Sähkötupakka

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 703

Hah on tämä aikamoinen maa :D
Joo hienoa, elektroniikka tai muu metallinen sälä kiellettyä, vaikkei tupakan kanssa mitään tekemistä.

Samaan aikaan telkussa voi pyöriä nicotinel mainoksia, ja markettien kassoilla samat nikotiinituotteet suoraan näkyvillä. Mihin voi valittaa?
 

EAP

Liittynyt
28.11.2020
Viestejä
7
Onko kenelläkään kokemuksia makustoren- tai makutalon pohjanesteistä?

Nyt on pakko hiukan avautua. Tilasin siis makustoresta Lubrisolve merkkistä pohjanestettä. Tämä maistuu aivan kamalalle. Olen samaa tuotetta käyttänyt aikaisemminkin, mutta nyt maku on etova ja neste maistuu samalta eli pahalta riippumatta millä makunesteellä sen maustan. Pohjaneste on selvästi pilalla. Googlettelin tietoa asiasta ja en ollut ensimmäinen joka on nimenomaan tuosta makustoren myymästä nesteestä valittanut.

Olen höyrytellyt 6 vuotta ja tiedän kyllä miltä tuon pitäisi maistua.

No okei, ei siinä sitten mitään. Makustoresta ei vastattu yhteydenottoihini ja ajattelin että rahat meni hukkaan ja neste roskiin että ei se niin isoa asia ole.

No kuitenkin, nyt kävin hakemassa uutta nestettä paikallisesta liikkeestä. Tämä pohjaneste oli ihan uusi tuttavuus. Se oli makutalo -merkkistä ja valmistettu puolassa. Nyt tulee se outo osuus - tämä maistui aivan samalta pilaantuneelta nesteeltä mitä tuo makustoren Lubrisolven pohjaneste. Ihan samanlainen pilaantunut maku eikä maku muuttunut vaikka kuinka maustoin sitä makunesteillä. Mielestäni uskallan sanoa että tuo oli täysin samaa nestettä molemmat vaikka tuotetta myydään eri pakkauksissa ja valmistusmaakin on eri. Jotain hämärää tässä on meneillään?

Testailin uusilla atoilla, pelkällä pohjanesteellä, sitten makuaineilla ja lopuksi nikotiiniakin lisäsin. Nuo molemmat nesteet maistuu ihan samalta, pilaantuneilta ja noita höyrytellessä tulee huono olo.

Onko muilla vastaavia kokemuksia?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.01.2019
Viestejä
40
Onko kunnolla sekoitettu? Ettei olisi PG erottunut pintaan mistä tulee raaempi kurkkutuntuma? Makutalolla ja Lubrilla ei ole mitään yhteyttä keskenään, lubrisolve pakkaa omat tuotteensa briteissä ja makutalon pohjat valmistaa alalla tunnettu valmistaja Puolassa.
 

EAP

Liittynyt
28.11.2020
Viestejä
7
Onko kunnolla sekoitettu? Ettei olisi PG erottunut pintaan mistä tulee raaempi kurkkutuntuma? Makutalolla ja Lubrilla ei ole mitään yhteyttä keskenään, lubrisolve pakkaa omat tuotteensa briteissä ja makutalon pohjat valmistaa alalla tunnettu valmistaja Puolassa.
On kunnolla sekoitettu.

Olen tuota puolalaista chemnovaticin nesteitä myös ennen käyttänyt jos nyt viittaat että makutalon nesteet ovat tuon firman valmistamia, mutta ei nekään ole tuolta ennen maistuneet. Lisääkö makutalo sitten noihin nesteisiin jotain? Käsittääkseni makustore on myös itse pullottanut noita nesteitä ja mun logiikalla on käynyt niin, että ovatkin pullottaneet makutalon nesteitä lubrin etiketeillä. Koska molemmat nesteet maistuvat samalla tavalla pilaantuneilta niin näin ainakin luulen.
Screenshot_2020-11-28 Makustore liike - Riihimäki - Suomi24 Keskustelut.png
 

Eitietoo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
206
Lubrisolven pohjaa itsekkin käyttänyt viimeisen 2-3v enkä ole huomannut että olisi maku mihinkään muuttunut. En itse tosin makuja nesteissäni käytä ollenkaan. Ja pohjana siis 70/30 suhde:IMG_20201128_123447.jpg
Ymmärtääkseni UK:ssa valmistettua.
Joensuun kivijalka toimittajana.
 

Holotna

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
03.04.2017
Viestejä
1 378
Lubrisolvea aina 5 litran kannussa tullut ostettua ja parhaimmillaan lojunut kaapissa useamman vuoden ennen kuin loppunut. Vuosien jälkeenkään ole pohjiin tullut mitään ylimääräisiä makuja. Jotain paskaa on livahtanut nyt vahingossa tai muuten litkuun ja ei muuta kuin vaatimaan rahat takaisin tai ainakaan kannata höyrytellä sitä ennen kuin selviää mistä johtuu.
 

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 270
Lubrisolvea aina 5 litran kannussa tullut ostettua ja parhaimmillaan lojunut kaapissa useamman vuoden ennen kuin loppunut. Vuosien jälkeenkään ole pohjiin tullut mitään ylimääräisiä makuja. Jotain paskaa on livahtanut nyt vahingossa tai muuten litkuun ja ei muuta kuin vaatimaan rahat takaisin tai ainakaan kannata höyrytellä sitä ennen kuin selviää mistä johtuu.
Täälläkin vanhin kannu taitaa olla vuodelta 2014 ja maku ei ole muuttunut miksikään.
 
Liittynyt
06.06.2019
Viestejä
542
Juuri saapui 2pkt soo soo nesteitä postiin. Toinen sis. n~6dl tiivareita ja toinen sis. 2ploa satasta. Tilasin ne sieltä ja toisen tuolta. Aina on kotiin asti päässeet kaikki nesteet.
 

EAP

Liittynyt
28.11.2020
Viestejä
7
Lubrisolven pohjaa itsekkin käyttänyt viimeisen 2-3v enkä ole huomannut että olisi maku mihinkään muuttunut. En itse tosin makuja nesteissäni käytä ollenkaan. Ja pohjana siis 70/30 suhde:
Ymmärtääkseni UK:ssa valmistettua.
Joensuun kivijalka toimittajana.
Niin siis epäilykseni tuotetta kohtaa johtuu siitä, että itsekkin olen tuota samaa nestettä käyttänyt vuosikausia mutta nyt se maistuu pahalle. Epäilen että ovat pullottaneet itse noita nesteitä - eli ostavat nesteitä tynnyreissä halvalla ja pullottavat pienempiin pulloihin. Esimerkiksi etiketti tuossa mun 5 litran kanisterissa on erilainen kuin sulla ja siinä on makustoren mainokset. Eli ne on itse tulostettu.

Sama firma valmistaa myös käsidesiä. Sattumoisin tuo mun sähkötupakkaneste maistuu denaturointiaineelta. Googletin firmasta ja joku kertoi suomi24 sivulla samanlaisista makukokemuksista. Muutakin hämärää tuon firman taustoissa on. Voi elämän kevät näinkö helposti ihmisiä pystyy myrkyttämään sääntösuomessa?
 
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
27
Hirveä aamuyskä tullut tästä sähkötupakista. 8 vuotta höyryttelyä takana ja nyt kokeilen vähentää nuuskalla (näillä laimeilla 4mg ice frost pusseilla). 3mg käytän sähkötupakan nesteissä vahvuutena ja 70/30 PG/VG nestettä. Tuli myös tossa pari kk sitten ostettua uusi tankki ja atopäitä mutta nämäkään ei tunnu kestävän kuin sen pari päivää ja hintaa melkein 5e per atopää, joten lähentelee jo tupakkiaskin hintaa jos aski kestäisi sen pari pv.

Muilla tullut oireita jotka pitempään höyrytelleet? Aamuisin tuntuu olevan keuhkot täynä kirkasta limaa ja yskiminen helpottaa kun on pari tuntia ollut hereillä.
 
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
27
Nikotiinin vaihto nicsaltiin ja mahdollisimman VG painoitteiset nesteet.
Tuntuis että VG on just se joka kerää sitä limaa keuhkoihin, koska sitkeämpää mutta vois tuota kokeilla. VG-neste vaan tukkii nuo atot entistä nopeampaa. Tosta nicsaltista kuullutkaan :D
 

Eitietoo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
206
Hirveä aamuyskä tullut tästä sähkötupakista. 8 vuotta höyryttelyä takana ja nyt kokeilen vähentää nuuskalla (näillä laimeilla 4mg ice frost pusseilla). 3mg käytän sähkötupakan nesteissä vahvuutena ja 70/30 PG/VG nestettä. Tuli myös tossa pari kk sitten ostettua uusi tankki ja atopäitä mutta nämäkään ei tunnu kestävän kuin sen pari päivää ja hintaa melkein 5e per atopää, joten lähentelee jo tupakkiaskin hintaa jos aski kestäisi sen pari pv.

Muilla tullut oireita jotka pitempään höyrytelleet? Aamuisin tuntuu olevan keuhkot täynä kirkasta limaa ja yskiminen helpottaa kun on pari tuntia ollut hereillä.
Itselläni tuntuu menneen täysin päinvastoin. Aamu röhkimiset hävinneet sekä maku ja haju aistit selväsi parantuneet. 1v ja 10kk höyryämistä takana nyt.

Vehkeinä on Smokin TFV-mini ja Wismec RX3, joita 90-100w tehoilla ajelen.
Enpä edes muista olleen atopäätä joka ei vähintään kuukautta olisi kestänyt.. yleensä menee ehkä 2-2,5kk vaihtamatta. Olikohan versiona S1, jonka väittävät lievästi matalammilla tehoilla toimivan kuin normi A1 malli.

Neste on pelkkää vg pohjaa kuten nikotiinikin, enkä käytä makuja nesteessä ollenkaan. Tankilla (4ml) pärjään 1,5 päivää.
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 945
Päälle 2kk ollut nyt (taas) ilman normitupakkaa, ja tosiaan toi liman irtoaminen melko minimissä.
Ainut mikä vois tulla tossa kun oireita tulee wezkuu:lle, niin pieni kysymys.. Kuinka kauan oot noita nuuskapusseja käyttäny?
Alkoko se liman eritys tai muut oireet ton nuuskan alotuksen jälkeen tms?
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 324
Enpä edes muista olleen atopäätä joka ei vähintään kuukautta olisi kestänyt.. yleensä menee ehkä 2-2,5kk vaihtamatta.
Sama kyllä täällä että puhutaan kuukausista kun noita olen itse vaihtanut. Myyntipuheissahan kaikki taitaa aina mainita että niitä pitäisi vaihtaa jotain parin viikon välein jotta kaikki on täydellistä, ei kyllä mitään järkeä. Itse olen vaihtanut lähinnä kun vanha fyysisesti hajoaa, yleensä kun olen kaatanut/tiputtanut sähköröökiä liian monta kertaa.
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 945
Toi atopään vaihdon kesto on kyllä niin vitusti nesteistä riippuvainen.
Ja toki myös millä wateilla käyttää mitäkin atoa.
Esimerkkinä nyt käytössä ollut atopää. Noin 10% makunestettä ja 90% vpg 70/30 pohjaa jossa nikotiiniä noin 6mg tai tippa enemmän jos täyttäessä pipetillä lisänny 100mg pullosta jotain.
Samalla atopäällä kuitenkin menny sen 2kk ainakin. Kerran putsasin koko setin kuuman veden alla.
Joskus kun oli hedelmäsettejä ja vastaavia valmisnesteitä niin atopää oli tukkonen parin viikon sisään ja joutu huljuttelee kuuman vodan alla että sai muutaman päivän lisää eloa.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
45
Hirveä aamuyskä tullut tästä sähkötupakista. 8 vuotta höyryttelyä takana ja nyt kokeilen vähentää nuuskalla (näillä laimeilla 4mg ice frost pusseilla). 3mg käytän sähkötupakan nesteissä vahvuutena ja 70/30 PG/VG nestettä. Tuli myös tossa pari kk sitten ostettua uusi tankki ja atopäitä mutta nämäkään ei tunnu kestävän kuin sen pari päivää ja hintaa melkein 5e per atopää, joten lähentelee jo tupakkiaskin hintaa jos aski kestäisi sen pari pv.

Muilla tullut oireita jotka pitempään höyrytelleet? Aamuisin tuntuu olevan keuhkot täynä kirkasta limaa ja yskiminen helpottaa kun on pari tuntia ollut hereillä.
Itsellä tulee ensi vappuna 10v höyryttelyä, ja selkeästi merkittävin ero marlboroon oli se, että yskä loppui silloin parissa viikossa vaihdon jälkeen. Eikä ole palannut.
Makujen kanssa höyryttelyn lopetin joskus 2014-15 kun basea alkoi saamaan kikkailematta. Kai sitä olis aikaisemminkin saanut, mutten ollut tajunnut.
Ainoa oire mitä kahden höyryttelijän taloudessa voin mainita, on se että etätyöaikana ikkunoita saa pestä usein. Tosin sekin vasta kun lämmitysaika alkoi ja tuuletusikunoita ei voi pitää koko ajan auki.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
27
Pitääpä kokeilla tuota 100% VG nestettä sitten. Ollut kyllä aina vähän pientä aamuyskää tässä parin vuoden aikana ja veikkaisin että tää uus tankki/paskat atot on osasyynä siihen (Uwell Crown v4) tai se kun työskentelin aika pölyisessä hommissa tossa muutama kk sitten. Nyt noitten nuuska/nikotiinipussien avulla vähentänyt höyryttelyä yli puolella ja on helpottanut. Menee siis aikamoisia määriä itellä nestettä että sekin voi olla syynä. 100ml puteli menee viikossa aika kevyesti ja sen takia kokeilin tommosta pienempää tankkia jos nestemäärät vähenis.

En tiiä onko huono tuuri sitten ollut mutta ostin 2pakettia atoja eli 8 vai 10kpl, joista ehkä 1-2 kesti sen viikon ja loput alko käryämään jo muutaman tankillisen jälkeen (watit aina minimissä 30-35w). Pitääpä ottaa tuo vanha kunnon smokin TFV8 käyttöön, joka on pelittänyt ja atot kestänyt siinä n. 1-2 kuukautta ja laittaa 100%vg nesteet ilman makuja sisään ja kokeilla, pehmeämmät höyrytkin tulee.
 
Liittynyt
12.10.2017
Viestejä
877
Täh, crowni nelosella käryää atot 30-35 watilla? Miten tuo on edes mahdollista? Itse vetelen 90 watilla 0.23 ohmisilla meshicoileilla kuukauden. Ja 75/25 vg/pg suhteella, erilaisia nesteitä ollut käytössä.
Crown 4 kannattaa ostaa vain noita 0.23 ohmisia meshicoileja tosiaan.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
546
Tuli aikoinaan 4 vuotta höyryteltyä kun kummallisten yhteensattumien johdosta löysin itseni nortti huulesta.
Noh, nyt alkais taas riittää ja paluu höyryn pariin olisi vaiheessa.
Kävin tuota omaa "kokoelmaa" läpi ja sieltä nyt näyttäisi hyvinkin alkuun riittävät nesteet löytyvän. Ei ainakaan haise, näytä tai maistu pilaantuneelle.
Todennäkösesti tulee otettua Rellu 2/3 modiksi ja pari Smokin nyrkin kokoista tankkia siihen kaveriksi. Tarkotus olis ylimääräset myydä pois. Jotain tankkeja ja muutama dripperi löytyy, ainakin käyttämätön Temple murkula näyttäis olevan.
Kysymys kuuluu: Missä nää sais fiksuiten myytyä nopeasti sopu hinnalla? Tuntuu että FB-kirpparit on nykyää paskoja.

Toivottavasti tässä taas pääsis eroon tosta ANALogisesta röökistä.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
498
Itse tilasin Aliexpress:ltä modin ja tankin.
GeekVape AEGIS SOLO 100W - 25.27€
Innokin Zenith Pro 5.5ml - 25.78€
Yhteensä - 51.05€
Pakko sanoa että 0.8ohm:in ja 1.2ohm:in vastuksilla toimii hyvin ja antaa hyvin makua.
1.0ohm:in vastus vielä testaamatta.
IMG_20201228_181102.jpg

Tälläinen toisena laitteena.
Tilasin nämäkin Aliexpress:ltä
Eleaf iStick Amnis 2 modi
Aspire Tigon 3.5ml tankki
IMG_20201229_123843.jpg

 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.11.2017
Viestejä
1 312
Mistä kannattaa tilailla pohjia sekä noita makupohjia?

Varmaan niksan suhteen ei ole vaihtoehtoja kuin joko kilpailla tullin kanssa taikka sitten tyytyä tuohon 7€ 10ml 18ml 50-50 suomihintaan?
 
Liittynyt
07.01.2021
Viestejä
1
Onko kenelläkään kokemuksia makustoren- tai makutalon pohjanesteistä?

Nyt on pakko hiukan avautua. Tilasin siis makustoresta Lubrisolve merkkistä pohjanestettä. Tämä maistuu aivan kamalalle. Olen samaa tuotetta käyttänyt aikaisemminkin, mutta nyt maku on etova ja neste maistuu samalta eli pahalta riippumatta millä makunesteellä sen maustan. Pohjaneste on selvästi pilalla. Googlettelin tietoa asiasta ja en ollut ensimmäinen joka on nimenomaan tuosta makustoren myymästä nesteestä valittanut.

Olen höyrytellyt 6 vuotta ja tiedän kyllä miltä tuon pitäisi maistua.

No okei, ei siinä sitten mitään. Makustoresta ei vastattu yhteydenottoihini ja ajattelin että rahat meni hukkaan ja neste roskiin että ei se niin isoa asia ole.

No kuitenkin, nyt kävin hakemassa uutta nestettä paikallisesta liikkeestä. Tämä pohjaneste oli ihan uusi tuttavuus. Se oli makutalo -merkkistä ja valmistettu puolassa. Nyt tulee se outo osuus - tämä maistui aivan samalta pilaantuneelta nesteeltä mitä tuo makustoren Lubrisolven pohjaneste. Ihan samanlainen pilaantunut maku eikä maku muuttunut vaikka kuinka maustoin sitä makunesteillä. Mielestäni uskallan sanoa että tuo oli täysin samaa nestettä molemmat vaikka tuotetta myydään eri pakkauksissa ja valmistusmaakin on eri. Jotain hämärää tässä on meneillään?

Testailin uusilla atoilla, pelkällä pohjanesteellä, sitten makuaineilla ja lopuksi nikotiiniakin lisäsin. Nuo molemmat nesteet maistuu ihan samalta, pilaantuneilta ja noita höyrytellessä tulee huono olo.

Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Juu ostin kanssa makutalon pohjaa finnvapelta ja neste pistää melkein oksentamaan
Onko kenelläkään kokemuksia makustoren- tai makutalon pohjanesteistä?

Nyt on pakko hiukan avautua. Tilasin siis makustoresta Lubrisolve merkkistä pohjanestettä. Tämä maistuu aivan kamalalle. Olen samaa tuotetta käyttänyt aikaisemminkin, mutta nyt maku on etova ja neste maistuu samalta eli pahalta riippumatta millä makunesteellä sen maustan. Pohjaneste on selvästi pilalla. Googlettelin tietoa asiasta ja en ollut ensimmäinen joka on nimenomaan tuosta makustoren myymästä nesteestä valittanut.

Olen höyrytellyt 6 vuotta ja tiedän kyllä miltä tuon pitäisi maistua.

No okei, ei siinä sitten mitään. Makustoresta ei vastattu yhteydenottoihini ja ajattelin että rahat meni hukkaan ja neste roskiin että ei se niin isoa asia ole.

No kuitenkin, nyt kävin hakemassa uutta nestettä paikallisesta liikkeestä. Tämä pohjaneste oli ihan uusi tuttavuus. Se oli makutalo -merkkistä ja valmistettu puolassa. Nyt tulee se outo osuus - tämä maistui aivan samalta pilaantuneelta nesteeltä mitä tuo makustoren Lubrisolven pohjaneste. Ihan samanlainen pilaantunut maku eikä maku muuttunut vaikka kuinka maustoin sitä makunesteillä. Mielestäni uskallan sanoa että tuo oli täysin samaa nestettä molemmat vaikka tuotetta myydään eri pakkauksissa ja valmistusmaakin on eri. Jotain hämärää tässä on meneillään?

Testailin uusilla atoilla, pelkällä pohjanesteellä, sitten makuaineilla ja lopuksi nikotiiniakin lisäsin. Nuo molemmat nesteet maistuu ihan samalta, pilaantuneilta ja noita höyrytellessä tulee huono olo.

Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Joo ostin kanssa makutalon 70/30 pohjaa finnvapelta ja maistuu todella pilaantuneelta
 
Liittynyt
21.11.2017
Viestejä
1 312
Juu ostin kanssa makutalon pohjaa finnvapelta ja neste pistää melkein oksentamaan

Joo ostin kanssa makutalon 70/30 pohjaa finnvapelta ja maistuu todella pilaantuneelta
Funtsin tuossa myös että onkohan tuo 70/30 pohja nyt ihan kondiksessa, tosin on ihan tuota Lubrisolvea sekä ostin sen Puffin kivijalasta.

Jostain syystä ei tule oikein makua sekä tuo loppumaku on outo.
 

EAP

Liittynyt
28.11.2020
Viestejä
7
Juu ostin kanssa makutalon pohjaa finnvapelta ja neste pistää melkein oksentamaan

Joo ostin kanssa makutalon 70/30 pohjaa finnvapelta ja maistuu todella pilaantuneelta
Täytyy korjata sen verran että makutalolta ostettu pohjaneste oli sittenkin hyvää.

Kävi niin, että se makustoren pohja oli saastuttanut koko tankin niin pahasti että kun pesin tankin ja laitoin makutalon pohjiin tehtyä nestettä tankkiin, niin se makustoren pohjaneste maistui silti sieltä läpi. Makua ei saa pois tankista pesemälläkään ja jouduin heittämään koko tankin roskiin.

Älkää tilatko makustoresta mitään.
 

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 611
En tilais kyl oikeesti nyt mitään "tuilikamaa" briteistä.. Ne kattoo brexit sääntöjen myötä helvetin tarkasti tällä hetkellä kaikki paketit.
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 324
Sama kyllä täällä että puhutaan kuukausista kun noita olen itse vaihtanut. Myyntipuheissahan kaikki taitaa aina mainita että niitä pitäisi vaihtaa jotain parin viikon välein jotta kaikki on täydellistä, ei kyllä mitään järkeä. Itse olen vaihtanut lähinnä kun vanha fyysisesti hajoaa, yleensä kun olen kaatanut/tiputtanut sähköröökiä liian monta kertaa.
Itse tilasin Aliexpress:ltä modin ja tankin.
GeekVape AEGIS SOLO 100W - 25.27€
Innokin Zenith Pro 5.5ml - 25.78€
Yhteensä - 51.05€
Pakko sanoa että 0.8ohm:in ja 1.2ohm:in vastuksilla toimii hyvin ja antaa hyvin makua.
1.0ohm:in vastus vielä testaamatta.
(loppu leikattu quotesta)
Pakko lainata omaa aiempaa viestiä ja kysyä Olutmiehen kokemusta. Itse ostin Innokinin Zenitin (ei-pro version eli tämän Zenith - Product | INNOKIN®) tuossa parisen kuukautta sitten Freemax Twisterin tilalle ja nyt on ensimmäinen kerta kun pitää vaihtaa atomisaattoria maksimissaan viikon välein. Nesteet pysyneet täysin samoina, vain laite vaihtunut.
Olen käyttänyt Innokinin 1.6 ja 0.8ohmin versioita ja ei mitään eroa, huomaa selvästi noin viikon kuluessa että ei siitä vain enää höyryä tule kunnolla. Olen ostanut noita atomisaattoreita aina samasta paikallisesta liikkeestä mutta tässä muutaman kuukauden aikana eri kertoina niin eivät välttämättä olisi jotain samaa huonoa erää, vaikea kyllä arvioida tuota.

Alkaa vaan tulemaan hieman kalliiksi jos menee tyyliin vitonen per viikko noihin atomisaattoreihin (3€/kpl), pitkällä juoksulla olisi halvempaa vaihtaa vaan vehje uuteen jossa nuo nyt kestäisi sen kuukauden ainakin ongelmitta.

Akkuna on Teslacigs Punk 86W (Teslacigs Punk 86W Mod) ja olen käyttänyt tota 20w teholla.

Onko ideoita tai kommentteja?

EDIT: Are these Zenith coils real? en ole näköjään ainoa kellä sama ongelma, pitää kyllä alkaa etsimään uutta vehjettä. Löysin kyllä myös linkin (Innokin Zenith Problems (The short version)) että noita ehkä pitäisi käyttää jollain 14w asetuksilla, ei kyllä tunnu tulevan kunnolla höyryä tuolla 14w vaikka onkin taas uusi atomisaattori käytössä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
581
Täytyy korjata sen verran että makutalolta ostettu pohjaneste oli sittenkin hyvää.

Kävi niin, että se makustoren pohja oli saastuttanut koko tankin niin pahasti että kun pesin tankin ja laitoin makutalon pohjiin tehtyä nestettä tankkiin, niin se makustoren pohjaneste maistui silti sieltä läpi. Makua ei saa pois tankista pesemälläkään ja jouduin heittämään koko tankin roskiin.

Älkää tilatko makustoresta mitään.
Ei ainakaan lubrisolven 5 litran vg pytyssä ollut mitään vikaa kun kävin reilu viikko sitten hakemassa paikanpäältä.
Näytti myös olevan juuri hyllytyksessä chemnovaticin pohjia laatikoittain, että olisivatkohan siirtymässä niihin.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
498
Pakko lainata omaa aiempaa viestiä ja kysyä Olutmiehen kokemusta. Itse ostin Innokinin Zenitin (ei-pro version eli tämän Zenith - Product | INNOKIN®) tuossa parisen kuukautta sitten Freemax Twisterin tilalle ja nyt on ensimmäinen kerta kun pitää vaihtaa atomisaattoria maksimissaan viikon välein. Nesteet pysyneet täysin samoina, vain laite vaihtunut.
Olen käyttänyt Innokinin 1.6 ja 0.8ohmin versioita ja ei mitään eroa, huomaa selvästi noin viikon kuluessa että ei siitä vain enää höyryä tule kunnolla. Olen ostanut noita atomisaattoreita aina samasta paikallisesta liikkeestä mutta tässä muutaman kuukauden aikana eri kertoina niin eivät välttämättä olisi jotain samaa huonoa erää, vaikea kyllä arvioida tuota.

Alkaa vaan tulemaan hieman kalliiksi jos menee tyyliin vitonen per viikko noihin atomisaattoreihin (3€/kpl), pitkällä juoksulla olisi halvempaa vaihtaa vaan vehje uuteen jossa nuo nyt kestäisi sen kuukauden ainakin ongelmitta.

Akkuna on Teslacigs Punk 86W (Teslacigs Punk 86W Mod) ja olen käyttänyt tota 20w teholla.

Onko ideoita tai kommentteja?

EDIT: Are these Zenith coils real? en ole näköjään ainoa kellä sama ongelma, pitää kyllä alkaa etsimään uutta vehjettä. Löysin kyllä myös linkin (Innokin Zenith Problems (The short version)) että noita ehkä pitäisi käyttää jollain 14w asetuksilla, ei kyllä tunnu tulevan kunnolla höyryä tuolla 14w vaikka onkin taas uusi atomisaattori käytössä.
Itsellä on vastukset kestäneet pariviikkoa. Oletko kokeillut 1.2ohmin vastuksia?
Itse tilaan vastukset täältä. Sivulta saa vielä yli 70€ tilaukseen ilmainen toimituksen.
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 324
Itsellä on vastukset kestäneet pariviikkoa. Oletko kokeillut 1.2ohmin vastuksia?
Itse tilaan vastukset täältä. Sivulta saa vielä yli 70€ tilaukseen ilmainen toimituksen.
Ei ole ollut 1.2ohmia myynnissä paikallisessa liikkeessä, kiitti, pitää pitää tuo sivusto mielessä ja varmaan tilata sieltä testiksi ensi kerralla. Hyvä kuitenkin tietää että ainakin sulla kestää selvästi pidempään noi kun mulla.
 

Holotna

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
03.04.2017
Viestejä
1 378
Hyvin näyttää maailmalta tulevan edelleen niksat, muutaman vuoden taas pärjää. Ei ole vieläkään selvinnyt mikä on seuraamus jos kärähtää. Niksat sosialisoidaan ainakin varmaan sakot päälle?
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 324
Hyvin näyttää maailmalta tulevan edelleen niksat, muutaman vuoden taas pärjää. Ei ole vieläkään selvinnyt mikä on seuraamus jos kärähtää. Niksat sosialisoidaan ainakin varmaan sakot päälle?
jaa-a, onkohan mitään ennakkotapausta? Jotenkin kuvittelisin että tuskin kyllä nyt mitään kovinkaan ihmeellistä voisi tulla jos omaan käyttöön noita ostaa kun eipä noissa mitkään isot summat liiku niin verottajakaan ei varmaan voi olla mikään super-mulkku. Toki en ole kyllä ikinä ostanut "muutaman vuoden" juttuja vaan aina tarpeen mukaan valmiita nesteitä just jollain alle huntilla maksimissaan.
 

Holotna

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
03.04.2017
Viestejä
1 378
jaa-a, onkohan mitään ennakkotapausta? Jotenkin kuvittelisin että tuskin kyllä nyt mitään kovinkaan ihmeellistä voisi tulla jos omaan käyttöön noita ostaa kun eipä noissa mitkään isot summat liiku niin verottajakaan ei varmaan voi olla mikään super-mulkku. Toki en ole kyllä ikinä ostanut "muutaman vuoden" juttuja vaan aina tarpeen mukaan valmiita nesteitä just jollain alle huntilla maksimissaan.
Satasta jokunen desi ei mitään hulluja määriä. Tupakkalaissa taisivat järkeillä siihen malliin että 10ml 20mg vahvuista vastaa kartsaa röökiä. Jos tuo muutetaan suoraan verosta sakoksi siinä onkin hetkeksi aikaa maksamista. Mistäpä sitä tietää kuinka ovat suuressa viisaudessaan asiat järkeilleet. Sitä lukuunottamatta ettei päätöksessä ole todennäköisesti viisautta sen enempää kuin järkeäkään kuten tähänkään asti.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
416
Hyvin näyttää maailmalta tulevan edelleen niksat, muutaman vuoden taas pärjää. Ei ole vieläkään selvinnyt mikä on seuraamus jos kärähtää. Niksat sosialisoidaan ainakin varmaan sakot päälle?
Eikös tuo joku lääkeainerikos ole, muistaakseeni, tai ainakin on joskus ollut.
Lievempi kuin huumausaine, mutta voi vaikuttaa esim työn saantiin joillain aloilla.
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 324
Satasta jokunen desi ei mitään hulluja määriä. Tupakkalaissa taisivat järkeillä siihen malliin että 10ml 20mg vahvuista vastaa kartsaa röökiä. Jos tuo muutetaan suoraan verosta sakoksi siinä onkin hetkeksi aikaa maksamista. Mistäpä sitä tietää kuinka ovat suuressa viisaudessaan asiat järkeilleet. Sitä lukuunottamatta ettei päätöksessä ole todennäköisesti viisautta sen enempää kuin järkeäkään kuten tähänkään asti.
Tuo muunnos onkin hyvä pointti, en miettinyt sitä ollenkaan noin päin. Varsinkin jos alkavat selvittelemään vuosia taaksepäin tehtyä maksuja niin voisihan tuosta kyllä tullakin tosi kovat jälkiverot maksettavaksi. Noh, pitää murehtia sitä sitten jos tilanne tulee kohdalle.

EDIT: Googlailin pikkasen tosta Tupakkavero ja Tupakkaveron verotaulukko jos tajusin tuon oikein niin 0,3€/ml pitäisi maksaa sähköröökinesteestä tupakkaveroa. Eli 3€ per purkki noita mitä ite käytän, ja menee ehkä 2kpl per viikko niin ei tuosta tulisi kuitenkaan kun noin 300€ jälkiverot per vuosi. Tietty toi "pitäisi maksaa" on ehkä vähän väärin kirjoitettu kun toki myös niiden sivuilla kerrotaan että me ollaan tuhmia kun moista edes harrastetaan Tupakan, nuuskan tai tupakkatuotteiden tuonti matkalta ja tilaaminen netistä - Tulli

Eikös tuo joku lääkeainerikos ole, muistaakseeni, tai ainakin on joskus ollut.
Lievempi kuin huumausaine, mutta voi vaikuttaa esim työn saantiin joillain aloilla.
Tuo on ehkä vähän turhaa pelottelua työpaikan saamisesta jos sulla ei ole edes mitään lähdettä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
416
Tuo on ehkä vähän turhaa pelottelua työpaikan saamisesta jos sulla ei ole edes mitään lähdettä.
Voi olla, eikä sillä ole mitään merkitystä suurimmalle osalle työpaikoista.

Mutta jos työskentelee aloilla, joissa taustat tarkistetaan niin kannattaa tuo pitää silti mielessä.

Ei ole tarkoitus pelotella, mutta kannattaa tuo ottaa huomioon.

Maks rangaistus on vuosi vankeutta.

Laki - minileks
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 324
Voi olla, eikä sillä ole mitään merkitystä suurimmalle osalle työpaikoista.

Mutta jos työskentelee aloilla, joissa taustat tarkistetaan niin kannattaa tuo pitää silti mielessä.

Ei ole tarkoitus pelotella, mutta kannattaa tuo ottaa huomioon.

Maks rangaistus on vuosi vankeutta.

Laki - minileks
Ei tuossa sinun linkissä ole mitään mainintaa siitä että sähköröökinesteet kuuluisi tuohon kategoriaan.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
581
Tuossa nyt vaikka yksi lähde:

Tupakkalain 2 §:n 18 kohdan mukaan sähkösavukkeella tarkoitetaan tuotetta, jonka avulla voidaan hengittää sisään nikotiinipitoista höyryä suukappaleen kautta, sekä kyseisen tuotteen osia. Sanotun pykälän 19 kohdan mukaan nikotiininesteellä tarkoitetaan nikotiinia sisältävää nestettä, joka on tarkoitettu höyrystettäväksi sähkösavukkeen avulla, jonka nikotiinipitoisuus on enintään 20 milligrammaa millilitrassa ja jolla ei ole lääkelain 3 §:n 1 momentin mukaista käyttötarkoitusta. Lisäksi sanotun pykälän 20 kohdan mukaan höyrystettäväksi tarkoitetulla nikotiinittomalla nesteellä tarkoitetaan sähkösavukkeen avulla tai muulla vastaavalla tavalla höyrystettäväksi tarkoitettua muuta nestettä kuin nikotiininestettä.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
498
Ei ole ollut 1.2ohmia myynnissä paikallisessa liikkeessä, kiitti, pitää pitää tuo sivusto mielessä ja varmaan tilata sieltä testiksi ensi kerralla. Hyvä kuitenkin tietää että ainakin sulla kestää selvästi pidempään noi kun mulla.
Itse pistin tänään taas tilaukseen 1.2ohmin vastuksia ja samalla Zlide 4ml tankin vara tankiksi.
Näyttää tällä hetkellä olevan kaikki Sähkötupakat, Modit ja tankit -15% alennuksessa.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
416
Ton perusteella tuskin meidän tarvitsee hirveästi stressata :D
Eihän ne sanktiot kovin kummoiset ole, sakkoja käytännössä. Isommissa keisseissä ehdollista. Sama homma kuin pienissä huumausainerikoksissa.

Mainitsin asiasta siksi, että jos joku työskentelee esim turvallisuusalalla, lääkkeiden kanssa, isoissa tehtaissa jne, niin voi vaikeutua työhön pääsy lääkeainerikoksen saatuaan.

Eikä siis mitään pelottelua, vaan ihan sellainen hyvä tietää luontoinen asia.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 603
Viestejä
4 205 983
Jäsenet
70 924
Uusin jäsen
hessunpessu

Hinta.fi

Ylös Bottom