Sähkötupakka

Liittynyt
08.04.2017
Viestejä
258
Pelkkä nikotiinikin voi sen tehdä, kun olet kuitenkin kuukauden ollut tauolla. Ei kai siinä muuta auta ku kokeile vg/pg eri sekoitussuhteella ja katso vaikuttaako asiaan. Kokeilee 60/40 ja 50/50 suhteilla, pidä nikotiinin vahvuus samana.
 
Liittynyt
08.12.2018
Viestejä
1 504
Sain jonkun viikon pidettyä vapelakkoa. Sitten tuli kesä ja helteet ja kaljaa. No nyt olen siirtänyt harrastuksen tiukasti ulkotiloihin. Nestemenekki tippui reilusti alle puoleen entisestä. Ei paha. Auton lasitkin pysyy kirkkaana.
Huomasin tässä että olinkin epähuomiossa ostanut nikotiinisuolaa 60ml. Tein pikkusatsin kokeeksi kun en ole ennen tuota testannut. Loputkin kurkkutuntumat hävisi. 3-4mg vahvuisena 12w teholla sitä ei ollut aiemminkaan paljoa. Ehkä tuohon tottuu. Maku kuitenkin sama. Täytyy hakea norminiksaa kunhan ehtii. Hieman kyllä kuumottaa tuo 'suolaa keuhkoihin' konsepti :hmm:
 
Liittynyt
20.02.2018
Viestejä
65
Onko kellään kokemusta Vaporesso Gen:istä? Kehuttu kestäväksi laitteeksi, mitä mahtaa Suomessa maksaa?
Fastechissä 41 dollaria, mutta uskaltaako sieltä tilata?
 

MH1

Liittynyt
17.06.2019
Viestejä
208
Onko kellään kokemusta Vaporesso Gen:istä? Kehuttu kestäväksi laitteeksi, mitä mahtaa Suomessa maksaa?
Fastechissä 41 dollaria, mutta uskaltaako sieltä tilata?
Itellä tuo löytynyt kevättalvesta asti (plus falcon II -tankki). Oikein mainio ja näppärä vehje, kevyt, hyvän tuntunen kädes ja mikä tärkeintä et toiminu täysin moitteettomasti. Aiempi (eleaf) meinas hajota jo parin kk jälkee, mut vaporessossa ei mitään ongelmia :smile:. Suomen saatavuudesta ei ainakaan itsellä varmuutta, mutta oma tuli fasttechiltä siinä 1kk-1,5kk. Pieni riski aina, et pysähtyy Suomen rajalle, mutta itsellä aina tullu perille asti. Jos tupla-akullista haussa, niin iso suositus tälle!
 
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
362
Vaporesson Gen ja aspire odan combolla mennään, muuta huonoa ei voi sanoa kuin että on aika möhkäle yhdistelmä kun smokin r-kissistä siirryin.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
569
Onko kellään kokemusta Vaporesso Gen:istä? Kehuttu kestäväksi laitteeksi, mitä mahtaa Suomessa maksaa?
Fastechissä 41 dollaria, mutta uskaltaako sieltä tilata?
En tiedä johtuuko koronan vähentämistä lennoista, vai mistä, mutta viimeisin fasttechin tilaukseni kesti kolmisen kuukautta saapua, että jos kiire sattuu olemaan...
 
Liittynyt
20.02.2018
Viestejä
65
Ihan suomesta ostin, tuli se 5ml hienompi lasi ja sit 7ml normaali ja kaks atoa mukana. Toki hintakin sen mukainen että suomesta 39.90€
Ok kiitos tiedosta. On tuo tankki siis harkinnassa. Aramax powereilla tähän asti menty, josta tuli mieleen kysymys että jos aspiren 0.3 coilin suositusteho on 35-45W, niin mitä se sanoo aramaxin 55w kun on akku täynnä?
 

MH1

Liittynyt
17.06.2019
Viestejä
208
Onko kellään kokemuksii happyjuicen, punk juicen taikka k-boomin tiivareista?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
362
Ok kiitos tiedosta. On tuo tankki siis harkinnassa. Aramax powereilla tähän asti menty, josta tuli mieleen kysymys että jos aspiren 0.3 coilin suositusteho on 35-45W, niin mitä se sanoo aramaxin 55w kun on akku täynnä?
ite pidin siitä 0.2 mikä tuli mukana, jollain 50w taisin sitä käyttää, harmi ku diabloa pelatessa käräytin sen kun uppouduin liikaa peliin ja vetäsin kuivana :D ja ei ollu liikkeessä enempää niitä. Ostin paketin 0.18 ja ne toimii minun mielestä parhaiten tossa 56w tietämillä. 0.3 vähän pliisu noiden jälkeen mutta hyvin nekin pelaa, jollain 40w tainnu niitä käytellä, tosi vähän aikaa kestää nää atot kun tottu että smokin r-kissillä pärjäs sen 3viikkoa samalla niin tuntuu että jo viikossa kahdessa saa nakata pesuun, tai maku ei niin muutu mutta vähän semmosta kuivakasta alkaa olemaan (testaan saako näistä pesemällä pari päivää lisää aikaa, smokilla ainakin saa viikon pari lisää käyttöikää)
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
158
Onko kellään kokemuksii happyjuicen, punk juicen taikka k-boomista?
K-Boomin vanhempia makuja joskus kokeillut kun sai tarjouksesta ison läjän, ihan ok tavaraa hyvällä sekotussuhteella. Pari makua tais jäädä sivuun kun ei oikein iskenytkään.
Punk Juice ollut oma all-day vape jo hetken, todella hyvää, enkä ole vastaavaa vielä kohdannut. Kaikissa mauissa hyvä suuta viilentävä efekti, toisinkuin normi mentolit jotka vaikuttavat kurkussa. Omat suosikit Rotten ja Vicious. Myös Clash ja Anarchy todella hyviä. Riot taas tuo mieleen Siripiri appelsiinin. Vähän tyyriimpiähän nuo Punk juissit ovat, mutta Setä laittaa aina jonkun bonus tiivarin kylkeen.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
569
Ei mitään hajua miten saat 3 viikkoa noista irti, 2viikkoa tainut olla ihan max. Joku 50-100ml varmaan menee viikossa
23.6 vaihdetun atopään linkosin juuri roskiin. Pari päivää jo ollut kunnossa ettei kovin pitkiä imaisuja pystynyt ottamaan ja varmasti parhaan makunsa menettänyt jo ajat sitten, mutta yli 3 viikkoa kesti tuokin.
61 wattia ja ~150ml menee viikossa nestettä.
 

MH1

Liittynyt
17.06.2019
Viestejä
208
Onkos kukaan muuten sub-ohmaillu/boxi modin kans leikkiny niksasuolan kans. Ostin pullollisen, käytössä Falcon II tankii ~70w. Freebasee oon käyttäny n.2-3mg, tarkotus laittaa suolaa se 1-2mg. Kokemuksii?? :D
 
Liittynyt
29.07.2020
Viestejä
36
Mitäs muita myyntipaikkoja on vape kamoille? Menee viikko karanteeniissa jos ootellessa kokeilis jotain muuta paikkaa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
362
Itsellä menee kans aika helposti 3-4 viikkoa/400ml per coil (0.23 Mesh @ 60w). Tämä Heisenbergillä, nesteellähän voi olla vaikutusta. Tuo 5,5€ per coil ei tunnu tällä vaihtovälillä yhtään kalliilta :)
Joo nesteestä taiski olla, siirryin tossa noiden viestien aikaan nomnomzin nesteisiin ja nyt kestänyt joku 3viikkoa ihan hyvin nykyinen coili. Puffin nesteillä en kyl oo saanut pidettyä pitkään kunnossa. Paitsi että haisenbergil tuntuu ettei hajoo koskaan :D
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 313
Mä ostin täältä alkuvuodesta ne pari Cube X:ää kun etsin pienempää sähköröökiä. Ei tullut lopulta käytettyä niitä kun pari minuuttia yhteensä kun ei niistä tullut höyryä tarpeeksi minun makuuni ja kokoero Freemax Twisteriin oli lopulta se joku sentti. Ja en sitten ikinä jaksanut säätää enempää kun korona iski ja en ole enää ikinä menossa toimistolle niin kukaan ei näe kuinka kauhealta se Freemax Twister näyttää :D

Mun on tässä pitänyt jo useita kuukausia yrittää myydä noita tarpeettomana mutta en ole saanut aikaiseksi. Joten annan tuon paketin pois ilmaiseksi jos joku tulee hakemaan Järvenpäästä, muuten heittäisin nuo roskiin jossain kohtaan.

Tässä siis sisältö minkä voi tulla noutaa Järveenpäästä
 
Liittynyt
08.12.2018
Viestejä
1 504
Mä ostin täältä alkuvuodesta ne pari Cube X:ää kun etsin pienempää sähköröökiä. Ei tullut lopulta käytettyä niitä kun pari minuuttia yhteensä kun ei niistä tullut höyryä tarpeeksi minun makuuni ja kokoero Freemax Twisteriin oli lopulta se joku sentti. Ja en sitten ikinä jaksanut säätää enempää kun korona iski ja en ole enää ikinä menossa toimistolle niin kukaan ei näe kuinka kauhealta se Freemax Twister näyttää :D

Mun on tässä pitänyt jo useita kuukausia yrittää myydä noita tarpeettomana mutta en ole saanut aikaiseksi. Joten annan tuon paketin pois ilmaiseksi jos joku tulee hakemaan Järvenpäästä, muuten heittäisin nuo roskiin jossain kohtaan.

Tässä siis sisältö minkä voi tulla noutaa Järveenpäästä
Voin käydä hakemassa jos on vielä tarjolla.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
27
Mulla olisi korkkaamaton Vaporesso Gen jonka voisin vaihtaa hyvään tankkiin ja coileihin. Rupeaa tämän Wotofo Flow Pron nestekulutus olemaan jotain ihan älytöntä noilla Smokin mesh coileilla. Jos jollain tarvetta niin voi laittaa yv.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
362
Menis melkein tonne vitutusketjun puolelle.. Muijan kanssa asuttu 4kk yhes ja koko tän ajan sen mulkkukissalla ollut missiona hajottaa toi modi tavalla toi toisella. Tänä aamuna ei enää firebutton reagoinut ja yllätys yllätys modi oli taas kaatuneena jossain lattialla :hmm: Oisko vinkkei mil lähtis firebutton pelittää? isopropanolia kaatelin tonne sisään nyt ja heitin kuivuu. Niin ja jos jollain Oulun alueella ylimääräistä modia järkevään hintaan niin voi laittaa viestiä!
 
Liittynyt
18.02.2020
Viestejä
26
Laitelkaas Yv:tä jos löytyy turhia modeja. Myös subohm tankit kiinnostaa, mutta ensisijalla modit.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 643
Nythän voi Puff ja muut pistää siihen liikkeensä viereen toisen liikkeen (pienen kiskan) mikä myy leivontatarpeita.

Onko noissa kivijalkakaupoissa nykyään jotain edullisia starter kittejä? En välttämättä vapettamista halua aloittaa, mutta olisi tarve saada paksua höyryä pieniä määriä kerrallaan.
On joo, liekö liikekohtaista niin sitä en tiedä. Itse ostin reilun parin kympin kampeen ja nesteet siihen päälle, ihan bueno. Ainakin parempi mitä entiset, kun homma jäi tauolle ja tekniikka näissäkin kehittyy. Ihan simppelin laitteen ostin tosiaan missä ei mitään kummempaa. Ainoa vika taas että vuotaa taskuun näköjään, enkä tiedä onko käyttäjän virhe vai ominaisuus. Kotona ei väliä kun voi pitää pystyssä.
 
Liittynyt
15.09.2020
Viestejä
2
Tänään pitäs lähtee Vaporesso Gen S hakemaan. Toivottavasti kestää niinku edellisetkii Vaporessot.
 
Liittynyt
26.08.2020
Viestejä
55
Onko ketkään yrittänyt tässä lähiaikoina tilailla vielä niksapohjia netistä? Hirveesti kuullut kauhutarinoita, kuinka tulli saa kiinni ja sakkoa/syytettä tulee niin että heikompaa hirvittää. Itse vapetellut viimeksi joskus 2015 paikkeilla ja silloin sai ilman pahempia kuumotuksia tilailtua 100mg/ml tiivisteitä joista sekotella omat nesteet. Mites nykyisin tän uuden röökilain kanssa? Yritin jotain googletella, mutta ei pahemmin mitään löytynyt.
Nyt alkanut taas vituttamaan tuo röökin hinta sen verta että tekis mieli vaihtaa takasin sähköön, mutta ei se rahan säästön kannalta järkevää ole kaupan litkuja alkaa ostamaan kun eikös ne pyöri jossain 6-8€ per 10ml pullo?
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 313
Onko ketkään yrittänyt tässä lähiaikoina tilailla vielä niksapohjia netistä? Hirveesti kuullut kauhutarinoita, kuinka tulli saa kiinni ja sakkoa/syytettä tulee niin että heikompaa hirvittää. Itse vapetellut viimeksi joskus 2015 paikkeilla ja silloin sai ilman pahempia kuumotuksia tilailtua 100mg/ml tiivisteitä joista sekotella omat nesteet. Mites nykyisin tän uuden röökilain kanssa? Yritin jotain googletella, mutta ei pahemmin mitään löytynyt.
Nyt alkanut taas vituttamaan tuo röökin hinta sen verta että tekis mieli vaihtaa takasin sähköön, mutta ei se rahan säästön kannalta järkevää ole kaupan litkuja alkaa ostamaan kun eikös ne pyöri jossain 6-8€ per 10ml pullo?
Ei nyt ihan suorilta vastaa tohon mut mä ostan briteistä sähköröökinestetta (taitavat lähettää sen saksan kautta pakettien perusteella) ja maksaa jotain 4-5€ per 10ml pullo ja ei ole ikinä ollut ongelmia tullin tai muidenkaan kanssa. On tullut ostettua säännöllisesti taas viimeisen neljän vuoden ajan tms.

Pitäisi ajaa jonnekin 30km päähän jos ostaisi suomesta niin mieluummin vaan tilaan netistä, ihan sama onko laitonta.
 
Liittynyt
14.04.2020
Viestejä
5
Ei nyt ihan suorilta vastaa tohon mut mä ostan briteistä sähköröökinestetta (taitavat lähettää sen saksan kautta pakettien perusteella) ja maksaa jotain 4-5€ per 10ml pullo ja ei ole ikinä ollut ongelmia tullin tai muidenkaan kanssa. On tullut ostettua säännöllisesti taas viimeisen neljän vuoden ajan tms.

Pitäisi ajaa jonnekin 30km päähän jos ostaisi suomesta niin mieluummin vaan tilaan netistä, ihan sama onko laitonta.
Mikä tämän brittilaisen kaupan nimi on?
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 313
Mikä tämän brittilaisen kaupan nimi on?
Laitoin priva-viestillä nimen, mutta eikös noita ole useita ympäri eurooppaa mitkä lähettävät? Oon ite ostanut tuosta samasta mestasta lähes kaikki sähköröökikamat vaan aina, en yhtään edes muista miksi alunperin päädyin niiltä ostamaan.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
27
Itse tilasin tuossa reilu pari kuukautta sitten eräästä espanjalaisesta liikkeestä vähän coileja jne. Tulli vei kaiken muun paitsi pumpulit.

Lähettivät muuten DHL Expressinä jos sillä on jotain väliä.

@zxcv laitatko minulle myös sen nimen niin kokeilen onneani.
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 313
Itse tilasin tuossa reilu pari kuukautta sitten eräästä espanjalaisesta liikkeestä vähän coileja jne. Tulli vei kaiken muun paitsi pumpulit.

Lähettivät muuten DHL Expressinä jos sillä on jotain väliä.

@zxcv laitatko minulle myös sen nimen niin kokeilen onneani.
Laitoin viestin.

En ole varma ymmärsinkö oikein mutta takavarikoi Tulli sulta myös jotain ei-sähköröökinesteitäkin? Ei kai ne voi olla laittomia?
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
27
Laitoin viestin.

En ole varma ymmärsinkö oikein mutta takavarikoi Tulli sulta myös jotain ei-sähköröökinesteitäkin? Ei kai ne voi olla laittomia?
Kiitokset.

Tosiaan, siinä oli coileja ja jotain muuta sälää mitä en nyt ihan tarkalleen muista. Kaikki muut lähti paitsi pumpulit. Ei ollut mitään nesteitä kuitenkaan tilauksessa.
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 313
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 433
Viestejä
4 161 474
Jäsenet
70 408
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom