Sähköskootterit / sähköpotkulaudat

Liittynyt
06.02.2018
Viestejä
1 356
Oon kaupassa töissä ja skootterin lykkääminen kaupassa on ihan ok. Ei se sen likaisempi ole kuin lastenkärry. Ja monilla kersoilla on niin pienet skootit mukana ettei niitä järkevästi saa edes ulos lukittua. Kyllä ne kaupan käytävät siivotaan joka päivä eli ei sitä tarvi murehtia. Joku ravintola vois olla sellainen että jättäisin tuulikaappiin lukittuna.
 
Liittynyt
17.07.2018
Viestejä
310
Olisiko paskaisen fillarin työntäminen kaupassa ok? Tai jollakin segwaylla suhaaminen? Jos ei, niin millä logiikalla sähköpotkulaudan lykkiminen kaupoissa on yhtään hyväksyttävämpää? Tokihan se on kooltaan hieman pienempi, mutta silti.

Kannattaa hommata sellaiset lukot, että voi jättää menopelin suosiolla ulkopuolelle. Tai sitten menee kauppaan jollakin muulla tavalla.
Jos ei lyki niin heittää ostoskärryyn ja lykkii kärryä, jos on paskassa ajellut niin laittaa kuljetuspussukkaan ja pussukassa ostoskärryyn.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 675
Jos ei lyki niin heittää ostoskärryyn ja lykkii kärryä, jos on paskassa ajellut niin laittaa kuljetuspussukkaan ja pussukassa ostoskärryyn.
Jossakin suojapussukassa se voisi vielä mennä, mutta jos kaupan ostoskärryssä joku kuljettaa paskaista potkulautaansa sellaisenaan, niin saa vartija minun puolesta heittää tyypin niskaperse-otteella pihalle.

Minä en ainakaan halua kuljettaa ruokatavaroitani samassa kärryssä, missä joku laiska unto-jooseppi on juuri hetkeä aiemmin kuljetellut paskaista potkulautaansa. En myöskään halua, että lapset istuvat kengät jalassa kärryissä (siis siellä sisäpuolella, kuten joskus näkee), eli ihan sama juttu siinäkin.
 
Viimeksi muokattu:

donpeksi

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
777
Olisiko paskaisen fillarin työntäminen kaupassa ok? Tai jollakin segwaylla suhaaminen? Jos ei, niin millä logiikalla sähköpotkulaudan lykkiminen kaupoissa on yhtään hyväksyttävämpää? Tokihan se on kooltaan hieman pienempi, mutta silti.

Kannattaa hommata sellaiset lukot, että voi jättää menopelin suosiolla ulkopuolelle. Tai sitten menee kauppaan jollakin muulla tavalla.
Riisu suosiolla ne kengätkin siihen tuulikaappiin.
Eihän nyt ulkoolta sovi tulla kengät jalassa sisälle.
Rattaat, invamopot ja rollaattorit myös siistiin riviin pyöräilytelineeseen.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 675
Riisu suosiolla ne kengätkin siihen tuulikaappiin.
Eihän nyt ulkoolta sovi tulla kengät jalassa sisälle.
Rattaat, invamopot ja rollaattorit myös siistiin riviin pyöräilytelineeseen.
Samalla mutkat suoriksi -logiikalla voi ajaa autolla kaupan sisälle, tai vähintään mopolla. Vähän nyt valoja päälle niihin juttuihin.

Vanhusten ja vammaisten apuvälineet ovat vähän eri asia kuin fillarit, potkulaudat ja muut vastaavat.
 
Viimeksi muokattu:

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 675
Ei tuo tavatonta ole tuossa lähikaupassa. Työntelen kyllä jatkossakin potkulaudan kassalle asti ja toivottavasti joku paikallinen kautium siitä mielensä myös pahoittaa.
Ei se ihme ole, että Helsingissä potkulautoja lojuu ihan missä sattuu. Niiden käyttäjäkunnassa tuntuu minäminäminä-tyyppinen asennevamma olevan järjestään edustettuna yllättävänkin vahvasti.
 

donpeksi

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
777
Ei se ihme ole, että Helsingissä potkulautoja lojuu ihan missä sattuu. Niiden käyttäjäkunnassa tuntuu minäminäminä-tyyppinen asennevamma olevan järjestään edustettuna yllättävänkin vahvasti.
Eikö tuo ole paradoksi itsessään. Onko ne laudat nyt lojumassa missä sattuu vai mukana kulkemassa kaupassa?
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 675
Eikö tuo ole paradoksi itsessään. Onko ne laudat nyt lojumassa missä sattuu vai mukana kulkemassa kaupassa?
Taidan vastata trollille. Meinaatko, että ei voi olla kuin kaksi vaihtoehtoa, joko kaikki laudat ovat paikassa x tai y, mutta ne eivät voi olla jakautuneena molempiin?

Oikeastihan ne kaduilla lojuvat laudat ovat helposti lukittavia vuokravehkeitä, eikä niiden kanssa varmaan kauppoihin mennä aiheuttamaan pahennusta kuin teinien leikeissä.

Pointti oli, että yllättävän paljon tuntuu kaikenlaisia uusia ongelmia löytyvän juuri sähköpotkulautailijoiden jäljiltä ja defenssit ovat aika vahvat, kun niistä mainitaan.
 
Liittynyt
06.02.2018
Viestejä
1 356
Kyllä sinne kauppaan saa mennä vaikka millä vehkeellä. Ja sen hienon 3k€ pyörän voi ihan hyvin taluttaa kaupan läpi jos unohtaa lukon (tai lukon avaimen) kotiin. Ei tästä tarvi tehdä ongelmaa millään lailla.
 
Liittynyt
28.05.2018
Viestejä
26
Olisiko paskaisen fillarin työntäminen kaupassa ok? Tai jollakin segwaylla suhaaminen? Jos ei, niin millä logiikalla sähköpotkulaudan lykkiminen kaupoissa on yhtään hyväksyttävämpää? Tokihan se on kooltaan hieman pienempi, mutta silti.

Kannattaa hommata sellaiset lukot, että voi jättää menopelin suosiolla ulkopuolelle. Tai sitten menee kauppaan jollakin muulla tavalla.
Samalla mutkat suoriksi -logiikalla voi ajaa autolla kaupan sisälle, tai vähintään mopolla. Vähän nyt valoja päälle niihin juttuihin.

Vanhusten ja vammaisten apuvälineet ovat vähän eri asia kuin fillarit, potkulaudat ja muut vastaavat.
Nyt on vähän menkkaveren katkuista kommentointia, toivottavasti päiväsi jatkuu parempana tästä eteenpäin :D Aion kuljettaa lautaani kaupassa jatkossakin, jos vaikka törmättäisi ja kyräilisit kauempana pahastuneena käytöksestäni. Mitään sanomaan tuskin uskallat tulla kuitenkaan.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 012
En kyllä itsekään ilkeäisi lautaani kauppaan ottaa, tuntuu samalta kuin polkupyörää taluttaisi siellä mukana. Ei sillä että se nyt jotain likaa toisi tms, tuntuu vaan oudolta raahata sitä siellä mukana ihmisten tuijottaessa.
 
Liittynyt
17.07.2018
Viestejä
310
En kyllä itsekään ilkeäisi lautaani kauppaan ottaa, tuntuu samalta kuin polkupyörää taluttaisi siellä mukana. Ei sillä että se nyt jotain likaa toisi tms, tuntuu vaan oudolta raahata sitä siellä mukana ihmisten tuijottaessa.
Voihan tuon kantaakin, olkahihnojakin on saatavana näihin.
Ei näitä lautoja kyllä pyöriin voi verrata kokonsa ja taitettavuutensa vuoksi.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 675
Nyt on vähän menkkaveren katkuista kommentointia, toivottavasti päiväsi jatkuu parempana tästä eteenpäin :D Aion kuljettaa lautaani kaupassa jatkossakin, jos vaikka törmättäisi ja kyräilisit kauempana pahastuneena käytöksestäni. Mitään sanomaan tuskin uskallat tulla kuitenkaan.
Luulisi jokaisen tämän tajuavan itsekin ihan yleisten käytössääntöjen puitteissa ja jos ei tajua, niin varmaan kaupan henkilökunta ja/tai vartija viimeistään opastaa, mikäli katsovat tarpeelliseksi. En tiedä mitä tuolla uskallus-kommentilla ajoit takaa, mutta ei kai se nyt ole muutenkaan muiden kaupan asiakkaiden tehtävä ojentaa toisia, joten aivan sama.

Varmaan on olemassa sellaisiakin kauppoja tai kauppiaita, jotka eivät tuosta välitä (kuten joku tuossa aiemmin totesi), mutta väittäisin että enemmistö kuitenkin sanooo kysyttäessä aika suoraan, että se ei ole suotavaa, kuten eivät ole ne fillarit, rullalaudat tai rullaluistimetkaan kaupoissa.

Mm. juuri nämä sähköpotkulaudat ovat siinä määrin uusi ja vasta laajenemassa oleva ilmiö, että varmasti monessa paikassa vielä seurataan miten tilanne kehittyy ja millaisia rajoituksia ja ohjeistuksia niiden käyttöön tarvitaan. Kaikenlaista minäminä-vänkääjää tuntuu niiden käyttäjäkunnassa kuitenkin olevan, joten en liiemmin ihmettele näitä kaikkia lieveilmiöitä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.02.2018
Viestejä
804
fillarit, rullalaudat tai rullaluistimetkaan kaupoissa.
.
Polkupyöräily, skeittilautailu ja rullaluistelu on kaupassa kielletty. Uskoisin, ettei kukaan valita jos kannan skeittilautaa tai rullaluistimia kädessä kaupassa ollessani. Ja tietysti ei se polkupyöräkään tilaa vie ostoskärryä enempää, niin miksen sitä ottaisi kauppaan mukaan(kunhan en pyöräile kaupassa), jos on lukko unohtunut ja kauppa olis sellaisella alueella, jossa sitä ei uskalla lukkimattomana jättää kaupan pihaan.
Tuo potkulautakin menee suht pieneen tilaan taitettuna. Verrattavissa vaikka "muusikkoon" joka kantaa kitaraa/bassoa tms. kaupassa mukana.

Noista kulkuvälineistä ei kuraa tms. tule edes sitä vertaa, mitä esim. maanrakennusmiehen kengän pohjista tulee. Märän saven tms. päällä koko päivä kävelty, kotimatkalla autossa se savi kuivaa kengissä ja irtoaa sitten, missäs muuallakaan kun kaupassa ennen kotiin menoa.
Varmaan kaupassa pitäs sitte olla crocsit jalassa, joissa ei ole mitään uria pohjassa josta paskaa pääsis kaupan sisälle?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
3 204
465€ olisi nyt myynnissä Xiaomi M365 Pro. Pitäiskö ostaa vielä näin talvea vasten...
 
Liittynyt
17.07.2018
Viestejä
310
465€ olisi nyt myynnissä Xiaomi M365 Pro. Pitäiskö ostaa vielä näin talvea vasten...
Kyllähän tuolla pitkälle Joulukuuhun varmaan ajelee kun lunta tuskin taivaalta tulee.
Aika halvalla olis, olis ens kesäksi sulla ainakin sitten valmiina.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
3 204
Tulihan tuo nyt tilattua. Ehtii nyt ennen talvea kokeilemaan tykkääkö vai ei. Jos ei niin laittaa myyntiin ja jos tykkää niin talvella ehtii modata kesää varten :)
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
273
Tuli tänään postissa tuo paketti (US $5.9 30% OFF|For Xiaomi M365 Pro Accessories Set 2/3/4/5/6pcs/set For Electric Scooter Rear Fender Wing Mudguard Shock Absorption Accessories-in Scooter Parts & Accessories from Sports & Entertainment on Aliexpress.com | Alibaba Group) niin saa Xiaomin näytölle ja painikkeelle sen ”kortsun” suojaksi, samalla tuli tankoon se koukku, johon voi laittaa vaikka pussin roikkumaan. Samassa paketissa tilasin tangon saranaan ne kolme erikokoista lätyskää, mitkä estää tangon heilumisen, vaikka itse en ole omassani mitään välystä tangossa huomannutkaan. Onpahan sit valmiina, jos löystyy.
 

Joulukalja

Nope t: Sysop
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
171
Mitenkäs jos tämmösen tilaa Gearbestistä eikä osta Suomesta ja lauta hajoaa? Verkkokaupan kommenteissa muutamalla ollut lauta kuukausia huollossa. Taitaa olla kallis huolto ulkomaanlaudoilla?
 
Liittynyt
08.09.2019
Viestejä
1
Moro!
Hankin Xiaomi Mi M365 sähköpotkulaudan pari kuukautta takaperin ja kilometrejä on kertynyt jo miltei 400. Erittäin näppärä peli, jota suosittelen kaikille! Nyt vastaan tuli ensimmäinen vastoinkäyminen, kun kaupassa käydessäni potkulaudan takarengas oli mystisesti puhjennut ja siks mulla olis pari kysymystä. Osaisikohan kukaan sanoa, minkä niminen se pumppuun mukana tullut "jatke", venttiili mikälie olikaan? Omani on kadoksissa ja renkaan vaihtaminen on vähän hankalaa, jos kumiin ei saa ilmaa.
Ja jos omat taidot ei riitä, niin missähän voisi käydä vaihdattamassa potkulautaan takarenkaan/kumin? Tampereen seudulla siis. Pikaisella googlauksella ei löytynyt ja mietin, josko esimerkiksi joku pyöräliike hoitaisi homman...
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 012
Mitenkäs jos tämmösen tilaa Gearbestistä eikä osta Suomesta ja lauta hajoaa? Verkkokaupan kommenteissa muutamalla ollut lauta kuukausia huollossa. Taitaa olla kallis huolto ulkomaanlaudoilla?
Taitaapi mennä niin, että gearbestista ostetuilla ei ole käytännössä takuuta. Itse ainakin tällä periaatteella/riskillä olen gearbestistä laudan ja robotti-imurin ostanut.

Toki itsellä pysyy yleismittari, juotin ja ruuvimeisseli kädessä, joten selvittelin ettei tuossa mitään älyttömän kalliita hajoavia komponentteja ole mitä ei saisi itse korjattua/vaihdettua.

Edit: Niin ja Xiaomi M365 pro tosiaan kyseessä, oletin että tätä tarkoitit kun ylivoimaisesti suosituin on.
 
Viimeksi muokattu:

Joulukalja

Nope t: Sysop
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
171
Taitaapi mennä niin, että gearbestista ostetuilla ei ole käytännössä takuuta. Itse ainakin tällä periaatteella/riskillä olen gearbestistä laudan ja robotti-imurin ostanut.

Toki itsellä pysyy yleismittari, juotin ja ruuvimeisseli kädessä, joten selvittelin ettei tuossa mitään älyttömän kalliita hajoavia komponentteja ole mitä ei saisi itse korjattua/vaihdettua.

Edit: Niin ja Xiaomi M365 pro tosiaan kyseessä, oletin että tätä tarkoitit kun ylivoimaisesti suosituin on.
Noita nyt varmaan täältä laudaltakin moni harrastelija fiksailee puoli-ilmaiseksi jos sellainen tarve joskus jollekin tulee. Tekniikka on kuitenkin yksinkertaista ja kaikkea osaa saa varaosina Kiinasta halvalla.

Ja ei kai noista taida "hajota" kuin renkaat ja akun liitokset huonolla tuurilla? Helppoja korjata itsekin.
Pro mallia juurikin. Mikä noissa on se osa, mikä hajoaa sateella, onko siihen linkkiä minkä voisi ostaa vara kappaleeksi suoraan? Talvella ei taida onnistua kruisailu.
 
Liittynyt
28.02.2018
Viestejä
804
Moro!
Hankin Xiaomi Mi M365 sähköpotkulaudan pari kuukautta takaperin ja kilometrejä on kertynyt jo miltei 400. Erittäin näppärä peli, jota suosittelen kaikille! Nyt vastaan tuli ensimmäinen vastoinkäyminen, kun kaupassa käydessäni potkulaudan takarengas oli mystisesti puhjennut ja siks mulla olis pari kysymystä. Osaisikohan kukaan sanoa, minkä niminen se pumppuun mukana tullut "jatke", venttiili mikälie olikaan? Omani on kadoksissa ja renkaan vaihtaminen on vähän hankalaa, jos kumiin ei saa ilmaa.
Ja jos omat taidot ei riitä, niin missähän voisi käydä vaihdattamassa potkulautaan takarenkaan/kumin? Tampereen seudulla siis. Pikaisella googlauksella ei löytynyt ja mietin, josko esimerkiksi joku pyöräliike hoitaisi homman...
Jos kerta takarengas oli rikki, niin siihen et edes sitä jatketta tarvii..
Mutta vaikka ebayhyn "wheel valve extension", niin löytyy vastaavia.
 
Liittynyt
28.02.2018
Viestejä
804
Ja vielä noihin renkaisiin, niin taakse kun saa sen normaalin kompuran päässä olevan rengaspainepistoolin, mutta eteen ei.
Niin itse sain ihan kompuran puhalluspistoolilla 4bar etukumiin. Lopulta tarkistin ja laskin vähän painetta linkin mukaisella härpäkkeellä:

Se laitteen oma jatke kun on hölmö, ettei ei ole venttiiliä molemmissa päissä, eikä siihenkään saa normaalia rengaspainepistoolia kiinni?
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 012
Pro mallia juurikin. Mikä noissa on se osa, mikä hajoaa sateella, onko siihen linkkiä minkä voisi ostaa vara kappaleeksi suoraan? Talvella ei taida onnistua kruisailu.
Dashboard bluetooth Circuit Board Cover For Xiaomi M365/Pro M365 Scooter | eBay

Itse ostaisin vaan jonkun suojan tuon päälle, maksaa pari euroa ja sitten ei voi enää hajota.

En käyttäisi talvella, jo pelkästään sen takia että varmasti helvetin liukas ajettava. Lisänä sitten riski saada vettä jonnekin sisään.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
6 111
Taitaapi mennä niin, että gearbestista ostetuilla ei ole käytännössä takuuta. Itse ainakin tällä periaatteella/riskillä olen gearbestistä laudan ja robotti-imurin ostanut.

Toki itsellä pysyy yleismittari, juotin ja ruuvimeisseli kädessä, joten selvittelin ettei tuossa mitään älyttömän kalliita hajoavia komponentteja ole mitä ei saisi itse korjattua/vaihdettua.

Edit: Niin ja Xiaomi M365 pro tosiaan kyseessä, oletin että tätä tarkoitit kun ylivoimaisesti suosituin on.
Tuohon voisi lisäksi mainita senkin, että kiinatuonnissa olet itse maahantuoja. Eli tulipalon sattuessa(hyvin epätodennäköistä) pääset mitä todennäköisimmin maksajaksi vakuutusyhtiön sijasta.
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
4 046
Tuohon voisi lisäksi mainita senkin, että kiinatuonnissa olet itse maahantuoja. Eli tulipalon sattuessa(hyvin epätodennäköistä) pääset mitä todennäköisimmin maksajaksi vakuutusyhtiön sijasta.
Ja tiedoksi, nämä eivät tule Kiinasta vaan Puolasta eli ollaan ns Eu alueella.
 

Joulukalja

Nope t: Sysop
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
171
Tuohon voisi lisäksi mainita senkin, että kiinatuonnissa olet itse maahantuoja. Eli tulipalon sattuessa(hyvin epätodennäköistä) pääset mitä todennäköisimmin maksajaksi vakuutusyhtiön sijasta.
Eli jos oma talo palaa tuon takia niin oma vika:confused:
 

donpeksi

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
777
snip, väärä hälytys.

*Otan ohjekirjan käteen ja poistun nurkkaan*
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.07.2018
Viestejä
310
”Torstaina piiskasi vähän vettä kun olin kotimatkalla.
Mulla oli keskikonsoli suojattuna mutta parin isomman lätäkön kautta ajoin ja mietin saikohan akkuosasto haukattua nestettä.”


Silikoonia itse olen tuohon pohjalevyn reunukseen pyyhkinyt niin ei vesi pääse mitenkään sisään, samalla silikoonia vetäsin ohjaustolpan avoimeen reikään niin ei pääse siitäkään vesi näyttöpaneeliin mitenkään, tietenkin se kumiläpyskä myös näytön päällä on hyvä olla.
 
Viimeksi muokattu:

donpeksi

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
777
Ei herranisä.

Tuossa on eco mode olemassa. Se siitä vianselvityksestä.

Jatkakaa.
 
Liittynyt
01.04.2018
Viestejä
156
Ei herranisä.

Tuossa on eco mode olemassa. Se siitä vianselvityksestä.

Jatkakaa.
Ei välttis kannata ottaa sun alkuperäistä postia pois, ku paitsi avuliaiden vastaajien postit näyttävät ihmeelliseltä, niin jollain voi pumpsahtaa myös sama ongelma lautaansa.
Mut hyvä et selvis :D
 
Liittynyt
17.07.2018
Viestejä
310
Tietääkö kukaan miten tuo Xiaomi M365 Pro resetointi tehdään?
Normaali mallissa ainakin se toimii niin että jarru, kaasu ja virtanappi pohjaan, ilmeisesti valo syttyy ja sammuu merkiksi.

Pro mallissa kokeilin niin vilkuttelee virhekoodia 15 tai 14 ja piipittelee mutta ei mitään merkkiä onko tuo resetti onnistunut, nuo virhekoodit 14 ja 15 on kaasu ja jarru.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
273
Tietääkö kukaan miten tuo Xiaomi M365 Pro resetointi tehdään?
Normaali mallissa ainakin se toimii niin että jarru, kaasu ja virtanappi pohjaan, ilmeisesti valo syttyy ja sammuu merkiksi.

Pro mallissa kokeilin niin vilkuttelee virhekoodia 15 tai 14 ja piipittelee mutta ei mitään merkkiä onko tuo resetti onnistunut, nuo virhekoodit 14 ja 15 on kaasu ja jarru.
Itse olen ainakin olen Pro version saanut samalla tavalla resetoitua.
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 881
Tänään muuten ajelin ekaa kertaa fillarilla perässä ja sai polkea ihan kohtuullisen lujaa.

Menin perässä ja oma kalibroitu mittari näytti tasaisella 23/km tunnissa.
 
Liittynyt
11.09.2019
Viestejä
2
Millä ohjelmalla porukka lisännyt nopeutta ja kiihtyvyyttä m365 prohon?
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
4 046
Millä ohjelmalla porukka lisännyt nopeutta ja kiihtyvyyttä m365 prohon?
Tällä --> m365 pro downg ja youtubessa ohjeita pilvin pimein :tup:

Tänään sain vihdoin ja viimein asennettua oman uuden 12Ah akkuni paikoilleen m365 Pro:hon. Harmi että keli oli huono niin ei päässyt kokeilemaan. No, akut on ainakin ladattuna kun ilmat paranee. Aikamoinen möttihän tuo tuossa poikittais tangossa on ja painaa ~2kg. Kuvan voisin lisätä kunhan kerkiän :)

Täällä oli joskus jotain juttua että Liitokalan akun bms kanssa ongelmia, miten tämä asia ilmenee? Jännite oli 36,67v ja latasin skuutin akun samoihin ja plugit kiinni. Hyvin ainakin lataantuvat samaan aikaan, normi laturi portista Xiaomi laturilla :):tup:
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
135
Näytti olevan 1.6.6 firmware versio tarjolla M365 Pro malliin. Reddit kertoo, että päivittää Bluetooth ajurin mistä syystä downgrade / custom firmwaren lataus ei enää onnistu.

Varoitus siis jos harkitset joskus FW:tä kustomoida.

Itselleni nyt tuo stock-firmware on työmatkailussa riittänyt, niin asensin päivityksen. Vältyypä ehkä siltä, että joku käy tekemässä kaupungilla parkkeeratulle potkuttimelle ”jäynän” vetämällä jotkin ihme-asetukset sisään Bluetoothin kautta...
 
Liittynyt
17.07.2018
Viestejä
310
Näytti olevan 1.6.6 firmware versio tarjolla M365 Pro malliin. Reddit kertoo, että päivittää Bluetooth ajurin mistä syystä downgrade / custom firmwaren lataus ei enää onnistu.

Varoitus siis jos harkitset joskus FW:tä kustomoida.

Itselleni nyt tuo stock-firmware on työmatkailussa riittänyt, niin asensin päivityksen. Vältyypä ehkä siltä, että joku käy tekemässä kaupungilla parkkeeratulle potkuttimelle ”jäynän” vetämällä jotkin ihme-asetukset sisään Bluetoothin kautta...
Tuompa takia en uskalla päivittää, mutta samalla ollaan jumissa koska jos customia kokeilee ja haluaa taas stock firmiksen niin sepä päivittää sitten tuon uusimman.

Onkohan jostakin saatavana täysin virallisia firmiksiä mitkä voisi flashata tuohon takaisin halutessaan?
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
273
Ok, eli homma on sama kummassakin.
Se ei vissiin sen kummemin anna merkkiä että resetti olisi mennyt läpi kuin piipittelee nuita virhekoodeja jarrulle tai kaasulle?
En enää muista antaako mitään ilmoitusta, sen verran kauan jo aikaa resetoinnista. Jouduin resetoimaan, kun bluetooth yhteys ei enää toiminut puhelimen kanssa. Resetoinnilla alkoi pelaamaan taas.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 053
Viestejä
4 190 176
Jäsenet
70 855
Uusin jäsen
Suiza58

Hinta.fi

Ylös Bottom