- Liittynyt
- 11.11.2017
- Viestejä
- 618
Selitin huonosti. Kun tanko on ylhäällä ja etupyörä osoittaa kohtisuoraan, niin ohjauspaneeli osoittaa mielestäni hitusen vasemmalle.
Siinä varressa, taitekohdassa nivelessä on muistaakseni 2 ruuvia joita löysäämällä ja kiristämällä asian saa korjattua. Löytyy juutubesta videoita tuohon. Itelläkin oli melkosen vinossa sarvet kun otin paketista.Selitin huonosti. Kun tanko on ylhäällä ja etupyörä osoittaa kohtisuoraan, niin ohjauspaneeli osoittaa mielestäni hitusen vasemmalle.
Mulla on nyt toinen STX:ssä. Nykyinen on SXT Light Plus V. Ei mitään ongelmia.Onko noille ns. paremmille laudoille uskottavia jälleenmyyjiä? Inokimin laulu oli ainakin vähän aikaa tauolla. Nyt niitä näyttää joku taas myyvän.
Onko nuo SXT:n laudat asiallisia?
Haen siis lautoja, jotka kestää yli 100kg
Onko kokemuksia takuu- tai huoltoasioista?Mulla on nyt toinen STX:ssä. Nykyinen on SXT Light Plus V. Ei mitään ongelmia.
Olen tyytyväinen, en vaihda merkki / mallia.
Juu, takuu asioissa. Meni takavalo pimeäksi. Sovin tapaamisen parkkipaikalle ja vaihtoivat valon paikanpäällä.Onko kokemuksia takuu- tai huoltoasioista?
Siis mitä uusia malleja on tulossa ensi keväänä? Aika kova paino kun lähes jokaisessa potkulaudassa suositus maks painosta joka on 100kg.Hei, itsellä kanssa menee hankintaan potkulauta kevääksi 2020. Pitäisi saada tehokkain lauta johon ei trafin mukaan tarvita liikennevakuutusta yms, niin ilmeisesti se on tällä hetkellä tuo Xiaomin 365 pro?
Varmaan kannattaa kuitenkin odottaa uusia julkistuksia maalis-huhtikuulle? Oletettavasti tulee parannettuja malleja keväällä? ollaanko nyt siinä pisteessä että nuo potkulaudat ovat teholtaan jo aika ylärajoilla kun otetaan huomioon trafin säännöstö, eli parannuksia voi tulla vain lähinnä muihin osa-alueisiin, paitsi tehoon (kestävyys, materiaali yms)?
itellä painoa matkassa mukana saatta olla parhaimillaan 120-130 kiloa Työkaluston takia niin siksi ainakin tuo teho tärkeä. Kiitos avusta!
130 alkaa olla aika reilu paino mutta kyllä itse on tullut pojan kanssa ajeltua kahdestaan niin meillä varmaan painoa 110-120 ja kyllä tuo Pro vielä kulkee sinne rajoittimeen asti keveästi.Hei, itsellä kanssa menee hankintaan potkulauta kevääksi 2020. Pitäisi saada tehokkain lauta johon ei trafin mukaan tarvita liikennevakuutusta yms, niin ilmeisesti se on tällä hetkellä tuo Xiaomin 365 pro?
Varmaan kannattaa kuitenkin odottaa uusia julkistuksia maalis-huhtikuulle? Oletettavasti tulee parannettuja malleja keväällä? ollaanko nyt siinä pisteessä että nuo potkulaudat ovat teholtaan jo aika ylärajoilla kun otetaan huomioon trafin säännöstö, eli parannuksia voi tulla vain lähinnä muihin osa-alueisiin, paitsi tehoon (kestävyys, materiaali yms)?
itellä painoa matkassa mukana saatta olla parhaimillaan 120-130 kiloa Työkaluston takia niin siksi ainakin tuo teho tärkeä. Kiitos avusta!
Perus M365 malli julkaistiin 2016 joulukuussa joten sieltä tuskin vuosittain on tulossa uutta mallia.onkos tietoa vuoden 2020 potkulauta malleista. päivittäkäähän kun tulee esille. segwayltä tuskin tulee? kun tuoreet artikkelit mynniissä nyt. mutta miten on 365 mallista?
Mikä on cyklone?Eikö tuohon hintaan saa jo cyklonesta pyörän jolla pääsee 100km?
Näitä meinasin:Mikä on cyklone?
Mun ei tarvii koskaan päästä 100km, vaan sellanen 30km yhdellä latauksella riittää varmasti. Mutta maasto on mäkinen niin mitään pienitehosta en halua ostaa.
Miten tommosen saa suomessa laillisesti ajoon niin että ei tarvitse polkea ja tehoa enemmän kuin 250W?Näitä meinasin:
TELEPORT PRIME | CyklonEbike - Electrifying Power
Lähinnä itse en laittaisi 3000€ enää lyijyakulla toimivaan muovilaatikkoon kun samaan hintaan saa jo tosi kovanluokan sähköpyöriä. Toivottavasti näitäkin saa jossain vaiheessa mopoksi rekisteröidä.
Niin tuo vaan ei ole realistinen vaihtoehto jos meinaa laillisella vehkeellä ajella. Kalliiksi tulee jos jää kiinni.Näitä meinasin:
TELEPORT PRIME | CyklonEbike - Electrifying Power
Lähinnä itse en laittaisi 3000€ enää lyijyakulla toimivaan muovilaatikkoon kun samaan hintaan saa jo tosi kovanluokan sähköpyöriä. Toivottavasti näitäkin saa jossain vaiheessa mopoksi rekisteröidä.
Meillä on m365 pro ja kugoo s1 , niin ainakin omasta mielestä tossa kugoossa on enemmän rahalle vastinetta.Vieläkö kannattaa tuota M365 normi mallia ostaa jos on pienellä budjetilla liikkeellä vai olisiko esim. Kugoo ES2 parempi?
Viime vuonna katselin jonkin verran tuota Kugoo S1:tä mutta näytti niin lelumaiselta niin en sitten tilannut. Katsopa tuo uudempi malli Kugoo ES2 joka ainakin näyttää laadukkaammalta. Aliexpressistä saisi nyt tuon Kugoo ES2:n 265 eurolla tai sitten M365 normi version n. 300 euroon.Meillä on m365 pro ja kugoo s1 , niin ainakin omasta mielestä tossa kugoossa on enemmän rahalle vastinetta.
Onhan se vähän rimpula verrattuna xiaomiin, mutta kuitenkin tuntuu kevyemmältä, hyvällä tapaa.
Ja hyvin kugoo vie jopa tällästä karvan vajaa 100kg miestä.
Xiaomi tärisee vähemmän ja vakaampi sateen pehmittämillä sorateillä, joka johtuu korkeammista/leveämmistä ilmarenkaista(kugoossa umpikumit)
Eli oma mielipide on, että nyt jos pitäis 2 sähköskootteria ostaa, ostaisin 2 noita kugoo s1.
Meillä tietysti on käyttö vaan huviajelua.
BangGoodissa myynnissä 135 eurolla (UK-varasto)Mistähän löytäisi Ninebot ES2:n lisäakun edullisimmin?
Videon perusteella tuossa on 3 nopeusmoodia. 1. pääsee noin 6km/h, 2. on noin 20km/h ja 3. Sitten täysiä eli n. 40km/h.Kamalan houkutteleva peli. Pitäisi vaan saada säädettyä toleranssiin niin ettei kulje liian kovaa.
Ihmettelen noita vakio tankoja joita ei voi korkeussäätää, muutenki ilmanvastus turhan iso seistessä 25km/h kieppeillä jo.
Tämä vaikuttaa aika kovalta peliltä 54V 17Ah akku, 500W moottori, alle 20kg ja veroineen hintaa Kiinasta tilattuna n. 500e.
Harkinnut tätä nyt työmatkoille sähköpyörän sijasta. Tuollainen +40km kantama aika mukava kanssa. Huippunopeus vähän yli 40km/h ilmeisesti.