Sähköskootterit / sähköpotkulaudat

Liittynyt
17.07.2018
Viestejä
310
Eiköhän jokainen halua sen laudan pysähtyvän. Onnistuu myös M365 Pron alkuperäisellä jarrulla, samoin sillä saa sen takarenkaan lukkoon joten millään helpolla keinolla et kyllä tehoa lisää jollet rakenna etupyöräänkin jarrua.

Ja alkuperäisen korvaava jarru on ammuttu täällä jo alas turhana kun joskus kerroin sellaisen olevan hankintalistalla. Samalla kerroin kyllä perusteetkin eikä niihin kuulunut jarruvoimaan lisäämisen tarve.

Edelleen jäi silti selväksi vertailukohteesi.
Onhan tuo Xiaomin pysähtyminen nyt ihan eri luokkaa kunnon jarruilla, eli Zoom Xtech Hb 100 jarruilla kuin alkuperäisillä Xiaomin jarruilla, en ikinä vaihda takaisin.
Siinä ei edes säätelyt auttaneet että saisi tehokkaiksi nuo Xiaomin vakio jarrut, äkkijarrutuksia ei niillä tehdä.
Mitkä oli ne sinun perustelut miksi nuo Zoom Hb100 jarrut on huonot, saisko ihan linkin?

Kerroppa myös tästä Controllerin jäähdytyksestäsi, se on itsellä tekemättä mutta ajatuksena toteuttaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
10 149
Moneen kertaan kerrottu ettei paineiden osalta ole mitään ongelmia joten mitäpä suotta.
Vai ettei ole mitään ongelmia? Harvassa taitaa olla ilmarenkaalliset kännimopot, joissa ei olisi rengaspaineen kanssa ongelmia.

Ei toki meillä ole vaikeuksia, mutta nämähän ovat kuluttajatuotteita lattea juoville iPhonen ostajille, jotka eivät osaa vaihtaa autoon renkaita tai moottoriöljyä. Nämä osaavat tehdä lämpimän paskan, muistavat hengittää ja nauttivat 9 euron kahvista keskustellessaan siitä, miten tyhmiä rasisteja suomalaiset ovat. Monet eivät edes osaa tankata tai ääritapauksessa ajaa, ainakaan takaperin. Kyllä se on erittäin selkeästi esiin tullut ongelma, että näissä laitteissa rengaspaineen säätö on hankalampaa kuin autossa tai fillarissa, ja samaan aikaan valitettavasti vielä tarpeellisempaa. Vaikka venttiilit olisivat aina hyvin esillä, normaalivehkeillä täyttäessä irrottamisen aiheuttama vajaantuminen on merkittävää.

Onhan tuo Xiaomin pysähtyminen nyt ihan eri luokkaa kunnon jarruilla, eli Zoom Xtech Hb 100 jarruilla kuin alkuperäisillä Xiaomin jarruilla,
Sähköpotkulauta, siis sellainen tieliikennelaillinen 25 km/h kulkeva, ei lukeudu niihin ajoneuvoihin, joissa tarvitsisi olla huolissaan tuuletettujen jarrulevyjen määrästä tai hydraulisten levyjarrujen riittävästä tehosta. Ihan tarpeeksi tuntuu pysähtyvän tehottomalla etuvetomoottorilla ja naurettavalla teelautasen kokoisella vaijeritakajarrulla. Jarruvoima on perstuntumalla jopa liikaa verrattuna syksyn lehtikelillä odotettavissa olevaan paskaan pitoon. Parempi tuntuma jarrukahvaan olisi tietenkin plussaa. Miksikö? No kun se alin yhteinen nimittäjä ei ole jarruvoima vaan se, ettei mene turvalleen. Ei tarvitse kaahata. Se ei kuitenkaan kulje mihinkään. Pysähtyy lähes välittömästi verrattuna saman verran kulkevaan museotraktoriin, jolla ei myöskään ole mikään ongelma ajaa tieliikenteessä. Ei millään ajoneuvolla tarvitse vetää kolmeakymppiä ihan spandeksina 12 mm toisen kallon vierestä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
30.11.2016
Viestejä
1 719
Onhan tuo Xiaomin pysähtyminen nyt ihan eri luokkaa kunnon jarruilla, eli Zoom Xtech Hb 100 jarruilla kuin alkuperäisillä Xiaomin jarruilla, en ikinä vaihda takaisin.
Siinä ei edes säätelyt auttaneet että saisi tehokkaiksi nuo Xiaomin vakio jarrut, äkkijarrutuksia ei niillä tehdä.
Mitkä oli ne sinun perustelut miksi nuo Zoom Hb100 jarrut on huonot, saisko ihan linkin?
En tiedä, miten olet omasi säätänyt mutta ainakin itse saan kyllä renkaan vaikka asfaltilla lukkoon. Sikäli ei siis ongelmaa ole.

Ja siis miksi pitäisi perustellä nuo Zoomin tekeleet huonoksi? Kuten jo totesin, täällä ammuttiin ajatus MUIDEN toimesta alas kun itse kerroin olevan hankintalistalla. Ja kuten seuraavassa lauseessa kerroin, omissa perusteluissa ei ollut jarruvoiman lisääminen vaan parempi tuntuma + haluan "kahden sormen jarrut" eli kevyemmän käytettävyyden.

Kerroppa myös tästä Controllerin jäähdytyksestäsi, se on itsellä tekemättä mutta ajatuksena toteuttaa.
Ei tuossa sen ihmeellisempiä ole. Kuten aikanaan jo kerrottu, alkuperäinen kärähti likipitäen heti uutena ja muidenkin toteaman mukaan piitahna oli käytännössä unohtunut. Uutta asentaessa pintojen puhdistus kunnolla puhtaaksi, ajatus oli tarpeen mukaan vaikka hieman hioa kontrollerin pohjaa mutten katsonut tarpeelliseksi. Oli riittävän sileä. Eli hyvälaatuista tahnaa alkuperäistä selvästi reilummin väliin ja kunnollinen levitys koko alueelle niin sillähän tuo.
Jatkuvasti ei luonnollisesti tule lämpötiloja katseltua mutta pitkässäkään ylämäessä ei yli 50 asteen lämpötiloja ole näkynyt käytännössä ollenkaan. Kun anturi on tehokivien välissä, ollaan ihan ok lukemissa.

Vai ettei ole mitään ongelmia? Harvassa taitaa olla ilmarenkaalliset kännimopot, joissa ei olisi rengaspaineen kanssa ongelmia.
Luulin myös itse noiden olevan vähän hankalia eturenkaan osalta mutta onhan se ajatus tosiaan täällä alas ammuttu. Paine pysyy ja helppo täyttää.

Ei toki meillä ole vaikeuksia, mutta nämähän ovat kuluttajatuotteita lattea juoville iPhonen ostajille, jotka eivät osaa vaihtaa autoon renkaita tai moottoriöljyä. Nämä osaavat tehdä lämpimän paskan, muistavat hengittää ja nauttivat 9 euron kahvista keskustellessaan siitä, miten tyhmiä rasisteja suomalaiset ovat. Monet eivät edes osaa tankata tai ääritapauksessa ajaa, ainakaan takaperin. Kyllä se on erittäin selkeästi esiin tullut ongelma, että näissä laitteissa rengaspaineen säätö on hankalampaa kuin autossa tai fillarissa, ja samaan aikaan valitettavasti vielä tarpeellisempaa. Vaikka venttiilit olisivat aina hyvin esillä, normaalivehkeillä täyttäessä irrottamisen aiheuttama vajaantuminen on merkittävää.
Betatestikappaleita edelleen. Ja insinöörin, ei käyttäjän näkemyksen mukaan suunniteltu. Helpompi voisi olla mutta toisaalta, eihän se ongelmaa poista kuin pieneltä osalta. Käyttäjän on ne paineet siitä huolimatta osattava katsoa ja hoitaa kuntoon.

Kun joka toinen siitä paineen karkaamisesta puhuu niin onko joku oikeasti testannut jollakin kokoonpanolla? Itsekin lupailin kyllä mutta kun testikappale olisi ollut X:n pumppu niin katsoin paremmaksi unohtaa koko asian.

Mitä tuohon kirjoittamaasi muuten tulee niin samaa mieltähän aiheesta olen. Jokin aika sitten kirjoitin parin vuoden päästä monen kiukuttevan hajonneita lautojaan ja osaavien huoltojen puutetta. Ei noissa huollettavuus edellä kyllä olla menty.
 
Liittynyt
14.08.2020
Viestejä
13
Kävin tänään huoltoasemalla pistämässä takarenkaaseen ilmaa. Saa vaan olla aika nopee ku menee melkosen äkkiä ilmat. Mut ei ainakaan karkaile pahemmin ku pikalukolla saa kiinni. En ymmärrä miksei sitä eturenkaan reikää saatu edes tossa pro 2 yhtään isommaks, ni sais siihenki vähän paremmin ilmat ilman karkailua. Eikö siinä Xiaomi Mi Portable Electric Air Compressor ole samallainen kierrettävä liitin, et karkaa ilma siitäki samallatavalla ku kiertää sen pois. Eikö oo sellasta pikaliitintä mikä mahtuis tohon etuvanteen reikään.
 
Liittynyt
28.02.2018
Viestejä
779
Jos venttiilin ulkohalkaisija on n. 8mm ja se xiaomin vanteessa oleva reikä n.13-14mm ja ainakaan meillä venttiili ei ihan suoraan tule siitä, niin hankala on tollasta siihen saada.
Toki jos tohtorilla on kokemusta tuosta, niin kerro ihmeessä merkki ja malli niin ostan itsekkin.

Meillä on noita kuvan kaltaisia 2 tai 3 ja väittäisin, ettei yksikään sovellu tohon xiaomiin, ovat sen verran möhköjä.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
250
Kävin tänään huoltoasemalla pistämässä takarenkaaseen ilmaa. Saa vaan olla aika nopee ku menee melkosen äkkiä ilmat. Mut ei ainakaan karkaile pahemmin ku pikalukolla saa kiinni. En ymmärrä miksei sitä eturenkaan reikää saatu edes tossa pro 2 yhtään isommaks, ni sais siihenki vähän paremmin ilmat ilman karkailua. Eikö siinä Xiaomi Mi Portable Electric Air Compressor ole samallainen kierrettävä liitin, et karkaa ilma siitäki samallatavalla ku kiertää sen pois. Eikö oo sellasta pikaliitintä mikä mahtuis tohon etuvanteen reikään.
Kun tolla Xiaomin pumpulla pumppaa eturenkaaseen ilmaa niin ei kyllä karkaa ilmaa kun sitä irrottaa eturenkaasta tai sillon on käyttäjässä vikaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
728
Kun tolla Xiaomin pumpulla pumppaa eturenkaaseen ilmaa niin ei kyllä karkaa ilmaa kun sitä irrottaa eturenkaasta tai sillon on käyttäjässä vikaa.
Näinpä. En oikeasti tiedä kuinka kädetöntä porukkaa täälläkin on kun ihan oikeasti sivukaupalla väännetty tästä ja vähän väliä joku itkee kuinka on vaikeaa, ilmat karkaa ja mitälie. Itsellä ainakaan ole yhtään mitään ongelmaa eikä ilmaa karkaa edes 0.1 baria useammalla kiinni/irti ruuvauksella

Kuinkas pitkälle porukka muuten meinaa uskaltaa ajella? Itse jo vähän katsellut kun on kosteaa ja lehtiä tiellä että jokohan sitä siirtäisi talviteloille. Jotenkin ei riitä luottoa että pitoa noilla pikkunakeilla riittää ja varmasti siinä kohtaa kun rengas lipsahtaa alta niin pannuttaa ihan kunnolla. Vaihdoin kans tuohon m365 lautaan m365 pro:n näytön ja kävi harvinaisen selväksi että ei tuo kyllä vettä tule kestämään. Tietenkin voisihan tuon levyn itse suojata ja tiivistää muovipala ympäriltä mutta... Varmaan joku muukin paikka kaipaa vähän silikonia, mutta enpähän tiedä jaksanko kun ei tuolla varmasti juhlaa ole vesisateessa ajella
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
250
Näinpä. En oikeasti tiedä kuinka kädetöntä porukkaa täälläkin on kun ihan oikeasti sivukaupalla väännetty tästä ja vähän väliä joku itkee kuinka on vaikeaa, ilmat karkaa ja mitälie. Itsellä ainakaan ole yhtään mitään ongelmaa eikä ilmaa karkaa edes 0.1 baria useammalla kiinni/irti ruuvauksella

Kuinkas pitkälle porukka muuten meinaa uskaltaa ajella? Itse jo vähän katsellut kun on kosteaa ja lehtiä tiellä että jokohan sitä siirtäisi talviteloille. Jotenkin ei riitä luottoa että pitoa noilla pikkunakeilla riittää ja varmasti siinä kohtaa kun rengas lipsahtaa alta niin pannuttaa ihan kunnolla. Vaihdoin kans tuohon m365 lautaan m365 pro:n näytön ja kävi harvinaisen selväksi että ei tuo kyllä vettä tule kestämään. Tietenkin voisihan tuon levyn itse suojata ja tiivistää muovipala ympäriltä mutta... Varmaan joku muukin paikka kaipaa vähän silikonia, mutta enpähän tiedä jaksanko kun ei tuolla varmasti juhlaa ole vesisateessa ajella
Viime vuonna ajelin lokakuun alkuun ensimmäisille pakkaskeleille, pari astetta tais olla pakkasta ja sen yhden jälkeen päätin et laitan laudan talviteloille, kun meinasi olla vähän liukasta.
 
Liittynyt
14.08.2020
Viestejä
13
Onko siinä xiaomin pumpussa joku kumitiivisterengas, ettei ne ilmat karkaa? Tänään kävin töissä 100% akku, 3,5km tuli matkaa ja akkua oli enää 85%. Aika paljon kulu. Oma paino 85kg, matkalla yks loiva mäki, muuten suoraa. Keskinopeus vajaa 23km/h, eli täysiä. Kovempaa ei kulje, ku alamäessä. Omat ajot loppuu varmaan ku menee pakkaselle.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
250
Onko siinä xiaomin pumpussa joku kumitiivisterengas, ettei ne ilmat karkaa? Tänään kävin töissä 100% akku, 3,5km tuli matkaa ja akkua oli enää 85%. Aika paljon kulu. Oma paino 85kg, matkalla yks loiva mäki, muuten suoraa. Keskinopeus vajaa 23km/h, eli täysiä. Kovempaa ei kulje, ku alamäessä. Omat ajot loppuu varmaan ku menee pakkaselle.
En ole tarkemmin lähtenyt tutkimaan, kun homma pelaa. Voin tarkistaa asian kun ehdin ja ilmoittelen tänne.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
141
1599108371638.png


Augment ES 10 ollu nyt 300km alla. Ainut sähkölauta, jolla olen ajanut, joten ei ole mitään vertailupintaa muihin lautoihin.

Erittäin jeppis peli kyllä työmatkoille. Autolla sama työmatka menee parhaimmillaan 13min.

Renkaat kuluneet yllättävän paljon jo tässä ajassa.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
7 656
Augment ES 10 ollu nyt 300km alla. Ainut sähkölauta, jolla olen ajanut, joten ei ole mitään vertailupintaa muihin lautoihin.

Erittäin jeppis peli kyllä työmatkoille. Autolla sama työmatka menee parhaimmillaan 13min.

Renkaat kuluneet yllättävän paljon jo tässä ajassa.
Samoja lukemia ES4 laudan kanssa eikä rengas vielä näytä siltä että sillä olisi ajettu yhtään.

Tarkasta aurauskulmat. :vihellys:
 
Liittynyt
24.01.2017
Viestejä
671
Pystyykö valmiin cfw ajaan ninebot maxiin suorilta jossa on ninebotin oma uusin 1.4.5 versio sisässä vai joutuuko eka downgradee xiaoflasherillä 1.2.6 versioon?
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
3 911
Kertokaas mikä on androidin m365 toolsia vastaava softa mikä toimisi iphonessa? Semmonen mist sais myös cruisen päälle pois.
Omena maailma ei ole oikein tuttu itselle...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
250
Kertokaas mikä on androidin m365 toolsia vastaava softa mikä toimisi iphonessa? Semmonen mist sais myös cruisen päälle pois.
Omena maailma ei ole oikein tuttu itselle...
Itse käytän Xiaomin Home appia, sieltä pystyy kytkemään cruisen päälle ja pois ja paljon muutakin tietoa löytyy. Melko paljonhan tuo firmiksen päivitystä tyrkyttää, mutta mielestäni ihan ok sovellus. Tolla tultu toimeen niin ei ole jaksanut etsiä ”parempaa”.
 

Ronttosaurus

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
14.02.2018
Viestejä
626

rehunmasiina

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
551
Aliexpressin hinnat elää koko ajan ja vaatii seurailua, notta saapi hyvän tyrkyn.
Ja ylläolevakin maksaa tällä hetkellä 750€, joten eikun kaupoille. Ite tualt parit skuutit ja ihan oli mitä tilasinkin ja ei tullut tulleja tms maksuja, kun kierrättivät hollannin kautta ostokseni.
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 564
Pitkästä aikaa tuli vedettyä 25km lenkki ja on oikeasti vittumasta kun gen moottori antoi enää 25km/h suoralla ja ylämäessä pahimmillaan 11kh/h.

Kuka se oli joka tilasi sen gen1 moottorin? Laitan heti tilaukseen.

Linkki myyjälle
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
3 911
En tiedä että pahottaako joku nyt mielensä mutta mulla olisi tosiaan nyt tommonen Xiaomi M365 Pro ylimääräsenä, yv:tä jos jotakin kiinnostelee :thumbsup: :)

Ite odottelen kerta tuon m365:sen isompaa mallia niin jäi tämä ylimääräiseksi ;)
 
Liittynyt
20.01.2017
Viestejä
173
Mulla on ninebotin gen 1 moottori turhana, sillä ajettu noin 150km.

Saa halvalla hakea pois :think:
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
250
Pitkästä aikaa tuli vedettyä 25km lenkki ja on oikeasti vittumasta kun gen moottori antoi enää 25km/h suoralla ja ylämäessä pahimmillaan 11kh/h.

Kuka se oli joka tilasi sen gen1 moottorin? Laitan heti tilaukseen.

Linkki myyjälle
Luultavastihan olit gen2 moottoria hommaamassa, vaikka tuossa lukeekin gen1

Tuosta saisi kohtuuhintaan: US $105.0 |Scooter Replacement Spare Parts Rear Wheel Motor for Ninebot Max G30|Scooter Parts & Accessories| - AliExpress
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 167
Tuli se sitten lopulta peruutus siihen sähköskootteriin, kun tuli tietoa, että talvella akku loppuu liian nopeasti ja ei toimi enää kunnolla. En tietääkseni lukenut täältä kenenkään postauksia, että miten se skootteri toimii talvisin?
 
Liittynyt
10.11.2018
Viestejä
1 509
Tuli se sitten lopulta peruutus siihen sähköskootteriin, kun tuli tietoa, että talvella akku loppuu liian nopeasti ja ei toimi enää kunnolla. En tietääkseni lukenut täältä kenenkään postauksia, että miten se skootteri toimii talvisin?
En nyt osaa sanoa juuri siitä skootterista että miten sen kohdalla on, mutta fakta on se että akun kapasiteetti putoaa merkittävästi jos se on kylmä. Jos akku on -20 asteinen, niin kapasiteetti saattaa olla vain puolet siitä mitä kesäisin. Jos akku säilyy sisällä lämpimässä tai siinä on lämmitin kuten sähköautoissa niin ongelmaa ei ole.
 
Liittynyt
14.08.2020
Viestejä
13
IMG_20200908_094809.jpg
IMG_20200908_095048.jpg


Nyt on hyvä pumppailla ilmaa. Vaihdoin kompuran kierrettävä tilalle tollasen pikalukituksella. Hioin hieman päätä, ni mahtuu xiaomin eturenkaankin hyvin täyttämään
 
Liittynyt
27.12.2017
Viestejä
52
Hellurei!
Kiinnostaisi ostaa sähköpotkulauta muuton yhteydessä, mikä tulisi koulu/työmatka käyttöön. Päivittäinen ajomatka varmaan lähellä 10km.. Oon nyt jonkun verran tätäkin foorumia lukenut, mutta vaihtoehtoja on melko paljon.
Oon kattonut vaihtoehdoiksi esim Ninebot G30 max, Xiaomi ”Mi Pro 2” ja Augment econ lautoja.
Budjetti noin 500-700€.
Olisi hyvä saada ostettua se Suomen markkinoilta sujuvamman takuukäsittelyn takia. :hmm:
Onko näistä kokemuksia/mielipiteitä mikä olisi paras? Mikä näissä mahtaa olla suurin ero? Kiitos jo etukäteen!
 
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
1 255
Hellurei!
Kiinnostaisi ostaa sähköpotkulauta muuton yhteydessä, mikä tulisi koulu/työmatka käyttöön. Päivittäinen ajomatka varmaan lähellä 10km.. Oon nyt jonkun verran tätäkin foorumia lukenut, mutta vaihtoehtoja on melko paljon.
Oon kattonut vaihtoehdoiksi esim Ninebot G30 max, Xiaomi ”Mi Pro 2” ja Augment econ lautoja.
Budjetti noin 500-700€.
Olisi hyvä saada ostettua se Suomen markkinoilta sujuvamman takuukäsittelyn takia. :hmm:
Onko näistä kokemuksia/mielipiteitä mikä olisi paras? Mikä näissä mahtaa olla suurin ero? Kiitos jo etukäteen!
Oma mielipide on että tuo Augmentti noista ylivoimaisesti. Halvin, vaihdettava akku, kahden vuoden täyshuolto. Muista käyttää alennuskuponki sitten jos päädyt tuohon.

Itse ostin Geekbuyingistä tuollaisen Kugoo S1 pron 263€ hintaan, tuli alle viikossa perille, puolasta lähettävät, ja ihan kelpo kapistus. 350w moottori jaksaa hyvin vääntää 30km/h, etu+takajousitus, honeycomb renkaat (puhkeamattomat), kevyt ja menee pieneen tilaan mukanatulleeseen kantolaukkuun, säädettävä tangonkorkeus jos haluu joskus vaikka lapselle antaa, moottorijarrutus + jalkajarru, iso näyttö ja paljon säädettäviä parametreja (mm cruise control on/off, nopeusrajoitukset, teho % per 3 asteikkoa...), heijastimet vakiona ja todella tehokas LED etuvalaistus.

Ainoa miinus on että kahvat/lauta tärisevät jonkin verran, eli ei niin vankka runko, mutta se on sen hinta että tuo taas on kevyt ja menee pieneen tilaan. Jotku ovat fiksanneet nuo kahvat "jäykäks", mutta silloin ne ei enää taivu kasaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 196
Oma mielipide on että tuo Augmentti noista ylivoimaisesti. Halvin, vaihdettava akku, kahden vuoden täyshuolto.
Täällä joku taisi kirjoitella että vain ensimmäiset pari korjausta menee augmentin piikkiin, lopuista huolloista joutuu maksamaan itse. Eli ei kannata korjauttaa pikkujuttuja, joita varmasti tulee, sen varalta että tulee jokin isompi ongelma.
 
Liittynyt
10.01.2017
Viestejä
254
White Siberia Electro.
Vois olla kokeilimisen arvonen paikka ja jutella noitten venäläistenkanssa toimitusajoista ja talvi nastarenkaista cp-3 ja muista kulkineista...nuo kiinan warehouset on todella hitaita..täällä pohjosessa tarvis nastat.
42900 ruplaa= 476,47€ tollasella 1000w on halapa, kun on polkupyörä.
 
Liittynyt
07.05.2020
Viestejä
12
Vaihdoin omaan Ninebot Maxiin Ergon GA2 FAT -kahvat ja asensin vilkuiksi/lisähuomiovaloiksi Winglights 360 MAG -valot.

Kahvoilla olen ajanut yhden pidemmän reissun, ja sen perusteella tuntuma on hyvä. Materiaali miellyttää ja FAT-malli sopii omaan käteen hyvin. Sallii/pakottaa (miten asian näkee) hivenen leveämmän otteen, koska Ergonit ovat alkuperäisiä pidemmät ja orkkiskahvat ovat epäsymmetriset (toinen on lyhyempi). Toinen uusista kahvoista pitää täten asentaa "ulommas" kuin alkuperäinen. Tällöin molemmille puolille kahvan sisään jää tilaa asentaa Winglightsit.

Valot asensin vasta, joten niistä käyttökokemuksia myöhemmin, jos jotakuta kiinnostaa. Nämä asensin hivenen ohjeista poiketen korvaamalla toimitetun pyöreän sormin kiristettävän lukitusmutterin tavallisilla koska Ergoneihin valot on mahdollista kiristää tupen "läpi" räikällä ennen tuppien kiinnitystä potkulautaan.

20200915_185405.jpg
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 564
@Kiesma

Onko noista pidemmistä kahvoista mitään hyötyä kun kaasu- ja jarruvivut on kuitenkin lähellä tangon keskiosaa, vai pystyykö niitä liikuttamaan?
 
Liittynyt
07.05.2020
Viestejä
12
@Kiesma

Onko noista pidemmistä kahvoista mitään hyötyä kun kaasu- ja jarruvivut on kuitenkin lähellä tangon keskiosaa, vai pystyykö niitä liikuttamaan?
Oma koura on kokoa 11, joten haittaa ei ainakaan ole ollut. :D Jarru osuu nyt hyvin etusormelle ja kaasukin löytyy peukalolla helposti. Tosin vakkari päällä sitäkään ei tarvitse koko ajan olla painamassa.
 

Hcc

Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
479
Verkkokauppa.comissa näyttäis olevan nuo Xiaomi potkulaudat hyvässä alennuksessa. Esimerkiksi Pro 2 hintaan 520€.

Xiaomi Mi Electric Scooter PRO 2 global -sähköpotkulauta 519,90
Kertokaas ummikolle (olen Helsingissä ajellut Tierin ja Voin lautoja joitakin kertoja, muuten en näistä teidä mitään) että kannattaako päivittäiseen reilun 4km edestakaisen työmatkan ajoon ostaa ennemmin tuo linkin lauta vai käytettynä hyväkuntoinen muutaman kuukauden ikäinen Xiaomi M365 hintaan 320e sis. pari vararengasta?
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
3 911
Kertokaas ummikolle (olen Helsingissä ajellut Tierin ja Voin lautoja joitakin kertoja, muuten en näistä teidä mitään) että kannattaako päivittäiseen reilun 4km edestakaisen työmatkan ajoon ostaa ennemmin tuo linkin lauta vai käytettynä hyväkuntoinen muutaman kuukauden ikäinen Xiaomi M365 hintaan 320e sis. pari vararengasta?
Itellä oli myynnissä hetki sitten m365 pro umpikumeilla +10" renkaat sisäkumeilla +korotuspaloilla hintaan 300e :)

Itelle siis on tulon päällä tuo G30 Max. Ei varmaa tietoa millon mutta vahva luotto että tämän kuun puolella :thumbsup:
 

Hcc

Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
479
Itellä oli myynnissä hetki sitten m365 pro umpikumeilla +10" renkaat sisäkumeilla +korotuspaloilla hintaan 300e :)

Itelle siis on tulon päällä tuo G30 Max. Ei varmaa tietoa millon mutta vahva luotto että tämän kuun puolella :thumbsup:
Niinjuu, muistaakseni sun kanssa juteltiinkin silloin mutta logistiikka oli vähän hankala plus pari muuta syytä omalta puoleltani miksen lähtenyt kauppoja vielä tekemään :) Nyt olisi ehdokasta tarjolla täällä kotikulmilla. Täytyy käydä vilkaisemassa ja tingata 300 tai alle ;)
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
3 911
Niinjuu, muistaakseni sun kanssa juteltiinkin silloin mutta logistiikka oli vähän hankala plus pari muuta syytä omalta puoleltani miksen lähtenyt kauppoja vielä tekemään :) Nyt olisi ehdokasta tarjolla täällä kotikulmilla. Täytyy käydä vilkaisemassa ja tingata 300 tai alle ;)
Ai nii juu, näihä me taidettiinkin vähän hieroa kauppoja. Juu mee ihmeessä, varmasti hyvä peli tuo non prokin on ja pienillä modauksilla siitä saa Pron :) :thumbsup:
 
  • Tykkää
Reactions: Hcc
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
225 082
Viestejä
3 978 867
Jäsenet
68 037
Uusin jäsen
P451

Hinta.fi

Ylös Bottom