Sähkötupakka

Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
2 005
miksi vetää pahanmakuista nestettä kun voi oikeasti vetää hyviäkin nesteitä?
Just näin. Arvelisin oman addiktioni (joojoo, addikti arvioimassa itteään jne..) olevan enemmän tapa höyrytellä kuin nikotiiniriippuvuus. Todellisuudessa varmaan molempia addiktioita ja kivassa suhteessa. Missään nimessä mulla ei ole ikävä sitä "röökin makua". Siitä olen aika varma.
 
Liittynyt
07.08.2018
Viestejä
25
Omalla 7v kokemuksella olen ry4d kannattaja... jos litku ei röökille maistu niin miksi edes aloittaa?

Edith: vai onko tupakkiteollisuus keksinyt vesimelonin maun ilman nikotiinia???
No kyllä ry4 on silti niin kaukana oikeasta röökistä sekin...
OIKEAN röökin makuista nestettä ei kyllä ole vastaan ikinä tullut, enkä kyllä sellaista kaipaakkaan. Joku tyttömäinen mansikkahattara yms uppoo paljon paremmin :D
95% röökimauista mitä olen maistanut (mitä monet kehuneet). on ollut paskaa. Ei hyvää vielä osunut kohdille :(
SKA al skapone on ollut ainut "sikarimaku" mikä on ollut siedettävää.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
44
Miten jengi vaihtaa makua jos on vain yksi tankki käytössä ja edelliset soossit sisässä? "Pitääkö" puhdistaa koko tankki ja ato, vai onko sama vaan täyttää tankki uudella maulla suoraan?
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
415
Miten jengi vaihtaa makua jos on vain yksi tankki käytössä ja edelliset soossit sisässä? "Pitääkö" puhdistaa koko tankki ja ato, vai onko sama vaan täyttää tankki uudella maulla suoraan?
Jos puhdistaa/huuhtelee vedellä, niin maku on parempi ja "puhtaampi".

Itse en ole pitkään aikaan enää jaksanut vaivautua. Heitän uudet nesteet tankkiin vaan. Eka tankillinen maistuu miltä maistuu, seuraava sit saistuu siltä miltä pitääkin.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 454
Mistä lähtien Gearbest ei enää toimita Suomeen? Joutunee varmaan huomenna ihan kivijalkaliikkeeseen ostoksille.

EDIT: Ja ostoksilla käyty. Vanha combo saa jäädä varalle kun tilalle tuli hommattua Wismec Sinous P80 + Ammit 25 RTA. Vaikuttaa kyllä hyvältä ja mukavan kokoiselta combolta, pitänee hommata vielä uudet akut vanhojen tilalle.

 
Viimeksi muokattu:

senefisti

Super Genius
Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
216
Miten jengi vaihtaa makua jos on vain yksi tankki käytössä ja edelliset soossit sisässä? "Pitääkö" puhdistaa koko tankki ja ato, vai onko sama vaan täyttää tankki uudella maulla suoraan?
Jos puhdistaa/huuhtelee vedellä, niin maku on parempi ja "puhtaampi".

Itse en ole pitkään aikaan enää jaksanut vaivautua. Heitän uudet nesteet tankkiin vaan. Eka tankillinen maistuu miltä maistuu, seuraava sit saistuu siltä miltä pitääkin.
Juuri näin. Höyryttelen itsekkin vain tankin tavallista tyhjemmäksi ennen maun vaihtoa, mutta siinä se.
 
Liittynyt
26.06.2017
Viestejä
275
Mistä lähtien Gearbest ei enää toimita Suomeen? Joutunee varmaan huomenna ihan kivijalkaliikkeeseen ostoksille.

EDIT: Ja ostoksilla käyty. Vanha combo saa jäädä varalle kun tilalle tuli hommattua Wismec Sinous P80 + Ammit 25 RTA. Vaikuttaa kyllä hyvältä ja mukavan kokoiselta combolta, pitänee hommata vielä uudet akut vanhojen tilalle.

Paljon tuollaisella setillä hintaa?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
177
OIKEAN röökin makuista nestettä ei kyllä ole vastaan ikinä tullut, enkä kyllä sellaista kaipaakkaan. Joku tyttömäinen mansikkahattara yms uppoo paljon paremmin :D
95% röökimauista mitä olen maistanut (mitä monet kehuneet). on ollut paskaa. Ei hyvää vielä osunut kohdille :(
SKA al skapone on ollut ainut "sikarimaku" mikä on ollut siedettävää.
https://www.flavormonks.com/product/tobacco-bastards-no-17-dark-fire/
Löytyi ihan vahingossa Puffin kivijalasta.
Shake&vape: on kuin vihreän nortin nykäisisi
Pari viikkoa pullossa, ja alkaa tulla tuo makeus esiin. Eli puolen desin satseilla mennään.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 767
Saako mistään MBV:n thug juicea? Parasta nestettä mitä oon koskaan maistanu ja tuota tulikin vedettyä parivuotta mutta sitten EU pilasi tuonkin eikä tilaus enää onnistu.
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
313
Itse myös tässä vaihtelin sähkötupakkaan, olisko mitään hivenen makuja missä olisi ns. potkuja. Itsellä kaikki on hivenen turhan mietoja siinä suhteessa. Pientä vinkkiä jos jollain olisi heittää.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 237
Itse myös tässä vaihtelin sähkötupakkaan, olisko mitään hivenen makuja missä olisi ns. potkuja. Itsellä kaikki on hivenen turhan mietoja siinä suhteessa. Pientä vinkkiä jos jollain olisi heittää.
Minkälainen vg/pg suhde sulla on? Itsekin vasta vuoden verran höyrytellyt, mut kuulemma pg tuo makua enemmän esiin. Nyt tosin pohjana pelkkää vg:tä, ku se 50/50 oli kaupasta loppu. Niksassa ja maussa on vissii pg:tä. Makuna Black Ice, nam nam :) toimii tämäkin suhde oikein hyvin. Melkein koko purkin tosin saa laittaa ja alkuun mentholi puskee liikaaki esiin. Tasoittuu päivän parin päästä.

Riippuu sit myös tehoistakin oman lyhyen kokemuksen kautta.

Itsellä Revenger Vaporesso + Aspire Cleito 0.15ohm.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
2 133
Kiteistettynä PG:llä maut terävämpiä/tulevat enemmän esiin, vähemmän höyryä ja notkeampaa. VG "pehmentää" makuja, enemmän höyryä ja paksumpaa.
Jos sinulla on nyt ollut höyryttelyssä esimerkiksi 30/70 PG/VG suhteella nestettä niin kokeile 50/50 tai 60/40.
Ja sitä makutiivistettä voi myös laittaa enemmän.

Tietenkin itse se laitekin vaikuttaa siihen makuun. Pienemmästä (halkaisija), matalasta dripperistä (RDA) saat enemmän makua kuin massiivisemmasta ja/tai korkeasta tankista jossa vastus on pohjalla. Tankeissakin on paljon eroja sisäisen rakenteen kannalta joka vaikuttaa makuun paljonkin mutta en nyt jaksa ruveta kirjoittamaan esseetä siitä..

Itse rakennettavien (rebuildable) kohdalla myös se minkälaisen vastuksen teet (halkaisija, kuinka monta käännöstä) vaikuttaa höyryntuottoon joka tietenkin myös vaikuttaa siihen makuun ja itse vastuksen materiaali (NiChrome, Kanthal, Ni200 nikkeli, ruostumaton teräs jne) vaikuttaa makuun. Teho ja lämpötilakin vaikuttaa eri makuihin erilailla.
Myös se "wickkaus" materiaali vaikuttaa tosin nykyään varmaan kaikki käyttää pumpulia.

Itse höyryttelen Vandy Vape Pulse 22 dripperiä (lämpösäädettynä ~30-50W tehoilla) joka ei ehkä 2010 lasien läpi katsottuna ole pieni mutta ominaisuuksiltaan on "maukas" tarjoten kuitenkin (minulle) riittävästi ilmavirtaa "lunghitteihin". Taitaa olla paras dripperi jota olen käyttänyt.
Vastuslankana olen viimeiset 2-3 vuotta käyttänyt (SS316L) "Claptonia" (32g/26g) joka on siis sellainen missä on paksumpi lanka keskellä ja ohuempaa lankaa kierretty ympärille. Ideana siis yhdistää paksun langan matalampi vastus ohuemman langan pinta-alaan.
Tuossa vanhempi kuva vastuksesta jonka väänsin Augvapen Merlin tankkiin.
upload_2019-1-5_1-39-44.png
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
313
Minkälainen vg/pg suhde sulla on? Itsekin vasta vuoden verran höyrytellyt, mut kuulemma pg tuo makua enemmän esiin. Nyt tosin pohjana pelkkää vg:tä, ku se 50/50 oli kaupasta loppu. Niksassa ja maussa on vissii pg:tä. Makuna Black Ice, nam nam :) toimii tämäkin suhde oikein hyvin. Melkein koko purkin tosin saa laittaa ja alkuun mentholi puskee liikaaki esiin. Tasoittuu päivän parin päästä.

Riippuu sit myös tehoistakin oman lyhyen kokemuksen kautta.

Itsellä Revenger Vaporesso + Aspire Cleito 0.15ohm.
Otin mukaan kivijalka liikkeestä valmiit nesteet 30/70 Pg/Vg, ainakin ajattelin alkuun olevan näin helpompaa, oikeastaan tuossa on niksat myös valmiina 10mg. Koneena on Aspire Zelos 50W 2.0 Kit - Aspire® Official Site. Vaihdoin 1.8 ohm coilin(9-14W) tilalle 0.4(23W-28W) ohmisen. En huomannut juuri eroa, muutakuin lämmöntuotossa. Pitänee varmaan hakea lisää nesteitä, ja sekoitella itse. Niin pääsee paremmin jyvälle. Muuten tuohon laitteeseen ihan tyytyväinen.
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
313
Kiteistettynä PG:llä maut terävämpiä/tulevat enemmän esiin, vähemmän höyryä ja notkeampaa. VG "pehmentää" makuja, enemmän höyryä ja paksumpaa.
Jos sinulla on nyt ollut höyryttelyssä esimerkiksi 30/70 PG/VG suhteella nestettä niin kokeile 50/50 tai 60/40.
Ja sitä makutiivistettä voi myös laittaa enemmän.

Tietenkin itse se laitekin vaikuttaa siihen makuun. Pienemmästä (halkaisija), matalasta dripperistä (RDA) saat enemmän makua kuin massiivisemmasta ja/tai korkeasta tankista jossa vastus on pohjalla. Tankeissakin on paljon eroja sisäisen rakenteen kannalta joka vaikuttaa makuun paljonkin mutta en nyt jaksa ruveta kirjoittamaan esseetä siitä..

Itse rakennettavien (rebuildable) kohdalla myös se minkälaisen vastuksen teet (halkaisija, kuinka monta käännöstä) vaikuttaa höyryntuottoon joka tietenkin myös vaikuttaa siihen makuun ja itse vastuksen materiaali (NiChrome, Kanthal, Ni200 nikkeli, ruostumaton teräs jne) vaikuttaa makuun. Teho ja lämpötilakin vaikuttaa eri makuihin erilailla.
Myös se "wickkaus" materiaali vaikuttaa tosin nykyään varmaan kaikki käyttää pumpulia.

Itse höyryttelen Vandy Vape Pulse 22 dripperiä (lämpösäädettynä ~30-50W tehoilla) joka ei ehkä 2010 lasien läpi katsottuna ole pieni mutta ominaisuuksiltaan on "maukas" tarjoten kuitenkin (minulle) riittävästi ilmavirtaa "lunghitteihin". Taitaa olla paras dripperi jota olen käyttänyt.
Vastuslankana olen viimeiset 2-3 vuotta käyttänyt (SS316L) "Claptonia" (32g/26g) joka on siis sellainen missä on paksumpi lanka keskellä ja ohuempaa lankaa kierretty ympärille. Ideana siis yhdistää paksun langan matalampi vastus ohuemman langan pinta-alaan.
Tuossa vanhempi kuva vastuksesta jonka väänsin Augvapen Merlin tankkiin.
Kiitokset vastauksesta, itse en oikeastaan tiedä edes mikä lanka tässä koneen vastuksessa on. Epäilin ainakin silmämääräisesti olevan ruostumaton. Pitänee tutkia asiaa. Aspire Zelos 50W 2.0 Kit - Aspire® Official Site viikon verran tässä vasta harjoitellut.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
11
Käytössä JustFog J-Easy 9 Battery ja Istick Amnis tankki. Tuntuu että kuumenee pirusti ja akku hupenee / neste kuluu nopeasti. Osaako joku sanoa onko näissä jotain ettei sovi keskenään? Olisiko esim. coilin ohmeilla merkitystä?
 
Liittynyt
12.10.2017
Viestejä
877
Alhaiset ohmit vaativat paljon virtaa/tehoa yleensä. Jos on yksiakkuinen tai kiinteällä akulla oleva laite, ei akussa välttämättä riitä tarpeeksi potkua. Ei oo tietoa tankista, onko kyseessä keuhkovetotankki vai mtl-tankki? Olettaisin, että keuhkovetotankki, eli silloin vaaditaan yleensä vähintään kaksiakkuinen modi ja tehokkaat akut (esim. Sony VTC4, Sony VTC5A, Sony VTC6, Samsung 25R ja paritettuna yhteen kaksi samaa). Sub-ohm eli keuhkoveto -tankeilla yleensä pitää myös vetää sitten kunnolla keuhkoon, että ilmavirtaus jäähdyttää coilia riittävästi, ettei pumpuli kärvähdä.
 

Holotna

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
03.04.2017
Viestejä
1 378
Sub-ohm eli keuhkoveto -tankeilla yleensä pitää myös vetää sitten kunnolla keuhkoon, että ilmavirtaus jäähdyttää coilia riittävästi, ettei pumpuli kärvähdä.
Kyllä subilla mtl toimii myös ilman ongelmia. Itse rakennetuissa pitää melkein ollakin että saa tuntuman kohdilleen tai joutuu turvautumaan laittomiin keinoihin nikotiinin suhteen.
 
Liittynyt
09.05.2017
Viestejä
82
Ei ole tullut käytettyä sähkötupakkia 1,5 vuoteen. On nyt myös nuo ennen lakimuutosta tilatut nikotiinit loppu.
Paljos noi nikotiinit nykyään esim puffilasta hakemalla maksaa? Millä vahvuudella sitä saa ostettua?
Jos jollain ois tietoa, tekis mieli virittää tuo e-savuke käyttöön taas.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
578
Ei ole tullut käytettyä sähkötupakkia 1,5 vuoteen. On nyt myös nuo ennen lakimuutosta tilatut nikotiinit loppu.
Paljos noi nikotiinit nykyään esim puffilasta hakemalla maksaa? Millä vahvuudella sitä saa ostettua?
Jos jollain ois tietoa, tekis mieli virittää tuo e-savuke käyttöön taas.
Eikös ne jossain 7-8€ 10ml puteli pyöri ja 20mg/ml on vahvin mitä saa myydä.
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
1 436
Löytyisikö jostain varmasti vuotamaton RTA-atomisaattori? Itse en ole seurannut markkinoita pariin-kolmeen vuoteen.
Kanger minin ja talouspaperin kanssa menty.:)
 
Liittynyt
12.10.2017
Viestejä
877
OBS Engine. Myös Engine 2. Eivät taatusti vuoda kun ilmat ylhäällä. Kyseisestä atosta olemassa myös sinkkucoili versio.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
781
Kyllä mä Engineä ehdottaisin, ei ole tarvinnut enää muita laitteita katsella. Ja pumpuleita vaihdettaessa ei tarvii valuttaa nesteitä, ruuvaa ylösalaisin auki.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
458
Tuolla testaajalla ei ollut pelkästään hyvää sanottavaa siitä.

OBS Engine RTA Review | E-Cigarette Reviews and Rankings

Geekvape Zeus voisi olla kanssa hyvä.
Aika harvassa taitaa olla laitteet ylipäätään, josta joku ei jotain moitittavaa keksi. Huono pumpulointi ja tankki ihan överitäyteen, niin tulviihan se dekille ja sitten räkii suuhuun. Alailmaisessa ne nesteet olisi sitten modin päällä ja käsillä vastaavassa tilanteessa. Onnistunut pumpulointi - eikä se ole mitään rakettitiedettä - niin vuotamaan tuota ei kyllä saa.
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
1 436
Aika harvassa taitaa olla laitteet ylipäätään, josta joku ei jotain moitittavaa keksi. Huono pumpulointi ja tankki ihan överitäyteen, niin tulviihan se dekille ja sitten räkii suuhuun. Alailmaisessa ne nesteet olisi sitten modin päällä ja käsillä vastaavassa tilanteessa. Onnistunut pumpulointi - eikä se ole mitään rakettitiedettä - niin vuotamaan tuota ei kyllä saa.
Myydäänkö tuota Suomen kivijalkamyymälöissä vai mistä porukka hankkii tuon?
Yhden vastuksen Engine Nano kiinnostais enemmän kun en höyryttele isosti.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
458
Myydäänkö tuota Suomen kivijalkamyymälöissä vai mistä porukka hankkii tuon?
Yhden vastuksen Engine Nano kiinnostais enemmän kun en höyryttele isosti.
Tuohon en osaa vastata. Oon omani ostanut silloin kun etäkauppa oli vielä laillista.
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
1 436
Kannattaa kysellä paikallisesta kivijalkakaupasta.
Ei löytynyt puffilta eikä vaporvandalilta, enempiä paikkoja ei vissiin Oulussa ole. Ei noita kaikista Alibaboista uskaltaisi tilata, ties vaikka olisi kopio.

ps. Näyttää että Augvape intake RTA olisi samalla systeemillä ilmareiät ylhäällä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
2 005
Hain alkuvuodesta jostain näistä Helsingin kivijaloista pohjanestettä litran ja se maksoi 15€. Nyt kun alkoi loppumaan niin ohikulkiessa käväsin steissin vape-kaupassa. Olis ollut 20€. Onko näin paljon heittoa, vai hinnat nousseet? Pieni ero kukkarossa, mutta suhteessa aika paljon...
 
Liittynyt
19.02.2017
Viestejä
1 595
Hain alkuvuodesta jostain näistä Helsingin kivijaloista pohjanestettä litran ja se maksoi 15€. Nyt kun alkoi loppumaan niin ohikulkiessa käväsin steissin vape-kaupassa. Olis ollut 20€. Onko näin paljon heittoa, vai hinnat nousseet? Pieni ero kukkarossa, mutta suhteessa aika paljon...
Google on ystävä..
Pohjanesteet ja elintarvikelisäaineet | Puffila

14.90€ näyttäis olevan, silti ostan ain 5 litraa koska tulee halvemmaks.
 
Liittynyt
07.08.2018
Viestejä
25
Tätä rajoitusta on kierretty monissa malleissa laittamalla joku silikoni holkki sisälle pienentämään tilavuutta.
Jokin aika sitten hain uwell nunchakun joka on 5ml tilavuudella.
Sisällä oli semmonen holkki minkä sai pihdeillä nypättyä pois.
Rajoittaa tuo kyllä silti valikoimaa kivijalkakaupoissa. Ei tunnu olevan paljoa muuta kun eleafin ello sarjaa ja smokin tfv tankkeja ja jotain randomeja päälle. Ei löydy esim. freemax mesh pro:ta tai horizon techin falconia tai muita kovia...
Podeista teki mieli ostaa smokin NORD josta kai savuja irtoais reilummin, niin eipä niitäkään ole kun taitaa olla 3ml tilavuus.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
8 087
Itse hain vähän aikaa sitten elektrosavusta isomman lasin(tai no tämä oli muovinen) tankkiin, nyt TFV-12 vetää 8ml.
 
Liittynyt
26.01.2018
Viestejä
182
Tietääkö kukaan saako tuota Juul laitetta kivijalkakaupoista?
Itseäkin kiinnostaisi tämä Juul laite. Onko se ihan perustuote vape myymälöissä, osaako joku vastata? Tiedän että omien litkujen tekeminen tulisi halvemmaksi mutta ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta säätäminen näiden laitteiden kanssa, haluan kompaktin ja käytännöllisen laitteen, maksoi mitä maksoi. Tilasin 7 vuotta sitten LavaTube Tornado nimisen laitteen jonkun aloituspakkauksen ja ei sitä vain tullut käytettyä kuukautta pidempään.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
345
Itseäkin kiinnostaisi tämä Juul laite. Onko se ihan perustuote vape myymälöissä, osaako joku vastata? Tiedän että omien litkujen tekeminen tulisi halvemmaksi mutta ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta säätäminen näiden laitteiden kanssa, haluan kompaktin ja käytännöllisen laitteen, maksoi mitä maksoi. Tilasin 7 vuotta sitten LavaTube Tornado nimisen laitteen jonkun aloituspakkauksen ja ei sitä vain tullut käytettyä kuukautta pidempään.
Varmaksi en uskalla sanoa mutta eikös tuossa nikotiinit pauku kevyesti yli maksimin
E: ja lisäksi vielä makuaineita mukana
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
345
Eikös 20mg/ml ole se raja? Juulin patruunoissa on sen verran eli 1,7 prossasia.
Aah. Luulin että olisivat vahvempia mutta makujahan noissa ei saa olla. poislukien tupakan maku, kai? Itse ummikko nykyään kun on vielä vajaa litra 100mg niksoja pakkasessa
 
Liittynyt
26.01.2018
Viestejä
182
Aah. Luulin että olisivat vahvempia mutta makujahan noissa ei saa olla. poislukien tupakan maku, kai? Itse ummikko nykyään kun on vielä vajaa litra 100mg niksoja pakkasessa
Jenkeissä vahvempia mutta Juulin omilla virallisilla UK sivuilla ovat patruunat tuon vahvusia.

Jääkö nää tuotteet aina tulliin vai viittisikö 50/50 riskillä kokeilla vaan tilata? Ei tuollainen starter kit maksa kuin 24 euroa jossa on laite, laturi ja 4 patruunaa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 699
@villef5 Saa näitä helppoja ja kompakteja pod-systeemejä muiltakin valmistajulta kuin Juul.
Itse lähtisin harkitsemaan esimerkiksi Innokin EQ:ta tai kenties suomalaisille liikkeille yleisempää Smok Nordia. (Tuntuu että Smokin laitteita tyrkytetään paljon) Näihin mahtuu 2ml nestettä (vs 0.7ml Juul) ja voit täyttää nesteet itse. Juulista tulee ymmärtää että se 0.7ml nestettä menee aika hetkessä (riippuen tietty paljonko päivässä käyttää, mutta sanoisin yhden podin kestävän 1-2pv) ja uudet podit ovat suhteellisen kalliita, sekä Suomesta saatavat lailliset maut vain tupakkaa. Roskaakin tulee paljon, jos luonnosta välittää.

Valmiiksi maustettuja nikotiinittomia nesteitä (kaikkia makuja) voi tilata ihan laillisesti ulkomailta, johon sitten paikallisesta liikkeestä haet 10ml nikotiinia ja sekoitat ne yhteen. Päivä tai pari satunnaista ravistelua ja done, lopputuloksena 60ml valmista nestettä, joka riittää 30:een 2ml podiin, tai ~85 Juul podiin. Ei tarttee jatkossakaan kuumotella jos haluaisi vaikka kokeilla muitakin kuin tupakkamakuja. Rahaa säästyy, eikä käyttökokemuksessakaan pienen totuttelun jälkeen ole suurta negatiivista eroa tuommoisiin sähkötupakan kapselikahveihin verrattuna.

Tuohon vielä lisäksi se, että samassa segmentissä kilpailevat laitteet ovat tekniikaltaan usein paljon parempia ja halvempia kuin Juul. Kartottaisin tilannetta vielä hiukan ja harkitsisin vaihtoehtoja. Paikalliset liikeet osaavat varmasti vielä neuvoa, esim Puffilan fb-sivujen kautta olen kysynyt tuotteiden saatavuudesta ym.

Ja voi täältä foorumiltakin kysellä, itse alkuvuodesta palasin sähkötupakkaan muutaman vuoden tauon jälkeen ja itsekin olin hiukan pihalla alkuun kaikesta muutoksesta mitä on tapahtunut. :D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
345
Jenkeissä vahvempia mutta Juulin omilla virallisilla UK sivuilla ovat patruunat tuon vahvusia.

Jääkö nää tuotteet aina tulliin vai viittisikö 50/50 riskillä kokeilla vaan tilata? Ei tuollainen starter kit maksa kuin 24 euroa jossa on laite, laturi ja 4 patruunaa.
Lääkeainerikos kyseessä jos tulliin jää. Sakoilla varmaankin selviää mutta onko sen arvoista niin kukin miettiköön omalle kohdalle
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 106
Viestejä
4 191 492
Jäsenet
70 865
Uusin jäsen
Southsidespinner

Hinta.fi

Ylös Bottom