättömänä ja siihen sisällä olevat coilit+10kpl pussi uusia coileja.

Modi on siis ikuu i200 ja tankki tuo tfv8. Kuvissa näkyy osa romppeista.

Joensuussa sais sopuhintaan ostella pois tai postitustakin voidaan miettiä sopivaa korvausta vastaan.
 

Liitteet

Liittynyt
06.06.2019
Viestejä
542
Tarviisko kukaan hyvää modia+tankkia yms roipetta? Laseja on vitusti, tuo 3kpl paketti+10kpl paketti, tiivisteitä paketillinen+nuo mukana tulleet. Atoja 7kpl+sisällä oleva käytännössä uus. Rba löytyy käyttämättömänä ja siihen sisällä olevat coilit+10kpl pussi uusia coileja.

Modi on siis ikuu i200 ja tankki tuo tfv8. Kuvissa näkyy osa romppeista.

Joensuussa sais sopuhintaan ostella pois tai postitustakin voidaan miettiä sopivaa korvausta vastaan.
Onko tuo tankki vuotamaton millä tahansa setupilla? Mmm.. Siis tarkoituksena on rakentaa itse siihen setupointi langasta lähtien.
 

neoflix

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
882
Onko tuo tankki vuotamaton millä tahansa setupilla? Mmm.. Siis tarkoituksena on rakentaa itse siihen setupointi langasta lähtien.
Ei se vuoda jos kahtoo vaan et tiivisteet menee kunnolla ja täytön jälkeen vetäsee kunnolla höyryä heti. Mulla oli aikasemmin tommonen samanlainen ja sekään ei vuotanu millään kun tajus ton tiivisteitten kahtomisen kun ruuvvaili kiinni.

Lisäystä: Toki saahan ton vuotamaan jos laittaa pumpulit päin vittua mut se on sit enemmän käyttäjä error
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.06.2019
Viestejä
542
Ei se vuoda jos kahtoo vaan et tiivisteet menee kunnolla ja täytön jälkeen vetäsee kunnolla höyryä heti. Mulla oli aikasemmin tommonen samanlainen ja sekään ei vuotanu millään kun tajus ton tiivisteitten kahtomisen kun ruuvvaili kiinni.

Lisäystä: Toki saahan ton vuotamaan jos laittaa pumpulit päin vittua mut se on sit enemmän käyttäjä error
Paljonko oot vailla siitä?
 

neoflix

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
882
vastataan nyt kaikille, jos kaiken haluaa ostaa (säkillinen tavaraa) saa nuo omakseen 50€:lla. Ei pitäs olla hirveesti tuosta tavaramäärästä.
 
Liittynyt
06.06.2019
Viestejä
542
Vaporesso Gen, tästä taitaa olla myös uusi Gen S malli jos nyt oikein ymmärsin.
Modi saapui ja hyvin toimii. Akkukesto parani vs istick n. 40%. Istick tykkäsi mennä itsestään päälle ja siksi söi akkua. Toisinaan joutui akkuja pyörittelee kun käytti vain toista akkua. Välillä kesken tulituksen kuoli ja väärässä asennossa ollessaan tulitus jatkui vaikka sormi ei ollu napilla. Aukasinkin sen ja putsasin, mutta ei siitä apua ollut.
 
Liittynyt
17.08.2018
Viestejä
166
Kertokaapa tyhmälle miten hemmetissä sekoitan omat nesteet:

Tarkoitus saada yhteensä 50ml valmista ainetta 60ml pulloon, jonka tavoite nikotiinipitoisuus on 6mg/ml.

Minulla on nyt 10 ml 18mg/ml nikotiinia. 250ml 70/30 Vgtä ja 10ml makuainetta jonka sekoitussuhde 20%.

nimimerkillä vähän yksinkertainenko.
 
Liittynyt
15.10.2017
Viestejä
600
Kertokaapa tyhmälle miten hemmetissä sekoitan omat nesteet:

Tarkoitus saada yhteensä 50ml valmista ainetta 60ml pulloon, jonka tavoite nikotiinipitoisuus on 6mg/ml.

Minulla on nyt 10 ml 18mg/ml nikotiinia. 250ml 70/30 Vgtä ja 10ml makuainetta jonka sekoitussuhde 20%.

nimimerkillä vähän yksinkertainenko.
Ei oo tullu koskaan valmiin nesteen vahvuuksia laskettua mutta nyt kun kokeilin netistä löytyvillä laskureilla niin 15ml tarvis tuota nikotiininestettä tuohon vahvuuteen ja määrään. Teen ite aina silleen, että 10ml niksaa, 10ml makuainetta ja loput pohjanestettä 1dl pulloon. Ei tuu vahvaa mutta eipä sen itellä tarvi ollakkaan. Sinun tapauksessa laittaisin ton niksan ja makuaineen pulloon ja loput pohjanestettä. Lisää nikotiiniä jos siltä tuntuu alun jälkeen
 
Liittynyt
17.08.2018
Viestejä
166
Ei oo tullu koskaan valmiin nesteen vahvuuksia laskettua mutta nyt kun kokeilin netistä löytyvillä laskureilla niin 15ml tarvis tuota nikotiininestettä tuohon vahvuuteen ja määrään. Teen ite aina silleen, että 10ml niksaa, 10ml makuainetta ja loput pohjanestettä 1dl pulloon. Ei tuu vahvaa mutta eipä sen itellä tarvi ollakkaan. Sinun tapauksessa laittaisin ton niksan ja makuaineen pulloon ja loput pohjanestettä. Lisää nikotiiniä jos siltä tuntuu alun jälkeen
kiitos. Nyt vapetellu noita valmiita litkuja joissa on 6mg/ml nikotiinia ja silti on nikkikset kun lopettanut tupakoinnin.
 
Liittynyt
17.08.2018
Viestejä
166
Mut testaan tuota ja taitaa vahvuudeksi tulla noin 3mg/ml. Puolikas pullo tulis vaan jos haluis 6mg/ml. Siis jos litkua kaiken kaikkiaan 60ml.
 

Holotna

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
03.04.2017
Viestejä
1 378
Nyt vapetellu noita valmiita litkuja joissa on 6mg/ml nikotiinia ja silti on nikkikset kun lopettanut tupakoinnin.
Alkuun kannattaa laittaa reilusti niksaa ettei pyöri rööki koko ajan mielessä. Ajan mittaan vahvuus tulee laskemaan ihan vapaaehtoisesti sitä mukaa kun alkaa tuntumaan liian stydiltä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 255
Kertokaapa tyhmälle miten hemmetissä sekoitan omat nesteet:

Tarkoitus saada yhteensä 50ml valmista ainetta 60ml pulloon, jonka tavoite nikotiinipitoisuus on 6mg/ml.

Minulla on nyt 10 ml 18mg/ml nikotiinia. 250ml 70/30 Vgtä ja 10ml makuainetta jonka sekoitussuhde 20%.

nimimerkillä vähän yksinkertainenko.
Yksinkertaista. Tavoitevahvuus on 1/3 tiivisteen vahvuudesta. Tiivistenikotiinia tulee siis 1/3 tarkoitetusta valmiin tuotteen määrästä eli noin 17 ml 50 ml kokonaismäärään. Paljonko on makuaineen tarkoitettu käyttömäärä? Ohjeen mukainen ei aina ole hyvä. Jos sitä tulee 20%, tämä on 50 millin tavoitemäärään 10 ml. 17+10 millin sotkun päälle tulisi 23 ml nollaprosenttistä päälle, ja meillä on 50 ml valmista seosta.

Edit: eiku oho. Olen puusilmä. Jos nikotiiniliosta on vain 10 ml, valmista tulisi vain 30 ml. Tehtävä oli siis ratkaisematon.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 255
Kattoo jonkun laskurin netistä on helpointa. Syöttää vaan prossat siihen minkä vahvuista ja kuinka paljon on tarkoitus tehdä niin laskuri ilmoittaa paljonko mitäkin tarvitaan.
Vaikeusaste riippuu tietysti siitäkin, mitä aineita käytetään. Jos vain yhdessä on nikotiinia, on päässälasku helpompaa.
 

Holotna

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
03.04.2017
Viestejä
1 378
Vaikeusaste riippuu tietysti siitäkin, mitä aineita käytetään. Jos vain yhdessä on nikotiinia, on päässälasku helpompaa.
Joo eri vahvuisia niksoja laskea on ylimääräinen ohjelmansa. Yksi on itelle jo riittävästi että laskuri käyttöön varsinkin kun tulee kerralla tehtyä aina useampi satsi.
 
Liittynyt
06.06.2019
Viestejä
542
Mulla ollu jo vuosia, että 12mg satasta 2dl astiaan. Siihen sitten käytetyn reseptin mukaan litkut painon mukaan. Loput vg:tä. Aikaa menee n. 2min jos tuttu resepti. 2dl riittää mulla n. 2vkoa. Satasen pullo riittää 8-9kk ajaksi.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 659
Viestejä
4 207 497
Jäsenet
70 930
Uusin jäsen
tomoslono

Hinta.fi

Ylös Bottom